een fijne bloemsierkunst winkel om bij terug te komen

Vriendelijke vakkundige mensen uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Prima service.

Bestelling worden altijd netjes op tijd geleverd. En als er iets mis is gegaan vanuit de besteller wordt het altijd snel weer opgelost.

Goede service en altijd vriendelijk.

Wij worden altijd vriendelijk te woord gestaan, en alles is bijna mogelijk.

Via email , daarom geen persoonlijk contact, snelheid & accuratesse fijn

Zeer tevreden over de snelheid en de accuratesse.

Prima service en een prachtig boeket

Snelle levering

Super goede service en prachtige bloemen!

Super goede service en prachtige bloemen!

Super klantvriendelijk!

Wilde als presentje voor een 5-jarig huwelijksjubileum een kopie van een bruidsboeket. Ik was wel een beetje laat; ik belde in de namiddag of dit te regelen was voor de volgende ochtend... Was geen probleem, dus een foto opgestuurd, en nauwelijks 18 uur later kon ik het bruidspaar verrassen met een prachtig boeket wat precies was als 5 jaar geleden. Super!

Wij zijn zeer tevreden over de levering van bloemen en planten door Sandor Verkerk. De leveringen zijn altijd op tijd. en de creaties zien er altijd prima en kleurrijk uit. De bloemen en planten zijn van zeer goede kwaliteit!!

Super Service en Persoonlijke aandacht!!

Het hele team staat altijd klaar voor bloemen met advies en DPD pakket service. Geen moeite teveel. Bijzonder is het meeleven van Sandor en alle medewerkers tijdens mijn ziekte. Inclusief een boeket schitterende bloemen. Bedankt !!!

Perfecte service en prachtige bloemen!

Perfecte service en prachtige bloemen!

Klantgericht en prima proces

Wij waren laat in de middag met de opdracht om voor 10.00 uur de volgende ochtend een bloemstuk af te leveren. Telefonisch stelde Sandor me gerust en hij heeft het waar gemaakt. Keurig kreeg ik een automatisch bericht dat de bloemen op tijd ter plekke waren. Prima proces onze complimenten.

Verse bloemen, vriendelijk geholpen en altijd op tijd bezorgd!

Wij bestellen voornamelijk bloemen om te laten bezorgen. Dit wordt altijd prima uitgevoerd; op de afgesproken tijd en altijd een mooi boeket!

Prima, ons email dres is gewijzigd: j.boom@stichtingklasse.nl

Snelle levering, profecte service, zij vinden altijd een oplossing

mee denken, snelle service, klantvriendelijk, betrouwbaar

Sandor Verkerk Bloemsierkunst is altijd bereidt om mee te denken, snelle service, klantvriendelijk, betrouwbaar.

Prima service!

Alle opdrachten tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Mooie bloemen en planten, super vriendelijk, bestellingen altijd op tijd!

Heb al heel vaak bloemen via Sandor Verkerk laten bezorgen en zelf ook mogen ontvangen, zijn mooie bossen die lang staan. Het personeel is heel vriendelijk en altijd bereid te helpen.

Top service!

Goede service, klantvriendelijke en er wordt meegedacht met je wensen!

Prima service, meedenkend en klantvriendelijk

Zie boven :-)

Goed, fantastisch én persoonlijk

Wordt altijd met een lach ontvangen en geholpen.

Betrouwbaar

Jarenlange ervaring

goede service en kwaliteit

goede service en kwaliteit

Prima service, Goede kwaliteit.

Altijd mooie boeketten, worden op tijd bezorgd.

Zeer goede kwaliteit van ons bruidsboeket zeer vriendelijk geholpen

Afgelopen zomer getrouwd en hebben wij in de winkel ons bruidsboeket besteld, we zijn zeer goed geinformeerd en hebben een boeket helemaal in onze stijl gekregen en het bleef de gedurende de dag prachtig. Bedankt

Prima verzorging.

Goede kwaliteit bloemen en correcte bezorging.

Prima service en goede behandeling met normale prijzen. Een bos rode rozen ruim 10 dagen gestaan. Proficiat gaat zo door. Bedankt fam Verkaik.

Over Bloemsierkunst Sandor Verkerk

In de Willem & Marialaan vind je de gezelligste bloemenzaak van Gouda: Bloemsierkunst Sandor Verkerk. Hier staan dagelijks tientallen prachtige boeketten klaar, maar ook talloze bloemen waarmee je zelf een boeket samenstelt. Ook als je bloemen nodig hebt voor de aankleding van een bedrijfsruimte, je bruiloft of een uitvaart helpen we je graag. Wie verras jij vandaag met een bloemetje?