Goed en alles is duidelijk uitgelegd als ik iets vroeg

Goed ervaring zeker aan te raden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

aardige, kundige inspecteur heeft ons perfect geholpen

De inspecteur was ruim op tijd, heel behulpzaam, dacht goed mee en heeft een prima voorschouw geschreven.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima, uiterst vakkundig en doelgericht, een aanrader!

Prima, uiterst vakkundig en doelgericht, een aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

fijne communicatie en deskundig oordeel

fijn dat er snel een afspraak ingepland kon worden. Rapport is snel opgeleverd. Deskundig oordeel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Snelle service en zeer deskundig!

Dhr Breur kon op zeer korte termijn ons toekomstige huis keuren. Tijdens de keuring nam hij uitgebreid de tijd en ging zeer nauwgezet te werk. De uitgebreide ervaring van de heer Breur was te merken, hij kon ons erg veel vertellen over het huis. Alles bij elkaar wekte het veel vertrouwen. Binnen een paar dagen ontvingen we het rapport. Kortom: erg fijne service!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uitstekende service van zeer vriendelijke personen

Goede en snelle hulp gekregen. Was blij de heer Breur en zijn bedrijf te hebben gevonden op internetsite .

Vakkundig en goed voorbereid

Vakkundig en nauwgezette opname van alle details van het te inspecteren object. Prettige manier van communiceren.

Prima!

Al eerder zaken mee gedaan en daarom weer bewust gekozen voor Bouwcheckt. Fijne in de omgang. Daarnaast goede adviezen en tips. Kraakt een huis nooit af; blijft objectief en eerlijk.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer ervaren, behulpzaam en vriendelijk

Wij hadden door aankoop van een woning net voor een lange vakantie met spoed een bouwtechnische keuring nodig. Martien was zo vriendelijk zijn agenda direct vrij te maken. De keuring was zeer degelijk en Martien had zichtbaar veel ervaring. De rondgang door het huis was prettig (met hier en daar ook alvast wat praktische handige tips) en grondig. Wij zouden bouwcheck warm aanbevelen!

Heel tevreden over Bouwcheck

Ivm verdachte houten vloer contact gezocht met Bouwcheck voor een specifieke vloer keuring. Afspraak kon op korte termijn plaatsvinden, waarna een goede rapportage volgde inclusief opties voor vervanging. Goede optie voor mensen die niet zelf de kennis hebben om een plan te maken voor herstel van de woning. Het gaf mij een goed gevoel dat er iemand langs kwam met veel ervaring.

Zeer deskundig oordeel

Vriendelijk en goed bereikbaar personeel. Nemen de tijd voor een goede beoordeling en het beantwoorden van je vragen.

Netjes en duidelijk

Duidelijke uitleg van een keurige heer die weet waar hij het over heeft. Ook neemt hij graag even de tijd om vragen te beantwoorden en gaat hij pas weg als alles duidelijk is.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uitvoerige bouwkundige aankoopkeuring met veel tips

Als we over een paar jaar (misschien) weer een nieuw huis gaan kopen gaan we zeker weten nogmaals met dit adviesbureau in zee. Er werd de tijd voor ons genomen en alles werd uitvoerig en deskundig bestudeerd. Tevens kregen wij veel tips over hoe wij dingen het beste konden vervangen/verbeteren. Zeer prettige ervaring!

Prima, snel en persoonlijk

Goede ervaring met Bouwcheck. Reageren snel en houden je goed op de hoogte en nemen de tijd voor je.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uitgebreide controle met toelichting en oplossingen

De bouwkundige keuring was erg uitgebreid en goed voorbereid. Desbetreffende persoon controleerde uitvoerig en gaf direct aan wat de mogelijkheden tot bepaalde oplossingen zijn. Erg vriendelijk en zeker aan te raden!

Betrouwbaar en deskundig

Had ik bij de aankoopkeuring van mijn huis maar Bouwcheck ingeschakeld ! Dat had ons jaren van ellende gescheeld.

Over BouwCheck Bouwkundig Adviesbureau bv

Filter op Taal