Prima tijdens de bouw, nazorg is niet goed

Na bijna een jaar klemt de deur nog steeds en is het voegwerk bij de bel niet in de goede kleur vervangen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vriendelijk personeel - moet erg hard werken aan de nazorg

Zie eerder punten. Ik zou jullie aanbevelen indien de nazorg beter zou verlopen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning

goede service

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Zonnepanelen/zonneboiler

Ruim voldoende - communicatie kan absoluut beter - vriendelijk personeel

Vriendelijkheid van het personeel daar valt echt helemaal niets op aan te merken. Zowel de binnendienst (Kopersbegeleiding) als het uitvoerende personeel. Uitvoerder (Loy) bedankt voor jou goede advies en behulpzaamheid! De communicatie met kopersbegeleiding is niet altijd even soepel verlopen. Nu is daar bij ons wel een wisseling van de wacht geweest waardoor er vragen veel te lang zijn blijven liggen. Uitzonderingen op de optielijst zouden bij iedereen aangeboden moeten worden. Achteraf zitten hier dingen bij waar we van zeggen "Ja, als we dat nu geweten hadden!" Prijs / kwaliteit vind ik achteraf hier en daar wel echt tegenvallen. Daarnaast is de meerwerkprijs op het verleggen van standaard leidingwerk echt belachelijk. Over het algemeen genomen toch een ruime voldoende, maar ook zeker ruimte voor verbetering!

Niet voor herhaling vatbaar

Zoals reeds hierboven in de vragenlijst beschreven, werden we niet voor vol aangezien en maar lastig gevonden. Communicatie was zeer slecht tussen ons en de contactpersoon. Bij bouwbegin waren nog geen materialen ingekocht , gevolg vertraging in de oplevering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Personeel was behulpzaam en netjes in de omgang.

zie bovenstaand

• Advies N.v.t.

zeer klantvriendelijk

Ben altijd vriendelijk geholpen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Geen tot nauwelijks communicatie, onvriendelijk tot op het onprofesionele af

Bij aanvang vertraging, vertraging eindelijk een start met meer vertraging. Dan is eindelijk de oplevering wordt een waslijst van punten genoteers nu 6 maanden later staan er nog de helft van open. De zogenoemde 3 maanden oplevering heeft nog altijd niet plaatsgevonden. Afdeling Nazorg belt niet terug. Storingen die gemeld worden, worden niet allemaal opgepakt.

Goed bouwbedrijf en behulpzaam

Goede ervaring met het bouwbedrijf

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Voor oplevering prima, daarna matig

Voor oplevering van de woning was alle prima geregeld, communicatie was goed en afspraken werden nagekomen. Het werk is netjes opgeleverd, dus eigenlijk zeer tevreden over deze aannemen. Na oplevering en de restpunten is het zeer matig. Nazorgpunten worden niet of maanden later opgepakt en de gemaakte afspraak om een aantal maanden na oplevering nog een bezoek te brengen om niet dringende nazorg punten te bespreken is niet nagekomen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vrijwel alles verliep naar wens en volgens afspraak

goed, maar de vragenlijst bevat te veel doublures!

• Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Duidelijke communicatie tijdens de bouw, zeer nette oplevering van de woning.

Duidelijke communicatie tijdens de bouw, zeer nette oplevering van de woning. Voor de definitieve oplevering werd ruim de tijd genomen, erg klantgericht. Helaas staan er wel nog een paar kleine opleverpunten open.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Hard werkend om service te leveren en komen afspraken na

Dat heb ik al gedaan door de enquete in te vullen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede service, en behulpzaam personeel.

Over het algemeen heel positief. Echter vonden we de communicatie tussen Jongen en de keukenleverancier, die bij het project aangesloten was, niet goed. Veel was voor ons onduidelijk en we kwamen hierdoor voor veel onvoorziene kosten te staan. De bouw zelf is uitstekend verlopen en we werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Bij de oplevering hebben ze veel goede en bruikbare tips gegeven. Er bleven na de oplevering weinig punten over die nog opgelost moesten worden door de aannemer. De punten die er waren zijn netjes en snel afgehandeld!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Fantastische ervaring, geweldige oplevering, goede communicatie

Vanaf het begin van de aankoop ben ik zeer tevreden over de ervaring met Bouwbedrijven Jongen. De klantgerichtheid en vakkundigheid waren boven verwachting. Aangezien dit mijn eerste koopwoning is, ben ik tevens ook zeer tevreden over de geleverde informatie. Het proces was duidelijk, stap voor stap, en goed op elkaar afgestemd. Alle deadlines zijn ruimschoots gehaald. De kwaliteit van mijn huis is tevens fantastisch - zeer hoogwaardig en energiezuinig!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

slechte communicatie en vriendelijk personeel

jammerlijk

Moeizaam

Het gehele voortraject en het traject na oplevering zorgt voor veel frustraties en kost enorm veel energie.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Vriendelijk personeel

Personeel zijn vriendelijk, maar de afspraken en het afwerken van puntjes duurt wel lang

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een goede ervaring wat betreft onze energie zuinige nieuwbouwwoning,wel met vallen en opstaan

Samen naar ons energiezuinige nieuwbouwwoning gewerkt... Was n nieuw project voor jongen,dus we hebben veel dingen samen moeten uitzoeken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

goede service, nazorg is een jammer punt.

Goede service vooraf, wel hier en daar wat strubbelingen omdat niet alles tegelijk is afgestemd. Hierdoor extra kosten moeten maken, wat nog steeds te betreuren valt. nazorg is een ramp.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima woning geboud waar wij graag wonen.

Prima bedrijf

Goed bedrijf, afspraken netjes na gekomen. Groot bedrijf, dit merk je wel als je een klacht hebt, eerst via andere mensen kom je pas bij de goeie persoon terecht. Verder prima behandeld

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over het algemeen prima, soms ietwat rommelig.

Zoals aangegeven in de vragenlijst.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Erg goed bouwproces, met een mindere nazorg

Als is een beetje dubbel. Het bouwproces is echt goed verlopen. De kopersbegeleiding was super. Goed bereikbaar, deskundig en vriendelijk. Echter de nazorg heeft voor ons echt te wensen overgelaten. Wel deskundig, maar slecht bereikbaar en afspraken maken die niet nagekomen werden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede service en vriendelijk personeel, maar zo flexibel als een loden deur.

Pluspunten: - opleverdatum sneller dan verwacht - kwalitatief goed (hele straat weinig restpunten met oplevering) - na oplevering goede service Minpunten: - bij koperskeuzes totaal niet flexibel - voorafgaand en tijdens de bouw slechte communicatie (laat / niet reageren op mail)

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijven Jongen B.V.

Bouwbedrijven Jongen initieert, ontwikkelt en realiseert al generaties lang een breed scala aan bijzondere projecten, die de kwaliteit van leven in onze regio ├ęcht verbetert. Dit is wat ons vak zo mooi maakt: mensen van jong tot oud laten genieten van een nieuw thuis, een frisse werkplek, of een toonaangevend gebouw. Dat wij hier onderdeel van uit mogen maken, is iets waar wij meer dan trots op zijn. Wij zijn een bouwexpert met een sterk netwerk waarbinnen we samenwerken. Het is namelijk onze overtuiging dat we door samen te werken nieuwe kansen kunnen aangrijpen. Kansen die resulteren in een onderscheidend resultaat: een duurzame en mooie leefomgeving!