Zeer prettige communicatie, duidelijke antwoorden en goed overleg.

Zeer prettige communicatie, duidelijke antwoorden en goed overleg. Alle afspraken zijn nagekomen. Ik hoop dat er achteraf geen nare gebreken naar boven komen, maar ik vertrouw erop dat dit dan besproken kan worden.

Goede service, betrokken

Over het algemeen vriendelijk, meedenkend

TOP

Goede begeleiding gehad omtrent het kopen en tevens met het opleveren van ons huis.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
Professioneel bedrijf, goed bereikbaar qua communicatie en voldoende vakkennis

zie vorige opmerking...als de follow up n.a.v. mijn schrijven serieus was opgepakt en behandeld, was mijn beoordeling een stuk positiever geweest

Goede Service en vriendelijke mensen

Prima bedrijf met fijne medewerkers

Vriendelijke medewerkers

Niet echt helemaal happy

Op zich wel goed maar ben niet blij dat er dingen gezegd worden maar niet worden nagekomen

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
Prima bouwer, Van Wijnen komt de afspraken na en levert goede kwaliteit volgens de planning

We hebben goede ervaring met Van Wijnen. Vanwege oplevering van eerdere delen huizen in Leeuwenveld én op basis van de tekeningen (artist impression) hadden we een beeld van het huis. Het opgeleverde huis is in lijn met onze verwachtingen. Van Wijnen maakte op ons een professionele, betrouwbare en behulpzame indruk. We hebben geen slechte ervaring gehad tijdens de bouw.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
Een partij die weet wat ze doet.

Vanaf het begin tot heden ervaren wij de communicatie als prettig. Problemen werden genoteerd en binnen afzienbare tijd verholpen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
  • Ging het om een (ver)bouw project? (Ctrl + klikken) Aanbouw/dakopbouw, Dak, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Over Bouwnu

Over Wijnen Weesp BV onderhoud en beheer Van

Bij Van Wijnen werken bouwers en ontwikkelaars, allemaal doeners. Dat heeft ons gemaakt tot één van de grotere bouw- en projectontwikkelings-ondernemingen van Nederland. Nieuwbouw, verbouw, onderhoud en beheer, dat zijn onze kernactiviteiten. Die voeren we uit voor alle gebouwen die maar denkbaar zijn: van woningen, scholen en zorgcomplexen tot winkelcentra en sport- en recreatieaccommodaties. Vaak zijn we al betrokken bij plan-ontwikkelingen of nemen daartoe zelf het initiatief. Alle 24 Van Wijnen-ondernemingen werken zo. Prettig voor opdrachtgevers: Van Wijnen is altijd in de buurt. Ontwikkelen en bouwen. Dat is Van Wijnen.