Goed duidelijk meedenkend

Prettig en goed geholpen

Perfecte samenwerking

Alles zoals afgesproken uitgevoerd door vriendelijk en correct personeel. Overleg tijdens de bouw met Marcel gaat vlot.

Perfect Maatwerk!

Goed meegedacht voor het ontwerp. Prima uitvoering door vakmensen, geheel binnen de planning. Prijs/kwaliteit uitstekend. Wij zijn heel tevreden met het resultaat.

Fijn en snel geholpen

Relatief kleine klus tussendoor ingepland. Blij mee.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Overkapping is vakkundig geplaatst en prima op maat naar wens afgewerkt

EsenGe - Tuintotaal kunnen we zeker aanbevelen. Ze luisteren zeker naar je wensen en geven goed advies wat wel en niet mogelijk is. Daarnaast werd de overkapping nog vrij snel geplaatst !

Erg netjes!

We wilden een nieuwe overkapping voor ons zitje in de tuin. S&G heeft ons geholpen door mee te denken en goed te reageren op onze wensen en aanpassingen. Plaatsing op tijd volgens afspraak en heel netjes, met respect voor de bestaande beplanting en het gazon. En: ook de buren vinden het van hun kant af gezien erg netjes!

Goed en netjes geplaatst

Hebben een schuurtje met overkapping laten plaatsen. Heel goed gedaan en vriendelijk personeel.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Alles naar behoren geregeld .

Mooi product en voldoet aan onze verwachtingen .

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Wij zijn goed voor gelicht naar alle mogelijkheden op buiten lampen die er zijn op dit moment. Er is een ruime keuze van lampen in hun collectie. Wij raden iedereen aan om bij hun langs te gaan. Fijne service

Mooi

Mooi schuurtje precies zoals wij het wilde hebben en nog eerder geplaatst dan in eerste instantie vermeld werd

Super blij mee!

Snel en netjes geplaatst. Duidelijk in de communicatie. Wij zijn heel erg tevreden en genieten erg van onze nieuwe schutting.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Prettig. Vriendelijk. Betrokken. Klantgericht.

zeer netjes gedaan

glazen schuifdeuren in onze veranda geleverd en geplaatst. zeer netjes en kundig gedaan. vriendelijk personeel

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig

We zijn vriendelijk behandeld.goed advies.de mannen hebben het super geplaatst.het is mooi geworden.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Totaaltuin is meer dan totaal

Ik kwam met een idee dat niet normaal in het assortiment zit. Er werd onmiddellijk meegedacht , getekend en gerekend. Creativiteit om het idee zo functioneel mogelijk te maken viel me direct op en gaf vertrouwen. De uitvoering een paar weken later was ook perfect. De mannen, de uitvoerende timmermannen, gaven het vertrouwen een boost. Het resultaat mag er zijn! Het idee bestond uit een schuine constructie om daar bovenop zonnepanelen te plaatsen!!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig

alles volgens afspraak geleverd

alles verlopen zoals afgesproken

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goede kwaliteit producten, prima advies

Zie hierboven.

Top buitenverlichting

Ruime keuze in de winkel en na goed advies uiteindelijk mooie nieuwe buitenlampen gekocht

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Samenstelling en plaatsing tuinhuisje volgens verwachting.

S&G denkt mee wat de bedoeling is van je wensen en vertaalt dat in prima houten ontwerp. Ook het plaatsen voldoet aan de verwachting. Er zijn geen verborgen kosten. Wij zijn zeer tevreden.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding, Tuinhuis/overkapping

Erg fijn bedrijf en bieden goede service.

Top kwaliteit

Marcel denkt heel fijn mee over het beoogde eindresultaat. Prachtig kwalitatief materiaal, iedereen die onze overkapping met glazen schuifwanden ziet, wil ze ook. Ik kan het alleen maar aanraden.

Ik heb goede ervaring.

Goede kwaliteit en afspraak worden nagekomen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Ruime keus en goed geholpen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Deskundig advies, vriendelijk en hulpvaardig

Nemen de tijd voor je. Goede kwaliteit materialen. Goed bereikbaar voor onze vragen over montage.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Vlonder

Goede afstemming met schitterend resultaat

Met goede gesprekken zijn we snel tot een oplossing en ontwerp gekomen voor de overkapping in mijn tuin.

Over S & G Tuintotaal & Tuinverlichting

Maatwerk in tuinhout en specialist in tuinverlichting. In eigen werkplaats maken wij allerlei toepassingen van hout voor in de tuin zoals schuttingen, tuinhuisjes, terrasoverkappingen en vlonders. In onze showroom vindt u de grootste collectie buitenverlichting voor huis & tuin waarvan ruim 1000 modellen staan opgesteld.