goede en deskundige aannemer

na een deskundig advies binnen no-time de klus uitgevoerd

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service, Herstellen aardbevingsschade

Vakmanschap en kwaliteit

André heeft met zijn team onze badkamer volledig gerenoveerd. Hierbij wist hij onze wensen volledig in praktijk te brengen, met enkele nuttige adviezen en suggesties. De verbouwingsperiode was iets langer dan verwacht, maar het resultaat is het zeker waard. André is een nuchtere Groninger die van aanpakken weet en ook de details in de gaten houdt. De nazorg is goed, zodat ook de puntjes op de i staan. Voor een volgende klus benaderen we zeker André.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

André en zijn team zijn vakkundig, secuur en denken fantastisch mee.

We hebben nu twee flinke verbouwingen door André Swart Bouw laten uitvoeren en zijn super tevreden met het resultaat. Ze denken in oplossingen, zijn zorgvuldig en maken overal iets moois van. Als klant voel je je gehoord en alles is bespreekbaar.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service

Lekkage

André kwam gelijk kijken en zag waar de oorzaak lag. Hij is van alle markten thuis. Hij denkt oplossingsgericht ook voor de lange termijn, kortom een plezierige en betrouwbare aannemer.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service

Prima aannemer

Goede communicatie, meedenkend en denkend in oplossingen. Fijn in de omgang.

• Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

De werkzaamheden zijn naar verwachting uitgevoerd. André kwam intelligent over en schakelt snel

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Badkamer

Vakman!!

We hebben diverse grote en kleinere (ver) bouwklussen laten uitvoeren aan, in en rondom ons huis. André en zijn team leveren vakwerk, denken goed mee bij het vinden van de juiste oplossingen. Ze zijn van alle markten thuis in de bouw. Een aanrader!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service

Nette en vlotte service

Ondanks drukte is er tijd gevonden om de schoorsteen, het rookkanaal en twee schouwen te verwijderen. Binnen twee dagen was de klus geklaard, inclusief het aanhelen van het dak. Er zijn een paar dakpannen gesneuveld in het proces welke netjes (en kosteloos) zijn vervangen. Tevreden over flexibiliteit en communicatie. Andre is een nuchtere no-nonsens vakman.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dak, Overige

Klantvriendelijk en nauwgezet

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakkundig advies en professioneel bedrijf

Kozijnrenovatie, nieuwe vloer in de keuken en nieuwe waterleidingen uit laten voeren door andre swart bouw waar vakmanschap en goede communicatie op nr 1 staat, ben dus ook zeer tevreden met de gedane werkzaamheden. Conclusie andre swart bouw is zeker aan te bevelen voor nieuwbouw, verbouw en renovatie werkzaamheden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Kwaliteit, goede info en fine service

Dit bedrijf heefd kwaliteit mensen aan het werk en kijk op bestaande huizen. Weet goede tips en adviezen te geven, wat prettig is voor de klant

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakkundig met goede service en communicatie.

Wij hebben onze overkapping laten renoveren door Andre. De nieuwe gerenoveerde overkapping is helemaal naar onze wensen en precies zoals wij voor ogen hadden. Wij vonden het heel fijn dat Andre meedacht met de hele klus.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping

Topaannemer met supermedewerkers

In de zomer van 2018 heb ik een herenhuis in de Oranjewijk uit 1925 gekocht waar naast een eigenaar studenten hadden gewoond, en waar de laatste 30 jaar niets aan was gedaan. Gewoon: geen cv, loden waterleidingen, overwegend rotte kozijnen en overig rot houtwerk, en een praktisch onbruikbare keuken en badkamer. Dat vroeg om een fikse renovatie. Aannemer André Swart zag er gelukkig brood in. Nadat we ruim 2 uur in het oude huis hadden rondgelopen was er al een plan voor de verbouwing. André heeft veel oog voor details en voelt goed aan waar een oud huis om vraagt. Binnen vijf maanden is het huis geheel in stijl gerenoveerd vanaf de riolering tot en met het dak. Gedurende die tijd stonden er elke dag één of meerdere busjes voor het huis. Er werd dus elke dag gewerkt. André heeft drie vaste krachten in dienst en werkt verder samen met een vast aantal ZZP-ers. Het team van aannemer, vaste krachten en ZZP-ers is goed op elkaar ingespeeld en heeft vaak aan een half woord genoeg. En het zijn ook heel erg aardige jongens, zo merkte ik tijdens de vele praatjes bij het schaften. Bij de verbouwing zijn top-kwaliteit materialen gebruikt. Overleg tussen mij en de aannemer vond bijna dagelijks plaats via de app of de telefoon. En op de dag dat ik had gepland om te verhuizen, kon ik het huis ook echt gaan betrekken. De verbouwing was weliswaar nog niet helemaal klaar, maar de binnenkant van het huis was wel af zoals de aannemer had beloofd. Het laatste deel van de verbouwing werd daarna binnen een maand afgerond en toen de aannemer voor de laatste maal het huis verliet, was ook echt alles klaar en waren en geen zaken meer over van ‘dat komen we nog wel eens een keertje doen’. Het resultaat van de verbouwing? Een droomhuis en een gelukkige bewoner.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand

Super professionell and reliable

We had an issue with our roof and Andre helped within a day All of his staff is super friendly and professional. They we’re looking at another problem in the house too spontaneously. Thanks a lot

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Kelder
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Duidelijk, professioneel, afspraak is afspraak.

Wij hebben kantoorpanden met elkaar laten verbinden door André Swart Bouw. De gemaakte afspraken zijn meer dan nagekomen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Duidelijk, professioneel, afspraak is afspraak.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

vakwerk in teamverband

Een recensie voor André Swart schrijven we graag. Twee jaar geleden zijn we verliefd geworden op een woning uit 1925. De woning was nog grotendeels enkelsteens en nagenoeg niet geïsoleerd. Op aanraden van de buurt, vroegen we André Swart. Met André hebben we een plan gemaakt (vloerverwarming, muurisolatie, nieuwe balken, nieuwe deuren en alles netjes afgewerkt). Zowel wij als André waren enthousiast over het plan. Over de uitvoering zijn we erg tevreden. De kracht van André Swart Bouw lijkt 'm in het perfecte samenspel van het team te zitten. Vakmensen die naadloos op elkaar ingespeeld zijn en stuk voor stuk vakwerk leveren. Aanbevelen doen we graag. Sterker nog inmiddels is André Swart ook voor vrienden van ons bezig met het opknappen en renoveren van een vooroorlogs pand.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning, Keuken, Vloer

Top service, verstaat zijn vak en denkt goed mee

Ondanks dat Andre Swart Bouw het enorm druk heeft hebben ze tussendoor onze douchedeur vervangen. Deze lag er uit en we hadden daardoor lichte lekkage. ‘Dat moet even snel gebeuren, dit kan zo niet’, aldus Andre. Twee weken later appte ik Andre dat we een verstopping hadden in onze wasbak. Binnen drie kwartier na het appje was het probleem opgelost. Ze stonden binnen een half uur voor onze deur. Kwaliteit, accuraat, meedenkend en snel. Absolute aanrader en terecht de volle 10 punten!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Aannemer die zijn vak verstaat!

André swart bouw is aan te bevelen prima aannemer. Prijs kwaliteit verhouding goed.

Snel en vakkundig

Na aanvraag offerte konden de werkzaamheden snel aanvangen. De daklekkage werd ondanks wisselvallige weersomstandigheden vlot hersteld. Toen de aannemer had ontdekt waar het werkelijke euvel zat, is op zijn aanraden niet alleen de plek van de lekkage maar een groot deel van het dak gerenoveerd. Erg nette werkers, zelfs de door mij uitgeleende stofzuiger kwam helemaal schoongemaakt terug. Ook het stoepje voor het huis was na afloop schoner dan ervoor! Nota bij eindafrekening was helder en duidelijk gespecificeerd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Zeer goed bouwkundig onderlegd

Het bedrijf heefd kennis in huis voor nieuwbouw en bestaande bouw. Geeft goede adviezen bij de wensen van de klant bij aanvraag offerte. Werkt met kwaliteit, vaklui en hoog waardige producten voor langere periode van bestaan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Goed en zeer tevreden

Firma Andre Swart bouw heeft mij geholpen met verbouwing van badkamer. De samenwerking verliep zoals afgesproken en ben zeer blij met het resultaat...mocht ik weer gebruik moeten maken van een aannemer pols ik als eerste Andre Swart Bouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Geweldige Aannemer: afspraak is afspraak en kwaliteit hoog in het vaandel!

In februari 2018 is Andre Swart Bouw gestart met de bouw van onze vrijstaande woning in Meerstad. De uitvoering en de communicatie over de planning en lopende zaken verloopt voortreffelijk. Afspraak is afspraak en Andre en zijn werknemers hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Ook bij onverwachte zaken en/of meerwerk komt Andre met een professionele oplossing. Het bouwproces verloop vlekkeloos en wij zijn zeer tevreden over Andre Swart Bouw en bevelen hem van harte aan!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Aannemer die alleen voor kwaliteit gaat

Zeer vriendelijke aannemer die met je mee denkt en uitlegt wat je het beste kan doen of juist niet moet doen! maar dat ik zelf de keuze moet maken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Woldjerspoorweg 46