Vakkundig met gevoel voor monumenten

Authentiek Bouw regelde voor mij de verduurzaming van mijn woning, een rijksmonument. Binnen de door het rijk gestelde kaders is dit vakkundig gedaan. Het grote, hoge pand is nu een stuk warmer en daarmee prettiger bewoonbaar. Het overleg tussen de aannemer en mij, de klant, was prima. De prijs-kwaliteit verhouding vond ik ook in orde: geen sprake van overschrijding van de begroting. De uitvoering werd gedaan door een vast team van 2 medewerkers die hard werkten, met veel verstand van zaken en ook/zelfs opruimden! Kortom, een verbouwing is altijd een periode van herrie en chaos, maar mij is het in dit geval erg meegevallen. En ik ben erg blij met het eindresultaat!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima begeleiding. Er wordt meegedacht.

Fijn bedrijf met professionals die meedenken op alle vakken. Denken in mogelijkheden en proactief bezig met het klaren van de klus.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Betrouwbare aannemer met zeer bekwame medewerkers

Gemakkelijke en efficiënte communicatie met Arnald. Afspraken worden correct nagekomen. Er wordt goed meegedacht door zowel de aannemer zelf als door zijn bekwame medewerkers, die zeer veel initiatief tonen, gebaseerd op een rijke ervaring met renovatie van monumenten. De medewerkers zijn uitstekende vaklui, die erg netjes werken en zich zeer correct gedragen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand

Meedenkende vakmannen!

Verschillende mannen van Authentiek Bouw zijn hier nu verschillende keren aan het werk geweest. Over alle keren zijn we dik tevreden! Korte lijntjes zorgen er voor dat je niet voor verrassingen komt te staan. En als je even niet weet wat je het beste zou kunnen doen denken ze ter plekke met je mee voor verschillende mogelijkheden. Heel fijn! Het contact is altijd prettig, snel en gezellig professioneel. Ik heb ook alles beoordeeld met 5 sterren omdat alles gewoon heel goed is verlopen. Een aanrader voor het verbouwen van je woonboerderij.

Vakmanschap in de regio

Voor de restauratie van onze bijna honderd jaar oude boerderij waren we opzoek naar nieuwe kozijnen, waaronder een grote pui. Een goede relatie bracht ons in verbinding met Authentiek Bouw en Authentiek Staal. Ze zijn in staat geweest om de liefde voor hun product op ons over te brengen. De unieke combinatie van het zelf maken van de stalen kozijnen in combinatie met het plaatsen ervan spraken ons aan. Het vakmanschap is terug te zien in de kozijnen maar ook zeker in het plaatsen, ze hebben nl. mooie dorpels aanbevolen, wat bijdraagt aan de stijl van de woning. Nakomen van afspraken, staan voor je eigen product in combinatie met een goede prijs maken het een succes!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Vakmanschap en meedenken

Authentiekbouw levert op een vriendelijke manier het werk. Precies naar behoefte van de klant. Van alle markten thuis. Overleg en wijziging van de plannen tussentijds mogelijk. Ze werken eraan om het precies zo af te leveren naar de wensen van de klant. En top hoe Wiebe en Arnold samen werken, dat straalt ook een fijne sfeer uit naar de klant. Wij kunnen opnieuw tevreden zijn met een schuur die een uitstraling heeft alsof hij hier altijd al heeft gestaan. Wij zijn zeer tevreden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een zeer goed en kundig bedrijf

Kwalitatief zeer goed en kundig personeel/flexibel/goede prijs versus kwaliteit

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Van der Kolk is alleszins een professionel adviseur met ook groot verantwoordelijkheidsgevoel mbt de

Vanaf de start van de samenwerking tot en met het einde van de werkzaamheden hebben wij steeds ervaren dat Arnald vd Kolk zich volledig verantwoordelijk voelde voor een perfect resultaat. Heel plezierig, open -en ook snel- in de communicatie, op vragen komt altijd een antwoord, Hij heeft fantastische vakmensen ingeschakeld die eerder iets meer deden dan minder, het liep allemaal goed en wij zijn blij met alles wat er tot stand is gebracht, ook in de kleine details. Wij zijn gewoon heel tevreden en blij dat wij vd Kolk als aannemer hebben aangetrokken. Hans en Jacqueline de Klerk

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakkundig en kennis van zaken

Via Authentiek Bouw constructieve verbouwing van boerderij laten uitvoeren. Zeer tevreden over de manier waarop er gewerkt wordt. Timmerlieden weten wat ze doen en kunnen daadwerkelijk ambachtelijke timmerwerk verrichten. Verder zijn ze zeer vriendelijk en correct, prima in overleg zaken kunnen bijstellen of wijzigen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een bedrijf met zeer vakkundige mensen en die meedenken met de klant.

We zijn erg tevreden over het resultaat. Het personeel is vakkundig en geven goed advies. We waarderen het ook dat met Arnald makkelijk te communiceren is en het eindresultaat nog heeft bekeken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

Vakkundig, vriendelijk

Men denkt mee in oplossingen. Goede service en vakkundig personeel

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand

Nuchtere, professionele aanpak

Authentiek Bouw van Arnald vd Kolk kenmerkt zich door een nuchtere, professionele aanpak. Met betrokken medewerkers die flexibel zijn, klantvriendelijk en oplossingsgericht werken. Met goede vakkennis. Ons nieuwbouwproject is redelijk volgens planning verlopen met gelukkig weinig vervelende discussies over meerwerk of afwijkingen in prijs of (verwachte) kwaliteit. Arnald is een plezierige ondernemer om zaken mee te doen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Zeer goed verbouwen hooiberg

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Uitermate professionele werknemers die mooi werk hebben geleverd.

Een kleine verbouwing gedaan in onze burgemeesters woning "Het Olde Ambt". Het ging vooral om duurzaamheid en energiebesparing van de woning te realiseren middels het vervangen van oude stalen dakramen en het plaatsen van voorzetramen bij de glas en lood ramen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Echte vakmannen die gaan voor kwaliteit en klantvriendelijkheid

Authentiek Bouw heeft in onze jaren '20 woning diverse restauratiewerkzaamheden uitgevoerd, waaronder kozijnen, gevelwerk (stenen), tegelwerk, timmerwerk en diverse lijstwerk (houten profiellijsten ramen/deuren). Deze vakmannen hebben vrijwel al onze wensen kunnen realiseren. Concreet betekende dit herstel naar origineel model en wanneer dit niet mogelijk was, het bieden van een passend alternatief. De werkzaamheden zijn telkens in nauw overleg met ons uitgevoerd. Het resultaat is indrukwekkend en wordt ook door anderen zo gewaardeerd. Kozijnen, lijstwerk e.d. zijn vrijwel niet van het origineel te onderscheiden. Daarbij zijn de medewerkers zeer vriendelijk en beleefd. Op enkele momenten bleven planning en communicatie wat achter op de kwaliteit van het werk, maar dit is uiteindelijk uitgesproken. Overall zijn we tevreden over het geleverde werk.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Restauratie monumentaal pand, Beglazing en kozijnen, Badkamer, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een authentieke aannemer met verstand van zaken!

Hoog gekwalificeerd personeel die netjes werken en gemaakte afspraken keurig nakomen. Ze denken met je mee en weten je dromen om te zetten in werkelijkheid tegen een aannemelijke prijs.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur

Prima , zeer prettig om mee samen te werken .

Prima , flexibel en kundig bedrijf met enthousiaste medewerkers die vakmanschap leveren voor renovatie en nieuwbouw projecten .

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Indelingswijziging

Deskundig vakmanschap

Wij hebben stalen deuren met glas en bovenlichten in onze nieuwe woning laten plaatsen. Het kost wel wat tijd om dit te laten maken, maar dan heb je ook wat. Het is echt het wachten waard. De medewerkers van Authentiek staal praten met trots over hun vak en weten waar ze het over hebben. Dit zie je echt terug in het staalwerk wat geplaatst is. Tijdens het plaatsen gaan ze secuur te werk met respect voor het gene wat ze gemaakt hebben en met de locatie waar het geplaatst wordt. Hartelijk dank heren. Wij verheugen ons op het volgende project wat we via jullie laten vervaardigen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Ze luisteren na je wensen en denken met je mee.

Authentiek Bouw BV, heeft zeer goede vakmensen in dienst. Ik had veel wensen, sommige best lastig om uit te voeren. Toch probeerden ze steeds te voldoen aan jouw verwachting. Wanneer iets echt niet mogelijk was, konden ze je uitleggen waarom dat niet kon. (Ik heb geen technische achtergrond en mis soms ook het inzicht). Er was onderling goede communicatie tussen de werknemers op de werkvloer en ons. Zij hebben hart voor de zaak en proberen te realiseren wat jij wenst. Zij zijn net als wij trots op het resultaat dat bereikt is.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed adequaat en meedenkende bouwonderneming.

Prettige omgang met zowel eigenaren als wel het personeel. Ook het advies en begeleidingstraject ervaar ik als zeer prettig . Personeel denkt volop mee en zijn uiterst bekwaam. Er heerst geen 9 tot 5 mentaliteit en dat kom je niet zo heel veel meer tegen!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Authentiek bouw is een goede professionele aannemer met oog voor details en veel creativiteit.

Goede aannemer, prettige samenwerking, betrouwbaar. Een en ander redelijk binnen de termijnen afgerond. Prettig ook in de samenwerking met derden. Zaken worden opgelost. Met name de voorman (Jacob) heeft heel goed werk verricht!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand

Korte lijnen, prettig contact, vakmensen!

Wij wonen in een boerderij uit 1931 en wilden graag een uitbouw aan ons huis. Van te voren hebben we alles goed doorgesproken met Arnald en ook als we ondertussen vragen hadden konden we altijd direct bij hem terecht. Er was altijd contact via de app, telefoon of hij kwam gewoon even langs. De jongens die hier werkten dachten mee, hadden zelf goede ideeën en leverden vakwerk af. Ondertussen wonen we in de uitbouw en genieten we er iedere dag weer van!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede voorbereiding en uitvoering, echte vakmensen!

We zijn zeer tevreden over de verbouwing. Prima gepland, afspraken nagekomen, perfecte uitvoering. Mede door zeer vakkundig personeel is de verbouwing geslaagd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Vakmanschap, goede service en vriendelijk personeel

Ervaren personeel met oog voor detail. Bij onze boerderij worden oude elementen altijd zoveel mogelijk behouden en er wordt echt over nagedacht. Kozijnen en voordeur in oude stijl zijn zeer mooi geworden. Weer prima gedaan.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

vriendelijk en behulpzaam,meedenkend en verstand van authentiek bouwen.

goede service, vriendelijk,goed personeel.

Oosterveen 51

7711BP NIEUWLEUSEN