Uitstekende aannemer.

Er werd met ons meegedacht en goed geluisterd naar onze wensen. Ons huis is casco gebouwd maar ook naar de oplevering staat Kuipers nog klaar voor ons met advies en hulp. Wij zijn ontzettend blij met onze woning!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fantastische aannemer. Prachtig huis voor ons gebouwd!

Aannemersbedrijf Kuipers heeft ons droomhuis gebouwd. Fantastisch snel gegaan. Vanaf het begin een goede communicatie. In het inspiratiecentrum konden we alles bekijken. Altijd met ons meegedacht gedurende het hele proces. Alles was altijd bespreekbaar en kon gedurende de bouw worden aangepast. Heel betrokken bij het proces. Hebben echt heel mooi werk geleverd. Geen opleverpunten! Super blij met het resultaat dat geleverd is.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrouwbaar bedrijf dat goede kwaliteit levert.

Kuipers is een bedrijf waar mensen werken die zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Dit past bij ons! Wij zijn heel erg tevreden met het resultaat en hebben de snelheid waarmee men communiceert en de wijze waarop men meedenkt als heel plezierig ervaren. Ik beveel dit bedrijf bij een ieder aan.

Geweldig resultaat.

Uitstekende communicatie met de uitvoerder ‘maar ook met bijv. het installatiebedrijf.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Punctueel met de nodige soepelheid in het nakomen van de afspraken

Kuipers is een betrouwbare aannemer, die zijn afspraken goed nakomt. In een project van eigen bouw weten beide partijen vooraf niet hoe alles precies uitpakt. Dan is wederzijdse souplesse in het vinden van oplossingen belangrijk. Aannemersbedrijf Kuipers heeft medewerkers op de bouw die dit hebben. Om die reden hebben we het bouwproces als plezierig ervaren.

Betrouwbaar!

Ik heb Aannemersbedrijf Kuipers ervaren als een deskundig en betrouwbare aannemer!

Prettig in de omgang

Wij werden goed betrokken bij de bouw. Ook de kinderen kregen goed uitleg. Snelle bouwtijd. Super tevreden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Perfect goede communicatie, fijne samenwerking

Een eerlijk aannemersbedrijf.

Goede communicatie, betrokken en zeer vakbekwaam. Gehele bouwproces met plezier ervaren!

Top!!

Zeer goed! Prettig samen gewerkt en zeer mooi opgeleverd. Voor een mooi en goed opgeleverd huis moet je bij Kuipers zijn!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Betrouwbaar en vakbekwaam bedrijf. Goede en snelle communicatie.

Kuipers heeft bij mij een prima indruk achter gelaten. Ze zijn mijn inziens goed met de omstandigheden omgegaan ondanks het feit dat het project niet vlekkeloos gestart en gelopen is!

Aanrader

Erg tevreden. Communicatie verloopt erg goed. Robin Oude Lansink was onze contactpersoon. Altijd netjes binnen een korte termijn een reactie of advies. Als er iets uitgezocht moest worden kwam Robin daar zelf altijd op terug. We hoefden er nooit achteraan. Bedankt!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een ontspannen bouwperiode dankzij de deskundigheid en goede comminucatie met Kuipers.

Naast het bouwen van de woning heeft Kuipers ons deskundig geadviseerd bij de keuzes die gemaakt moesten worden. Problemen zijn netjes en adequaat afgehandeld. De communicatie was doeltreffend en altijd aangenaam. De woning is zeer netjes opgeleverd. Ook de bouwkundige van de vereniging Eigen Huis was bij de keuring zeer lovend over het bereikte resultaat.

Perfecte ervaring

Aannemersbedrjf Kuipers B.V. heeft onze nieuwbouw woning gebouwd en ons gedurende het proces begeleid. Wij zijn zeer te spreken over de gehele ervaring en het eind resultaat. Indien je opzoek bent naar een bedrijf dat haar afspraken na komt, meedenkt en kwaliteit levert kan ik u Kuipers zeker aanbevelen.

Positief

Zeer goede communicatie, aardige mensen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Hele fijne aannemer, dicht bij de mensen

Hele goede service, mensen zijn allemaal goed benaderbaar. Altijd bereid om een helpende hand te bieden en advies te geven. Ook telefonisch waren ze altijd bereid om hulp te bieden. Alles ziet er netjes uit.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede, persoonlijke samenwerking, korte lijntjes, prachtig eindresultaat

In 2016-2017 hebben wij een vrijstaande woning in Meppel laten bouwen door aannemersbedrijf Kuipers. We hebben bouwbedrijf Kuipers ervaren als kundig en betrokken bedrijf. Vanaf het eerste gesprek tot aan de oplevering zijn we altijd persoonlijk benaderd en hadden we vaste contactpersonen zodat er snel geschakeld kon worden bij vragen of wijzigingen tijdens de bouw. Tijdens de bouw van de woning konden we altijd even een kijkje komen nemen en hadden we plezierig contact met de heren op de bouw. Oplever punten werden door Kuipers netjes en zeer snel opgepakt. De onderaannemers van Kuipers (schilder/installateur) waren wat minder vlot in het afhandelen van de oplever punten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakmensen die staan voor kwaliteit

Kuipers hebben wij ervaren als een bouwbedrijf waar kwaliteit binnen de hele organisatie hoog in het vaandel staat. Daarnaast waren de lijnen kort. Dit zorgde er voor dat wij ook tijdens de bouw nog wijzigingen konden aanbrengen. Ook het feit dat wijzigingen niet altijd gelijk tot meerwerk leidde, hebben wij als prettig ervaren. De medewerkers van Kuipers zijn niet alleen goed opgeleide vakmensen maar zijn daarnaast ook klantgericht. Kortom - Kuipers is een bouwbedrijf dat samen met de klant streeft naar een kwalitatief goed product.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Klantgericht en deskundig; bouwt woningen van hoge kwaliteit, met goede service.

We zijn zeer tevreden over aannemersbedrijf Kuipers; vanaf de eerste voorbereidingen tot en met de oplevering (en ook daarna) is men steeds klantvriendelijk en deskundig. De leiding en de medewerkers zijn klantgericht, onze wensen zijn steeds zorgvuldig uitgevoerd. We hebben ervaren dat de metselaars, timmerlieden en uitvoerder van Kuipers zeer deskundig zijn. Wij kijken positief terug op deze prettige samenwerking. Het resultaat is een prachtig en kwalitatief hoogwaardig huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed overleg, fijn personeel en mooi werk!

Vanaf het eerste overleg werd er goed meegedacht. Er werd rekening gehouden met onze verhuisdatum. Het personeel was flexibel en makkelijk benaderbaar. De bouw is vlot verlopen, zonder tegenslagen. We hadden korte lijntjes met de uitvoerder, die goed te bereiken was. Ook nadat we erin woonden, werden de opleverpunten snel en netjes afgehandeld. Wij kijken erg positief terug op deze prettige samenwerking.

Klantvriendelijk, goede service

Vakmensen die meedenken tijdens de bouw.

Vermolenweg 55 A

7679TW Langeveen

Over Aannemersbedrjf Kuipers B.V.

Aannemersbedrijf Kuipers is een bouwbedrijf met uitstekende vakmensen in eigen dienst. Wij bouwen zowel voor particulieren als bedrijven kwalitatief hoogstaande woningen tegen scherpe prijzen. Om de kwaliteit van het bouwproduct en het bouwproces te kunnen blijven verbeteren, investeren wij steeds in de kwaliteit van onze organisatie. Door opleiding en instructie van personeel, het vastleggen en verbeteren van onze werkprocessen en het werken met goed onderhouden en modern materiaal.

Over Bouwnu