zeer goede ervaring

goed advies bij aankoop, netjes geplaatst en afgewerkt

Topwerk!

Maatwerk geleverd en nog snel ook! We zijn dik tevreden.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Groot en gevarieerd assortiment in tuinverlichting. Goede adviezen.

Ruimte gekregen om ons eerst te oriënteren in winkel en de verschillende stijlen te bekijken. Aan de hand van de tuinontwerpen goede adviezen gekregen. Het fijne is dat het wel je eigen keuze is als je wat hebt uitgezocht. Niets wordt opgedrongen. Met een kop koffie erbij in je eigen tempo je besluiten nemen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Snelle en professionele uitvoering van de terrasoverkapping

S&G dacht goed mee hoe de terrasoverkapping optimaal, snel en kostengunstig te plaatsen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Supper netjes en goed gewerkt

Netjes en goed werk wij zijn super tevreden

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Zeer snel en goed geholpen

We zijn na een klein bezoekje aan de winkel snel geholpen. Na een kleine inspectie thuis was het zo gepiept en ook in de winter werd de overkapping snel en volgens afspraak opgeleverd. Complimenten. Fijne partij om zaken mee te doen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Prettige samenwerking van planning tot uitvoering

Reeds eerder een schutting door S & G laten plaatsen. Goede afspraken kunnen maken met Marcel en de uitvoering was top. Alles netjes afgewerkt en rekening gehouden met bestaande beplanting. Tot slot ook nog de oude tuinpoort opnieuw afgesteld.

Professioneel bedrijf

Fijn bedrijf, luisteren en denken goed mee om tot een mooi resultaat te komen

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Mooie schuur. Precies zoals afgesproken.

Goede afspraken. Mooie afwerking. Prima medewerkers.

klantvriendelijk en grote keuze

Goede uitleg, ruim assortiment. Prijs kwaliteit prima. Snelle levering.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Zeer tevreden met het resultaat

S & G heeft in korte een tijd een fraai tuinhuis gerealiseerd. De uitvoerders zijn zeer geroutineerd. De communicatie verliep van begin tot eind goed en afspraken worden nagekomen.

Vakmanschap

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe overkapping, schuur en poort. Allemaal van hout en door S&G gerealiseerd. Mooi ontwerp, kwam afspraken na en prijs/kwaliteit is goed. Eventuele puntjes werden snel opgelost en alles is snel geplaatst. Zeer tevreden!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting, Tuinhuis/overkapping, Tuinafscheiding

Goed advies en snelle levering

Betrouwbare leverancier van kwalitatief goede tuinverlichting. En prima samenwerking met installateur.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Zeer goed en goede uitleg.

Onze ervaring met jullie zijn als zeer prettig ervaren. Niet opdringerig. Alle tijd nemen voor de uitleg. Ga vooral zo door.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping, Overig

Fijn meegedacht en prima service

Ik heb een bouwpakket van een tuinhuis gekocht om zelf in elkaar te zetten; met vragen werd ik steeds op een fijne manier geholpen en voorzien van goed advies. Prettig om op deze wijze samen mee te werken!

Kwaliteit

Vakmensen en goede service als het niet helemaal voldoet aan de verwachtingen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping, Vlonder

Perfecte service en advies

Maatwerk in optima forma

Prima en goed advies

Alles netjes en keurig op tijd geleverd.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goed product geleverd en afspraken goed nagekomen.

Prima schutting met poort geleverd, en afspraken werden goed nagekomen. Eén kleine restactie werd zeer correct uitgevoerd. Ben er erg blij mee!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Dacht goed mee, duidelijke communicatie en mooi werk afgeleverd!

Heel blij, goed advies.

Geheel volgens afspraak geleverd en gemonteerd, eindresultaat: herl tevreden

Helemaal naar wens.

Goede communicatie en goede uitvoering hebben geleid tot een prachtige schutting.

Professioneel

Mooi bedrijf, komt zijn afspraken na.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Vlonder

Netjes gemaakt, afspraken worden nagekomen.

We hebben een houten overkapping besteld bij S&G. In de showroom had men snel in de gaten wat we wilden en ervoeren een mooi plan voor gemaakt. De offerte was er volgens afspraak en de prijs lag dicht bij de schatting in de winkel. Nadat het voorschot betaald was werd de order bevestigd en een paar weken later werd de overkapping geplaatst. Het is erg mooi geworden en voldoet helemaal aan de verwachting. 2 kleine verbeterpuntjes: bijnier monteren is het netter als de rommel (borstontsteking e.d.) even wordt opgeruimd. Bij de eindafrekening was het voorschot niet verrekend, dat moest ik zelf nog doen. Al met al ben ik prima tevreden.

Goed en deskundig geholpen

We hebben rustig rond kunnen kijken in de showroom en onze vragen kunnen stellen. N.a.v onze wensen hebben we een set verlichting besteld met Philips Hue systeem en bewegingsmelders erbij. Na een dag of 8 kon het worden opgehaald in de winkel. Prachtige producten! Het instellen van de app en het zoeken van alle lampen kostte even wat tijd en uitproberen. Maar dan heb je ook wat! We hebben nu prachtige verlichting in de tuin, die aan gaat wanneer wij dat wensen. Top!

Over S & G Tuintotaal & Tuinverlichting

Maatwerk in tuinhout en specialist in tuinverlichting. In eigen werkplaats maken wij allerlei toepassingen van hout voor in de tuin zoals schuttingen, tuinhuisjes, terrasoverkappingen en vlonders. In onze showroom vindt u de grootste collectie buitenverlichting voor huis & tuin waarvan ruim 1000 modellen staan opgesteld.