Komt afspraken wel na

Verder geen slechte ervaring behalve dat ik me een beetje in de steek voel gelaten ivm de kruipruimte dat vol water zit.

Goede en kwalitatief service

Zoals net aangegeven zal ik een ieder Van omme aanraden. Goede service , denken goed mee en helpen je al te graag.

Prettige samenwerking

Prettige samenwerking, duidelijk communicatie, aub jullie moeten wel een ander tegel/sanitair bedrijf zoeken :)

Tevreden woningbezitters!

We hebben onze woning impulsief gekocht en hadden nog kort de tijd om meer of minderwerk door te geven, terwijl de bouw nog moest starten. Hier hadden we graag iets meer tijd voor gehad. Toch heeft Van Omme & de Groot meegedacht en fantastisch werk geleverd. Goede informatievoorziening, mooi resultaat en een fijn huis. Sommige keuzes zijn vanuit de architect niet slim geweest, maar dat is een ander verhaal. Ik zou Van Omme en de Groot zeker aanraden.

Zeer leuke club

Zeer leuke club, hebben een prachtig project gebouwd met mooie keuzes voor materiaal.

Echte aanrader

Echte aanrader.’ Wij zijn heel tevreden met ons nieuw huis. Uitstekend werk geleverd. Vriendelijk personeel. Beste keuze ooit Dank!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

kwaliteit

Keurige bouwer

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een mooie woning na lang wachten!

Na een lang traject van bij de makelaar op bezoek tot aan de sleuteloverdracht, zijn wij erg blij met het traject dat we zijn doorgegaan met Van Omme & de Groot. Vanaf de start van de bouw, waar we de andere bewoners hebben kunnen leren kennen tot aan de oplevering zijn we goed op de hoogte gehouden van de status van de bouw en hebben we meermaals in de woning mogen kijken. Onze oplevering was gepland voor medio november, maar werd in september verplaatst naar kwartaal 1 2019. Gelukkig kwam begin november toch het bericht dat het nog 2018 zou worden en hebben we in December toch de oplevering kunnen meemaken. Fijn dat er toch nog hard gewerkt werd om de huizen z.s.m. op te kunnen leveren aan de kopers.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Ben blij dat ik ben ingestapt in dit project

Zou het iedereen aanraden, beste keuze ooit!!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Uiteindelijk netjes gewerkt maar veel tijd en energie gekost

Het was een mooi plan, maar heel erg veel onduidelijkheid. Als wij iets anders wilden dan dat het niet helemaal conform hun zienswijze was het pas na maanden discussiëren mogelijk. Daarnaast veel gesteggel gehad, waar ik pas na een half jaar een antwoord kreeg waar we echt mee akkoord zijn gegaan. De zorg is gebleven alleen we hebben zwart op wit dat hun de verantwoordelijkheid nemen mochten er klachten ontstaan naar aanleiding van een in onze ogen gebrekkig aangelegde situatie.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Wat vervelend te horen dat u onduidelijkheid en ongemak heeft ervaren tijdens de bouw van uw woning. Wij proberen altijd in een zo vroeg mogelijk stadium met de kopers te communiceren indien bepaalde wensen technisch gezien beter niet kunnen worden uitgevoerd. Uiteindelijk hebben wij, inderdaad na een langlopende correspondentie, alsnog aan uw verzoek kunnen voldoen. Onze welgemeende excuses voor deze gang van zaken. We hopen dat u alsnog een fijne woontoekomst tegemoet gaat in uw nieuwe huis. Met vriendelijke groet, Van Omme & De Groot

Goede bouwkwaliteit door passie!

Al met al zeer tevreden over van Omme & de Groot. Onze woning is nu 1,5 jaar geleden opgeleverd. Het voortraject was wat gehaast omdat we niet bijzonder lang de tijd hadden voor alle meer-/minderwerk keuzes doorgegeven moesten worden. Tijdens de bouw was de communicatie met kopersbegeleiding moeizaam door drukte op kantoor. Lange reactietijd op vragen en slecht bereikbaar. De uitvoerders op de bouwplaats stonden altijd klaar voor vragen als je doordeweeks langsging. Officiële kijkmomenten waren prima en voldoende overigens. Communicatie rond oplevering was wat rommelig ivm bouwvak; dit kan beter. Planning met nuts was een drama en gaf veel onzekerheid. Ook dit proces kan beter, met name vanuit de nuts. Oplevering zelf was duidelijk met veel gebruiks- en onderhoudstips. Nazorg ook prima geregeld en snelle afhandeling van (kleine) probleempjes.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

De tekst op de bussen van Van Omme komen niet helemaal overeen met mijn denkbeeld van Van Omme.

Het warme bad zoals het eerst voelde koelde gedurende het traject steeds sneller af. Jammer. Inmiddels warmt het weer op!!! De medewerkers doen hun best hiervoor!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Kwalitatief goed werk, snel en vriendelijk

Prima ervaring en goede communicatie

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooi huis & goed afgewerkt.

Goede communicatie. Ben blij met het huis en de buurt is heel mooi geworden!

Goed geïnformeerd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

We moesten nazorg uitleggen wat een kozijn is

Helaas was de nazorg vrij slecht. We hadden ze vaak nodig. Na negen maanden zijn opleverpunten pas (bijna) afgehandeld. Gelukkig komt het uiteindelijk goed en zijn we nu tevreden met het eindresultaat van de woning.

Goede kwaliteit en vakmensen

geen mening

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Los van de (lengte) en/ of duur prims

Vriendelijk in heg contact

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

De eindkwaliteit van je huis is

Van Omme & de Groot Projectontwikkelaars en Bouwers zijn 2 verschillende werelden. Op de bouwers niets op aan te merken . Communicatie en Flexibiliteit van de Projectontwikkelaar moet echt verbetert worden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

bij van omme en de groot is niets teveel gevraagd

Een echte aanrader voor de bouw van uw woning

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Perfect zeker aan te bevelen

De communicatie door de medewerkers is zeer goed verlopen op kantoor in Rotterdam en door projectleiders en alle overige medewerkers,

they make the difference

duidelijk verhaal , vakkundig, en weten wat er moet gebeuren als de klant iets vraagt.

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

prima woning gebouwd

prima woning gebouwd, verkoopbegeleiding vond ik wat stroef.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bouwtechnisch keurig op het eerste gezicht, weinig opleverpunten.

Communicatie is redelijk, snelheid van opleverpunten/reparaties kan aanzienlijk verbeterd worden. Verder geen opmerkingen, tevreden.

OK ervaring

Opgeleverde huis is prima, maar de begeleiding kan/moet beter. Communicatie is ook zeer beperkt. Uiteindelijk is het opgeleverde huis prima naar wens en daar gaat het uiteindelijk wel om.

Heemraadssingel 223

3023CD ROTTERDAM

Over Van Omme & de Groot Projectontwikkelaars en Bouwers

Van Omme & De Groot is een zelfstandig ontwikkel- en bouwbedrijf, actief in de gehele Randstad. Met ruim 100 medewerkers wordt dagelijks gewerkt aan unieke ontwikkel- en bouwopgaven. In een zorgvuldig geregisseerd proces van CoCreatie verbinden wij de woonconsument aan het huis van zijn dromen; maatwerk voor een confectieprijs.

Over Bouwnu