Helemaal naar wens.

Goede communicatie en goede uitvoering hebben geleid tot een prachtige schutting.

Professioneel

Mooi bedrijf, komt zijn afspraken na.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Vlonder

Netjes gemaakt, afspraken worden nagekomen.

We hebben een houten overkapping besteld bij S&G. In de showroom had men snel in de gaten wat we wilden en ervoeren een mooi plan voor gemaakt. De offerte was er volgens afspraak en de prijs lag dicht bij de schatting in de winkel. Nadat het voorschot betaald was werd de order bevestigd en een paar weken later werd de overkapping geplaatst. Het is erg mooi geworden en voldoet helemaal aan de verwachting. 2 kleine verbeterpuntjes: bijnier monteren is het netter als de rommel (borstontsteking e.d.) even wordt opgeruimd. Bij de eindafrekening was het voorschot niet verrekend, dat moest ik zelf nog doen. Al met al ben ik prima tevreden.

Goed en deskundig geholpen

We hebben rustig rond kunnen kijken in de showroom en onze vragen kunnen stellen. N.a.v onze wensen hebben we een set verlichting besteld met Philips Hue systeem en bewegingsmelders erbij. Na een dag of 8 kon het worden opgehaald in de winkel. Prachtige producten! Het instellen van de app en het zoeken van alle lampen kostte even wat tijd en uitproberen. Maar dan heb je ook wat! We hebben nu prachtige verlichting in de tuin, die aan gaat wanneer wij dat wensen. Top!

Een duimpje ophoog

Prima bezoek gehad. Veel mogelijkheden te zien in de winkel Na enkele maanden zelf op terug moeten komen. Goede communicatie gehad! Zeker aan te bevelen.

Nette overkapping

Fijn geholpen in de winkel. De timmermannen hebben vakkundig de overkapping geplaatst. Jammer alleen dat de bovenkant van de schutting welke ook betimmerd is aan de bovenkant niet afgewerkt is met een kapje. In mijn beleving ook zo afgesproken, volgens S&G niet en zou niet nodig zijn. Wat volgens andere wel zou moeten

Klantvriendelijk, goede kwaliteit

Klantvriendelijk, goede kwaliteit

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig

Zeer tevreden over jullie.

Goed meedenkende onderneming met vakkundig en vriendelijk personeel.

Helemaal geweldig

Prachtig tuinhuis met een geweldige service

vriendelijk en hulpvaardig.

Ik kwam wat zoekende binnen naar mooie gevelverlichting. Marcel kwam met goede ideeën en een mooi advies. Heel blij met onze aankoop.

Mooi assortiment tuinlampen

In deze winkel hebben we onze keuze lampen kunnen vinden. We zijn goed geholpen met lampen van kwaliteit en perfecte service.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Goede kwaliteit en volgens afspraak

Een mooie overkapping van goede kwaliteit naar eigen ontwerp waarin goed is meegedacht

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Prachtige en robuuste berging gebouwd!

Na een prettig gesprek over onze wensen mbt een schuur, is die later gebouwd en ziet er prachtig uit. De constructie is stevig.

Top bedrijf

Vorige week woensdag 2 buitenlampen gekocht voor ons tuinhuis wat een enorme keuze en alles keurig opgesteld in de showroom men begreep ook precies wat we wilden en de keuze was snel gemaakt de twee lampen waren niet op voorraad maar werden binnen 5 dagen geleverd Wij zijn erg blij met onze keuze en de manier waarop we geholpen zijn Bedankt Henriette en Tonnie van den Boogaard Oss

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Mooi resultaat en net gewerkt

Het resultaat is erg mooi en er is mooi gewerkt. Ze zouden 2 dagen komen de 1ste dag een hele dag en de 2e een halve. Uiteindelijk zijn ze 2 halve dagen geweest en dit kregen we pas in de ochtend te horen. Jammer dat er beloofd werd dat de achterkant (poort) in een ochtend dicht zou zijn terwijl dit uiteindelijk niet zo was. Hier kunnen de mannen die komen plaatsen niks aan doen maar de planning wel.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

We zijn een mooi(e) tuinhuis/schuur rijker

Product voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Mooie duurzame materialen en plaatsing door vakkundig personeel.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goed & vriendelijk advies + goede kwaliteit tegen een goede prijs

We gingen ons oriënteren voor tuinverlichting en we werden heel vriendelijk geholpen en goed voorgelicht. Je kan tegenwoordig alles vinden op internet maar het is ook fijn om het in het echt te zien en er is een hele ruime keuze. Toen we onze gekochte lampen enkele weken later gingen ophalen hadden we nog geen goed idee hoe we ze moesten plaatsen maar daar was door S&G al over nagedacht (goede oplossing) en ook daar kregen we goed advies over. We gingen meer dan tevreden met mooie lampen huiswaarts!

geweldig

Fijne ervaring in de showroom, goed en prettig geholpen. Personeel dat de werkzaamheden uitvoerde ook deskundig. Zeker aan te bevelen dit bedrijf.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Het is geworden wat we voor ogen hadden

We hebben deskundig advies gehad tijdens eerste gesprek. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en er werd echt tijd voor ons uitgetrokken. Het plaatsen vervolgens werd door goede vakmensen uitgevoerd. Al met al zijn wij heel tevreden.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Geheel naar wens, binnen enkele weken geplaatst

De uitleg van de overkapping en het plaatsen van de poeren etc. was zeer overtuigend en betrouwbaar. Vriendelijk, zonder druk om te kopen uitleg gegeven van de mogelijkheden, nadien meegedacht over het plaatsen van de overkapping en kwam alle afspraken na. Uiteindelijk resultaat geheel naar onze verwachtingen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Van A tot Z Bijzonder tevreden over onze terras overkapping.

Ik ben vakkundig en duidelijk geinformeerd over de mogelijkheden die S&G ons te bieden had. Communicatie over tijdstip van plaatsing was helder. De plaatsing verliep geheel volgens plan. We zijn erg tevreden over het resultaat.

Vakkundig bedrijf

Ik heb een schutting en tuinhuis gekocht bij hun. Zij hebben dit ook geïnstalleerd. Het tuinhuis is samen met hun ontworpen waarbij er werd meegedacht in de mogelijkheden en onze wensen. Het resultaat mag er wezen! Zijn zeer tevreden over de wijze waarop wij zijn geholpen en wat er kwalitatief is neergezet.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding, Tuinverlichting, Tuinhuis/overkapping

Goede ter zake kundige mensen. Mooi assortiment tuinverlichting !!

Goede ervaring met dit bedrijf ! Aanrader !

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting, Overig

De jongens van S&G hebben heel netjes gewerkt

Harde werkers en ze weten wat ze doen. Ze ruimen de rommel netjes op. Ze laten alles goed afgewerkt achter. Zeer tevreden over de jongens van S&G.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goed werk geleverd met prachtig eindresultaat!

De plaatsing van onze tuinkamer is voorspoedig verlopen. We hadden het zelf zo niet kunnen doen. SG heeft prima de regie gepakt en gezorgd dat de verschillende vakmensen qua werk en tijd goed op elkaar aansloten. Daardoor stond het tuinhuis sneller dan we hadden verwacht. Toen bleek dat een van de glazen schuifdeuren schade had, werd dit ook snel en correct opgelost. Prima service!

Berkdijk 14 5271SR Sint-michielsgestel

Over S & G Tuintotaal & Tuinverlichting

Maatwerk in tuinhout en specialist in tuinverlichting. In eigen werkplaats maken wij allerlei toepassingen van hout voor in de tuin zoals schuttingen, tuinhuisjes, terrasoverkappingen en vlonders. In onze showroom vindt u de grootste collectie buitenverlichting voor huis & tuin waarvan ruim 1000 modellen staan opgesteld.