We zijn heel blij met onze nieuwe woning!

Professionele partij

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer nette bouwer, fijn personeel

Prettige samenwerking en contact gehad met Ard, Erik, Martijn, Marco en Joram. De bouw is zeer voorspoedig en netjes verlopen. We zijn zeer tevreden

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Tevreden

Goede ervaring. Zorgvuldig en schoon gewerkt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer prettig contact en kundig gebouwd!

Alle stappen zijn zorgvuldig gezet en de communicatie was goed. En dan zie je het huis groeien; wat mooi allemaal. Geweldig goed gedaan van Thuis in Bouwen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakmanschap en zeer prettig in communicatie en contact. Goede afwerking en snel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed service, altijd bereikbaar en flexibel

We zijn tevreden over de verleende service en aandacht die er is gegeven bij het uitvoeren van het project. Daarbij natuurlijk ook de bereidheid en flexibele opstelling van de medewerkers om bepaalde zaken te regelen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prima bedrijf, met oog voor kwaliteit.

Prettige samenwerking van ontwerp tot oplevering. De probleempjes die er waren zijn allemaal opgelost

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Erg tevreden, heel klantgericht, wel vervelend punt mbt zonnepanelen

Prachtig huis opgeleverd gekregen. Heel vriendelijk altijd geholpen. Erg klantgericht. Goed begeleid in het proces en veel naar eigen wens aan kunnen passen. Al met al erg tevreden. Helaas ook enkele minpunten. - Zowel in de gevel als in en om huis zijn enkele dingen niet goed uitgevoerd. Wat opgelost kon worden is opgelost, maar dat was helaas niet voor ieder punt mogelijk. - Vanaf het begin van het proces is beloofd dat wij zonnepanelen bij konden plaatsen. Gedurende het proces hebben wij hier keer op keer navraag over gedaan en te horen gekregen dat dit op een later moment echt kon. Tot dat opeens de panelen geplaatst waren. Wij moeten nu zelfstandig na oplevering alle panelen verwijderen en opnieuw plaatsen om panelen bij te kunnen plaatsen. - Verder is de plaatsing van de buitenunit van de warmtepomp niet naar wens ontworpen. Ondanks minpunten wel blij met huis en vriendelijke omgang.

Goede begeleiding

Zeer prettige ervaring met de mensen van Bot en Thuis. Vooral in de bouwfase. Goed op de hoogte gehouden. Plezierig contact. In voorbereiding vanwege prijs en keuzemogelijkheden onze eigen afwegingen gemaakt. Oplevering en oplossing punten zeer correct en voorspoedig. Dank jullie wel!

Onze verwachtingen lagen hoger

Aangezien dat wij niet dagelijks een huis kopen maar TiB wel dagelijks huizen bouwt, hadden wij meer verwacht van onze Beste Bouwer. Onze beoordeling is gebaseerd over het hele traject van het eerste tot laatste contact, van aankoop tot oplevering en alle partijen waar wij mee te maken hebben gehad.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Ambitieuze oplossingsgerichte bouwer met hoge kwaliteit

Ambitieus project landgoed eendragt met verschijdenheid aan type woningen allemaal aangepast naar eigen smaak. Natuurlijk wat puntjes bij oplevering maar alles wordt keurig netjes en met hoge kwaliteit opgelost.

Prettige en nette bouwer

Goede communicatie voor en tijdens het bouwproces. Advisering op basis van ervaringen en mogelijkheden zou nog wat uitgebreider mogen zijn.

Goede service en begeleiding

Een fijn bedrijf. Er wordt met je meegedacht en het concept met showroom spreekt aan. Een nieuw huis bouwen brengt veel met zich mee en ThuisInBouwen helpt je door met hun werkwijze te ontzorgen.

Goede en betrouwbare bouwer

Een fijne en betrouwbare aannemer. Communicatie verloopt soepel en aftersales zijn ook goed. Bij de nieuwbouw van onze woning hadden we maar een paar opleverpunten die vakkundig zijn opgelost. Werken ook oplossingsgericht. Tijdens het voortraject hadden we beiden (opdrachtgever en opdrachtnemer) iets over het hoofd gezien maar ook dit is zeer goed opgelost. Een enkele onderaannemer was niet helemaal naar onze zin anders was het cijfer nog hoger uitgevallen. We wonen nu in een zeer prettige woning. Mochten we ooit nog een woning willen bouwen is dit de eerste aannemer waar we direct langs zouden gaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed, Fijne bouwpartner, oog voor details en ondersteuning tijden ruwbouw kan beter

Vooropstellend: zeer fijne ervaring gehad met TiB. Je wordt grotendeels ontzorgd, project begeleiding tijdens de bouw is&was subliem. De projectleider heeft echt in alles uitgeblonken waar mogelijk. Het ruwbouwtraject hebben we als matig tot goed ervaren. Deels ook doordat het eisenpakket vanuit de gemeente onduidelijk waren, maar ook omdat er teveel druk ligt bij een persoon rondom ruwbouw. Hier hoort eigenlijk gelijk al een projectleider bij. Details als: zinken kraal op dak afgoot, voordeur sluitwerk en extra heipalen slaan (locatiebepaling), hadden beter begeleid kunnen (moeten) worden. Daarbij heeft de begeleidend architect (van der Padt & Partners), wat een semi-vereiste was vanuit het kavelpaspoort, ook gezorgd voor onduidelijkheden tijdens het traject. Juist op het moment dat je de begeleiding het hardst nodig had (rondom de kleur van de kozijnen en de gemeente) bleken ze te druk met een volle klant (wij waren immers een halve klant). Achteraf hadden we de complete begeleiding beter door TiB kunnen laten doen, zodat de communicatie lijntjes veel korten en duidelijker zouden zijn geweest. We hebben bijvoorbeeld veel moeite gehad met keuze van bakstenen en kozijnen. Hierbij had het fijn geweest, tijdens het ruwbouw traject, tijdig een Artis Impression te ontvangen. Uiteindelijk kregen we deze ook wel, maar wel veel te laat. Een overall voordeel van TiB, zolang de planning gevolgd wordt en tijdig alles getekend en besloten is, verloopt het traject zeer spoedig. Nadeel van bovenstaande, als je voor het eerst een huis bouwt vergeet je wel een aantal details te checken. Zeker tijdens de ruwbouw fase is dit wel eens lastig als je voor het eerst een huis laat bouwen. De nazorg die we krijgen en de hulp is wederom subliem. De projectleider zit echt overal boven op en merkt details op die wij zelf niet eens zien/zagen. Zou je nog eens bouwen met TiB: Absoluut!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prettige afhandeling, op kantoor en op de bouwplaats

Het gehele proces wordt begeleid door één aanspreekpunt op kantoor. Direct bereikbaar en duidelijke informatie. Informatie wordt ook direct gedeeld met de mensen op de bouwplaats. Woning wordt strak afgebouwd en er wordt tijd genomen om de weinige oplever punten aan te pakken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Communicatie onvoldoende uiteindelijke resultaat redelijk/goed

Communicatie na koop eerste maanden niet mogelijk. Deadline ruwbouw was al verlopen bij de eerste afspraak. René Helderop werd uiteindelijk ons contactpersoon, communicatie was vanaf dat moment goed. Voorbeeld: Wij wilden graag sanitair via TIB. Dit werd ons door Denise, die 1 dag voor verlopen deadline de offerte toestuurde, onmogelijk gemaakt. Offerte bevatte een aantal fouten deze weigerde ze te wijzigen. En omdat de deadline was verstreken. Konden wij alleen nog voor casco tekenen. Een grote lost order! Onbegrijpelijk! Wij zijn er nog steeds ziek van nu ook blijkt dat de leidingen/afvoeren en elektra verplaatst moet worden. Dit is ons ook niet verteld.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Perfecte samenwerking, uitstekende communicatie, probleemloos van start tot oplevering, meedenkend en oplossingsgericht, kortom: alleen superlatieven.

Over Bot en van der Ham - Thuis in Bouwen

Bot & van der Ham BV - Thuis in Bouwen! Bij ons staat kwaliteit voorop! Samen met onze dochteronderneming HMU Olsthoorn te De Lier en Drent & Welling te Huizen opereren wij landelijk onder de noemer: Thuis in Bouwen. Uw ontzorg partner in de nieuwbouw. Wij begeleiden en adviseren u tijdens het hele koop- en bouwproces. Van kavelkeuze, ontwerp, uitvoering en oplevering tot nazorg. Tevens kunt u extra woonideeën opdoen in ons inspiratiecentrum, waar alle soorten bouwmaterialen ruim vertegenwoordigd zijn. Kortom, wij ontzorgen u door uw belangen tijdens elke fase van het bouwproces optimaal te behartigen. Zo bouwen wij samen met u uw droomhuis!

Over Bouwnu