Goede en snelle service en zorgzaam

Netjes op tijd bezorgd en goede kwaliteit

Ervaring via website is goed.

Boeket via internet besteld, keurig op tijd bezorgd. Mooi boeket!

Goede service, snelle levering, mooie vrolijke bos bloemen

De bloemen zijn na een week nog steeds mooi

Snelle en correcte afhandeling.

Er volgt altijd direct een antwoordbevestiging en de bestellingen worden direct en correct uitgevoerd. Vriendelijk personeel

Fijne zaak met gezellig ontvangst.

Fijne zaak met gezellig ontvangst.

Goed advies en zeer klantvriendelijk

Makkelijk en eenvoudig online bestellen. Vragen worden meteen beantwoord. Er wordt zelfs meegedacht over wanneer bloemen, in dit geval rouwboeket, het best kunnen worden afgeleverd i.v.m. houdbaarheid bloemen. Ik werd gebeld dat een dag later afleveren beter was, omdat die ochtend verse bloemen werden geleverd. Bleef bloemstuk zeker goed tot op de dag van de uitvaart. Tevens netjes bericht dat hetgeen besteld was afgeleverd. Top dus!

Een aanbeveling. Mooi boeket en geweldige service!

Heel goed. Op tijd gebracht. Mooi boeket!

Dank je Marga!

Mooie kwaliteit, goede service

Doen wat beloofd wordt, prima service

mooie bloemen

Goede, vriendelijke service maar aan het tijdstip verzoek is niet voldaan. (verzoek om te bezorgen na 15:00 uur is geworden 14:00 uur)

Boeket is schitterend

Rouwboeket besteld, het is een prachtig mooi boeket geworden. Fijn dat het rouwboeket op afgesproken tijd werd afgeleverd in verzorgingshuis. Familie was ook zeer te spreken over het boeket.

Het is gelukt wat ik wilde

Ik miste een bevestigingsmail van de online bestelling waardoor ik nogmaals contact moest opnemen om te verifieren dat de bestelling akkoord was. Graag geen mails meer sturen nu Svp.

Betrouwbare service en verse bloemen !

Meerdere malen bloemen besteld via de website van Sandor. Goede en betrouwbare service, website helder en gebruiksvriendelijk en het belangrijkste ….de bloemen zijn prachtig en vers. Sander is een absolute aanrader !!!

Zoals altijd tip top in orde!

Boeket is erg mooi en bezorging netjes op het afgesproken moment

Mooi!

Via de website heb ik mijn bestelling geplaatst en van een foto rouwbloemstuk kunnen kiezen. Het was op tijd bezorgd en conform de afbeelding. Wat ik nog prettig had gevonden is een bericht ontvangen met foto dat het bloemstuk afgeleverd is. Maar al met al een prima service en mooi boeket met linten!

Goedemorgen Jeanet, Is een idee voor de toekomst om uit te werken, dank voor de tip. Sandor

keurig boeket

keurig bezorgd

geweldige service

na telefonisch contact prachtig boeket laten bezorgen. kreeg zelf nog belletje terug omdat ik de afzender vergeten was te vermelden. top top top

Makkelijk te bestellen en goede service

Makkelijk on line te bestellen . Op tijd bezorgd en zag er netjes uit

Zeer klantgericht, goede kwaliteit en mooie boeketten

Bloemsierkunst Sandor Verkerk weet de wensen goed te verwoorden in de boeketten. Kwaliteit en uitvoering altijd goed, prettige manier van overleg, klantvriendelijk en kundig. Levering altijd op tijd.

Zeer goede service en verse mooie boeketten

Geachte heer Verkerk, beste Sandor, Ik ben zeer tevreden over de manier van communiceren en de goede service van leveren. Ook al plaatsen we op het laatste moment een bestelling. Het wordt steeds weer geregeld. Bloemen worden op juiste adres, aan juiste persoon en afgesproken tijdstip afgeleverd. Boeketten zijn vers en erg fraai samengesteld. Met vriendelijke groet, Richelle Goncalves

fijn contact

Elke keer als ik bloemen bestel dan worden ze keurig afgeleverd. Nog nooit problemen gehad en er wordt mee gedacht wat ik heel prettig vind.

Goede service, overleg per tel. mogelijk!

Bij het bestellen via de website was ik twee keer mijn gegevens "kwijt" en moest overnieuw beginnen. Wellicht had ik iets verkeerds aangeklikt ?! Zou handig zijn als je vanzelf terugkwam waar je gebleven was ...... Verder goede telefonische service (ik woon in Doesburg en moest een rouwboeket bestellen).

Perfect!!!!!

Ik ben een heel tevreden klant🤗!!

goede website

De ontvanger van de bloemen, was heel tevreden en het boeket is op de afgesproken tijd geleverd

Snelle en attente sevice !

Erg blij met de snelle sevice van deze bloemist op afstand. Aanrader !

Over Bloemsierkunst Sandor Verkerk

In de Willem & Marialaan vind je de gezelligste bloemenzaak van Gouda: Bloemsierkunst Sandor Verkerk. Hier staan dagelijks tientallen prachtige boeketten klaar, maar ook talloze bloemen waarmee je zelf een boeket samenstelt. Ook als je bloemen nodig hebt voor de aankleding van een bedrijfsruimte, je bruiloft of een uitvaart helpen we je graag. Wie verras jij vandaag met een bloemetje?