Enthousiast team dat een mooi stuk vakwerk aflevert

Ons nieuwe huis is in hechte samenwerking tussen ZeeBraBouw en onszelf ontworpen waarbij onze idee├źn en de voorstellen van hun architect tot een super eindresultaat hebben geleid. Het bouwteam bestond uit een groep enthousiaste en kundige vakmannen die over bepalende details de afstemming zochten om het door ons gewenste eindresultaat te verkrijgen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

De bouw is goed verlopen. Tevreden met het resultaat.

Wij zijn tevreden over de werkwijze van Zeebrabouw tijdens de bouw van ons nieuwe huis. De bouw is netjes en goed verlopen en zijn erg tevreden over het resultaat.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Vakmanschap en communicatie staan hoog in het vaandel

Bij Zeebrabouw is vanaf het eerste moment duidelijkheid: een transparante offerte, heldere communicatie over de uitvoering en ruimte genoeg voor inspraak tijdens de bouw. Een oplevering met maar 5 opleverpunten en ook deze punten zijn perfect opgelost.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

De bouw is goed verlopen

Ik ben positief over Zeebrabouw. Altijd goed contact gehad met Ad en zijn personeel. Opleverpunten zijn ook redelijk snel hersteld. (We hebben wel veel moeite gehad met het contact met Lindhout en zijn hier niet tevreden over!)

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bizar slechte service

Huis gekocht die door dit bedrijf is afgeleverd, garage vol met lekkages en zeebrabouw geeft geen ruk, gaat een hoop geld kosten dus in een nieubouwhuis

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur