Snel in reageren

Droger is snel gemaakt tegen fatsoenlijk prijs.

vandaag gemeld, morgen hersteld is een fata morgana!

Vandaag gemeld, morgen hersteld mocht ik helaas niet ervaren bij jullie. Zondag 11 februari2018 gebeld om een monteur. Deze zou maandag langskomen, Afgebeld omdat de persoon ziek was. De volgende dag dinsdag zou er iemand anders langskomen . Kwam niet op de afgesproken tijd in elk geval 10 minuutjes, 70 euro verdiend. Waterpomp stuk zegt hij Moet besteld worden dus denkt hij dat de wasmachine pas de volgende week gemaakt kan worden. Ook kent hij het merk Hoover niet, maar weet wel dat de waterpomp 110 euro kost, terwijl de pomp 37,98 euro Te verkrijgen is. Vandaag besteld morgen in huis. Slechte informatie naar de klant toe. J mag nieteens de naam van de persoon weten tot wie je spreekt. Er is wel een aanspreekpunt om een reparateur aan te vragen, Zit je in de molen heb je geen enkel aanspreek punt meer. Het bedrijf is heel complex en daarop Moet de klant ook gewezen worden bij het bellen. Ik heb de opdracht gecancelled want ik ben nog steeds De klant en klant is koning. Ik wens niet zo behandeld te worden. Deze brief mail ik u ook zodat u op de hoogte bent dat de opdracht niet meer uitgevoerd hoeft te worden. Op mijn vraag aan de telefoniste als er nog kosten zijn was haar antwoord neen mevrouw geen probleem U heeft de 70 euro reeds betaald en ik zal doorgeven dat het onderdeel niet besteld moet worden.

customer service is very helpfull

We are well helped by de witgoed reparateur they were finished very quickly and not expensive.We have 4 kids we can not do without a washing machine. Thanks for everything

Betrouwbaar

Heel vriendelijk en deskundige reparateur.Onze ervaring was zeker goed.Ik zal jullie zeker aanraden aan familie en vrienden!!

Slecht

Vanaf 1-3 aan het wachten op onderdelen. Meerdere keren gebeld, maar de schuld ligt blijkbaar bij mij omdat ik niet opgenomen had terwijl ze anoniem bellen en geen voicemail inspreken. Zeer onprofessioneel behandeld. Ik ben nu ruim 1 maand verder. Het oorspronkelijke probleem was de deur van de vaatwasser die niet goed open veerde. NU heb ik een vaatwasser die het niet doet, krassen op mijn vloer en het oorspronkelijke probleem blijkt toch niet opgelost te kunnen worden! Zeer slecht.

Snelle levering en een uitermate kundige monteur.

Mijn vaatwasser gaf (na 18 jaar) de geest, een ramp. Ben het internet opgedoken en vond jullie website. Een reparatie liep uit op de aanschaf van een nieuwe. De levering had wat voeten in de aarde maar chapeau voor degene die de installatie heeft gedaan!

Goed behandeld

Duidelijk van te voren te horen gekregen wat de reparatie gaat kosten binnen 2 dagen kon ik weer lekker drogen. Bedankt sara voor de vlotte service!!!

Geen goede service

Een negatieve recensie plaatsen doe ik niet zo snel, maar ik voel mij nu genoodzaakt. Mijn vaatwasser was kapot. Een installateur heeft een check gedaan: pomp kapot (sensoren uit pomp). Pomp besteld en werd geïnstalleerd door twee andere installateurs. Helaas deed de vaatwasser het nog niet. De motor was volgens hem kapot. Installateur bood ons een tweedehands vaatwasser aan. Dit hebben wij geweigerd en contact gezocht met hoofdkantoor. Zij gaven aan dat dit niet de bedoeling was en dat er een garantiebezoek gedaan zou worden. Wordt dezelfde monteur gestuurd. Dat schiet niet op. Hoofdkantoor weer gebeld. Gaven aan dat ze de vaatwasser mee wilden nemen naar hun kantoor en het daar bekijken. Afspraak gemaakt, maar nooit meer wat van gehoord. Dit kan echt niet.

Fijn bedrijf

Onze wasdroger draaide niet, Monteur tam is net geweest en hij draait weer perfect. Bedankt!!

Deskundig advies en goedkoop mijn wasdroger gerepareerd.

Bedankt Kelly voor de snelle service.

Met spoed een monteur ontvangen die heeft direct die vaatwasser gefixt. Wij zullen jullie zeker erbij roepen als we weer iets hebben.

Vriendelijke klanten service

Vaatwasser draait weer en wij zijn super blij. De reparateur was gauw klaar en zeer netjes aan het werk

Niet slecht

Wasmachine is gelijk gerepareerd.Ik had ook een Amerikaanse koelkast maar die konden ze niet maken.

Erg slecht

Hallo, Graag wil ik hierbij een klacht indienen. Ik kende jullie als bedrijf niet, toch stonden er op internet goede recensies en daardoor heb ik contact met jullie bedrijf opgenomen. De eerste keer dat ik geholpen werd was fijn, de hulp was er snel en werden prima geholpen. Dit ondanks er twee mannen waren die geen Nederlands konden, zij mij niet begrepen en ik hun niet. De vaatwasser gaf aan dat de watertoevoer kapot was, de waterpomp werd vervangen voor 170,-. Helaas lag het daar niet aan, dus na nogmaals meerdere keren contact opgenomen te hebben, zijn er die keren daarna nog twee keer monteurs geweest. Hierbij werd er gezegd tussen 9 en 5, wat ik al een ruim tijdbestek vind. Alsof wij niets te doen hebben.En alsnog niet gemaakt! Na een dag gewacht te hebben kwam er een monteur en werd de vaatwasser mee genomen. Hierbij was de afspraak dat ze een half uur van te voren zouden bellen, ook hierbij de afspraak niet na gekomen. 03-12 gebeld, richtlijn en informatie hoe en wat. Er werd mij verteld dat ik terug gebeld zou worden. Daarop wachtend, geen gehoor. Vandaag nogmaals gebeld en dit was de eerste keer in de zoveel tijd met jullie bezig geweest te zijn dat ik geholpen werd. Meerdere keren hebben wij contact gehad met de klantenservice. Het feit dat ik ben uitgelachen en mijn klachten niet gehoord en of serieus genomen werden leid me tot dit. Het verwijderen van de vaatwasser heeft betekend dat de tijd dat die weg is, wij waterschade hebben opgelopen doordat de toevoerslang is mee genomen en dus niet konden afwassen. De stekker van de koelkast is eruit getrokken, dat ik het idee had die stuk te zijn gegaan. En moesten we al ons ingevroren vlees weggooien. heb ik veel naar jullie gebeld en ben ik geen 1x op de hoogte gehouden. Dit alles heeft me veel tijd, geld en energie gekost. Ik hoop graag op jullie begrip en/ of middenweg/ oplossing. Groeten, Celeste van der Horst. Outlook voor Android downloaden

Blij met de service

In het weekend gebeld voor de vaatwasser , op de zondag is er een monteur geweest.Onderdeel had hij niet bij zich wel gaf hij aan dat het op kantoor lag.Hij is eind van de dag terug gekomen om het plaatsen. Wij zijn wel zeer tevreden met de service.

Slechte service

Bij de eerste afspraak de monteur niet op komen dagen ivm met ‘autopech’. 4 uur moeten wachten voor niks. Paar dagen later een monteur langsgekomen na 4 uur wachten en de vaatwasser meegenomen omdat deze niet te repareren viel. Bij de 3e afspraak de monteur niet op komen dagen voor de plaatsing van de nieuwe vaatwasser. 5 uur gewacht. Bij de 4e afspraak de vaatwasser niet naar behoren geplaatst en uiteindelijk een zwaar agressieve en intimiderende monteur omdat mijn vriendin niet eerder wilde betalen voordat het probleem opgelost zou worden. Nu wachten voor de 5e afspraak op een andere monteur die het probleem moet komen oplossen. Bereikbaarheid met de telefooncentrale is ook heel slecht en totaal geen excuses, coulance of tegemoetkoming voor alle gewachte uren en problemen die veroorzaakt zijn. In één woord: DRAMA!

Blij dat ons wasmachine het weer doet

Wij zijn tevreden met de service.Het duurde wel effe tot dat het onderdeel er was,maar we zijn altijd op de hoogte gehouden.Mijn wasmachine draait weer 😃 Dankje wel Vriesco!!

Goed bedrijf

Ons vaatwasser ging voor de tweede keer kapot. Dezelfde dag kon ik nog een afspraak maken, gelukt gehad. De monteur kwam langs en vertelde wat er aan de hand is. Snelle service en vriendelijke mensen. Echt een aanrader!

Uitermate slecht

We hadden vooraf gemeld wat het probleem was, we hadden nieuwe deurveren nodig. Na 2 dagen kwamen er 2 monteurs om de vaatwasser te "onderzoeken". Binnen 5 minuten constateerden ze dat zowel de deur als de motor kapot was (terwijl de machine de dag daarvoor nog perfect had gewerkt). De bon waarop stond dat de motor en de deur stuk (stoek in hun taal, want het waren Arabieren) was kennelijk al vooraf ingevuld, want noch mijn vrouw noch ik hebben de man iets zien invullen. We moesten direct € 69.= voor de zgn. onderzoekskosten betalen. Ze wilden de machine meenemen ter reparatie en we moesten de helft van de reparatiekosten direct betalen. Uiteraard niet akkoord gegaan, wilden alleen de deurveren vervangen hebben. Exact een week daarna verscheen de Arabische monteur weer, (nadat wij weer 2 keer gebeld hadden), terwijl wij hadden aangegeven dat we Nederlands-sprekende monteurs wilden hebben, zodat we elkaar goed konden verstaan en dat ze ons konden uitleggen wat het werkelijke probleem was. De monteur heeft zijn werk niet goed afgeleverd, het enige wat hij gedaan heeft was de deurveren vervangen. Hij heeft zijn werk niet afgemaakt, want hij heeft de plint onder de machine niet terug kunnen plaatsen, hij heeft schroeven niet aangedraaid, de machine niet waterpas gesteld en zo waren er nog meer klachten. Wij bleven met een opening onder de vaatwasser zitten en met een deur die nog steeds niet horizontaal blijft staan. Wij hebben niet voor de reparatie betaald. Ze wilden € 80,= voor de materiaalkosten hebben, terwijl deze via internet te bestellen zijn voor in totaal € 12,50. Als de machine goed gerepareerd was, zouden we misschien wel betaald hebben, maar het werk was niet afgemaakt. Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Ze veranderen ook regelmatig van naam, dus moeilijk te traceren. Opvallende overeenkomsten zijn er overigens ook in de teksten van de positieve reviews. Allemaal dezelfde bewoordingen (vriendelijke monteurs, goede service, snel geholpen).

service is goed

Ons ervaring was goed wasmachine op de zelfde dag nog gemaakt

eens en nooit meer

slechte monteur, maakt beloftes die hij niet na komt. en dure reparatie. was pomp van vaatwasser stuk dus behoefde geen onderzoek te doen. wel ff 69,00 + 120,00 voor een pomp die inkoop nog geen 55,00 kost

Netjes geholpen

Ervaring was heel goed.Wij zijn zeker netjes geholpen. Vriendelijke monteurs ze waren heel aardig en niet duur

zeer tevreden

Goeie ervaring

Wij zijn zeer tevreden met de service.