Goede ter zake kundige mensen. Mooi assortiment tuinverlichting !!

Goede ervaring met dit bedrijf ! Aanrader !

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting, Overig

De jongens van S&G hebben heel netjes gewerkt

Harde werkers en ze weten wat ze doen. Ze ruimen de rommel netjes op. Ze laten alles goed afgewerkt achter. Zeer tevreden over de jongens van S&G.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goed werk geleverd met prachtig eindresultaat!

De plaatsing van onze tuinkamer is voorspoedig verlopen. We hadden het zelf zo niet kunnen doen. SG heeft prima de regie gepakt en gezorgd dat de verschillende vakmensen qua werk en tijd goed op elkaar aansloten. Daardoor stond het tuinhuis sneller dan we hadden verwacht. Toen bleek dat een van de glazen schuifdeuren schade had, werd dit ook snel en correct opgelost. Prima service!

Goede ervaring

Het tuinhuis is met de grootst mogelijke perfectie geplaatst, door twee vakmannen. Ook de voorbereiding verliep vriendelijk en in alle rust en er werd ruim de tijd genomen om de wensen te bespreken. Omdat wij in Hilversum wonen en de afstand met Sint Michielsgestel volgens S&G ‘eigenlijk te ver buiten hun regio’ was, bleek het helaas niet mogelijk om de laatste puntjes op de i te zetten. Het kitwerk voor de ramen moesten we zelf doen. Ook waren de heaters niet op tijd en zonder stekker geleverd, waardoor de elektricien nu nogmaals moet komen. Dat is jammer. Dit zijn kleine tegenvallers. Maar al met al een prima ervaring met S&G; we raden het zeker mensen uit Brabant aan!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting, Tuinhuis/overkapping

Klantvriendelijk, servicegericht and goede kwaliteit (producten, materialen, montage/installatie)

Een leuke showroom, overzichtelijk, niet te groot en toch veel keus. Professionele en vriendelijke toelichting op de mogelijkheden, de voor- en nadelen van de diverse producten, materialen en meer. Je wordt als klant dus goed geholpen en komt gezamenlijk met S&G Tuintotaal bij een oplossing. Onze nieuwe schutting en vlonder zien er prachtig uit en zijn zeer professioneel en stevig gemonteerd !

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Vlonder, Tuinafscheiding

Geweldig service

Erg goed geholpen

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Snel en goed geplaatst, vriendelijke monteurs

Korte levertijd en goede kwaliteit. In de winkel al goed advies gekregen over opties, maten en accessoires. Bij de plaatsing nette en vriendelijke monteurs en een hoge afwerking graad. Wij zijn blij met de overkapping en de uitvoering.

Deskundig en betrouwbaar

goed advies gekregen, bij wijziging geen probleem om een produkt om te ruilen

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

tuinhuis plus overkapping prima gezet personeel zijn uiterts vriendelijk en netjes goed aan te bevelen

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting, Tuinhuis/overkapping

Goede service Goede levering Alles goed uitgelegd Zeer tevreden

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping, Tuinafscheiding, Tuinverlichting

Prima, zoals we hen kenden.

We kozen Tuin Totaal op grond van ervaring bij ons vorige huis. Nu hebben ze een grotere opdracht goed voorbereid met adviezen, klaar maken van onderdelen tuinhuis, precieze planning en 2 medewerkers met duidelijk veel ervaring hadden en van doorwerken hielden. Daarna nogmaals bij plaatsen schuuting en poort.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping, Overig

overkapping laten zetten. Goede vakmensen

Op maat en op tijd.

Juist advies en uitleg over verschillende mogelijkheden. Na het inmeten ook snel ingepland om alles te plaatsen en een paar dagen nadien nog wat afgesteld zodat het piekfijn in orde is. Goeie service dus !

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig, Tuinhuis/overkapping

Mooie producten en prima service

Al voor de derde keer iets laten plaatsen met wederom een mooi resultaat. De veranda is prachtig geworden en het is genieten er te kunnen zitten.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig

hele mooie veranda

binnen gelopen in de showroom en goed advies gekregen en alles uitgetekend door Marcel. 2 vakmannen zijn bij ons vervolgens de veranda komen plaatsen, volledig met bovenlicht en voorbereiding voor electra. Alles netjes afgewerkt en genieten maar.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Er wordt goed meegedacht bij het ontwerp en de uitvoering verloopt zeer professioneel.

Niet alleen bij het ontwerp wordt er goed meegedacht maar ook zijn de gebruikte materialen van uitstekende kwaliteit en is de realisatie van het project in professionele handen.

goede afspraken, goed werk

Goede en vlotte levering, Afspreken goed nagekomen en net werk. zeker aan te bevelen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Zowel voor- als achteraf, tijdens de uitvoerende werkzaamheden, uitstekende serviceverlening

Goede communicatie en nakoming van gemaakte afspraken

Alles was super

Goede uitleg over alles En super mooie materialen

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding, Tuinverlichting

Prettig geholpen

Goed advies gekregen dus erg tevreden.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Geen praatjes, doeners Met de kwaliteit en afwerking zit het wel,goed

Wat afgeslroken wordt gedaan , binnen de mogelijkheden die er zijn. Oplossingen worden gevonden en nadien , alles schoon achter gelaten Rechtvaardigt de prijsstelling bovenmatig

Goede bouwers : prima resultaat

Het tuinhuisje dat S&G in onze achtertuin plaatste, zie er prima uit. Alleen is S&G blijkbaar bang voor elektra: voor stroom e.d. moet de klank zelf zorgen….

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Wij bereiden de elektra wel voor (kabel leggen etc.) maar laten het aansluiten aan een erkend elektricien over. Dat kunnen we overigens wel regelen maar doen we inderdaad niet zelf!

Top tuinhuis en service

Heel blij met mijn tuinhuis, een echt aanwinst voor mijn huis. Niet alleen mooi, maar ook stevig genoeg om de storm Eunice te doorstaan. Met de vaklui Charrel en Louis hoef je je geen zorgen te maken over de tip/top afwerking.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goede service, prachtig resultaat.

In de winkel zijn wij uitstekend geholpen. Marcel denkt goed mee en komt met goede ideeën. Het contact tussen akkoord op de offerte en de daadwerkelijke plaatsing verliep soepel. Plaatsing verliep ook heel goed. Vriendelijke mannen hebben vakwerk geleverd. Niets op aan te merken, zeer tevreden!

Supersnel vakwerk

Binnen drie dagen was onze overkapping klaar! Wij zijn enorm blij met het geleverde vakwerk!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding, Tuinhuis/overkapping

Berkdijk 14

5271SR Sint-michielsgestel

Over S & G Tuintotaal & Tuinverlichting

Maatwerk in tuinhout en specialist in tuinverlichting. In eigen werkplaats maken wij allerlei toepassingen van hout voor in de tuin zoals schuttingen, tuinhuisjes, terrasoverkappingen en vlonders. In onze showroom vindt u de grootste collectie buitenverlichting voor huis & tuin waarvan ruim 1000 modellen staan opgesteld.