kundig, persoonlijk/betrokken in contact en meedenkend

Ik heb het contact met de diverse medewerkers als persoonlijk en betrokken ervaren. Vakmensen. Geen loze beloften. Afspraken zijn nagekomen. Ik zou zo weer voor Aannemingsbedrijf Houtman kiezen! Dankbaar voor het bouwen van een mooi complex. Ook mee-en minderwerk was goed geregeld.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel

Ondanks dat er lange tijd geen opleverdatum bekend kon worden gemaakt en de start van de bouw was vertraagd (wat in beide gevallen buiten de invloedsfeer van Houtman lag) vond ik het een positieve ervaring. Ik werd altijd netjes te word gestaan en mijn mails warden altijd beantwoord. Ook bij de oplevering waren minimale punten voor herstel. Álleen was bij de vooroplevering al duidelijk dat de radiator verkeerd stond, maar dit is meteen netjes hersteld.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Goed personeel met kennis van zaken

Gedurende de hele bouwperiode een goed en opbouwend contact gehad met de Firma Houtman.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Redelijke service, communicatie kan beter

Aantal momenten gehad dat de communicatie ondermaats was.

Communicatie kan beter!

Fijn bouwbedrijf. Hielden ons soms goed op de hoogte van de bouw. Sommige communicatie kon beter.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Het was een perfect geregelde, logistiek zeer strak geplande verbouwing ! Top !

De mannen die bij ons gewerkt hebben, zijn allemaal even vriendelijk, behulpzaam , meedenkend en wat het belangrijkste is , vakmannen ! Echt ze weten wat ze doen en doen het correct en goed , Thanks !

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw, Onderhoud service, Beglazing en kozijnen, Vloer

Zeer klantgericht,behulpzaam, vak bekwaam, en vriendelijk.

Zeer klantgericht, behulpzaam, vak bekwaam, en vriendelijk.

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Communicatie kan beter maar verder een netjes opgeleverd pand

Uiteindelijk heeft Houtman het pand netjes opgeleverd. Zoals in elke bouw situatie blijven er altijd wat aandachtspunten over na oplevering. Maar ook deze heeft Houtman keurig opgelost. Houtman heeft goed geluisterd naar mijn wensen en deze ook goed uitgevoerd. Houtman mag in de toekomst wel beter communiceren. Zo was er onduidelijkheid wanneer de bouw was gestart en heb ik de eerste paal gemist. En zo zijn er nog een aantal communicatie punten die beter kunnen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

In goede samenwerking keurig en snel uitgevoerd!

In goede samenwerking keurig en snel uitgevoerd! Zeker aan te bevelen voor een volgende klus!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand, Beglazing en kozijnen

Denkt mee. Goed werk geleverd!

Dubbel glas en tochtstrippen vervangen. Paar dagen werk, maar het ziet er weer keurig uit!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Vriendelijk en toegankelijk

Wij zijn goed op de hoogte gehouden van de bouwvorderingen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Vakmanschap en prettige communicatie!

Precies zoals je het graag wilt!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Geen standaard huis, maar wel met gewenste kwaliteit en service.

We hebben dit huis van de grond af gebouwd zien worden, van fundering tot nok. We hebben de bouw op een prettige manier kunnen volgen. De aanpassingen die we wilden zijn naar behoren uitgevoerd. Soms was er wel na oplevering moeite om contact te krijgen en naar kleine problemen te laten kijken en oplossen.

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Marconistraat 29

2809PH GOUDA