Hele goede ervaring met het bedrijf

Mooi dakkapel, en nette monteurs die hem kwamen plaatsen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Topservice en een topkwaliteit geleverd!

De dakkapellen zijn inmiddels geplaatst en wij zijn er superblij mee. De dag van plaatsing liep volgens plan en ik kan alleen maar vol lof spreken over hoe jullie met z'n allen dit hebben gerealiseerd. Chapeau voor Ron, de timmermannen, kraanmachinist en uiteraard de mannen in de fabriek. Ik zal jullie zeker aandragen mocht ik hier de kans voor hebben. Bedankt!

perfecte garantie

Op 15 februari j.l. een melding gedaan van een sierlijst die los was gekomen. Dakkapel was in november 2013 geplaatst, nu na 8,5 jaar op 22-2-2022 zonder problemen hersteld en voorzien van een nieuwe sierlijst. Optimale service dus. Blij dat dit nog bestaan, dank daarvoor. Leo de Caluwé

• Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Helemaal Goud.

Zeer Professioneel Personeel. Erg Vriendelijk. Correct en Netjes. Alles werd keurig opgeruimd. Zelfs de Trappen werden Gestofzuigd . dat had ik nog nooit meegemaakt. jullie krijgen van ons dan ook een 10.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Eerlijk, duidelijk en fijn bedrijf.

Bij BKKD een dakkapel met geïntegreerde airco/verwarming en rolluik gekocht en deze laten plaatsen. Schitterend mooie kwaliteit! Zeer tevreden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prachtige dakkapel, keurig geplaatst en voor een eerlijke prijs

Omdat onze dakkapel een afwijkende maat heeft (4,5 meter diep) konden wij niet voor een standaard dakkapel gaan, waarmee Ruijter cs al snel afviel, aanbieders als deze willen het liefst alleen maar standaardmaten plaatsen (dat bleek ook wel uit de houding van de vertegenwoordiger). Wat een verademing toen we Ron over de vloer kregen, hij gaf aan dat wij weliswaar een afwijkende maat hebben, maar dat BKKD daar echt wel een oplossing voor had. Hij stond ons prima te woord en leverde ons een alleszins redelijke offerte, waar wij op in zijn gegaan. Plaatsing geschiedde op een regenachtige dag, maar door goede voorzorgsmaatregelen en een strakke planning is het dak maar een uur open geweest en hebben we nauwelijks water binnen gehad. Plaatsing is keurig gedaan, door een paar aardige vaklui! Wij zijn helemaal tevreden en bevelen BKKD absoluut aan!

Fijne club

Goed adviesgesprek en een duidelijke inzichtelijke offerte. Vervolgens uitgevoerd conform afspraak door 2 vriendelijke timmermannen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Professioneel, klantgericht en doelgericht. Uitstekende service en vakwerk

Professioneel, klantgericht en doelgericht. Uitstekende service en vakwerk. BKKD werkt met een veilige en dragende constructie van het dakkapel waardoor geen problemen naderhand ontstaan. Duidelijke en heldere communicatie. Aanrader voor een zorgeloos dakkapel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Ron van BKKD was een van de weinige die ons kon helpen aan een dakkapel in een bepaalde authentieke stijl. Van start tot het zetten (gisteren afgerond) zijn wij door het proces meegenomen en zijn we goed geïnformeerd. De twee vakmensen die het zijn komen zetten (Pancho en Arjan) hebben ook zeer secuur gewerkt, het miezerde buiten maar ze hebben alles zo vlot gedaan en afgedekt met zijl, dat daar weinig van te merken was. Het dakkapel zat er binnen een halve dag op, en het aftimmeren was aan het einde van de dag gedaan. We zijn volledig ontzorgd, alles wordt door BKKD geregeld (kraan, vuilcontainer voor bouwafval, afvoer er van) Mochten wij weer een dakkapel nodig hebben, dan komen we zeker terug bij jullie Ron, Pancho en Arjan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

De mannen ( Arjan en Pancho) hebben heel netjes gewerkt. En als wij ooit weer een dakkapel laten plaatsen. Dan gaan we zeker weer contact opnemen met Ron van Bkkd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Mooi resultaat en fijne communicatie

We zijn ontzettend blij met onze dakkapel geleverd en geplaatst door BKKD. De adviseur denkt goed mee, kwam met slimme oplossingen en heeft daarmee een heel mooi resultaat bereikt. De installateurs waren ook zeer kundig, vriendelijk en samen zijn ze een geoliede machine. Niets dan lof voor de bedrijf.

Heel tevreden en 2 prachtige dakkapellen

We hebben 2 dakkappellen laten plaatsen door BKKD. Vooraf had ik de reviews op deze site niet gezien, maar ik ben het eens met de meesten. Op alle vlakken zijn we heel tevreden. Het verkoopproces liep heel soepel en prettig (wij wisselden een aantal keer van specificaties en timing, dit werd heel snel en prettig opgepakt). De aanvraag voor de vergunning liep heel soepel, we werden op de juiste momenten op de hoogte gebracht, maar hoefden ons er niet druk over te maken. Het plaatsen gebeurde in de stromende regen (het was niet voorspeld, maar uiteindelijk hoosde het de hele dag). Ze zijn hier heel professioneel en vakkundig mee omgegaan. Er is uiteindelijk 1 kapel wel geplaatst en de 2de de volgende dag. Nu staan ze erop en hebben we enorm veel extra ruimte. Heel blij zijn we ermee.

Efficient en deskundig

Heldere communicatie vanaf begin. Zeer tevreden met de toekenning van de maximale breedte dakkapel door gem. Rotterdam, deze door de juiste aanpak in verginngsaanvraag-traject door BKKD. Uitvoering op de dag van de plaatsing was zeer efficient.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer deskundig en komt alle afspraken na

Zeer vriendelijk behandeld Keurige prijs kwaliteit verhouding. Na plaatsen was alles zoals het hoort. Zeer vriendelijke en deskundige personeel die de plaatsing hebben uitgevoerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Top zaak

BKKD heeft bij ons twee dakkapellen geplaatst. Het zijn hele prettige mensen om mee om te gaan, zowel verkoop, technisch als het montage team is uitstekend. Ze denken mee, laten heel duidelijk weten wat alle opties kosten en doen ook wat ze beloven. Je kan de fabriek bezoeken en dat geeft vertrouwen. Ook de dag van plaatsing wat een succesvolle en flexibele ervaring. Hartstikke Bedankt!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Goede service en deskundig advies

Wij hebben in de zomer een PRO6+ dakkapel gekocht bij de firma BKKD. Wij hebben vele dakkapellen leveranciers vergeleken, maar de pro6+ dakkapel van BKKD had de beste specificaties die voldoen aan de nieuwste eisen. Ook de service na plaatsing vinden wij helemaal top!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Deskundig. Echt hoge kwaliteit dakkapel enzorgvuldige plaatsing

Zie boven

betrouwbaar

Wij hebben 3 dakkapellen laten plaatsen. Alles is keurig volgens afspraak verlopen en het resultaat is erg mooi.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

goede service en vakmanschap.

We zijn goed geadviseerd, de bouw verliep ook netjes en vlot. Goede afwerking, een zeer pretigge ervaring.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima bedrijf voor een nieuwe dakkapel

Prima prijs kwaliteit verhouding, professioneel advies en uitvoering. in een paar uur stonden onze 2 dakkapellen. Netjes opgeruimd en prima uitvoering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Professioneel personeel en netjes gewerkt

Wij hebben een mooie dakkapel en zolderverbouwing laten uitvoeren door dit bedrijf en we hebben alleen maar goede ervaring. Uitvoering ziet er goed uit en ook het aftimmeren is netjes gedaan.

Hele goede ervaring met BKKD

Goede uitleg vooraf gekregen en fijne communicatie. Dakkapel werd geplaatst door een echte vakman! De mussen vielen van het dak van de hitte deze dag. Heel erg tevreden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Goede communicatie, nette prijs en afhandeling

Wij hebben prima ervaringen met BKKD! De uitleg vooraf was zeer uitgebreid en we kregen echt goed advies over de vele keuzes. Na de opdracht werd er nog een keer definitief ingemeten. We hebben een afwijkende dakhelling, maar BKKD ging daar prima mee om. Een aantal dagen voorafgaand werden we geinformeerd over de definitieve plaatsingsdag. Gelukkig zat het weer mee. Tijdens het openbreken van het dak kwamen de mannen nog een verrassingsbalk tegen, maar ook dat werd prima opgelost. De mannen hebben de hele dag keihard gewerkt en 's avonds nog extra aandacht aan de waterdichtheid besteed omdat het zou gaan regenen. De dag erna werd alles van binnen afgewerkt. Wij hebben geen enkele klacht over BKKD en bevelen hen van harte aan!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede informatie vooraf en uitstekende uitvoering

hoekwoning Wij hadden in onze vorige woning al een BKKD dakkapel laten plaatsen. Dat was de reden om in maart 2018 onze buren te overtuigen door BKKD een dakkapel te laten plaatsen. Vooraf een deskundig en prettig advies, vakkundige plaatsing in één dag en een goede nazorg. Wat een verbetering met ruimte en lichtinval en ook de luiken die meegeleverd zijn houden de zomerse temperaturen grotendeels buiten. Top!

Goede service. hulpvaardig

zeer positief