Goede samenwerking en perfect opgeleverd!

Goede samenwerking en perfect opgeleverd

Ontzorgt

Een aannemer met kennis en kunde, die meedenkt en ontzorgt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Zonnepanelen/zonneboiler

Vluchtig, vriendelijk

Wat een wereld gaat er open als je voor het eerst een nieuwbouwwoning koopt. We vonden de snelheid waarmee alles ging heftig. Daarnaast hadden we het gevoel dat we meer meegenomen hadden kunnen worden in alle mogelijkheden. Op vragen werd er snel en klantvriendelijk gereageerd. Bij zowel de vooroplevering en oplevering werd goed meegekeken en weinig problemen om punten te herstellen. Dit ging erg makkelijk en ook weer op een vriendelijke manier.

Goede ervaring.

Netjes gedaan

Goed meegedacht en lossen de gebreken snel op

Goede begeleiding en kwaliteit

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vlotte, professionele en zeer klant gerichte service, communicatie en aanpak tijdens het hele proces.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrouwbare partner die zijn zaken goed voor elkaar heeft

ThuisInBouwen heeft onze projectbouwwoning gebouwd in de uitdagende periode 2022-2023 (energiecrisis, inflatie, schaarste). Hier hebben wij als klant niets van gemerkt en de woning is op tijd en met de afgesproken kwaliteit opgeleverd. Je wordt goed begeleid en op de hoogte gehouden, o.a. via een prettig werkende app. De nazorg is goed en alle opleverpunten zijn uiteindelijk netjes opgelost. Kortom wij kunnen ThuisInBouwen van harte aanbevelen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Hele fijne begeleiding en ervaring

De begeleiding van TIB hebben wij als heel prettig ervaren. Zorgeloos en vakkundig.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Ze hebben ons huis prachtig gebouwd!

Thuis is Bouwen heeft ons droomhuis gebouwd in Hoef en Haag. Ze nemen wel de tijd om te bouwen, maar het is wel prachtig geworden.

Prachtig huis

Wij zijn ontzettend blij met ons huis. Hele mooie bouw, hoogwaardige afwerking en een goede verstandhouding met de medewerkers. Wel hebben we lang moeten wachten totdat het huis opgeleverd kon worden.

Mixed feelings.

Er zijn zaken die wij als heel goed hebben ervaren maar de overdracht van badkamer naar andere partij en communicatie gedurende bouw en delen van planning tijdens de bouw is erg pover. Als villabouwer zou ik ook meer flexibiliteit verwachten en zijn er keuzes gemaakt die anno nu apart genoemd mogen worden. Ook vind ik advies niet altijd in voordeel van klant. Wel vond ik de op start fase met Jaap en de afbouw met Kevin en Eric heel prettig. En zijn dat de periodes die ik als ontzorgend heb ervaren. Het huis zelf voldoet ook aan de verwachtingen en het was erg netjes opgeleverd.

Prima bouwer

Kwalitatief goede woning geleverd! Oplever punten worden snel opgelost. Soms wat veel gemorst met specie op de buitengevel. Maar ook dat wordt snel snel opgepakt

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Erg blij met het eindresultaat!

N.v.t.

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een bouwpartij die met je meedenkt.

1) persoonlijk contact 2) flexibel 3) goede vakmensen 4) goede aftercare 5) prijs kwaliteit voor meerwerk kan beter

Supergoede bouw, stroef voortraject

We zijn supertevreden met het bouwproces. Het is heel goed begeleid door de werkvoorbereider en voorman en zijn team.De planning is heel goed opgezet en de woning is op tijd opgeleverd. Hele hoge kwaliteit van oplevering. Resultaat dat staat! Voortraject heel traag en vereiste veel sturing om tot een persoonlijke woning te komen. TiB lijkt graag aan te sturen op standaardconcepten en geeft onvoldoende inzichten in manieren om de kosten te sturen. Moet de verkoopafdeling veel achter de broek zitten. Showroom in Meerkerk mooi om beeld te krijgen maar verdere upgrades vanaf basis niveau niet in verhouding.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een prachtig huis is het resultaat, 100% woongenot!

Mijn hele leven heb ik met veel plezier in de stad gewoond, in een oud doch karaktervol huis. Nu verhuisd naar een dorp, na oplevering van deze prachtige vrijstaande nieuwbouwwoning. Wat een genot! Vanzelfsprekend klimaat neutraal gebouwd, mooie en zeer ruime indeling. Het afgesproken meerwerk klopt als een bus. Zeer fraai afgewerkte badkamer, exact volgens onze wensen. Alle gerapporteerde onvolkomenheden in de woning (hoe klein ook) worden in behandeling genomen en opgelost. Nazorg is prima en de monitoring of het is opgelost ook.

Mooi bedrijf met verbeterpunten

Bij ons zijn er een aantal dingen heel goed gegaan, en een aantal dingen mwah. Uiteindelijk gaat het erom hoe ze problemen oplossen want bouwen is mensenwerk. Wat ik als perfectionist erg fijn heb ervaren is dat dit bedrijf ook secuur werkt in hun administratie. En dat wat wij wilden bereiken: een zo energieneutraal mogelijk en degelijk huis, daar konden we op papier ook aardig in de buurt komen. In de praktijk is dat niet helemaal gelukt. Ik zou TiB zeker aanraden, maar blijf zoveel mogelijk bij de standaard. Waar wij van de standaard zijn afgeweken hebben wij juist de meeste issues mee gehad. Dat gezegd hebbende wil ik graag aangeven dat we het geluk gehad hebben met een aantal toppers in het traject. Bedankt Erwin voor je inzet en je geduld, Sten voor je zorgvuldigheid, Welmoet voor je enthousiasme en de jongens op de bouw voor het doorpakken, jullie vriendelijkheid en toegankelijkheid. Geen vraag was te gek, ook al hadden jullie niet altijd de antwoorden. Dankzij jullie hebben wij nu een huis om van te genieten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Nette oplevering en adequaat met opleverpunten omgegaan

Zeer goede samenwerking.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goeie communicatie en nette afwerking

Er wordt secuur gewerkt. Vragen worden direct beantwoord. Communicatie is goed. Alles makkelijk te volgen en terug te vinden in volgjewoning.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Kwaliteit is goed en wordt fijn wonen.

Ondanks dat de bouw vertraging heeft opgelopen werden wij prima op de hoogte gehouden en communicatie goed. De oplevering werd als zeer prettig ervaren en fijne en duidelijke begeleiding. Kleine gebreken worden direct verholpen, heel fijn! Slechts twee kleine puntjes door oorzaak derden blijven over en worden zsm verholpen. Al met al zijn wij heel blij en kunnen niet wachten hier te gaan wonen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Duidelijke communicatie, goede afspraken en werkzaamheden goed afgerond.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Goede oplevering

Fijne oplevering van onze woning, men nam de tijd en kleine gebreken in de woning zijn meteen opgepakt.

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Nette bouwer met fijne communicatie

Bij begin gesprekken goed geholpen bij ruw- en afbouw opties. Daarna prettig contact over de app van volg je woning. Prijzen van Thuis in Bouwen voor meerwerk zijn wel wat aan de hoge kant. Start bouwen heeft erg lang geduurd maar toen ze eenmaal begonnen waren zag het er wel allemaal netjes uit. Tijdens bouwen regelmatig bij de bouwplaats geweest waar laagdrempelig contact gemaakt kon worden met de hoofduitvoerder. Bij oplevering wat kleine opleverpunten waar snel mee aan de slag gegaan is.

Over Bot en van der Ham - Thuis in Bouwen

Bot & van der Ham BV - Thuis in Bouwen! Bij ons staat kwaliteit voorop! Samen met onze dochteronderneming HMU Olsthoorn te De Lier en Drent & Welling te Huizen opereren wij landelijk onder de noemer: Thuis in Bouwen. Uw ontzorg partner in de nieuwbouw. Wij begeleiden en adviseren u tijdens het hele koop- en bouwproces. Van kavelkeuze, ontwerp, uitvoering en oplevering tot nazorg. Tevens kunt u extra woonideeën opdoen in ons inspiratiecentrum, waar alle soorten bouwmaterialen ruim vertegenwoordigd zijn. Kortom, wij ontzorgen u door uw belangen tijdens elke fase van het bouwproces optimaal te behartigen. Zo bouwen wij samen met u uw droomhuis!

Over Bouwnu