Wederom uitstekend!

Het is fijn dat ik er ongezien op kan vertrouwen dat mijn bestelling perfect afgeleverd wordt. Kwaliteit is super en de service geweldig. Hartelijk dank!

Teveel groen, te weinig bloem, diverse lengten in 1 bos niet handig

Bos staat nu 5 dagen en is al flink op zijn retour. Teveel groen met korte steel zorgden voor rare bos in vaas. Adviezen opgevolgd, maar water niet fris al na 2 dagen. Bos gekregen, maar ben blij dat ik er zelf niet voor betaald heb. Eerste ervaring met deze bloemist, maar tevens ook de laatste. Wel jammer!!

Hoi Marion, Kom even langs met je boeket dan kunnen we kijken wat er mis mee is en een juiste oplossing zoeken zodat je zeker kan genieten van een mooi fris boeket. Wij streven ernaar dat een boeket er zeven dagen mooi uitziet. Tot in de winkel

Hartstikke goed.

Ruim assortiment, ruime keuze. Makkelijk bestellen en prima bezorgd. Heel mooi paasboeket!

Geweldig mooie orchidee in een mooie pot keurig geleverd. Fijn dat ik ongezien van jullie op aan kan, bedankt voor de service!

Heel mooi boeket afgeleverd

Ik heb deze bloemist op internet gevonden. Ik zocht een bloemist in Gouda. Prima prijs kwaliteit en bezorgkosten waren heel reeel

Mooi boeket netjes op tijd bezorgd

Bestellen via de website betekent beperkte keuzemogelijkheid. Slechts 1 echt voorjaarsbloemen met tulpen in het aanbod. Jammer dat ik niet op de website kon aangeven wat ik graag in het boeket wilde hebben. Ook miste ik in het aanbod een leuke mand met voorjaarsbollen. Geleverde boeket is kleurrijk en aangevuld met groen en wat voorjaarstakken.

Prima bezorging

Het bestellen van de bloemen ging makkelijk en de bezorging was goed.

Mooie bloemen, maar...

Ik vind het wel raar dat ze gewoon voor de deur neergezet waren toen mijn schoonouders even niet thuis waren.... Iemand anders had ze zo mee kunnen nemen...

Dit doen wij momenteel vaker indien er ruimte is bij de deur i.v.m. Corona zo benaderen wij zo min mogelijk mensen. Als de bloemen niet waren gevonden dan hadden wij de bloemen natuurlijk vergoed.

Prachtige tulpen

Mijn moeder stuurt elke dag een foto van de mooie tulpen. Ze zijn werkelijk prachtig! Super service!

Mooi boeket,!! 😀

Mijn zus vond het een prachtig boeket.

Duidelijke website, makkelijk in gebruik.

Prima bevallen

Besteld, volgende dag netjes bezorgt

Snelle en fijne levering van mooie bos

Zie boven

Geweldig en mooie bloemen

Zeer klant centraal

zeer goed

mijn schoonzus belde me dat het heel mooi boeket was dus bedankt

Goede en snelle service en zorgzaam

Netjes op tijd bezorgd en goede kwaliteit

Ervaring via website is goed.

Boeket via internet besteld, keurig op tijd bezorgd. Mooi boeket!

Goede service, snelle levering, mooie vrolijke bos bloemen

De bloemen zijn na een week nog steeds mooi

Snelle en correcte afhandeling.

Er volgt altijd direct een antwoordbevestiging en de bestellingen worden direct en correct uitgevoerd. Vriendelijk personeel

Fijne zaak met gezellig ontvangst.

Fijne zaak met gezellig ontvangst.

Goed advies en zeer klantvriendelijk

Makkelijk en eenvoudig online bestellen. Vragen worden meteen beantwoord. Er wordt zelfs meegedacht over wanneer bloemen, in dit geval rouwboeket, het best kunnen worden afgeleverd i.v.m. houdbaarheid bloemen. Ik werd gebeld dat een dag later afleveren beter was, omdat die ochtend verse bloemen werden geleverd. Bleef bloemstuk zeker goed tot op de dag van de uitvaart. Tevens netjes bericht dat hetgeen besteld was afgeleverd. Top dus!

Een aanbeveling. Mooi boeket en geweldige service!

Heel goed. Op tijd gebracht. Mooi boeket!

Dank je Marga!

Mooie kwaliteit, goede service

Doen wat beloofd wordt, prima service

mooie bloemen

Goede, vriendelijke service maar aan het tijdstip verzoek is niet voldaan. (verzoek om te bezorgen na 15:00 uur is geworden 14:00 uur)

Boeket is schitterend

Over Bloemsierkunst Sandor Verkerk

In de Willem & Marialaan vind je de gezelligste bloemenzaak van Gouda: Bloemsierkunst Sandor Verkerk. Hier staan dagelijks tientallen prachtige boeketten klaar, maar ook talloze bloemen waarmee je zelf een boeket samenstelt. Ook als je bloemen nodig hebt voor de aankleding van een bedrijfsruimte, je bruiloft of een uitvaart helpen we je graag. Wie verras jij vandaag met een bloemetje?