Niets meer dan een bouwer zonder menselijke aandacht

Een huis bouwen is een van de belangrijkste dingen voor een mens. Daar brengt Van Erk geen enkel begrip voor op. Er is geen ruimte voor begrip, vragen of oplossingen, enkel een enorm gestandaardiseerde bouw die met name qua afbouw nog veel te wensen overlaat. Van muren zo zacht als peperkoek tot schilderwerk dat na twee weken afbladdert en een kopersbegeleiding die nog nooit heeft bedacht dat een e-mail een aanhef nodig heeft en een antwoord binnen enkele weken écht nodig is.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Je moet de goede mensen zien te spreken binnen de organisatie

De communicatie, advies en deskundigheid verschilt heel erg per medewerker. Sommigen komen afspraken na en helpen heel goed (zoals Mark na de oplevering en kopersbegeleider Laura). Anderen zijn minder klantgericht, komen afspraken niet na en lijken minder deskundig.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedankt voor ons droomhuis!

Wij hebben begin dit jaar onze woning in de Triangel (Vogelrijk, fase 2) in Waddinxveen opgeleverd gekregen. Vanaf het eerste moment is er een prettige communicatie geweest met de diverse afdelingen binnen Adriaan van Erk. Wij wilde enkele aanpassingen en aanvullingen doen op de ruwbouw en afbouw en Van Erk heeft hier goed in mee gedacht en gerealiseerd. Erg leuk en handig dat je als koper regelmatig de woning kunt bekijken tijdens de kijkdagen. Ook de bijeenkomst bij het "Woonidee" is erg leuk.. je kunt details van de woning zien en hebben gelijk kennis kunnen maken met onze toekomstige buren. Wanneer er na oplevering kleine punten geconstateerd werden konden wij dit makkelijk melden en werd dit snel opgepakt. Na een korte bouwperiode zijn wij verhuisd en elke dag moet ik mijzelf weer knijpen dat dit huis ONS huis is!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Als ik een keuze had nooit zaken doen met dit bedrijf.

Als ik een keuze had van bouwer zou ik nooit maar dan ook nooit in zee gaan met Adriaan van erk en keukenvision. Beide bedrijven vertellen van tevoren allerlei leuke dingen maar uiteindelijk is het 1 grote drama. Keukenvision de keukenleverancier van Adriaan van erk is 1 grote puinzooi van leugens, niet nakomen van afspraken en leveren van slechte kwaliteit. Adriaan van erk levert slecht op en.speelt.mooi weer bij de oplevering als de bouwkundige van vereniging eigen huis er is maar achteraf weigeren ze om openstaande punten op te pakken. terwijl ze dit wel toezeggen tijdens aanwezigheid van vereniging eigen huis.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer Salmi wat vervelend om van u te vernemen dat u niet tevreden over ons bent. Wij zijn ook verrast vanwege de door u aangehaalde argumentatie, u heeft immers in deze prachtige nieuwbouwwijk voor de 2e maal een woning bij ons gekocht? Daarnaast beoordeelt u specifiek Keukenvision als zeer negatief terwijl u bij deze woning de keukenruimte casco heeft laten uitvoeren? Na oplevering heeft een andere partij in uw directe opdracht een keuken bij u geplaatst. Wij zullen contact met u opnemen om een en ander te bespreken. Met vriendelijke groet, projectteam Triangel - AvE

Heel blij met onze woning

Woning is heel prettig om in te leven. Ons leven is er zoveel prettiger op geworden na het intrekken in onze nieuwe woning.

Bouwen mooie huizen

Tijdens de bouw was de communicatie fijn. Alleen zijn er maar enkele bezichtigingsdagen en als je niet kan dan heb je pech en kan je maanden daarna pas weer langskomen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer degelijke aannemer met hoge kwaliteitsstandaarden

Wat ik hierboven zeg

Matige communicatie, lange bouwduur

Matige communicatie, lange bouwduur.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Tevreden met woning. Gebreken dienen nauwkeuriger en beter opgelost te worden.

Zie boven.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Communicatie is zeer slecht.

Na oplevering is de communicatie erg slecht. De enige manier om te communiceren is een e-mail naar de afdeling Nazorg. Deze afdeling stuurt dan de berichten door naar de uitvoerders. De uitvoerders bevinden zich soms in de bouwkeet, ze zijn wel aardige personen, maar geven verder geen informatie wanneer iets gedaan wordt. Problemen worden uiteindelijk wel weer opgepakt, er worden nooit vrijwillig schriftelijke updates gegeven. Erg onaangenaam.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima bouwbedrijf

De kwaliteit van de opgeleverde woning is erg goed. Weinig opleverpunten. Eventuele vragen en problemen na oplevering worden snel opgepakt en opgelost.

Bouwkwaliteit redelijk, communicatie, nakomen afspraken en begeleiding slecht

Bouwkwaliteit redelijk, communicatie, nakomen afspraken en begeleiding slecht

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Fijne woning, deskundig gemaakt

Deskundigheid prima, klantcontact en klantinformatie belabberd

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Badkamer

Mooie en prima woning.

Het kopen van een woning doe je niet vaak en dan is het erg fijn dat je stap voor stap betrokken bent bij de bouw.

Good but late

The home we received from AvE was of good quality and any issues were resolved quickly. Unfortunately the delivery of house was a year after what was communicated in the sales pitch by the real-estate agent.

Overall erg tevreden!

Tevreden, worden goed geholpen. Wonen met veel plezier. Hopelijk snel de laatste zaken afgerond.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Slecht

Komen afspraken niet na. . Geen communicatie. Weinig mogelijk. Onzorgvuldig

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Met name service kan absoluut beter

Gedurende het project moeizame communicatie. Daarnaast zijn er 3 maanden na oplevering nog steeds openstaande punten die opgepakt moeten worden door AvE. Überhaupt werd er pas in de laatste week (voordat de 3 maanden verstreken waren) veel zaken opgepakt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Badkamer

Betrouwbare bouwer

Tevreden met de oplevering en communicatie, snelle actie bij opleverpunten.

Goed werk

We zijn blij met ons nieuwe huis. Goede service en mooi opgeleverd.

Tevreden klant

Van begin tot eind als prettig ervaren

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Mooi huis

Ons nieuwbouwhuis is geworden zoals gehoopt hadden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Slechte communicatie, klant staat niet centraal, maar uiteindelijk wel een mooie woning opgeleverd

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Weinig problemen gehad tijdens de bouw

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijne bouwer die mee denk in de realisatie

Ik heb AvE ervaren als een fijne bouwer die meedenkt in de realisatie van jouw droomhuis. Ook hier zijn natuurlijk grenzen aan verbonden maar ik denk dat ze een goed meedenken binnen hun mogelijkheden

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over Adriaan van Erk Bouw B.V.

Adriaan van Erk Groep is een dynamische en flexibele onderneming waar begrippen als kwaliteit, efficiency en planmatig werken hoog in het vaandel staan. Door intensieve kennisuitwisseling zijn we in staat om een hoge kwaliteit te leveren. Adriaan van Erk Ontwikkeling is een sterke marktspeler op het gebied van het ontwikkelen van aansprekende vastgoedprojecten, waarbij de wensen van de klant centraal staan. Adriaan van Erk Bouw en Rehorst Bouw zijn onze allround bouwbedrijven die op de juiste wijze weten in te spelen op de wensen en eisen van opdrachtgevers en eindgebruikers in zowel de woning- als utiliteitsbouw.

Over Bouwnu