Snel beschikbaar, helder, hartelijk en eerlijk contact, zeer kundig

We zijn tijdens een grondige doorloop door het huis veel nuttige dingen te weten te komen over het betreffende huis, de staat waarin het is, de verschillende plus en minpunten en hoe en wanneer we reparaties moeten uitvoeren. Erg behulpzaam. Het is jammer dat het uiteindelijk niet tot een koop kwam (we deden de keuring voor een koop), maar we zouden bij een volgende ronde zo weer terug komen bij Bouwcheck voor de keuring.

Goede expertise en grondig in de uitvoering

De heer Breur kwam een bouwkundige keuring uitvoeren in onze nieuwe aanstaande woning. Dit deed hij zeer professioneel en grondig waarbij hij alle aspecten onder de loep nam. Bovendien kregen wij gelijk praktische tips en advies om zaken efficiënt op te lossen. Cees

Vakbekwaam en prettige service

Vakbekwaam en prettige service

Uitstekende service en zeer professioneel.

Uitstekende service. Bouwcheck reageerde zeer snel en professioneel in een situatie waarin we technische ondersteuning nodig hadden. Sterk aanbevolen. Alles was zeer professioneel. Het rapport bevatte een hoog detailniveau en uitstekende aanbevelingen over het probleem moesten worden opgelost.

Prima keuring

Aardige inspecteur

deskundig, vriendelijk en snel

na het 1e telefoongesprek met dhr Breur meteen duidelijkheid over diensten m.b.t. onze aankoopkeuring. Duidelijke communicatie, heldere prijzen. Afstemmen voor keurdatum was ook zo gepiept. Op de dag van de keuring uitleg verkregen over de te verwachten kosten aan het te kopen huis, alles wat terugkwam in een helder rapport. dat gezegd ook een prima kosten/kwaliteit verhouding.

Vriendelijk en vakkundig

Prima bouwkundige keuring, neemt uitgebreid de tijd en geeft veel advies, zeer vriendelijke man. Zeer aan te bevelen.

Verstand van zaken!

Zeer uitgebreide keuring met ook aanvullende tips en extra uitleg. De keurder was op tijd, goed voorbereid en wist alle ins en outs goed te vertellen. Het rapport was op tijd en zeer uitgebreid. Na eerdere ervaringen is dit de beste bouwkeuring die ik ooit heb laten uitvoeren. Een echte aanrader!

UITSTEKEND

Prima begeleiding en zeer klantvriendelijk

zeer professionele keuring

Goede en zeer professionele keuring,

Professioneel, goede uitleg, zeer behulpzaam.

Wat een prettig bedrijf, helpen je met vragen, reageren zeer snel en goede en duidelijke uitleg.

Langzaam werkniveau en slecht voorbereid.

Het werkniveau is langzaam. Slecht voorbereid (onder andere geen werkschoenen). Diverse telefoontjes tussendoor en terugkomen op prijs afspraken, tevens meer uren in rekening brengen dan er gewerkt zijn.

Vriendelijk, en verstand van zaken

Erg vriendelijke en goede uitleg gekregen. Veel aan gehad.

Uiterste specialistische kennis en advies

2x tot grote tevredenheid een bouwtechnische keuring uit laten voeren. Uiterste specialistische kennis en erg prettig contact. Zéér leerzaam om mee te lopen en te luisteren. Je krijgt van bouwcheck ter plekke en uiteraard in het rapport een gedegen oordeel van het directe en het te verwachten onderhoud. Absolute aanrader!

Grondige inspectie dus prima !

De inspectie is deskundig gedaan .dus een prima bedrijf.

5 sterren waardering

De heer Breur en de heer Smaal hebben de dakbedekking van 6 rijen woningen geïnspecteerd. De offerte van bouwcheck had veruit de beste prijs/ kwaliteit verhouding. Afspraak kon op korte termijn geregeld worden. Ondanks de regen is de inspectie voortvarend uitgevoerd. Naast de 6 huizen die als steekproef golden zijn ook de andere daken meegenomen in het onderzoek. Het team is zeer deskundig, hanteert een brede scope en geeft duidelijk advies omtrent zaken die direct, binnen 1 jaar en over 10 jaar aan de orde zijn. Dit alles in een rapport van 4 pagina ondersteunt met foto's zodat je als afnemer weet waar het over gaat. Gedreven en steeds bereid om zaken toe te lichten. Hartelijk dank namens de werkgroep dak.

Goede gedegen keuring met een aantal aanbevelingen waar de koper iets mee kan

Prettig contact met dhr. Breur, komt zeer deskundig over. Nam de tijd vragen te beantwoorden.

Zeer grondige en deskundige inspectie en veel extra informatie gekregen over mogelijke oplossingen voor de geconstateerde probleempunten. Dit geeft veel vertrouwen!

Goede informatie, prettige service

De bouwinspecteur kwam netjes op tijd. Hij kon ons veel informatie geven over de staat van onze woning. We hebben er veel aan gehad.

Vriendelijk en nauwkeurig

Heldere, snelle communicatie vooraf. Op korte termijn beschikbaar voor opleveringskeuring van onze nieuwbouwwoning. Op de dag zelf was de keurder ondanks het vroege tijdstip en de files ruimschoots op tijd. Inspectie verliep nauwkeurig, met volop gelegenheid voor vragen van onze kant. Op bepaalde onderdelen ook extra uitleg. Achteraf snel een net rapport in de mail, inclusief aanvullende onderhoudstips. Zeker een aanrader!

Goede service verleend en meedenkend en vooral oplettend wat nodig is bij een keuring

Positieve ervaring gehad met de keuring. Alles werd dubbel gecheckt en ook werden er punten aangegeven die ons koper niet direct opvielen. Wij hebben de keuring als prettig ervaren.

Prettig geholpen!

Op donderdag opdracht gegeven en de dinsdag erop kon de keuring al plaatsvinden. Niet zelf aanwezig geweest maar van verkoper gehoord dat inspectie zeer grondig gedaan is. Helder rapport waar we niet alleen nu maar ook de komende tijd iets aan hebben. Zeer tevreden.

Super !

Precies op tijd arriverend gaat BouwCheck vol enthousiasme, deskundigheid en precisie te werk. Schroomt niet om kennis te delen. Mooie om mee te maken.

Goed en alles is duidelijk uitgelegd als ik iets vroeg

Goed ervaring zeker aan te raden!

aardige, kundige inspecteur heeft ons perfect geholpen

De inspecteur was ruim op tijd, heel behulpzaam, dacht goed mee en heeft een prima voorschouw geschreven.