Vriendelijk, en verstand van zaken

Erg vriendelijke en goede uitleg gekregen. Veel aan gehad.

Uiterste specialistische kennis en advies

2x tot grote tevredenheid een bouwtechnische keuring uit laten voeren. Uiterste specialistische kennis en erg prettig contact. Zéér leerzaam om mee te lopen en te luisteren. Je krijgt van bouwcheck ter plekke en uiteraard in het rapport een gedegen oordeel van het directe en het te verwachten onderhoud. Absolute aanrader!

Grondige inspectie dus prima !

De inspectie is deskundig gedaan .dus een prima bedrijf.

5 sterren waardering

De heer Breur en de heer Smaal hebben de dakbedekking van 6 rijen woningen geïnspecteerd. De offerte van bouwcheck had veruit de beste prijs/ kwaliteit verhouding. Afspraak kon op korte termijn geregeld worden. Ondanks de regen is de inspectie voortvarend uitgevoerd. Naast de 6 huizen die als steekproef golden zijn ook de andere daken meegenomen in het onderzoek. Het team is zeer deskundig, hanteert een brede scope en geeft duidelijk advies omtrent zaken die direct, binnen 1 jaar en over 10 jaar aan de orde zijn. Dit alles in een rapport van 4 pagina ondersteunt met foto's zodat je als afnemer weet waar het over gaat. Gedreven en steeds bereid om zaken toe te lichten. Hartelijk dank namens de werkgroep dak.

Goede gedegen keuring met een aantal aanbevelingen waar de koper iets mee kan

Prettig contact met dhr. Breur, komt zeer deskundig over. Nam de tijd vragen te beantwoorden.

Zeer grondige en deskundige inspectie en veel extra informatie gekregen over mogelijke oplossingen voor de geconstateerde probleempunten. Dit geeft veel vertrouwen!

Goede informatie, prettige service

De bouwinspecteur kwam netjes op tijd. Hij kon ons veel informatie geven over de staat van onze woning. We hebben er veel aan gehad.

Vriendelijk en nauwkeurig

Heldere, snelle communicatie vooraf. Op korte termijn beschikbaar voor opleveringskeuring van onze nieuwbouwwoning. Op de dag zelf was de keurder ondanks het vroege tijdstip en de files ruimschoots op tijd. Inspectie verliep nauwkeurig, met volop gelegenheid voor vragen van onze kant. Op bepaalde onderdelen ook extra uitleg. Achteraf snel een net rapport in de mail, inclusief aanvullende onderhoudstips. Zeker een aanrader!

Goede service verleend en meedenkend en vooral oplettend wat nodig is bij een keuring

Positieve ervaring gehad met de keuring. Alles werd dubbel gecheckt en ook werden er punten aangegeven die ons koper niet direct opvielen. Wij hebben de keuring als prettig ervaren.

Prettig geholpen!

Op donderdag opdracht gegeven en de dinsdag erop kon de keuring al plaatsvinden. Niet zelf aanwezig geweest maar van verkoper gehoord dat inspectie zeer grondig gedaan is. Helder rapport waar we niet alleen nu maar ook de komende tijd iets aan hebben. Zeer tevreden.

Super !

Precies op tijd arriverend gaat BouwCheck vol enthousiasme, deskundigheid en precisie te werk. Schroomt niet om kennis te delen. Mooie om mee te maken.

Goed en alles is duidelijk uitgelegd als ik iets vroeg

Goed ervaring zeker aan te raden!

aardige, kundige inspecteur heeft ons perfect geholpen

De inspecteur was ruim op tijd, heel behulpzaam, dacht goed mee en heeft een prima voorschouw geschreven.

Prima, uiterst vakkundig en doelgericht, een aanrader!

Prima, uiterst vakkundig en doelgericht, een aanrader!

fijne communicatie en deskundig oordeel

fijn dat er snel een afspraak ingepland kon worden. Rapport is snel opgeleverd. Deskundig oordeel.

Snelle service en zeer deskundig!

Dhr Breur kon op zeer korte termijn ons toekomstige huis keuren. Tijdens de keuring nam hij uitgebreid de tijd en ging zeer nauwgezet te werk. De uitgebreide ervaring van de heer Breur was te merken, hij kon ons erg veel vertellen over het huis. Alles bij elkaar wekte het veel vertrouwen. Binnen een paar dagen ontvingen we het rapport. Kortom: erg fijne service!

Uitstekende service van zeer vriendelijke personen

Goede en snelle hulp gekregen. Was blij de heer Breur en zijn bedrijf te hebben gevonden op internetsite .

Vakkundig en goed voorbereid

Vakkundig en nauwgezette opname van alle details van het te inspecteren object. Prettige manier van communiceren.

Prima!

Al eerder zaken mee gedaan en daarom weer bewust gekozen voor Bouwcheckt. Fijne in de omgang. Daarnaast goede adviezen en tips. Kraakt een huis nooit af; blijft objectief en eerlijk.

Zeer ervaren, behulpzaam en vriendelijk

Wij hadden door aankoop van een woning net voor een lange vakantie met spoed een bouwtechnische keuring nodig. Martien was zo vriendelijk zijn agenda direct vrij te maken. De keuring was zeer degelijk en Martien had zichtbaar veel ervaring. De rondgang door het huis was prettig (met hier en daar ook alvast wat praktische handige tips) en grondig. Wij zouden bouwcheck warm aanbevelen!

Heel tevreden over Bouwcheck

Ivm verdachte houten vloer contact gezocht met Bouwcheck voor een specifieke vloer keuring. Afspraak kon op korte termijn plaatsvinden, waarna een goede rapportage volgde inclusief opties voor vervanging. Goede optie voor mensen die niet zelf de kennis hebben om een plan te maken voor herstel van de woning. Het gaf mij een goed gevoel dat er iemand langs kwam met veel ervaring.

Zeer deskundig oordeel

Vriendelijk en goed bereikbaar personeel. Nemen de tijd voor een goede beoordeling en het beantwoorden van je vragen.

Netjes en duidelijk

Duidelijke uitleg van een keurige heer die weet waar hij het over heeft. Ook neemt hij graag even de tijd om vragen te beantwoorden en gaat hij pas weg als alles duidelijk is.

Uitvoerige bouwkundige aankoopkeuring met veel tips

Als we over een paar jaar (misschien) weer een nieuw huis gaan kopen gaan we zeker weten nogmaals met dit adviesbureau in zee. Er werd de tijd voor ons genomen en alles werd uitvoerig en deskundig bestudeerd. Tevens kregen wij veel tips over hoe wij dingen het beste konden vervangen/verbeteren. Zeer prettige ervaring!

Prima, snel en persoonlijk

Goede ervaring met Bouwcheck. Reageren snel en houden je goed op de hoogte en nemen de tijd voor je.

Over BouwCheck Bouwkundig Adviesbureau bv