Praktijk met deskundig , klantvriendelijk, servicegericht, meedenkend en meelevend personeel. Bereikbaarheid correct.

• Nazorg

Erg zorgzaam voor de dieren. En meelevend met de eigenaar! Fantastisch hoe jullie altijd klaar staan 24 uur per dag !

• Nazorg

Mijn kat is hier fantastisch geholpen alle keren!

Zeer goede ervaring iedereen is erg goed in hun vak en erg vriendelijk voor u en uw dier!

• Nazorg

Een warme plek met een topteam

Ik ben de afgelopen periode bevoorrecht geweest om stage te mogen lopen in deze fijne kliniek. Het team heeft een hart van goud en leeft heel erg mee met zowel de collega’s als de klant. Ik heb veel mogen leren hier en heb genoten van de diverse ervaringen die ik hier op heb mogen doen. Ik raad deze praktijk zeer zeker aan; ze staan 24/7 voor jou en jouw dier klaar!

• Nazorg

Vriendelijke mensen, deskundig en laagdrempelig.

Onze kat heeft een voedselintolerantie. Om uit te vinden wat er aan de hand was en welke voeding ze nog verdraagt, hebben de beide dierenartsen prima overlegd en meegedacht.

Een hart voor dieren

Super! Het belangrijkste vind ik dat er de tijd word genomen voor je lieve beest(jes).

• Nazorg

Fijn, begripvol, geruststellend en zeer kundig!

Toen onze Puck (2jr oud, poes) laat in de avond uit het raam viel vanaf de derde verdieping belde ik lichtelijk in paniek Gilles op. Na een goed gesprek en wat testjes hadden we afgesproken dat we puck zelf in de gaten zouden houden voor 1 nacht en de volgende ochtend zouden langskomen. Gelijk om 9uur mochten we komen en het leek mee te vallen. Puck mocht wel een dagje blijven ter observatie. Daarna ging het weer prima en we mochten altijd bellen. Helaas had ze toch last van een voorpoot en na een week hebben we toch een foto gemaakt in overleg. Na wat strijd met puck was het gelukt en bleek de voorpoot een breuk te hebben. Er werd goed overleg gepleegd met een specialistische kliniek elders en uiteindelijk kwam er een behandelplan. Onder narcose kreeg puck een gipsspalk en moest rustig aan doen. Na een paar controles mocht het gips er weer af en inmiddels, na 4, 5 weken springt puck weer vrolijk rond! Wij zijn top geholpen!

• Nazorg

Wij komen ook al meer dan Twintig jaar bij dit geweldige team ! Geweldig , ik weet niet wat ik nog moet zeggen,Goed,Uitstekend ,Kan niet beter en ga zo maar door .

• Nazorg

Geweldige artsen en assistenten!

Altijd tijd voor dier en baasje, weten wat er speelt, vriendelijk en begaan met de patiënt

• Nazorg

Mijn katten worden altijd goed geholpen. De artsen zijn zeer vriendelijk, denken mee, geven goede advies. Gewoon top praktijk!

• Nazorg

Altijd vriendelijk, handelt alleen in het belang van je "maatje ",altijd te bereiken, goede service

Een super fijn en warm team, denkt en handelt altijd in het belang van je huisdier, en is er ook altijd voor de baasjes als de keus soms moeilijk is. Goede service , altijd bereikbaar en altijd even vriendelijk!! ( een pootje van Jamie )

Top praktijk!

Fijne sfeer, en betrokken mensen. Echte dier liefhebbers!

In een woord TOP!!!!!

Heb als Golden fokker al veel meegemaakt, maar heb bij deze twee dierenartsen mijn rust gevonden. Deze praktijk waar je dag en nacht terecht kunt, geeft dat als er een nest op komst is een heel fijn, vertrouwd en rustgevend gevoel. Wat ik uniek vind van Gilles en Wendy, is dat er naar de eigenaar geluisterd wordt rond om jouw huisdier, en dan pas met onderzoeken starten wat er eventueel aan de hand is. Verder zijn Wendy en Gilles erg meelevend en nemen regelmatig kontakt op als er met een van de hondjes wat aan de hand is, om te vragen hoe het met hem/haar gaat. Ik kan deze praktijk iedereen aanbevelen om eens een kijkje te gaan nemen. Groet Gea Zwijnenberg

Top dierenartsen

Altijd goede uitleg, geduldig en kunnen goed luisteren

Goed en altijd aandacht

Fijne praktijk, niets teveel en altijd voor je klaar staan.

• Nazorg

Een erg fijn en vooral laagdrempelige praktijk!

Ik ben verschrikkelijk blij en tevreden met dierenarts Gilles de Waard. Gilles is een dierenarts die verder wil kijken en ook hierbij kennis vraagt (waar nodig) van andere dierenartsen! Een zeer kundige, vriendelijke en betrouwbare dierenarts.

Schapendoesfokker Reggedoes

Als schapendoesfokker hebben wij zeer goede ervaringen met dierenartsenpraktijk Riessen. Uitstekende begeleiding tijdens het werpen en opgroeien van de pups. Niks is hun teveel, zelfs midden in nacht!

Over Dierenartsenpraktijk Riessen

Als geen ander begrijpen wij dat uw huisdier onderdeel is van het gezin. Het welzijn en de gezondheid van uw huisdier is dan ook onze hoogste prioriteit. Met ons team doen wij er alles aan om uw huisdier de beste zorg te geven die er is. Bij dierenartsenpraktijk Riessen werken 3 dierenartsen en 5 assistentes. Gezamenlijk bundelen wij onze krachten en kennis om uw huisdier de beste zorg te geven.