Nieuwbouw woning

Zeer prettige samenwerking; vriendelijk, professioneel, meedenkend, enthousiast en betrouwbaar. Alles binnen binnen de overeengekomen tijd opgeleverd en zelfs na oplevering goed bereibaar voor nazorg en advies.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakwerk geleverd

Het nieuwe raam zit keurig in de voorgevel. Ik vind de mannen die het er in hebben gemaakt vaklui. Daarnaast waren zij vriendelijk, beleefd en zorgden ze elke dag dat ze de bouwplaats netjes achter lieten.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Vakwerk

Persoonlijk goed contact en afstemming. Vakwerk geleverd. Nieuwe kamer en extra zolderverdieping gerealiseerd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Goede kwaliteit en betrouwbaar

Ik ben zeer tevreden over de bouw van mijn woning. Ook de nazorg wordt goed opgepakt. Dit was voor mij de eerste keer dat ik zelf een huis liet bouwen, maar ik zou het zo weer doen en ook met deze aannemer.

Kwaliteit, betrouwbaar, meedenken

Onze keuze voor deze aannemer was een goede beslissing. Men heeft keurig binnen de geplande tijd onze vrijstaande woning gebouwd. Zowel de voorbereidingen als de bouw verliepen erg soepel. Logistiek liep het als een trein en de contacten met de planners en het uitvoerende personeel was erg prettig en constructief. Men doet wat men belooft. De laatste opleverpunten zullen naar onze verwachting snel worden verholpen. Een betrouwbare bouwpartner!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Netjes, punctueel en vlot!

We hebben het hele proces als zeer prettig ervaren. Vanaf de eerste afspraak tot en met de oplevering was het een zeer plezierig contact. Er kon snel gebouwd worden en er werd zeer netjes en degelijk gewerkt. Weinig overlast in en rondom het huis. Natuurlijk zijn er altijd een paar puntjes die niet helemaal goed uitgevoerd worden, maar ook dit is zeer adequaat en snel opgelost. Kortom: deze aannemer zouden we zeker aanbevelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Traditionele bouwer

Een bouwer met een hart zeer punctueel en kundig. Heel goed personeel wat meedenkt en netjes werkt we hebben de 5 maanden als zeer rustgevend ervaart. Nu prachtig huis afgeleverd gekregen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Tijdens gehele bouw super gegaan.

De besprekingen rondom het huis gingen al heel goed. Toen ze zijn begonnen met de bouw is het snel gegaan. Ondanks dat er veel bedrijven aan het huis hebben gewerkt is de bouw super gegaan. Geen discussies en heel goed uitgevoerd. Natuurlijk zijn er bij oplevering altijd wat puntjes maar dat viel mee en ga ervan uit dat dit ook wordt opgelost.

Goede samenwerking en advies

Prettige samenwerking en communicatie

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een goed op elkaar ingespeeld team van echte vaklui!

Wij zijn heel erg tevreden met het resultaat! Tijdens de bouw was er goed overleg en vooral het meedenken is goud waard.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Brink 31 7731TD OMMEN