Snel, vriendelijk en met een persoonlijke touch

Er wordt meegedacht wat de klant wil en goede service.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Bedankt voor je leuke reactie, we denken graag mee voor een persoonlijk tintje aan je boeket te geven.

zeer goed

Nadat ik telefonisch contact had gehad, keuze gemaakt uit de online te bestellen bloemen. Volop keuze uit prachtige boeketten, bezorging is volgens afspraak verlopen. Zeer tevreden.

Goede service !

Wanneer we als sportvereniging Donk bloemen of bloemstukken nodig hebben bestellen we die altijd bij Sandor Verkerk. De service is prima, bezorging is altijd op gewenste afspraak en er wordt mee gedacht!!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Bedankt voor je reactie, en we blijven natuurlijk meedenken.

Goede service, mooie bloemen!

Ik bestelde per mail enkele bloemen en kreeg vrijwel onmiddellijk een bevestiging. De bloemen lagen op de bestelde dag keurig op mij te wachten en staan nog steeds (op moment van schrijven bijna een week later) prachtig in hun vaas!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Bedankt voor je reactie, en geniet van de bloemen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Altijd aardig, meedenkend en afspraak is afspraak

zie boven.

zeer goede service

Ik had telefonisch contact gehad omdat ik iets anders wilde dan de voorbeeld boeketten en dit is heel goed opgepikt

Mooie boeketten bloemen!

Altijd prima service!

Geen vraag is ooit te veel, laatste moment acties kunnen altijd en het personeel is altijd even vriendelijk.

Goede en snelle service!

Perfect, hebben vaker besteld en gaat altijd volgens onze wensen en de bloemen zijn van goede kwaliteit.

Goede en snelle service

- Meteen ontvangstbevestiging na e-mail - Goede service - Snelle levering

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima service na telefonische bestelling

Na telefonische beschrijving vanuit buitenland prachtig boeket op tijd geleverd. Veel dank

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer klantvriendelijk! Goede kwaliteit bloemen!

Zeer klantvriendelijk! Goede kwaliteit bloemen!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service, al kon wat ik wilde niet helemaal

Ik maak vaak gebruik van de service, ook naar het buitenland en dat is altijd uitstekend. Nu bleek een boeket de avond ervoor besteld te moeilijk om in de ochtend bezorgd te krijgen. Dat zou beter aangegeven kunnen worden. Bijvoorbeeld met: 'Boeketten besteld na 19.00u voor ochtend bezorging kunnen bij bepaalde omstandigheden later bezorgd worden.' Het werd zelfs eind van de middag, maar gelukkig waren de ontvangers nog thuis. Handig om dat al op de website aan te geven dus, dan hoefde ik niet te bellen waar het bleef.

Snel!

Binnen een paar uur bezorgd! Klasse!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

een fijne bloemsierkunst winkel om bij terug te komen

Vriendelijke vakkundige mensen uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Prima service.

Bestelling worden altijd netjes op tijd geleverd. En als er iets mis is gegaan vanuit de besteller wordt het altijd snel weer opgelost.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en altijd vriendelijk.

Wij worden altijd vriendelijk te woord gestaan, en alles is bijna mogelijk.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Via email , daarom geen persoonlijk contact, snelheid & accuratesse fijn

Zeer tevreden over de snelheid en de accuratesse.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima service en een prachtig boeket

Snelle levering

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Super goede service en prachtige bloemen!

Super goede service en prachtige bloemen!

Super klantvriendelijk!

Wilde als presentje voor een 5-jarig huwelijksjubileum een kopie van een bruidsboeket. Ik was wel een beetje laat; ik belde in de namiddag of dit te regelen was voor de volgende ochtend... Was geen probleem, dus een foto opgestuurd, en nauwelijks 18 uur later kon ik het bruidspaar verrassen met een prachtig boeket wat precies was als 5 jaar geleden. Super!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Wij zijn zeer tevreden over de levering van bloemen en planten door Sandor Verkerk. De leveringen zijn altijd op tijd. en de creaties zien er altijd prima en kleurrijk uit. De bloemen en planten zijn van zeer goede kwaliteit!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Super Service en Persoonlijke aandacht!!

Het hele team staat altijd klaar voor bloemen met advies en DPD pakket service. Geen moeite teveel. Bijzonder is het meeleven van Sandor en alle medewerkers tijdens mijn ziekte. Inclusief een boeket schitterende bloemen. Bedankt !!!

Over Bloemsierkunst Sandor Verkerk

In de Willem & Marialaan vind je de gezelligste bloemenzaak van Gouda: Bloemsierkunst Sandor Verkerk. Hier staan dagelijks tientallen prachtige boeketten klaar, maar ook talloze bloemen waarmee je zelf een boeket samenstelt. Ook als je bloemen nodig hebt voor de aankleding van een bedrijfsruimte, je bruiloft of een uitvaart helpen we je graag. Wie verras jij vandaag met een bloemetje?