Duidelijke communicatie

Communicatie en de vastlegging prima. Geen kleine letters en altijd perfect bereikbaar.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Professioneel bouwbedrijf met uitstekende kopersbegeleiding

We hebben het gehele bouwtraject als zeer prettig ervaren. Goede bouwkwaliteit, prettige en duidelijke communicatie (zowel met de medewerkers op kantoor als op de bouwplaats), en oplevering binnen de afgesproken planning. Aannemersbedrijf Kuipers is een witte raaf in aannemersland.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede en professionele bouwer die zijn afspraken nakomt.

Goede en professionele bouwer die zijn afspraken nakomt. Ondanks alle prijsstijgingen en hogere bouwkosten hebben we altijd de vooraf gesproken prijs doorberekend gekregen. Als je bij de bouw ging kijken werden we altijd vriendelijk begroet en werd de stand van zaken verteld.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Garage/schuur, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrouwbaar, goede kwaliteit en duidelijke overzichten van de meerwerk kosten

Prettige ervaring met bouwbedrijf Kuipers. Leveren goede kwaliteit zowel in materialen als afwerking. Ze helpen zoeken naar oplossingen of verbeteringen indien nodig. Duidelijke communicatie via 1 contactpersoon die ook de planning bewaakt. Huis netjes opgeleverd inclusief de grond rondom het huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Super communicatie, meedenken en fantastisch resultaat

Het gehele project van start tot eind positief ervaren. Gedurende de bouw werd er mee gedacht en zaken opgelost. Niets dan lof voor Alwin, Herman, John en de rest van de mannen. Als ik weer zou bouwen dan is Kuipers de eerste die ik bel!

Vakbekwaam en betrouwbaar

Vanaf het begin zeer prettig contact. Komt alle afspraken goed na. Levert kwalitatief goed werk. Zeker in deze tijd boven verwachting.

Professioneel en klantgericht bedrijf

Een fijn bedrijf met prettige medewerkers die graag kwaliteit willen leveren. Geen vraag is te veel en er wordt meegedacht met de klant. Klasse!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Aannemer die erg vanuit klant perpectief meedenkt

Wij hebben Kuipers ervaren als een kundige bouwbedrijf welke goed meedenkt met de klant. De woning is netjes binnen de vooraf afgegeven termijn opgeleverd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Vriendelijk en vlot bouwbedrijf

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Zeer tevreden over de bouw en de begeleiding!

We zijn erg tevreden over Kuipers waarin we goed begeleid zijn geweest en ruim de tijd is genomen om ook genoeg afstemming te hebben vooraf en tijdens de bouw. Ze stelden zich flexibel op wanneer we iets nodig hadden en dachten mee. De bouw was bijna 2 maanden eerder klaar en hebben samen gekeken naar oplossingen voor een aantal opleverpunten. We kunnen ze zeker aanraden!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Communicatief erg sterk. Bijna altijd zelfde dag of volgende dag bericht. Denken goed mee en niets is te gek. Kwalitatief zeer goed werk geleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prima planning, prettige communicatie en goed vakwerk!

Het afgelopen jaar heeft Aannemersbedrijf Kuipers ons droomhuis voor ons gebouwd. We zijn ontzettend blij met het eindresultaat, maar ook over de weg hier naartoe zijn we zeer tevreden. De communicatie vanuit Kuipers was heel goed. De werkvoorbereider hield ons continu op de hoogte van de planning en wijzigingen hierin. En ook met de opzichter en de andere vakmensen die aanwezig waren op de bouw, hebben wij het contact als prettig ervaren. Ze werken hard en netjes, ze overleggen en denken mee, ze lossen problemen snel en goed op. Kortom: onze complimenten en hartelijke dank!

Afspraak is afspraak!

Wij hebben zeer goede ervaring met Aannemersbedrijf Kuipers. Zij komen hun afspraken na en denken pro-actief mee tijdens het bouwproces. Daarnaast wordt er netjes en vakkundig gewerkt. Niets is te veel en ook kleine last-minutes aanpassingen worden zonder problemen meegenomen in het werk. Ons huis is uiteindelijk binnen de afgesproken bouwtijd opgeleverd en naar tevredenheid. Kortom Kuipers is een absolute aanrader!

Prachtig werk

Huis opgeleverd, prima voor elkaar, fijn contact op de bouw en snelle ondersteuning vanuit kantoor

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Vakkundig aannemersbedrijf

Van begin tot eind: prima begeleiding. Duidelijke communicatie, goed advies en vooral veel vertrouwen. De volledige bouw is vanaf het startpunt tot en met de oplevering naar tevredenheid verlopen. Onze paar opleverpunten zijn snel opgepakt en prima afgehandeld. Kortom: een aanrader!

Toppers !

Van het begin tot het eind van de bouw vakkundig en zeer correct als koper begeleid. Je kunt zien dat ze begaan zijn met hun bedrijf, van de verkoop tot de projectleiding tot de uitvoering super duidelijk en correct te werk gegaan. Wat hel fijn voor ons was de mensen op bouw en de mensen achter de bouw goed bereikbaar waren en heel welwillend !

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Van A tot Z goede begeleiding tijdens het bouwtraject. Uitstekende bouwkwaliteit en service.

Prima oplevering !

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een aannemer die kwaliteit levert en de kopers betrekt bij het bouwproces

Vanaf de eerste dag tot de oplevering van de woning is de begeleiding tijdens het bouwproces goed verlopen. De koper en aannemer hebben samen contact over ieder aandachtspunt van de woning, zodat voor beide partijen het gewenst product wordt gerealiseerd. Ook als tijdens de bouw aanpassingen nodig zijn, wordt dit netjes gecommuniceerd. Wij zijn meer dan tevreden met Aannemersbedrijf Kuipers B.V. die voor ons een prachtige woning heeft gerealiseerd.

Top bedrijf vakmanschap

Ik heb er 47 jaar gewerkt, als timmerman en later als uitvoerder.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed samengewerkt met afgesproken resultaat

Kuipers weet hoe er gebouwd moet worden en communiceert hier goed over. Wijzigingen en vragen werden snel verwerkt en evt prijs consequenties duidelijk gemaakt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Perfecte service, goede materialen en fijne mensen!

Wij kunnen niet anders dan een 10 geven aan dit bedrijf. Van de introductie tot de oplevering is het een zeer prettige ervaring geweest. Tuurlijk gaat er wel eens iets anders dan je verwacht, maar dan gaat het erom dat je met elkaar tot de juiste oplossing komt en dat was die enkele keer dat er iets was, het geval. Velen bouwen maar 1x en dan is het een onbekende wereld die je betreedt. Kuipers neemt je echter bij de hand en bespreekt ieder onderwerp wel heel visueel. Hoe kan dat ook anders, als je over zo'n fantastisch Bouwinspiratiecentrum beschikt! Wat wij wel leuk vonden, is dat we van andere buurtbewoners uit de nieuwbouwwijk zelfs complimenten kregen over de manier waarop er door Kuipers werd gewerkt. Denk dan onder andere aan de orde en netheid. Kortom, wij zijn superblij en zijn van mening dat als je overweegt om voor een nieuwbouwwoning te gaan, dat Kuipers niet mag worden overgeslagen in de oriënterende fase!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

“Alles onder één dak”. Gekwalificeerde en fijne professionals.

Een op maat gemaakt traject, waarbij wij en onze wensen centraal stonden. Fijne mensen om mee te werken. Dit bedrijf mag trots zijn op hun personeel. Chapeau.

Vermolenweg 55 7679TW Langeveen

Over Aannemersbedrjf Kuipers B.V.

Aannemersbedrijf Kuipers is een bouwbedrijf met uitstekende vakmensen in eigen dienst. Wij bouwen zowel voor particulieren als bedrijven kwalitatief hoogstaande woningen tegen scherpe prijzen. Om de kwaliteit van het bouwproduct en het bouwproces te kunnen blijven verbeteren, investeren wij steeds in de kwaliteit van onze organisatie. Door opleiding en instructie van personeel, het vastleggen en verbeteren van onze werkprocessen en het werken met goed onderhouden en modern materiaal.

Over Bouwnu