Boeket is schitterend

Rouwboeket besteld, het is een prachtig mooi boeket geworden. Fijn dat het rouwboeket op afgesproken tijd werd afgeleverd in verzorgingshuis. Familie was ook zeer te spreken over het boeket.

Het is gelukt wat ik wilde

Ik miste een bevestigingsmail van de online bestelling waardoor ik nogmaals contact moest opnemen om te verifieren dat de bestelling akkoord was. Graag geen mails meer sturen nu Svp.

Betrouwbare service en verse bloemen !

Meerdere malen bloemen besteld via de website van Sandor. Goede en betrouwbare service, website helder en gebruiksvriendelijk en het belangrijkste ….de bloemen zijn prachtig en vers. Sander is een absolute aanrader !!!

Zoals altijd tip top in orde!

Boeket is erg mooi en bezorging netjes op het afgesproken moment

Mooi!

Via de website heb ik mijn bestelling geplaatst en van een foto rouwbloemstuk kunnen kiezen. Het was op tijd bezorgd en conform de afbeelding. Wat ik nog prettig had gevonden is een bericht ontvangen met foto dat het bloemstuk afgeleverd is. Maar al met al een prima service en mooi boeket met linten!

Goedemorgen Jeanet, Is een idee voor de toekomst om uit te werken, dank voor de tip. Sandor

keurig boeket

keurig bezorgd

geweldige service

na telefonisch contact prachtig boeket laten bezorgen. kreeg zelf nog belletje terug omdat ik de afzender vergeten was te vermelden. top top top

Makkelijk te bestellen en goede service

Makkelijk on line te bestellen . Op tijd bezorgd en zag er netjes uit

Zeer klantgericht, goede kwaliteit en mooie boeketten

Bloemsierkunst Sandor Verkerk weet de wensen goed te verwoorden in de boeketten. Kwaliteit en uitvoering altijd goed, prettige manier van overleg, klantvriendelijk en kundig. Levering altijd op tijd.

Zeer goede service en verse mooie boeketten

Geachte heer Verkerk, beste Sandor, Ik ben zeer tevreden over de manier van communiceren en de goede service van leveren. Ook al plaatsen we op het laatste moment een bestelling. Het wordt steeds weer geregeld. Bloemen worden op juiste adres, aan juiste persoon en afgesproken tijdstip afgeleverd. Boeketten zijn vers en erg fraai samengesteld. Met vriendelijke groet, Richelle Goncalves

fijn contact

Elke keer als ik bloemen bestel dan worden ze keurig afgeleverd. Nog nooit problemen gehad en er wordt mee gedacht wat ik heel prettig vind.

Goede service, overleg per tel. mogelijk!

Bij het bestellen via de website was ik twee keer mijn gegevens "kwijt" en moest overnieuw beginnen. Wellicht had ik iets verkeerds aangeklikt ?! Zou handig zijn als je vanzelf terugkwam waar je gebleven was ...... Verder goede telefonische service (ik woon in Doesburg en moest een rouwboeket bestellen).

Perfect!!!!!

Ik ben een heel tevreden klant🤗!!

goede website

De ontvanger van de bloemen, was heel tevreden en het boeket is op de afgesproken tijd geleverd

Snelle en attente sevice !

Erg blij met de snelle sevice van deze bloemist op afstand. Aanrader !

Snel, vriendelijk en met een persoonlijke touch

Er wordt meegedacht wat de klant wil en goede service.

Bedankt voor je leuke reactie, we denken graag mee voor een persoonlijk tintje aan je boeket te geven.

zeer goed

Nadat ik telefonisch contact had gehad, keuze gemaakt uit de online te bestellen bloemen. Volop keuze uit prachtige boeketten, bezorging is volgens afspraak verlopen. Zeer tevreden.

Goede service !

Wanneer we als sportvereniging Donk bloemen of bloemstukken nodig hebben bestellen we die altijd bij Sandor Verkerk. De service is prima, bezorging is altijd op gewenste afspraak en er wordt mee gedacht!!!

Bedankt voor je reactie, en we blijven natuurlijk meedenken.

Goede service, mooie bloemen!

Ik bestelde per mail enkele bloemen en kreeg vrijwel onmiddellijk een bevestiging. De bloemen lagen op de bestelde dag keurig op mij te wachten en staan nog steeds (op moment van schrijven bijna een week later) prachtig in hun vaas!

Bedankt voor je reactie, en geniet van de bloemen

Altijd aardig, meedenkend en afspraak is afspraak

zie boven.

zeer goede service

Ik had telefonisch contact gehad omdat ik iets anders wilde dan de voorbeeld boeketten en dit is heel goed opgepikt

Mooie boeketten bloemen!

Over Bloemsierkunst Sandor Verkerk

In de Willem & Marialaan vind je de gezelligste bloemenzaak van Gouda: Bloemsierkunst Sandor Verkerk. Hier staan dagelijks tientallen prachtige boeketten klaar, maar ook talloze bloemen waarmee je zelf een boeket samenstelt. Ook als je bloemen nodig hebt voor de aankleding van een bedrijfsruimte, je bruiloft of een uitvaart helpen we je graag. Wie verras jij vandaag met een bloemetje?