Goede service & kwaliteit

Wij hebben inmiddels al onze houten kozijnen vervangen door kunststof kozijnen door Bas Verspuy. De eerste keer 4 ramen en deze herfst de 2 laatste ramen in ons huis. Wij zijn erg tevreden, door het persoonlijke gesprek wat we hadden, wisten ze precies wat onze wensen waren. Toen de ramen er werden ingezet, deden ze dat erg netjes. Het ziet er super uit, dus wij zijn helemaal tevreden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima communicatie, betrouwbaar bedrijf!

Bij feesback over de werkzaamheden, werd dit goed opgepakt en snel afgehandeld! Tot volle tevredenheid!

Netjes en vakkundig gedaan

Ze hebben het netjes en vakkundig gedaan en alles netjes opgeruimd

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Goede kwaliteit. Goede service.

Goede service. Reageren snel. Het duurt even maar dan krijg je ook wat moois. Alles wordt netjes afgewerkt. Als er iets is, wordt het snel en keurig opgelost. Vriendelijke en gezellige vaklui. Zeker een aanrader!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer tevreden over de goede en snelle service

Ik ben goed geholpen en geadviseerd over de aanpassingen die ik aan mijn dakkapel heb laten doen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

heel erg tevreden

De schuurdeur is zeer mooi geplaatst. En goed vakmanschap. We zijn er heel erg blij mee.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Van begin tot eind prima geregeld

Alles volgens afspraak verlopen ,vakkundige en gezellige monteurs die prima werk hebben geleverd .het ziet er allemaal fantastisch uit

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Top kwaliteit - van offerte tot en met oplevering

Alleen maar positieve ervaringen gehad bij het verbouwen van mijn woonkeuken, gang en doorgang naar de woonkamer. Zeer prettig om mee te werken, enthousiaste vakmannen die mee kunnen denken in de plannen. Er kwamen wat onverwachte zaken naar boven tijdens de verbouwing en voor ieder probleem is een uitstekende oplossing bedacht door creativiteit en de flexibiliteit van het team. Absoluut aanbevelingswaard!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Isoleren (deel) woning, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Over Bouwnu