Mooi huis opgeleverd

• Orde en netheid

Uitvoerder zeer vriendelijk en onderneemt snel actie

Goed georganiseerd bedrijf

Van begin tot einde, is alles goed geregeld.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Communicatie is een groot probleem.

Vanaf het begin hebben wij een moeizame communicatie gehad. Het duurde lang voordat we uberhoud iets hoorde over de startdatum. Tijdens de bouw is de communicatie minimaal en er is maar 1 kijkmoment, jammer. Nu wonen wij alweer 2 maanden in ons huis en hebben al veel problemen gehad. We waren niet aangesloten op het riool, hier kon het bouwbedrijf niet veel aan doen maar de gemeente. En twee keer een lekkage, waarvan er 1 voorkomen had kunnen worden. De noodlijn die er is wordt niet opgenomen. Als wij dit alles van te voren wisten weten wij niet of wij hieraan begonnen waren. Het huis zelf en de ruimte die we hebben zijn we blij mee.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Alles wat fout kan gaan, ging ook fout.

Alles wat bij Jongen BV gestandaardiseerd gaat uitstekend, maar zodra daar iets van afwijkt gaat het ook mis. Persoonlijke communicatie met een medewerker: niet eens een reactie Standaard brieven: perfect en duidelijk Vakmanschap: Hoogteverschil in tegels, Scheef geplaatste kozijnen, Sanitair niet goed op tegels geplaatst, Deuren beschadigd, Druipers in schilderwerk etc. Gestandaardiseerd vakmanschap: Prefabmuren, perfect! Zodra een huis kant en klaar uit de fabriek kan komen is Jongen vast een prima partij, maar zodra er ook maar 1 ding in je huis niet automatisch machinaal kan gebeuren maar een medewerker het moet doen, gaat het ook helemaal mis. Wanneer het mis gaat, duurt de oplossing ook lang, we wachten nu al +/- 6 maanden sinds oplevering en er is nog steeds niet bekend wanneer het wel opgelost gaat worden.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Uitstekend totdat je het volledige bedrag hebt overgemaakt.

Voor volledige betaling: Uitermate positief, duidelijke communicatie en heldere afspraken. Na volledige betaling: Belachelijke behandeling, fouten worden niet gecorrigeerd en ik dien als klant zelf alles te regelen. Wanneer ik de gemelde fouten niet zelf had hersteld was de waterlekkage op zolder niet hersteld. De afdeling nazorg is na 2 maanden niet verder gekomen dan: ''Waarom legt de monteur van Albrand de leidingen niet in 1x keer goed als hij toch bezig is>???'' Deze medewerker is absoluut geen visitekaartje van het bedrijf.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Vriendelijke medewerkers, communicatie verloopt stroef, afspraken worden niet nagekomen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

goede communicatie en vriendelijk personeel

positieve ervaring, vriendelijk en deskundig personeel .

Moeizaam

Reeds omschreven

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen, Zonnepanelen/zonneboiler, Badkamer
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

In grote lijnen ben ik goed behandeld en benaderd. Ik kreeg genoeg informatie per post of per mail over de bouw en de voortgang. Ze hebben het appartement binnen de juiste tijd gebouwd. Ook de mogelijkheden voor te komen kijken vond ik leuk georganiseerd. Het minpunt voor mij was de misleiding met de colorbelbeglazing. Hier ben ik niet goed over geïnformeerd en heb vervolgens ook geen duidelijke uitleg gekregen. In het algemeen tevreden.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer

nvt

nvt

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Communicatie is een ding waar veel aan verbeterd kan worden

Als jullie afspraken maken kom ze dan ook na. Niet zeggen er komt na 3 maanden nog iemand langs en dan niemand sturen. Zelfs hierover wordt niet gecommuniceerd. Zorg daarnaast dat een klant niet zelf overal achteraan moet gaan. Zorg dat het aanmeldformulier van problemen aangepast wordt zodat de aanmelden altijd een kopie krijgt.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

communicatie tijdens de bouw was goed, nu nog de laatste loodjes

tot nog toe zijn de klachten opgelost, maar onze vragen over lekkage en glas nog geen antwoord ontvangen.

ok.

THe people in the office is ok. In general the house is good. But in any points, for Jongen Meulen this is only business. And we are buying a house. Very important thing.

Prettige communicatie.

"Gedwongen winkelnering" pakt niet altijd goed uit.

Goede service . goed product /net personeel

Woning netjes opgeleverd , zijn zeer tevreden over het resultaat en wonen er met veel plezier .

Correct en kundig personeel

Tijdens en na de bouw prettige en correcte communicatie .

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

De woning is in orde, de afwerking bedroevend. En de service en klantvriendelijkheid dramatisch.

Ik zou het iedereen afraden om ooit zaken te doen met Bouwbedrijven Jongen B.V. als ze de keuze hebben. De communicatie is slecht, de kwaliteit van het geleverde werk is ronduit slecht. Je moet overal zelf achteraan. Je moet alles zelf 6x controleren want er blijven overal fouten gemaakt worden. En uiteindelijk heb ik mij geen enkel moment het gevoel gehad dat ik serieus genomen werd. Handtekening was binnen en daarna heb je geen enkel klantgevoel meer.

vriendelijk personeel

Goede ervaringen met veel toeleveranciers, behalve eentje, die zorgt nog steeds voor een vervelende nasmaak

Groot, hierdoor onpersoonlijk

Groot en onpersoonlijk,deze die het zijn vertrekken

• Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Weinig tot geen hick ups tijdens hele proces

Positief

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

In ons geval zijn er enkele onjuisIn ons geval zijn er enkele onjuiste bouwkundige beslissingen geno

In ons geval zijn er enkele onjuiste bouwkundige beslissingen genomen en deze worden dan niet optimaal hersteld en dat is jammer.

Veel kleine irriterende dingen

Opzich niet slecht, aangezien dit mijn eerste nieuwbouw is heb ik geen vergelijkingsmateriaal

Kundig personeel

Nieuwbouw iwordt mals gemakkelijk en voordelig voorgedaan maar dat is niet onze ervaring er komen veel kosten extra bij en ook veel zaken waarbij je vantevoren niet aan gedacht hebt

Matige service

Mooie woningen, maar de service, begeleiding en nakomen van afspraken laat te wensen over.

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijven Jongen B.V.

Bouwbedrijven Jongen initieert, ontwikkelt en realiseert al generaties lang een breed scala aan bijzondere projecten, die de kwaliteit van leven in onze regio écht verbetert. Dit is wat ons vak zo mooi maakt: mensen van jong tot oud laten genieten van een nieuw thuis, een frisse werkplek, of een toonaangevend gebouw. Dat wij hier onderdeel van uit mogen maken, is iets waar wij meer dan trots op zijn. Wij zijn een bouwexpert met een sterk netwerk waarbinnen we samenwerken. Het is namelijk onze overtuiging dat we door samen te werken nieuwe kansen kunnen aangrijpen. Kansen die resulteren in een onderscheidend resultaat: een duurzame en mooie leefomgeving!