Mijn ervaring is goed

Aan de telefoon, het eerste contact, was al warm en informatief. Veel werd er al verteld en uitgelegd. Gelukkig was er ook snel plek in de agenda. Het rapport volgde ook snel na de keuring. Tijdens de keuring waren wij aanwezig en werd er ook veel extra's verteld en we werden er goed bij betrokken. Heel fijn. Ook was de keurder gezond nieuwsgierig en heeft veel ervaring en eigen initiatief. Allemaal pluspunten

Voldoende kennis maar miste regie

Meneer was voldoende op de hoogte van alles. Ik miste echter de regie zo af en toe. Ik moest zelf met alle punten van de vooroplevering komen en daaromheen vond ik het voldoende maar niet uitmuntend. Bij een punt mbt een traptrede gaf de aannemer toe dat het wat bewoog en mijn eigen inspecteur trok het in twijfel. Dit vond ik jammer en ik verwacht dat de inspecteur volledig voor mij er is en niet voor de aannemer. Eveneens bij een scheurtje in de gevel wat hij in twijfel trok en later toegaf dat het wel een scheur was. Voor de rest een keurige aardige inspecteur die over voldoende kennis beschikt.

Prima!

De heer Breur heeft ons prima bijgestaan bij de vooroplevering van onze nieuwbouwwoning. Je kunt merken dat hij ervaring heeft met deze gang van zaken. Rapport kwam eind van de middag al binnen. Volgende week gaat hij ook mee naar de uiteindelijke oplevering.

Kundig, duidelijk ervaren en prima!

Legt duidelijk uit waar naar gekeken wordt en ook duidelijk veel ervaring. Verder goed rapport. Snelle afhandeling ook!

Vriendelijk, deskundig, grondig en veel uitleg

Martien heeft er wel kaas van gegeten. Na een grondige inspectie van de woning wist hij toch 27 punten op te tekenen die aandacht nodig hadden. Gelukkig geen schokkende zaken, maar toch. Beter nu dan achteraf! Verder veel uitleg en achtergrondinformatie gekregen. Blij met de diensten van bouwcheck!

Goed en kundig advies gedurende oplevering nieuwbouw

Dhr. Breur heeft ons deskundig bijgestaan gedurende de oplevering van onze nieuwbouw woning. Naast een kritische blik op eventuele gebreken gaf dhr. Breur ons ook advies voor het gebruik en onderhoud, erg prettig!

Snel beschikbaar, helder, hartelijk en eerlijk contact, zeer kundig

We zijn tijdens een grondige doorloop door het huis veel nuttige dingen te weten te komen over het betreffende huis, de staat waarin het is, de verschillende plus en minpunten en hoe en wanneer we reparaties moeten uitvoeren. Erg behulpzaam. Het is jammer dat het uiteindelijk niet tot een koop kwam (we deden de keuring voor een koop), maar we zouden bij een volgende ronde zo weer terug komen bij Bouwcheck voor de keuring.

Goede expertise en grondig in de uitvoering

De heer Breur kwam een bouwkundige keuring uitvoeren in onze nieuwe aanstaande woning. Dit deed hij zeer professioneel en grondig waarbij hij alle aspecten onder de loep nam. Bovendien kregen wij gelijk praktische tips en advies om zaken efficiënt op te lossen. Cees

Vakbekwaam en prettige service

Vakbekwaam en prettige service

Uitstekende service en zeer professioneel.

Uitstekende service. Bouwcheck reageerde zeer snel en professioneel in een situatie waarin we technische ondersteuning nodig hadden. Sterk aanbevolen. Alles was zeer professioneel. Het rapport bevatte een hoog detailniveau en uitstekende aanbevelingen over het probleem moesten worden opgelost.

Prima keuring

Aardige inspecteur

deskundig, vriendelijk en snel

na het 1e telefoongesprek met dhr Breur meteen duidelijkheid over diensten m.b.t. onze aankoopkeuring. Duidelijke communicatie, heldere prijzen. Afstemmen voor keurdatum was ook zo gepiept. Op de dag van de keuring uitleg verkregen over de te verwachten kosten aan het te kopen huis, alles wat terugkwam in een helder rapport. dat gezegd ook een prima kosten/kwaliteit verhouding.

Vriendelijk en vakkundig

Prima bouwkundige keuring, neemt uitgebreid de tijd en geeft veel advies, zeer vriendelijke man. Zeer aan te bevelen.

Verstand van zaken!

Zeer uitgebreide keuring met ook aanvullende tips en extra uitleg. De keurder was op tijd, goed voorbereid en wist alle ins en outs goed te vertellen. Het rapport was op tijd en zeer uitgebreid. Na eerdere ervaringen is dit de beste bouwkeuring die ik ooit heb laten uitvoeren. Een echte aanrader!

UITSTEKEND

Prima begeleiding en zeer klantvriendelijk

zeer professionele keuring

Goede en zeer professionele keuring,

Professioneel, goede uitleg, zeer behulpzaam.

Wat een prettig bedrijf, helpen je met vragen, reageren zeer snel en goede en duidelijke uitleg.

Langzaam werkniveau en slecht voorbereid.

Het werkniveau is langzaam. Slecht voorbereid (onder andere geen werkschoenen). Diverse telefoontjes tussendoor en terugkomen op prijs afspraken, tevens meer uren in rekening brengen dan er gewerkt zijn.

Deze mevrouw is niet eens bij de keuring tijdens de bouw geweest, zij was hoogzwanger en thuis vertelde haar partner mij, alleen haar partner is aanwezig geweest. Uit deze keuring zijn zeer veel punten waarvan een aantal ernstige punten door mij genoteerd. De ernstige punten zoals grote koudebruggen onder - achter de goot + spouwisolatie met veel Pur schuim heeft het gehele pand bevuild + goten- en dakkapel daken niet op afschot (in de goten stond 2 a 3 cm water) + Op zolder was een stuk kalkzandsteenmuur omgevallen en met Pur schuin aan elkaar geplakt - gerommel van de aannemer etc. Door zoveel punten heeft de opname gewoon wat langer geduurd - meer uren - niet door het werkniveau zoals mevrouw schrijft - welke meer uren niet in rekening zijn gebracht aangezien we een vaste prijs hebben afgesproken en ook zo is gefactureerd. Dat staat ook allemaal duidelijk in de offerte/bevestiging vernoemd. Over de keuring tijdens de bouw rapport hoor je ze niet over, die is gewoon heel goed gedaan.

Vriendelijk, en verstand van zaken

Erg vriendelijke en goede uitleg gekregen. Veel aan gehad.

Uiterste specialistische kennis en advies

2x tot grote tevredenheid een bouwtechnische keuring uit laten voeren. Uiterste specialistische kennis en erg prettig contact. Zéér leerzaam om mee te lopen en te luisteren. Je krijgt van bouwcheck ter plekke en uiteraard in het rapport een gedegen oordeel van het directe en het te verwachten onderhoud. Absolute aanrader!

Grondige inspectie dus prima !

De inspectie is deskundig gedaan .dus een prima bedrijf.

5 sterren waardering

De heer Breur en de heer Smaal hebben de dakbedekking van 6 rijen woningen geïnspecteerd. De offerte van bouwcheck had veruit de beste prijs/ kwaliteit verhouding. Afspraak kon op korte termijn geregeld worden. Ondanks de regen is de inspectie voortvarend uitgevoerd. Naast de 6 huizen die als steekproef golden zijn ook de andere daken meegenomen in het onderzoek. Het team is zeer deskundig, hanteert een brede scope en geeft duidelijk advies omtrent zaken die direct, binnen 1 jaar en over 10 jaar aan de orde zijn. Dit alles in een rapport van 4 pagina ondersteunt met foto's zodat je als afnemer weet waar het over gaat. Gedreven en steeds bereid om zaken toe te lichten. Hartelijk dank namens de werkgroep dak.

Goede gedegen keuring met een aantal aanbevelingen waar de koper iets mee kan

Prettig contact met dhr. Breur, komt zeer deskundig over. Nam de tijd vragen te beantwoorden.

Zeer grondige en deskundige inspectie en veel extra informatie gekregen over mogelijke oplossingen voor de geconstateerde probleempunten. Dit geeft veel vertrouwen!

Goede informatie, prettige service

De bouwinspecteur kwam netjes op tijd. Hij kon ons veel informatie geven over de staat van onze woning. We hebben er veel aan gehad.