Zeer ervaren, behulpzaam en vriendelijk

Wij hadden door aankoop van een woning net voor een lange vakantie met spoed een bouwtechnische keuring nodig. Martien was zo vriendelijk zijn agenda direct vrij te maken. De keuring was zeer degelijk en Martien had zichtbaar veel ervaring. De rondgang door het huis was prettig (met hier en daar ook alvast wat praktische handige tips) en grondig. Wij zouden bouwcheck warm aanbevelen!

Heel tevreden over Bouwcheck

Ivm verdachte houten vloer contact gezocht met Bouwcheck voor een specifieke vloer keuring. Afspraak kon op korte termijn plaatsvinden, waarna een goede rapportage volgde inclusief opties voor vervanging. Goede optie voor mensen die niet zelf de kennis hebben om een plan te maken voor herstel van de woning. Het gaf mij een goed gevoel dat er iemand langs kwam met veel ervaring.

Zeer deskundig oordeel

Vriendelijk en goed bereikbaar personeel. Nemen de tijd voor een goede beoordeling en het beantwoorden van je vragen.

Netjes en duidelijk

Duidelijke uitleg van een keurige heer die weet waar hij het over heeft. Ook neemt hij graag even de tijd om vragen te beantwoorden en gaat hij pas weg als alles duidelijk is.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uitvoerige bouwkundige aankoopkeuring met veel tips

Als we over een paar jaar (misschien) weer een nieuw huis gaan kopen gaan we zeker weten nogmaals met dit adviesbureau in zee. Er werd de tijd voor ons genomen en alles werd uitvoerig en deskundig bestudeerd. Tevens kregen wij veel tips over hoe wij dingen het beste konden vervangen/verbeteren. Zeer prettige ervaring!

Prima, snel en persoonlijk

Goede ervaring met Bouwcheck. Reageren snel en houden je goed op de hoogte en nemen de tijd voor je.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uitgebreide controle met toelichting en oplossingen

De bouwkundige keuring was erg uitgebreid en goed voorbereid. Desbetreffende persoon controleerde uitvoerig en gaf direct aan wat de mogelijkheden tot bepaalde oplossingen zijn. Erg vriendelijk en zeker aan te raden!

Betrouwbaar en deskundig

Had ik bij de aankoopkeuring van mijn huis maar Bouwcheck ingeschakeld ! Dat had ons jaren van ellende gescheeld.

Over BouwCheck Bouwkundig Adviesbureau bv