Fijn bedrijf

Onze wasdroger draaide niet, Monteur tam is net geweest en hij draait weer perfect. Bedankt!!

Deskundig advies en goedkoop mijn wasdroger gerepareerd.

Bedankt Kelly voor de snelle service.

Met spoed een monteur ontvangen die heeft direct die vaatwasser gefixt. Wij zullen jullie zeker erbij roepen als we weer iets hebben.

Vriendelijke klanten service

Vaatwasser draait weer en wij zijn super blij. De reparateur was gauw klaar en zeer netjes aan het werk

Niet slecht

Wasmachine is gelijk gerepareerd.Ik had ook een Amerikaanse koelkast maar die konden ze niet maken.

Erg slecht

Hallo, Graag wil ik hierbij een klacht indienen. Ik kende jullie als bedrijf niet, toch stonden er op internet goede recensies en daardoor heb ik contact met jullie bedrijf opgenomen. De eerste keer dat ik geholpen werd was fijn, de hulp was er snel en werden prima geholpen. Dit ondanks er twee mannen waren die geen Nederlands konden, zij mij niet begrepen en ik hun niet. De vaatwasser gaf aan dat de watertoevoer kapot was, de waterpomp werd vervangen voor 170,-. Helaas lag het daar niet aan, dus na nogmaals meerdere keren contact opgenomen te hebben, zijn er die keren daarna nog twee keer monteurs geweest. Hierbij werd er gezegd tussen 9 en 5, wat ik al een ruim tijdbestek vind. Alsof wij niets te doen hebben.En alsnog niet gemaakt! Na een dag gewacht te hebben kwam er een monteur en werd de vaatwasser mee genomen. Hierbij was de afspraak dat ze een half uur van te voren zouden bellen, ook hierbij de afspraak niet na gekomen. 03-12 gebeld, richtlijn en informatie hoe en wat. Er werd mij verteld dat ik terug gebeld zou worden. Daarop wachtend, geen gehoor. Vandaag nogmaals gebeld en dit was de eerste keer in de zoveel tijd met jullie bezig geweest te zijn dat ik geholpen werd. Meerdere keren hebben wij contact gehad met de klantenservice. Het feit dat ik ben uitgelachen en mijn klachten niet gehoord en of serieus genomen werden leid me tot dit. Het verwijderen van de vaatwasser heeft betekend dat de tijd dat die weg is, wij waterschade hebben opgelopen doordat de toevoerslang is mee genomen en dus niet konden afwassen. De stekker van de koelkast is eruit getrokken, dat ik het idee had die stuk te zijn gegaan. En moesten we al ons ingevroren vlees weggooien. heb ik veel naar jullie gebeld en ben ik geen 1x op de hoogte gehouden. Dit alles heeft me veel tijd, geld en energie gekost. Ik hoop graag op jullie begrip en/ of middenweg/ oplossing. Groeten, Celeste van der Horst. Outlook voor Android downloaden

Blij met de service

In het weekend gebeld voor de vaatwasser , op de zondag is er een monteur geweest.Onderdeel had hij niet bij zich wel gaf hij aan dat het op kantoor lag.Hij is eind van de dag terug gekomen om het plaatsen. Wij zijn wel zeer tevreden met de service.

Slechte service

Bij de eerste afspraak de monteur niet op komen dagen ivm met ‘autopech’. 4 uur moeten wachten voor niks. Paar dagen later een monteur langsgekomen na 4 uur wachten en de vaatwasser meegenomen omdat deze niet te repareren viel. Bij de 3e afspraak de monteur niet op komen dagen voor de plaatsing van de nieuwe vaatwasser. 5 uur gewacht. Bij de 4e afspraak de vaatwasser niet naar behoren geplaatst en uiteindelijk een zwaar agressieve en intimiderende monteur omdat mijn vriendin niet eerder wilde betalen voordat het probleem opgelost zou worden. Nu wachten voor de 5e afspraak op een andere monteur die het probleem moet komen oplossen. Bereikbaarheid met de telefooncentrale is ook heel slecht en totaal geen excuses, coulance of tegemoetkoming voor alle gewachte uren en problemen die veroorzaakt zijn. In één woord: DRAMA!

Blij dat ons wasmachine het weer doet

Wij zijn tevreden met de service.Het duurde wel effe tot dat het onderdeel er was,maar we zijn altijd op de hoogte gehouden.Mijn wasmachine draait weer 😃 Dankje wel Vriesco!!

Goed bedrijf

Ons vaatwasser ging voor de tweede keer kapot. Dezelfde dag kon ik nog een afspraak maken, gelukt gehad. De monteur kwam langs en vertelde wat er aan de hand is. Snelle service en vriendelijke mensen. Echt een aanrader!

service is goed

Ons ervaring was goed wasmachine op de zelfde dag nog gemaakt

eens en nooit meer

slechte monteur, maakt beloftes die hij niet na komt. en dure reparatie. was pomp van vaatwasser stuk dus behoefde geen onderzoek te doen. wel ff 69,00 + 120,00 voor een pomp die inkoop nog geen 55,00 kost

Netjes geholpen

Ervaring was heel goed.Wij zijn zeker netjes geholpen. Vriendelijke monteurs ze waren heel aardig en niet duur

zeer tevreden

Goeie ervaring

Wij zijn zeer tevreden met de service.

Vriendelijke klanten service

Ervaring is goed geweest

Slecht

Mijn ervaring met dit bedrijf is meer dan slecht. Vorige week is er een monteur komen kijken bij mijn kapotte wasmaschine, nadat hij 5 min boven was geweest en het probleem had vastgesteld moest ik even een bedrag van 69 euro aftikken. En ik zou de volgende dag gebeld worden door het hoofdkantoor wat de reperatie van mijn wasmaschine zou gaan kosten. Vervolgens heb ik een paar dagen niks gehoord. Toen ben ik zelf maar gaan bellen! Mevr kon mij niet in het systeem vinden omdat ze problemen daarmee hadden. Omdat ik ook geen bon had gehad ging zei uitzoeken hoe het allemaal zat en mij vervolgens terug bellen. Ik heb tot de dag vandaag nog steeds niks gehoord. Dus ik ga er nu maar weer zelf achter aan. Ik vind dit gewoon mega slecht en dan is die 69 euro die ik al heb betaald voor die 5 min die de monteur boven is geweest ook belachelijk veel geld! Ik raad dit bedrijf niemand aan. Ik laat mijn wasmaschine hier niet eens meer maken. Ik wil minimaal de helft van mijn geld terug

Ervaring is goed

Vriendelijke monteur

Tevreden met de reparatie Monteurs waren snel klaar Goedkoop

service is goed

Heel snel geholpen

perfect zeker aan te bevelen

Goedkoop en ze waren binnen 2 dagen klaar

vriendelijke klanten service

Ervaring was goed we zijn geholpen

goede service

heel snel geholpen