Prima service, goede communicatie en aardige lui!

Van te voren kregen we een goede uitleg over de dakkapel. Verschillende opties bekeken en voor ins de juiste keuzes gemaakt. Na meerdere malen contact te hebben gehad, wat overigens erg fijn was de communicatie, kwamen ze de dakkapel plaatsten. Netjes te werk gegaan en dakkapel ziet er echt prachtig uit. Oplossing voor de vensterbank werd snel en goed opgelost zodat we binnen anderhalve dag met een schitterend uitzicht en veel ruimte en licht in de kamer zaten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede informatie vooraf en uitstekende uitvoering

In maart 2018 samen met de buren een dakkapel laten plaatsen. Vooraf een deskundig en prettig advies, vakkundige plaatsing in één dag en een goede nazorg. We hadden dit vele jaren eerder moeten doen. Wat een verbetering met ruimte en lichtinval en ook de luiken die meegeleverd zijn houden de zomerse temperaturen grotendeels buiten. Top!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Scherp geprijsde , top kwaliteit dakkapel en service

Gisteren een prachtige dakkapel geplaatst door BKKD. Van het begin tot het eind super communicaties met de twee Ronnies ;) Professionele werklui die alles keurig en vakkundig hebben geïnstalleerd . Ook de naservice was fantastisch. Nogmaals hartelijk dank aan het hele team, uitstekende samenwerking. Voor een scherpe prijs en top service raad ik BKKD 100% aan!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Goede service, klant vriendelijke medewerkers, mooie dakkapellen

Wij zijn er goed geholpen door Ron. Volgens planning zijn de dakkapellen geplaatst en deze zijn qua kwaliteit beter dan die je via de bouw erin kon laten plaatsen. In ons geval wilde de Gemeente Rotterdam niet meewerken bij het verlenen van een hijsvergunning. De mannen van BKKD hebben het toch voor el kaar gekregen om de dakkapellen op de dag dat we hadden afgesproken alsnog te plaatsen!

Doe het NIET!

Blijf ver weg van deze dakkapellen boer! Al vanaf juni vorig jaar bezig. Beloven van alles, maar maken niets waar!! Eerst 6 weken voor niets wachten voor de omgevingsvergunning die niet aangevraagd bleek te zijn. Elke keer smoesjes dat ze het te druk hadden (en dat ze carnaval vieren belangrijker vinden dan hun klanten). Vervolgens over lange levertkjden beginnen terwijl je al 6 weken langer wacht. Na veelvuldig contact proberen te zoeken blijken de kozijnen ineens verkeerd besteld ?! Dit zou weer 5 weken duren. Vervolgens Na ruim 6 weken zelf maar weer eens gebeld. Toen bleek ineens de order geblokkeerd te zijn want de prijs die afgesproken was met mij was te laag?! Volgens mij was dit gewoon afgesproken. Vervolgens wordt er totaal niet meer naar omgekeken. De communicatie is om te janken (lees; die is er niet, je moet overal zelf achteraan gaan..) Ron vindt zijn klanten totaal niet belangrijk! Uiteindelijk de koop maar laten ontbinden wegens wanprestatie, aangezien ik nu weer minimaal 5 weken moest wachten op het leveren van de kozijnen. En hoe lang zou het daarna allemaal nog gaan duren?! Wat een WAARDELOOS! bedrijf (let op! Topkapel en van dreumel zijn van dezelfde eigenaar.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Topservice en snel geplaatst

Na vele offertes aangevraagd te hebben blijven hangen bij BKKD.nl . Waarom: Betrouwbaar, veel kennis omtrent de plaatsing, duidelijk en we konden ook kijken in de fabriek hoe de dakkapel eruit zou gaan zien. Op de dag van levering zijn de mannen keurig op tijd, en zijn ze druk bezig. Helaas was de dakkapel levering verplaatst, waardoor voornamelijk de mannen nutteloos moesten wachten, maar uiteindelijk geplaatst, en super netjes afgemaakt. Erg tevreden over het resultaat, en voornamelijk over de prijs-kwaliteit verhouding.

Waar voor je geld!

Uitstekende service, vriendelijke jongens, kwaliteitswerk. De dakkapel die ze gebouwd hebben is robuust en degelijk.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Goed werk geleverd!

Professioneel en vakbekwaam werk geleverd! Zeer transparant en eerlijk. Denkt goed mee in de wens van de klant. Afspraken zijn van begin tot eind goed nagekomen. Top kwaliteit voor een goede prijs!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Klasse ! Hoge kwaliteit dakkapel binnen 6 uur geplaatst.

Prima dakkapellen bedrijf. Heldere en adequate communicatie. Dakkapel wordt in de gespecialiseerde dakkapellen fabriek TopKapel in Den Haag gebouwd, volledig volgens klantwens op basis van een standaard degelijke bouwwijze. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. BKKD is zeker niet de duurste. Levertijd was wel wat uitgesteld ivm grote aantal opdrachten dat TopKapel te verwerken had. Verder geen probleem, goed teken dat men ruim voldoende werk heeft. Op de dag van plaatsing zijn ze vroeg ter plekke. Ze organiseren montage inclusief transport en een kraan. In ons geval waren ze na 6 uur vertrokken en alle werkzaamheden aan de buitenzijde afgerond. Wij hebben ervoor gekozen om daarna de binnenzijde zelf af te timmeren. Indien we nog eens een dakkapel gaan plaatsen, wordt het zeker weer BKKD.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakwerk zowel in de fabriek als bij de plaatsing!

Profesioneel bedrijf met goede en juiste instelling komt afspraken na. Is niet de goedkoopste maar ja goedkoop is in veel gevallen niet de beste keuze. Ik ben zelf tevreden over het product en de plaatsing en zou een ieder aanraden om een dakkapel te overwegen om aanschaffing bij BKKD.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Professioneel en goed voor eerlijke prijs

We hebben lang rondgekeken op internet, en we waren op zoek naar een grote dakkapel voor ons nieuwbouwhuis. Niet te duur maar wel netjes en in lijn met de rest van rij. Via de braderie waar ze stonden van BKKD met een stand kwamen we in contact met BKKD, na een werkplaats bezoek waren we volledig overtuigd. Dit moest hem gaan worden, en we zijn blij dat we deze keus hebben gemaakt. We hebben nu een perfecte dakkapel erop staan, met goede materialen en zonder overlast gezet. Alle informatie vooraf was juist en de afspraken zijn allemaal keurig nagekomen. Een aanrader voor wie nog twijfelt!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vanaf het eerste contact tot en met de levering klopte alles.

Gezien de ervaringen van de buren met leveranciers die van de anderekant van Nederland met goedkope aanbiedingen kwamen en uiteindelijk niet terug kwamen om het werk af te ronden besloten wij een bedrijf in de omgeving te zoeken. De afstand tussen BKKD en de bouwplaats is niet meer dan ca. 12 km. De verkoper van BKKD heeft ruim de tijd genomen om terplaatse de mogelijkheden te bespreken. Daarbij de uitnodiging om BKKD een bezoek te brengen om de productie lijn te bezichtigen. Van deze mogelijkheid heb ik gebuik gemaakt en heb de offerte persoonlijk bij BKKD gebracht. Met helaas vertraging door de slechte weersomstandigheden is de dakkapel op een zaterdag geplaatst. Aanvang werkzaamheden 7:30 uur. Om ca. 13:30 uur waren de werkzaamheden gereed. In de middag leken er lekkages aan de bovenzijde van de dakkapel. Die zelfde avond om 21:00 uur is de monteur van BKKD teruggeweest om de oorzaak van deze lekkage vast te stellen. Het bleek om regenwater te gaan dat was gevallen op het moment dat tijdens de montage de dakpannen waren weggenomen. Na enkele dagen met zware regenval bleek deze conclusie juist en is nu alles droog. Wij zijn zeer tevreden over de dakkapel en de verleende nazorg.

Over Bouwnu