Zeer tevreden!! Een aanrader.

Onze ervaring met bouwbedrijf Riezebos is zeer goed. Het zijn allemaal vakmannen. Alles van A tot Z perfect geregeld. Ze werken netjes, correct komen afspraken na en denken mee. Wij zijn super tevreden met het eind resultaat. Bij een volgende verbouwing/klus wordt Riezebos zeker weer gebeld.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed werk geleverd binnen de aangegeven tijd

De oude houten serre netjes afgebroken, zonder de grindvloer te beschadigen en vervolgens een solarlux serre opgebouwd. Erg plezierig om Riezebos rond het huis te hebben. Rustig, vakkundig, oog voor kwaliteit en bovenal plezier in het werk om iets moois weg te kunnen zetten.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Perfect van offerte tot uitvoering

Na een eerdere ervaring bij de buren de firma Riezebos gevraagd een offerte uit te brengen voor een dakopbouw. Aangezien ze eerder dezelfde materialen hadden verwerkt lag die aanbieding er vlot en compleet. Ze hebben alles geregeld van vergunning aanvraag tot tekenen tot bouwkundig advies tot uitvoering. Toen de planning er lag dachten we nog dat die wel erg optimistisch was. Groot was onze verbazing toen ze er nog een week korter over hebben gedaan. Alle aanhechtingen bij de buren zijn weer perfect aangebracht en uitgevoerd. En waar ze wat moesten doen werd het ook weer netjes achtergelaten. Toch wel fijn als je een goede relatie met je buren wilt houden :-) De planning was zo dat alles perfect achter elkaar door ging. Als er ergens eens iets niet helemaal lukte zoals bedacht, werd het vrijwel direct op een andere vakkundige manier opgelost. En ook als er al een keer sprake was van wat extra werk werd dit netjes opgelost, en kost het je niet meteen een rib uit je lijf. Al met al heel erg tevreden over dit bedrijf en hun medewerkers.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Snelle bouw met goed resultaat

Fijne samenwerking gehad met de bouwers, ook heel pragmatisch in de oplossingen wanneer er een probleem zich voordoet: Bijvoorbeeld de riolering moest uit de bestaande bouw komen, ipv buiten wat eerst de gedachte was. Alles professioneel opgelost. Over de bouwkwaliteit ben ik ook zeer tevreden ziet er top uit!

Zeer tevreden met resultaat

Bij het plaatsen van nieuwe beglazing en kunststof kozijnen is onze ervaring met Riezebos Bouwbedrijf zeer positief. In de voorbereiding kregen we duidelijke informatie en er werd meegedacht met onze wensen. De uitvoering was netjes en vakkundig en ook hier werd meegedacht met onze wensen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Doen wat ze moeten doen en goed.

Na eerst de binnendeuren te hebben vervangen de laatste keer alle ramen en deuren buiten vervangen. Ze doen dit zoals het hoort en goed. Verder denken ze mee om knelpunten op te lossen. Prettige communicatie.

Vakmanschap

Een voordeur vervangen naar kunststof kozijn en deur. Geen schade bij breken, plaatsing keurig en netjes. Hebben geen overlast gehad en echt vakwerk met goede kennis en inzicht. Je merkt niet dat ze bezig zijn en wordt alles keurig achtergelaten.

Vakkundig en professioneel bouwen met Riezebos Bouwbedrijf

Na enkele verbouwingen en ervaringen met verschillende aannemers spant de Riezebos de kroon als het gaat om kwaliteit en service van voor ons ongekende waarde. Wij zijn enorm tevreden over de verbouwing aan onze woning uitgevoerd door Riezebos Bouwbedrijf. Alles waar Riezebos Bouwbedrijf aangeeft onderscheidend in te zijn hebben ze waar gemaakt. Voor alles is een oplossing en in goed overleg is veel mogelijk. De slogan "u merkt niet dat we er zijn" kunnen wij beamen en hebben wij als zeer prettig ervaren. De medewerkers van Riezebos zijn zeer professioneel, vakkundig met oog voor detail. Gemaakte afspraken voor garantie en service worden nagekomen tot de 100% klanttevredenheid is bereikt.

Vakwerk

Riezebos levert prima maatwerk bij de aanpassing van onze badkamer. Douchehoek en toilet zijn vervangen. Afspraken worden waargemaakt. Communicatie is goed.

• Advies N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakkundig en klantvriendelijk van offerte tot na oplevering.

Vanaf het eerste contact een goed gevoel bij bouwbedrijf Riezebos. Duidelijke, vriendelijke en transparante communicatie van de offerte tot na de oplevering. Deskundig advies en oog voor detail, zo zijn de buren op voorhand geïnformeerd over eventuele overlast. Vakkundige werknemers die zeer vriendelijk zijn, hard werken en zorgen voor zo min mogelijk overlast. Riezebos staalt professionaliteit en kwaliteit uit in alles, van een strakke haalbare planning tot en met het contact en de afspraken met onderaannemers (metselaar, dakdekker etc). Mochten wij in de toekomst weer een bouwbedrijf nodig hebben, zullen we geen seconde twijfelen om Riezebos weer in te schakelen!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur

Bekwame vakmensen

Wij hebben inmiddels onze tweede verbouwing laten doen door bouwbedrijf Riezebos. Bij het aanvragen van de offerte werd een duidelijk beeld gemaakt van de werkzaamheden en de kosten en werd er goed geluisterd naar de wensen. Bij het uitvoeren dachten de mensen die het werk uitvoerden ook mee als wij om advies vroegen. Wij raden dit bedrijf dan ook zeker aan!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Beste Marcel, het ontgaat ons even waar we zo slecht scoren bij 'nakomen van afspraken'. Graag leren we van commentaar; vandaar deze vraag.

Geweldiggg

Vanaf de bespreking tot de oplevering verliep heel goed. Strakke planning hebben ze en komen elke afspraak na. We zijn heel blij dat we met Riezebos in zee zijn gegaan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Geen beter bouwbedrijf dan bouwbedrijf Riezebos!

Vanaf de eerste ontmoeting tot de laatste is mijn ervaring met bouwbedrijf Riezebos perfect. Ze hebben bij ons een mooie aanbouw geplaats en zijn alle afspraken keurig nagekomen. Al onze wensen zijn vervuld. Vanaf dag 1 na een bezichtiging op in de showroom te Genemuiden zijn we in contact gebleven en afspraken werden snel gemaakt en nagekomen. Ook het personeel van Riezebos is zeer aardig, netjes en vakbekwaam. Elke dag ruimden ze netjes de bouwplaats op en als ze iets nodig hadden kwamen ze het keurig vragen. Ze stonden ook voor mij klaar met raad als ik iets voor hun moest uitvoeren wat niet in de opdracht stond. Ook vanaf het kantoor zeer goede communicatie. Veel mailverkeer op en neer en altijd binnen enkele dagen of soms uren reactie terug. Ik zou bouwbedrijf Riezebos iedereen aanbevelen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer goed! Netjes en bekwaam.

Riezebos werkt netjes en professioneel en denkt goed mee. Komt afspraken na en het contact verloopt erg prettig. Resultaat is erg mooi geworden!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen

Zeer betrouwbaar

Komt afspraken na, komt op tijd, realiseert planning, lost problemen direct op, vakbekwaam personeel.

Geweldig profesioneel bedrijf

Riezebos heeft bij ons een aanbouw gebouwd en deze is erg mooi geworden. Tijdens werkzaamheden werd er netjes gewerkt, de schoenen gingen uit bij binnenkomst, dit vonden wij prettig. Ook hadden ze hun eigen keet/toilet, zodat je niet continu mensen over de vloer hebt. Je ziet dat ze erg vakkundig zijn in hun werk, meerdere bedrijven onder hun leiding en dit ging erg voorspoedig. Vriendelijke mensen, dus in 1 woord: geweldig!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Alles goed geregeld en georganiseerd.

Prima bedrijf met vakmensen die doen wat gevraagd wordt!

Excellente service

Wij hebben een prettige ervaring gehad met Riezebos. Er werd netjes gewerkt en bij het opleveren van onze dakopbouw waren er weinig aandachtspunten. Aantal zaken wat niet naar wens was (bijv wat scheve raamdorpels) werden zonder discussie vervangen, ook al moest hier weer een stijger voor geplaatst worden. Ze zijn niet de goedkoopste maar zeker een goede prijs/kwaliteit.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

We zijn zeer blij met de prachtige tuinkamer met terras en badkamer.

Professioneel bouwbedrijf met vakkundig personeel. Korte communicatie lijnen en deskundig advies.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

In één woord: TOP!

Wij hebben door Riezebos een vrijstaande woning + werkruimte laten bouwen. Mede door allerlei wet- en regelgeving en vertraging a.g.v. de stikstofperikelen is het vanaf het eerste contact tot oplevering een langjarig traject geworden. Maar gedurende dat traject niets anders dan lof voor het meedenken met en vormgeving van onze plannen en de kwalitatief hoogstaande uitvoering ervan. Al onze vragen en opmerkingen werden telkens deskundig beantwoord en indien van toepassing verwerkt. Bij iedereen van Bouwbedrijf Riezebos merkten we dat vakmanschap, degelijkheid en betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan. Ook de contacten op de bouwplaats waren zeer plezierig. We zijn dan ook zeer tevreden over onze woning waar we nu met buitengewoon plezier in wonen. Ook na oplevering zijn de openstaande punten adequaat verholpen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

prima bedrijf. Goed georganiseerd

Prima ervaring met dit bedrijf erg goede communicatie en duidelijk plan. Erg blij met onze 3 meter uitbouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap, iedere cent waard. Geweldig fijn bedrijf!

Onze vorige aannemer had een aanbouw gebouwd die zo lek was als een mandje, het loodwerk was niet (goed) gedaan. Deze vakmannen hebben alles op korte termijn (rekening houdend met onze gezinsuitbreiding) uitstekend in orde gemaakt. De lijnen zijn kort, er is altijd een snelle reactie. De mannen zijn vriendelijk en erg netjes, ze ruimen alles weer keurig op. Wat een verademing na onze negatieve ervaring met de vorige aannemer. Zeer aan te raden en iedere cent waard!

Hostmanship

Een aannemer die betrouwbaar is en de afspreken nakomt. Personeel zeer vriendelijk en vakmanschap. Je merkt niet dat ze bezig zijn en ruimen alles op. Een zeer positieve ervaring en zeker een aanrader als je wilt verbouwen zonder zorgen.

Nylonstraat 2

8281JX GENEMUIDEN