Vriendelijk contact

Het contact, of het nu gaat om iets wat goed of niet goed is, is vriendelijk. We voelen ons serieus genomen en er wordt naar je geluisterd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Nette aannemer met goede service en transparante communicatie

Rizbouw is een toegankelijke aannemer waarbij je zeker niet als nummer wordt behandeld. Dit wordt vaak vergeten ten opzichte van de grootschalige aannemers. De communicatie is transparant en duidelijk. De afwerking van de woning is echt netjes. Bij de oplevering een aantal kleine punten zoals bijvoorbeeld verf bijwerken. Deze punten worden vrijwel direct opgepakt en afgehandeld. Bij vragen over bijvoorbeeld elektra wordt direct de juiste partij aangehaakt om vakkundig de vragen te beantwoorden. Kortom Rizbouw komt haar afspraken na communiceert duidelijk en biedt service die je mag verwachten bij een nieuwbouwwoning. Wij gaan hier lang van genieten!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede service en aandacht, wel prijzig voor de kwaliteit

Het metselwerk is matig van kwaliteit, de rest van de woning ziet er prima uit met weinig restpunten bij oplevering. Goede responsetijd op kopersvragen, wordt met je meegedacht. Prijzig meerwerk.

Prettig en fijn bouwbedrijf

Mooie woning afgeleverd in de afgesproken tijdsbestek. Goed op de hoogte gehouden gedurende het traject met voldoende kijkmomenten. Ook de communicatie met de verkoopadviseur en collega’s als erg prettig ervaren! Meerwerkopties wel aan de dure kant. Sanitair (met name badkamer) dat standaard in de bouw was meegenomen heel erg beneden peil. Matcht totaal niet met het type woning (en prijs).

Voldoet aan de verwachting

Transparante bouwer, geeft tijdig aan wat je kan verwachten. Sommige aspecten zijn wat aan de dure kant, zoals de binnendeuren, als je dat vergelijkt met de retailprijs. Dat heeft ons er ook van weerhouden veel meerwerk opties te kiezen en alleen het "nodige". Daarnaast vonden we dat bij de oplevering het huis nog wel iets beter gereinigd had kunnen worden.

Professionele begeleiding en communicatie

We werden goed op de hoogte gehouden rondom de ontwikkelingen van de bouw. Weinig restpunten bij de oplevering. Woning is netjes opgeleverd en bijna alle restpunten zijn snel verholpen. Wel had er wat meer aandacht besteed kunnen worden aan de werking van installaties als de wtw (bleek al geruime tijd voor de oplevering in storing te hebben gestaan). Al met al tevreden over proces en product.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Binnen bijna een jaar huis opgeleverd!

Fijne ervaring met Riz Bouw! Klantenservice goed bereikbaar, korte lijntjes met de uitvoerder. Problemen worden goed en zorgvuldig opgelost. De inmeetmomenten mogen wel wat vaker worden ingepland.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettig bedrijf, goede communicatie en goed bereikbaar.

Prettig bedrijf, goede communicatie en goed bereikbaar. Korte lijntjes. Goed koperbegeleiding. Professioneel.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beter dan de andere (Van Mierlo & Duravermeer)

Mijn ouders en zus hebben bij andere projecten gekocht terwijl wij bij rizbouw zaten. Rizbouw heeft eigenlijk alles zonder problemen geleverd (of binnen 48 uur van de oplevering gefixt). Dit terwijl wij zagen hoe andere projecten er. veel vertraging was met veel problemen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Vlotte bouw en goed contact

De RIZ heeft onze nieuwe woning gebouwd, heel vlot vonden wij zelf! Er zijn veel kijkmomenten/inmeetmomenten zodat wij als kopers onze woning tussentijds al konden bewonderen. Bij vragen is er telefonisch of via het portaal goed contact te krijgen en word er altijd met je mee gedacht.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooie bouw, vakkundigheid, communicatie kan op bepaalde punten beter

Onze ervaring is overwegend positief. De bouw verliep erg vlot. Bij inbreng van eigen ideeën zijn wij goed geadviseerd. De informatievoorziening kon op sommige punten nog iets beter. Daarnaast jammer dat sommige meerwerkopties erg prijzig waren en we gedurende het bouwproces wijzigingen doorkregen die erg prijzig waren.

Adequaat

Riz Bouw BV is een vakkundig bedrijf. De verkoopadviseurs zorgen voor de juiste begeleiding, reageren snel, zijn goed bereikbaar, komen afspraken na en denken mee in oplossingen. Bouwkundig ook weinig foutjes kunnen ontdekken in de woning. Prettige overdracht met de uitvoerder. Meerwerkkosten zijn wel aan de hoge kant, en een beetje uitleg over meerwerkopties had wenselijk geweest. Van Munster badkamers waar Riz Bouw BV mee samenwerkt is overigens waardeloos, slecht begeleid, weinig keuze en enorm hoge prijzen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed maar wel een aantal (grote) punten

Ik vind dat ik goed ben geadviseerd en geholpen. Maar merk wel dat er door onderaannemers een hoop aan elkaar geknutseld is. Dat is jammer.

vriendelijkheid en vakmanschap

het huis is naar tevredenheid opgeleverd. Problemen worden snel opgepakt.

Enthousiast en behulpzaam

Mijn ervaringen zijn over het algemeen zeer positief. Snelle reactie op gestelde vragen aan de kopersbegeleider. Uitgebereide meer/minderwerk lijst. Een minpunt zijn de kleine maar enorm dure wijzingen die je bijna verplicht bent om te kiezen. Een ander minpunt is het snel afraffelen van slechte afwerkingen in de woning.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

vriendelijk personeel, goede communicatie, nazorg is matig

n/a

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Als zeer prettig!

Voor en tijdens de bouw zijn wij zeer goed begeleid door Riz Bouw. Met alle vragen kon je bij ze terecht en ook nu na de oplevering staan ze nog steeds voor je klaar.

Fijne ervaring

Goede communicatie tijdens het bouwproject en nalevering

Tevreden met opgeleverde woning/service

In algemene zin tevreden met mijn woning. Daarnaast waren alle medewerkers betrokken en hebben goed geholpen waar nodig. Als ik een minder punt moet benoemen is dat sommige extra opties bijv zonnepanelen/uitbouw aan de prijzige kant zijn waardoor je dit zelf moet regelen na de oplevering. Dat is niet ideaal.

Redelijk

De kwaliteit die je krijgt als je een woning koopt van meer dan €400.000 mag echt wel veel beter worden.Die is nu veronder de maat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima communicatie en komt afspraken na.

Prachtig huis hebben wij opgeleverd gekregen. Op enkele punten na, maar dit werd al snel opgelost. Zeer vriendelijke mensen werken er bij rizbouw.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Mooie woning

Mooie woning

Een fijn huis

voor een fijne prijs.

Afstandelijk en gehaast

Het voelde als dat Riz zo veel mogelijk aan ons wilde verdienen zonder tijd te investeren. Geen kijkmomenten gehad door corona maar kregen geen extra compensatie door bijvoorbeeld extra foto's/filmpjes. Bij inmeetmoment was de woning slecht bereikbaar. Communicatie tijdens de bouw verliep erg rommelig en was vaak laat.

Over Bouwnu