Vanaf eerste moment een goed gevoel,hier geld nog afspraak is afspraak verkoper heel duidelijk en meedenkend en bouwteam voldeed meer dan we hadden gedacht aan alle verwachtingen een dikke pluim.!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Van 'ontzorgen' is absoluut geen sprake

We zijn met SelektHuis in zee gegaan vanwege het feit dat ze adverteren met 'ontzorgen'. Daarmee hoopten we dat alle werkzaamheden die niet door SH gedaan worden wel door SH op elkaar afgestemd en ingepland zouden worden. Tijdens de initiële gesprekken, die heel goed verliepen, is dat ook zo bevestigd. Echter... tijdens de bouw bleek al heel snel dat dit absoluut niet het geval was. Ik geef een paar voorbeelden waar het echt heel erg mis gegaan is: De warmtepomp: de installateur (GeoEnergy) heeft zitten vloeken en tieren tijdens de aanleg omdat eea niet goed voorbereid was in de fundering. Ze hebben uiteindelijk nog moeten boren in de fundering en in een natte kruipruimte allerlei werkzaamheden moeten uitvoeren. Ik heb zelf een dompelpomp moeten regelen om het daar enigszins droog te krijgen (dat lijkt me niet mijn taak). Stucwerk: dit was ronduit slecht. De stucadoor is zeker drie keer terug moeten komen omdat het plafond niet goed was en sommige wanden geweigerd waren door de schilder (niet mooi glad). Veel werkzaamheden waren veel te laat af, waardoor de hele planning verkeerd liep. Ze zeiden dat dit kwam door leveringsproblemen (wat ik niet geloof omdat ze een gigantisch magazijn hebben waar alles voorradig is), maar zelfs dan nog, wordt de planning hier niet op aangepast. In het algemeen was alles nog veel slechter verlopen als ik zelf niet dagelijks (maar dat redde ik niet) op de bouw aanwezig was geweest (de uitvoerder was nauwelijks aanwezig) of om eea in goede banen te leiden of om erger te voorkomen. Daarnaast hebben we ellenlange discussies gehad over allerlei kosten (meer/minderwerk) achteraf en over stelposten die veel hoger uitvielen dan in de offerte: bv. de meerprijs van de grond-warmtepomp viel 20.000 duurder uit dan de stelpost! Uiteindelijk wel een deal gesloten, maar ze hadden wel wat meer mogen inschikken... Er staan, meer dan nu twee maanden na oplevering, nog steeds een aantal restpunten over. Na oplevering eigenlijk geen reactie meer.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Beste Rob, Bedankt voor je feedback. Dit geeft ons de mogelijkheid om continu te verbeteren. Vervelend om te horen dat het bouwproces niet volgens jullie verwachting is verlopen. Dit is niet onze intentie geweest. Wij proberen in alle opzichten onze opdrachtgevers hierin optimaal te faciliteren. Spijtig dat jullie het niet zo hebben ervaren. We hebben in jullie geval helaas wel te maken gehad met leveringsproblemen van onze samenwerkingspartners. We hebben hier veel aandacht voor gehad, echter hebben we niet kunnen voorkomen dat dit tot vertragingen heeft geleid. Dit was helaas onvermijdelijk. Het feit dat wij beschikken over grote magazijnen staat los van deze leveringen. We zien in dat de communicatie hierover en de gevolgen hiervan beter hadden gekund. Een excuus hiervoor is op zijn plaats. Na oplevering van jullie woning is er onderling contact geweest en hebben we ook de openstaande opleverpunten doorgenomen. Onze Serviceafdeling geeft de hoogste prioriteit aan het oplossen van deze openstaande punten. Nu de temperaturen na een periode van overwegend natte, koude weken stabiel worden kan ook het schilderwerk worden opgelost. Met vriendelijke groet, SelektHuis

Selekthuis Tholen, een zeer pretige samenwerking.

Vanaf het moment van de eerste kennismaking tot oplevering en daarna met de service een fijne samenwerking met de mensen van Selekthuis in Tholen. Bij het geven van adviezen werd meegedacht in onze visie. Tijdens het ontwerp en bouw zijn we volledig ontzorgd. De begeleiders adviseerde steeds op tijd wanneer er wat uitgezocht en besloten moest worden. Bij last minute wijzigingen, vanuit onze zijde, aan het ontwerp en de bouw werd er meegedacht en bekeken of dit nog mogelijk was. Vaak was het doorvoeren van wijzigingen nog mogelijk. De serviceafdeling van Tholen staat snel klaar om eventuele issues op te lossen. Zowel tijdens de bouw als na oplevering.

Zo het zo weer doen

Vanaf het eerste contact met de adviseur in Rijssen t/m de oplevering liep alles gesmeerd. Er wordt goed geluisterd en waardevolle suggesties gedaan tijdens de advies gesprekken. Het contact met de diverse bouwploegen, van fundering bouw ploeg tot de installateur van de technische installatie was ook altijd goed, men maakte altijd tijd voor je. Kortom, ik zou zo weer met Selekthuis in zee gaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Dit huis is ons tweede huis dat we door Selekthuis hebben laten bouwen. Na een korte maar intensieve voorbereiding is ook deze woning in een kort tijdsbestek gerealiseerd. Met name de voorbereiding en uitvoering door de uitvoerder was geweldig. Dit vanwege de kleine oppervlak waarop gebouw moest worden. Daar was zichtbaar rekening mee gehouden. Kleine aanpassingen zijn in onderling overleg gerealiseerd. Met weinig restpunten is opgeleverd en de nazorg was ook goed. We zouden het zo voor een derde keer door Selekthuis laten ontwikkelen en uitvoeren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Selekthuis heeft een prachtige woning voor ons gebouwd!

De door Selekthuis gebouwde woning is geheel naar ons zin gebouwd. Vanaf het ontwerp tot oplevering zijn wij vakkundig geadviseerd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Ervaren bouwbedrijf met goede prijs-kwaliteit verhouding.

Selekthuis is erg sterk in het vertalen van de woonwensen naar een betaalbare woning. De verschillende basismodellen zijn volledig aan te passen naar eigen wens. Doordat wij al een ontwerp van een architect hadden liggen, is er een ideale woning gecreëerd. De communicatie in het voorproces kan beter. De kwaliteit van bouwen is goed, waarbij sommige details wellicht iets beter uitgevoerd kunnen worden of waar oplossingen zijn gekozen die vooral snel bouwen. Doorlooptijd van de bouw is erg snel, maar je moet er wel kort op zitten om met de details mee te denken, vooral als je veel afwijkt van de standaard modellen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een bedrijf waarin ze meedenken en bouwen naar jouw wensen

De eerste gesprekken waren gelijk prettig. Open en er werd goed geluisterd. Wát hadden wij voor ogen en hoe kon SelektHuis daar mee aan de slag. Later tijdens de bouwfase prettig contact met de bouwmannen. Mooi om samen door de woning in aanbouw te lopen en te zien hoe het groeit. De afronding vroeg aandacht maar de kopersbegeleider hield goed contact. We wonen inmiddels met veel plezier in ons mooie huis!

Geweldig bouwbedrijf

Van begin tot eind zijn wij geweldig begeleid in ons traject van onze nieuwbouwwoning. Zowel de mensen op kantoor als de mannen op de bouwplaats zijn echte vakmannen. Wij zouden Selekthuis Tholen zeker aanbevelen!

Geweldig mooi huis

Na een uitvoerig gesprek en aanpassingen naar onze zin hebben we een mooi huis laten bouwen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Teleurstelling bij de bouw van ons huis.

10 febr. jl., heb ik bij jullie een review geplaatst over Selekthuis. “Teleurstelling bij de bouw van ons huis”. Een paar dagen later kwam er een reactie van Selekthuis. Ze weerleggen alles maar wel erkennen ze dat de schilder ons behoorlijk in de kou heeft laten staan. Op het einde van hun reactie vragen ze om een reactie van onze kant. Dat heb ik ook meteen gedaan. Op 23 febr. jl., heb ik gereageerd naar Selekthuis maar geen reactie. Via de post heeft Selekthuis een dinerbon van 75,- euro gestuurd en daarmee is het voor hun blijkbaar afgedaan. 24 maart jl., heb ik weer een e-mail gestuurd naar Selekthuis en gevraagd om contact met de verantwoordelijk persoon. Tot op heden geeft Selekthuis niet thuis. De review op jullie site geeft een heel vertekent beeld van de gang van zaken en dat is jammer. Selekthuis communiceert niet en zwijgt de zaak dood. Voor de oplevering (20 dec. 2022) zijn wij met de projectleider de punten in huis nog even doorgelopen. De projectleider viel, zonder aanleiding op een zeer onbeschofte manier, een aantal keren tegen mij uit. Bij de oplevering hingen er 2 zwarte deuren in de hal. Deze zijn met de Franse slag, inclusief het deurbeslag, in de grondverf gezet. De projectleider was van mening dat de zwarte deuren gewoon wit geverfd konden worden. Over onze klachten hebben wij een aantal keren contact met het hoofdkantoor in Rijssen gehad. Hier gaven ze niet thuis. Na lang touwtrekken zijn er na 1 jaar eindelijk 2 nieuwe witte deuren voor de woonkamer gekomen. Het verrekenen van meer en minderwerk moet ook goed in de gaten worden gehouden. Vaak wordt dit in het voordeel van SH verrekend. Dit is nog maar een tipje van de ijsberg. SH zou er goed aan doen om onze projectleider een cursus klantvriendelijkheid te laten volgen. Ook doen ze er goed aan om een fatsoenlijk schildersbedrijf in te huren. Er zijn voor SH nog heel wat verbeterpunten. Helaas is onze ervaring niet positief en kunnen wij SH ook niet positief adviseren.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Beste Marianne, Bedankt voor je feedback. Dankzij jouw feedback kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren. Het spijt ons te horen dat jullie een teleurstellende ervaring met ons hebben gehad. We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn geweest. We willen graag onze ervaring met je delen: - Er zijn inderdaad een heel aantal maanden verstreken voordat de beschadigde tuindeuren zijn vervangen voor nieuwe tuindeuren. Dat had te maken met de lange levertijd bij onze leverancier. Dit heeft de projectleider direct bij jullie gemeld. We zijn blij jullie te kunnen melden dat er inmiddels strikte afspraken zijn gemaakt met de leverancier om toekomstige serviceaanvragen binnen een gegarandeerde termijn te herstellen. - De schilder heeft ons en jullie inderdaad behoorlijk in de kou laten staan. We delen dezelfde ervaring en dat was ook voor ons niet acceptabel. We hebben daarom de samenwerking in het afgelopen jaar beëindigt. We streven namelijk naar de allerbeste kwaliteit en dat hebben we niet kunnen waarmaken met deze samenwerking. - Over het niet correct verrekenen van meerwerk is ons niets bekend. We kunnen geen enkele correctie en communicatie in onze administratie herleiden. Daarom willen we jullie vragen om contact met ons op te nemen, zodat we dit punt kunnen ophelderen en jullie een goede ervaring kunnen bieden. Verder is het goed om aan te geven dat we in de nazorgfase diverse prettige contactmomenten hebben gehad onderling. Dit ging voornamelijk over de termijn van de opleveringspunten zoals de wachttijd van de tuindeuren, binnendeuren en het schilderwerk. We kijken uit naar jullie reactie. Met vriendelijke groet, SelektHuis

Perfecte begeleiding en proactief meedenken

Vanaf het eerste kennismakingsbezoek hebben we alleen maar professioneel en meedenkend personeel ontmoet die ons zonder problemen door het gehele proces hebben geloodst. Iets waar we erg tegenop zagen want we bouwen niet elke dag een huis maar de mensen van SelektHuis waren er altijd voor ons en met ons. Van aanvragen van vergunningen tot bruikbare adviezen als het gaat om inrichting en materialen. Dik tevreden en ze hebben een prachtig huis voor ons gebeld.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Mooie woning maar waardeloze service na oplevering

De woning is prachtig, de aanloop was goed. Tot de oplevering leek alles oké... Maar de volgende punten zijn echt misgegaan: In de voorbereiding worden last minute nog meerwerkkosten als een stabiliteitswand 'even' doorgevoerd. We hadden er nooit mee akkoord moeten gaan, maar je wil je zo graag op goed voet beginnen met bouwen. Een stelpost voor de slechtweer-ombouw voor de steiger die met meer dan 100% (EUR 8333,-) overschreden werd. Compleet verkeerd ingeschat en met heel veel moeite teruggebracht op een 50/50 deal, maar die 'deal' voelt nog steeds als een hele dure goedmaker voor de gestegen bouwkosten. Vlak na oplevering nam de uitvoerder ontslag. Hij en Selekthuis meldde hier niets over. Een auto-reply op de mail deelde het mede. De uitvoerder heeft ons tijdens de oplevering toezeggingen gedaan (compensatie voor extra elektraverbruik door niet geleverde warmtepomp) die daarna doodleuk van tafel zijn geveegd. We voelden ons bijna opgelicht en ons vertrouwen was helemaal weg. Nu zijn we meer dan een jaar verder en er wordt niet meer gereageerd op mail. Opleveringspunten zijn nog niet opgelost en de 5% staat nog bij de notaris. Volgens mij heeft niemand bij Service nog overzicht, want het verloop lijkt daar ook groot. Om nog maar te zwijgen over de twee lekkages die we hebben gehad. De eerste is redelijk snel afgehandeld, maar van de tweede lekkage hebben we nog steeds geen herstelschilderwerk ingepland gekregen. Ronduit schandalig. De schimmel staat op de wand. De werkzaamheden zijn al in april van dit jaar opgenomen en nu nog steeds niet ingepland. Dat kun je gewoon niet maken als professioneel bedrijf. Onprofessioneel om zonder verdere communicatie de opdrachtgever maar te laten zitten met de restpunten en je maar weer op de volgende reeks woningen te storten. Maak je opdracht gewoon volgens contract af. Ik heb lang gewacht met deze review, omdat ik nog wel hoop had, maar ik ben het nu gewoon zat. Helaas.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Hoi Richard, Dank voor het schrijven van je review. Het stelt ons in staat om continu te verbeteren. Het is mooi om te lezen dat je blij bent met je woning. Je punten met betrekking tot het meerwerk trekken we lering uit, ondanks dat dit volgens de overeenkomst is uitgevoerd. Helaas gingen er na oplevering een aantal zaken niet zoals het zou moeten. En daarvoor bieden we ons excuus aan. De laatste periode was bij ons door een bijzondere samenloop van omstandigheden wat service betreft roerig te noemen. We hebben niet de service kunnen bieden waar we naar streven. Hierover hadden we duidelijker moeten communiceren. We zijn blij dat we kunnen zeggen dat deze periode achter ons ligt. Jullie vervolgschade van de lekkage gaan we binnen 2 weken oplossen zodat jullie tevreden kunnen terugkijken op de intensieve bouwtijd. Groet, SelektHuis

Lage prijs, geen service

Slechte begeleid bij tekeningen. Tijdens de bouw overal boven op moeten zitten en achter aan moeten gaan. Geen contact te krijgen met uitvoerder. Huis opgeleverd zonder sloten, deurklinken, water, stroom. Komen afspraken niet na.We wonen er nu al 4 maanden en nog steeds niet af gemaakt. Huis wel tevreden mee maar de service is bar slecht zodra het opgeleverd is. Volgende keer kiezen wij een andere bouwer Prijs is opzich goed maar de ellende die je er mee krijgt liever iets meer betalen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Beste Jordi, Bedankt voor je review. We willen je graag vertellen dat er bij onze serviceafdeling nog een viertal zaken onder de aandacht zijn. Het klopt dat er een paar kleine zaken niet helemaal vlekkeloos zijn verlopen tijdens het bouwtraject. Ondanks onze flexibiliteit was het een behoorlijke uitdaging dat er tijdens de bouw allerlei zaken op het allerlaatste moment op verzoek gewijzigd moesten worden. Dat heeft impact gehad op onder andere de planning. Water en stroom liggen buiten onze macht. Dat geldt voor bijna iedere aannemer. Een week na oplevering is dit, direct toen de Nutsvoorzieningen zijn aangelegd, door ons aangesloten. Toch bedankt voor je feedback. We lezen alles en het helpt ons nóg verder te verbeteren.

Degelijk betrouwbaar bouwbedrijf dat afspraken nakomt

Fijn contact met alle medewerkers, zowel de mensen op kantoor als op de bouw. Mensen van Selekthuis hebben zichtbaar plezier in hun werk. Ruimte voor eigen input en ideeen. Van ontwerp tot aan de uitvoering en oplevering voelden we ons gehoord en gezien. De gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit. De planning is geen dag uitgelopen; zelfs 1 dag eerder opgeleverd. Kortom, wij bevelen Selekthuis aan iedereen aan!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Bouw goed nog veel te leren in communicatie en nakomen afspraken maak af!

De bouw op zich prima verlopen helaas is de communicatie tussen de leveranciers die aangesloten zijn niet optimaal. Resultaat keuken past niet. Er is ruimte voor verbetering als het gaat over erkenning en accepteren van de gemaakte fout. Muur verplaatst van steen naar gips, ook hier zonder overleg. Communicatie omtrent opleverpunten en afwerking hiervan, inmiddels in maand 5 na oplevering. Zelf geschakeld met onderaannemers. Nu nog de trap, al 5 maand niets vernomen van de trapleverancier uit Zwolle. Warmtepomp, 1 1/2 jaar geleden besteld, nog steeds geen zicht op levering. Licht eiken balken waarvan er 2 van de 5 zijn behandeld en nu bruin ipv originele kleur, niemand weet wie deze behandeling heeft uitgevoerd maar tot op heden geen oplossing. Communicatie loopt stroef, vingerwijzingen naar elkaar, niet professioneel. Tot de oplevering gevoel zeer positief wat nu is omgeslagen in frustratie en teleurstelling. Maak het project fatsoenlijk af! Het bouwteam wat zich heeft bekommerd over de ruwbouw fantastisch!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Dank voor je review. Dit wordt altijd gewaardeerd, ondanks dat je niet positief bent over een aantal zaken na oplevering. Fijn dat je wel vakmanschap en advies als positief beoordeeld. Ondanks dat je niet alles zo ervaren hebt als wij altijd nastreven hopen we dat je veel woongeluk ervaart in je nieuwe woning.

Tevreden klant van Selekthuis in Tholen

Afspraken zijn perfect nagekomen dus wij zijn een tevreden klant, kwaliteit is goed met name de directe werknemers van SelektHuis. Stucadoor werk had iets beter gemogen maar een grote ergernis was de kwaliteit van de schilders. De ingehuurde schilders zijn gaan schilderen terwijl er nog veel andere bouwvakkers bezig waren, dus teveel stofwerk. En kwaliteit was extreem slecht, dus advies aan SelektHuis om op zoek te gaan naar een andere Schildersbedrijf.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Nog heel wat opleverpunten op te lossen

Op zich prima bouw, alleen spijtig dat je als klant veel moet toezien op de bouw. Daar krijgt de uitvoerder betaald voor. Maar nog heel wat punten(opleverpunten) die opgelost moeten worden. Wij zijn nu een jaar verder inmiddels en is nog niet gedaan! Gemiste kans van selekthuis.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Beste Harm, allereerst willen we u hartelijk danken voor uw eerlijke review. Mooi ook dat u benoemd dat de bouw op zich prima is! Dat vinden we fijn om te lezen. Het punt van toezien op de bouw nemen we ter harte. Goed dat u dit deelt. Wat betreft opleverpunten; dit hebben we uiteraard even gecheckt, er staat nog 1 opleverpunt open en een aantal servicepunten. De terechte punten van dit lijstje zijn ook zeker bij ons en onze toeleveranciers onder de aandacht. We werken er hard aan om alles op te lossen. Directie SelektHuis

Duidelijk en prettig!

Wij kijken terug op een bijzondere tijd. Een huis bouwen is best een onderneming. Daar hebben wij bij SelektHuis uitstekende begeleiding in gekregen. Het hele voortraject is overzichtelijk gemaakt en de contactmomenten zijn positief. We konden altijd terecht met vragen. Ook tijdens de bouw zijn we op een leuke manier betrokken geweest. Resumerend: Afspraken worden nagekomen Korte lijnen Transparant qua prijzen Plezierige samenwerking

betrouwbare bouwers!

Selekthuis heeft ons gedurende het hele traject van ontwerpen, plannen en bouwen volledig ontzorgd. Deskundige en betrokken medewerkers, die echt een stap verder gaan. Door omstandigheden, we woonden op 3 uur afstand van de bouw, konden we zelf niet of nauwelijks aanwezig zijn. De medewerkers van Selekthuis en hun onderaannemers hebben een prachtig huis voor ons gerealiseerd, van hoge kwaliteit. Nauwelijks opleverpunten (een paar heel kleine). Fantastisch. We kunnen Selekthuis dan ook voor 100% aanraden!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

uitstekende begeleiding en nazorg !

Hele prettige organisatie, makkelijk benaderbaar. Goede prijs kwaliteit verhouding en prima kwaliteit. Bij een opnieuw te bouwen huis zou ik direct weer met hen in zeer gaan

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Zorgeloze ervaring

Dankzij Selekthuis hebben mijn zoontje en ik het perfecte huis voor ons. We hebben alles kunnen indelen hoe het voor ons goed voelt en we zijn niet geconfronteerd met onverwachte meerwerkkosten. Ook die planning werd tot op de week nauwkeurig gehaald. We zijn ook blij verrast door de afwerking en de mooie details. En op de bouwplaats was het altijd super gezellig!

Een goed gevoel

Wie denkt dat hij er met het aanwijzen van een model uit de catalogus is, komt bedrogen uit. Je moet aan de bak. Hoe wil ik het! Ieder detail telt. De frustratie omtrent diensten van derden ( bijv. De gemeente) loopt soms over je schoenen. Al met al vonden we het een geweldige reis, dat bouwproces. Mooi huis, aardige mensen. Goede service. Natuurlijk is er wel eens wat. Je koopt dan ook geen auto. Maar… het wordt opgelost. Prima aannemer.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

We kunnen iedereen adviseren met selekthuis in zee te gaan.

2 ploegen op het werk gehad die uitstekend waren.

Een grote nachtmerrie

Het bouwen van een huis zou een droom moeten, maar met SelektHuis werd dit voor ons een nachtmerrie. Zonder afspraak en overleg wilde ze een schuur in onze achtertuin plaatsen die het uitzicht blokkeerde. Schuren van de buren werden op onze grond geplaatst en na lang juridisch getouwtrek pas weer verplaatst. Kort na de oplevering lekte de boiler waardoor de hele berging blank stond. De communicatie is ronduit slecht en soms bij het onbeschofte af. Bouwen met SelektHuis voelt als bouwen met een vijand waartegen je voortdurend moet vechten om te krijgen waar je recht op hebt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

We vinden het spijtig om te horen dat u het bouwproces negatief ervaren heeft. Helaas bepalen niet wij als SelektHuis de erfgrenzen, maar de verkopende partij. Wij zijn als ideale huizenbouwer enkel de bouwer binnen het project waar uw prachtige woning in gerealiseerd is. Dat hierdoor de berging van de buren voor een klein gedeelte over de erfgrens is gebouwd is vervelend, maar hier konden wij helaas ook niks aan doen zoals u bekend is. Wel hebben wij na het ontdekken van deze fout de berging (op onze kosten) verplaatst. De lekkage vinden wij zeker ook vervelend, maar deze schade hebben we netjes en tot uw tevredenheid hersteld. Er is u tevens een extra vergoeding voor de schade betaald. Wat in onze ogen niet meer dan normaal is. We herkennen ons dan ook zeker niet in uw stelling dat bouwen met SelektHuis, bouwen tegen een vijand is. Wij hopen dat u, ondanks dat u het bouwproces als niet positief heeft ervaren, geniet van uw mooie woning.

Over Bouwnu