Goede service en netjes werken

Onze ervaring met Bas Verspuy Bouwsystemen is heel goed. De jongens dachten heel goed mee en lieten 's avonds alles weer netjes achter.

Vakkundig, eerlijk en betrokken,

Vanaf de eerste kennismaking met Dirk-Jan hebben wij veel vertrouwen gehad in deze aannemer. Nu de aanbouw gereed is hebben wij geen seconde spijt gehad van onze keuze. De uitvoerder heeft een prachtige aanbouw gerealiseerd. Er werd zeer goed meegedacht en geadviseerd. Daarnaast werd er rekening gehouden met onze gezinssituatie met kleine kinderen. De bouwplaats was altijd keurig netjes, er werd gestructureerd en schoon gewerkt. We werden goed betrokken bij verschillende (bouw)keuzes die gemaakt moesten worden, waarbij voors en tegens werden uitgelegd. Ook de onderaannemers werkten allen zeer netjes en vakkundig. Het project is binnen tijd en budget gerealiseerd.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Topbedrijf met grote service

Het hele proces, van offerte maken tot en met de uitvoering en de oplevering is voorbeeldig verlopen. Grote complimenten voor de vakkundige monteurs, die hun werk zorgvuldig en netjes uitvoeren. Binnenkort komen ze terug voor een volgende klus.

• Ging het om een (ver)bouw project? Beglazing en kozijnen

Vakmensen in ontwerp en uitvoering

Nu een aantal verschillende veranderingen aan ons huis met kunststof kozijnen triple glas en houtskelet wanden laten uitvoeren. Steeds naar volle tevredenheid. Laatste keer 15 meter pui met voordeur en twee openslaande deuren naar terras. Verschillende teams, maar steeds vaklui met oog voor wensen van de klant.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning

Vakmanschap!

Een eerlijke aannemer met echte vakmensen. Denken goed mee in het proces. Blijft belangrijk om zelf regelmatig te checken of het verloopt zoals gevraagd/gehoopt en waar nodig bij te sturen. Communicatie verloopt het grootste deel van de tijd snel en soepel. Ze hebben een betrouwbare en degelijke aanbouw/verbouwing gerealiseerd waar we nog jaren mee vooruit kunnen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Verbouwing heeft gebracht waar wij op gehoopt hadden!

Vakkundig en keurig werk geleverd, wij zijn uitermate tevreden !

Goede service & kwaliteit

Wij hebben inmiddels al onze houten kozijnen vervangen door kunststof kozijnen door Bas Verspuy. De eerste keer 4 ramen en deze herfst de 2 laatste ramen in ons huis. Wij zijn erg tevreden, door het persoonlijke gesprek wat we hadden, wisten ze precies wat onze wensen waren. Toen de ramen er werden ingezet, deden ze dat erg netjes. Het ziet er super uit, dus wij zijn helemaal tevreden.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Prima communicatie, betrouwbaar bedrijf!

Bij feesback over de werkzaamheden, werd dit goed opgepakt en snel afgehandeld! Tot volle tevredenheid!

Netjes en vakkundig gedaan

Ze hebben het netjes en vakkundig gedaan en alles netjes opgeruimd

• Ging het om een (ver)bouw project? Beglazing en kozijnen

Goede kwaliteit. Goede service.

Goede service. Reageren snel. Het duurt even maar dan krijg je ook wat moois. Alles wordt netjes afgewerkt. Als er iets is, wordt het snel en keurig opgelost. Vriendelijke en gezellige vaklui. Zeker een aanrader!

• Ging het om een (ver)bouw project? Serre/overkapping
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Zeer tevreden over de goede en snelle service

Ik ben goed geholpen en geadviseerd over de aanpassingen die ik aan mijn dakkapel heb laten doen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak

heel erg tevreden

De schuurdeur is zeer mooi geplaatst. En goed vakmanschap. We zijn er heel erg blij mee.

• Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Van begin tot eind prima geregeld

Alles volgens afspraak verlopen ,vakkundige en gezellige monteurs die prima werk hebben geleverd .het ziet er allemaal fantastisch uit

• Ging het om een (ver)bouw project? Beglazing en kozijnen

Top kwaliteit - van offerte tot en met oplevering

Alleen maar positieve ervaringen gehad bij het verbouwen van mijn woonkeuken, gang en doorgang naar de woonkamer. Zeer prettig om mee te werken, enthousiaste vakmannen die mee kunnen denken in de plannen. Er kwamen wat onverwachte zaken naar boven tijdens de verbouwing en voor ieder probleem is een uitstekende oplossing bedacht door creativiteit en de flexibiliteit van het team. Absoluut aanbevelingswaard!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Isoleren (deel) woning, Keuken
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu