Teleurstellend

De bouwkwaliteit is slecht als we dit vergelijken met de nieuwbouwwoning die wij 10 jaar eerder kochten. En laat in hemelsnaam geen modelwoning inrichten. De kwaliteit van de gekozen materialen en de uitvoering/ afwerking is om te huilen en moeten wij binnen 2 jaar allemaal vervangen! Verder was er niets meer mogelijk aan wensen, op alles werd kan niet geantwoord omdat men dit niet meer wilde. Bijzonder slechte service.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bouwbegeleiding was prima, nazorg kan zeker beter

In grote lijnen zijn we tevreden met onze nieuwe woning. Jammer, dat de de opleveringspunten nog niet allemaal verholpen zijn en er in het geheel toch een aantal items anders uitgepakt hebben, dan dat in de voorlichting over de bouw naar ons gecommuniceerd is

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Men doet er alles aan om een goed object af te leveren. Nazorg is prima.

Bouwbedrijf Jongen heeft met de bouw van de Y-Staete in Brunssum snel en kwalitatief goed werk afgeleverd. Ook de begeleiding is altijd goed geweest.

Redelijke service

Regelmatig dezelfde vragen gesteld waarop wij ook al antwoord hadden gegeven. Niet altijd terugkoppeling op vragen

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Professioneel, zorgvuldig en vriendelijke medewerkers.

Goede oplevering, diverse herstelpunten snel opgepakt. Jammer dat sommige punten blijven terugkomen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Bekwaam personeel, bereid mee te denken.

Bekwaam personeel, bereid mee te denken.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

vriendelijk personeel maar er moet beter en sneller gecommuniseert worden

Prima begeleiding

Probleemloos.

prima veel mogelijk

dank

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Uiteindelijk een fijne woning maar met een moeizame bouw

x

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer slechte bouwvolgorde en aflevering

Wij zijn erg tevreden met de buurt en omgeving.. Helaas is het huis een doorn in het oog soms..te veel fouten gemaakt tijdens bouw.. geen juiste oplossingen nog steeds niet... Veel te veel betaald voor meerwerk plus 50000 euro.. resultaat...diep teleurgesteld qua bouw en Woning..ook privacy en parkeerplaats enz niet te vrede...zal zeggen kom kijken en u snapt het... helaas..wel 300000 lichter.. en meer dan een leven lang terug betalen aan de bank... bedankt dus..

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Het duurt even, maar dan heb je ook wat!

Met minder schijven zijn de lijnen korter en werkt iedereen pretiger en bovenal zal de klant dit als prettig ervaren!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Wanneer van tevoren het beeld van Jongen bekend was, hadden wij absoluut niet deze aannemer gekozen.

Veel slechter dan verwacht. En aangezien ze bij ons bijna de hele buurt bouwen, weten wij ook dat dit niet aan ons ligt. Want iedereen klaagt steen en been over de houding, service en communicatie van Jongen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijven Jongen B.V.

Bouwbedrijven Jongen initieert, ontwikkelt en realiseert al generaties lang een breed scala aan bijzondere projecten, die de kwaliteit van leven in onze regio ├ęcht verbetert. Dit is wat ons vak zo mooi maakt: mensen van jong tot oud laten genieten van een nieuw thuis, een frisse werkplek, of een toonaangevend gebouw. Dat wij hier onderdeel van uit mogen maken, is iets waar wij meer dan trots op zijn. Wij zijn een bouwexpert met een sterk netwerk waarbinnen we samenwerken. Het is namelijk onze overtuiging dat we door samen te werken nieuwe kansen kunnen aangrijpen. Kansen die resulteren in een onderscheidend resultaat: een duurzame en mooie leefomgeving!