Beste Rob, Bedankt voor je feedback. Dit geeft ons de mogelijkheid om continu te verbeteren. Vervelend om te horen dat het bouwproces niet volgens jullie verwachting is verlopen. Dit is niet onze intentie geweest. Wij proberen in alle opzichten onze opdrachtgevers hierin optimaal te faciliteren. Spijtig dat jullie het niet zo hebben ervaren. We hebben in jullie geval helaas wel te maken gehad met leveringsproblemen van onze samenwerkingspartners. We hebben hier veel aandacht voor gehad, echter hebben we niet kunnen voorkomen dat dit tot vertragingen heeft geleid. Dit was helaas onvermijdelijk. Het feit dat wij beschikken over grote magazijnen staat los van deze leveringen. We zien in dat de communicatie hierover en de gevolgen hiervan beter hadden gekund. Een excuus hiervoor is op zijn plaats. Na oplevering van jullie woning is er onderling contact geweest en hebben we ook de openstaande opleverpunten doorgenomen. Onze Serviceafdeling geeft de hoogste prioriteit aan het oplossen van deze openstaande punten. Nu de temperaturen na een periode van overwegend natte, koude weken stabiel worden kan ook het schilderwerk worden opgelost. Met vriendelijke groet, SelektHuis
Beste Marianne, Bedankt voor je feedback. Dankzij jouw feedback kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren. Het spijt ons te horen dat jullie een teleurstellende ervaring met ons hebben gehad. We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn geweest. We willen graag onze ervaring met je delen: - Er zijn inderdaad een heel aantal maanden verstreken voordat de beschadigde tuindeuren zijn vervangen voor nieuwe tuindeuren. Dat had te maken met de lange levertijd bij onze leverancier. Dit heeft de projectleider direct bij jullie gemeld. We zijn blij jullie te kunnen melden dat er inmiddels strikte afspraken zijn gemaakt met de leverancier om toekomstige serviceaanvragen binnen een gegarandeerde termijn te herstellen. - De schilder heeft ons en jullie inderdaad behoorlijk in de kou laten staan. We delen dezelfde ervaring en dat was ook voor ons niet acceptabel. We hebben daarom de samenwerking in het afgelopen jaar beëindigt. We streven namelijk naar de allerbeste kwaliteit en dat hebben we niet kunnen waarmaken met deze samenwerking. - Over het niet correct verrekenen van meerwerk is ons niets bekend. We kunnen geen enkele correctie en communicatie in onze administratie herleiden. Daarom willen we jullie vragen om contact met ons op te nemen, zodat we dit punt kunnen ophelderen en jullie een goede ervaring kunnen bieden. Verder is het goed om aan te geven dat we in de nazorgfase diverse prettige contactmomenten hebben gehad onderling. Dit ging voornamelijk over de termijn van de opleveringspunten zoals de wachttijd van de tuindeuren, binnendeuren en het schilderwerk. We kijken uit naar jullie reactie. Met vriendelijke groet, SelektHuis
Originele beoordeling
Beste Marianne, Bedankt voor je feedback. Dankzij jouw feedback kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren. Het spijt ons te horen dat jullie een teleurstellende ervaring met ons hebben gehad. We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn geweest. We willen graag onze ervaring met je delen: - Er zijn inderdaad een heel aantal maanden verstreken voordat de beschadigde tuindeuren zijn vervangen voor nieuwe tuindeuren. Dat had te maken met de lange levertijd bij onze leverancier. Dit heeft de projectleider direct bij jullie gemeld. We zijn blij jullie te kunnen melden dat er inmiddels strikte afspraken zijn gemaakt met de leverancier om toekomstige serviceaanvragen binnen een gegarandeerde termijn te herstellen. - De schilder heeft ons en jullie inderdaad behoorlijk in de kou laten staan. We delen dezelfde ervaring en dat was ook voor ons niet acceptabel. We hebben daarom de samenwerking in het afgelopen jaar beëindigt. We streven namelijk naar de allerbeste kwaliteit en dat hebben we niet kunnen waarmaken met deze samenwerking. - Over het niet correct verrekenen van meerwerk is ons niets bekend. We kunnen geen enkele correctie en communicatie in onze administratie herleiden. Daarom willen we jullie vragen om contact met ons op te nemen, zodat we dit punt kunnen ophelderen en jullie een goede ervaring kunnen bieden. Verder is het goed om aan te geven dat we in de nazorgfase diverse prettige contactmomenten hebben gehad onderling. Dit ging voornamelijk over de termijn van de opleveringspunten zoals de wachttijd van de tuindeuren, binnendeuren en het schilderwerk. We kijken uit naar jullie reactie. Met vriendelijke groet, SelektHuis
Hoi Richard, Dank voor het schrijven van je review. Het stelt ons in staat om continu te verbeteren. Het is mooi om te lezen dat je blij bent met je woning. Je punten met betrekking tot het meerwerk trekken we lering uit, ondanks dat dit volgens de overeenkomst is uitgevoerd. Helaas gingen er na oplevering een aantal zaken niet zoals het zou moeten. En daarvoor bieden we ons excuus aan. De laatste periode was bij ons door een bijzondere samenloop van omstandigheden wat service betreft roerig te noemen. We hebben niet de service kunnen bieden waar we naar streven. Hierover hadden we duidelijker moeten communiceren. We zijn blij dat we kunnen zeggen dat deze periode achter ons ligt. Jullie vervolgschade van de lekkage gaan we binnen 2 weken oplossen zodat jullie tevreden kunnen terugkijken op de intensieve bouwtijd. Groet, SelektHuis
Beste Jordi, Bedankt voor je review. We willen je graag vertellen dat er bij onze serviceafdeling nog een viertal zaken onder de aandacht zijn. Het klopt dat er een paar kleine zaken niet helemaal vlekkeloos zijn verlopen tijdens het bouwtraject. Ondanks onze flexibiliteit was het een behoorlijke uitdaging dat er tijdens de bouw allerlei zaken op het allerlaatste moment op verzoek gewijzigd moesten worden. Dat heeft impact gehad op onder andere de planning. Water en stroom liggen buiten onze macht. Dat geldt voor bijna iedere aannemer. Een week na oplevering is dit, direct toen de Nutsvoorzieningen zijn aangelegd, door ons aangesloten. Toch bedankt voor je feedback. We lezen alles en het helpt ons nóg verder te verbeteren.
Dank voor je review. Dit wordt altijd gewaardeerd, ondanks dat je niet positief bent over een aantal zaken na oplevering. Fijn dat je wel vakmanschap en advies als positief beoordeeld. Ondanks dat je niet alles zo ervaren hebt als wij altijd nastreven hopen we dat je veel woongeluk ervaart in je nieuwe woning.
Beste Harm, allereerst willen we u hartelijk danken voor uw eerlijke review. Mooi ook dat u benoemd dat de bouw op zich prima is! Dat vinden we fijn om te lezen. Het punt van toezien op de bouw nemen we ter harte. Goed dat u dit deelt. Wat betreft opleverpunten; dit hebben we uiteraard even gecheckt, er staat nog 1 opleverpunt open en een aantal servicepunten. De terechte punten van dit lijstje zijn ook zeker bij ons en onze toeleveranciers onder de aandacht. We werken er hard aan om alles op te lossen. Directie SelektHuis
We vinden het spijtig om te horen dat u het bouwproces negatief ervaren heeft. Helaas bepalen niet wij als SelektHuis de erfgrenzen, maar de verkopende partij. Wij zijn als ideale huizenbouwer enkel de bouwer binnen het project waar uw prachtige woning in gerealiseerd is. Dat hierdoor de berging van de buren voor een klein gedeelte over de erfgrens is gebouwd is vervelend, maar hier konden wij helaas ook niks aan doen zoals u bekend is. Wel hebben wij na het ontdekken van deze fout de berging (op onze kosten) verplaatst. De lekkage vinden wij zeker ook vervelend, maar deze schade hebben we netjes en tot uw tevredenheid hersteld. Er is u tevens een extra vergoeding voor de schade betaald. Wat in onze ogen niet meer dan normaal is. We herkennen ons dan ook zeker niet in uw stelling dat bouwen met SelektHuis, bouwen tegen een vijand is. Wij hopen dat u, ondanks dat u het bouwproces als niet positief heeft ervaren, geniet van uw mooie woning.
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.