Een goede rijschool die je erdoor heen sleept!

Mijn rijinstructeur dacht altijd goed met mij mee en keek samen met mij vooruit. De lessen waren aangenaam en de instructies duidelijk en daardoor had ik weinig tegenzin. Mijn rijinstructeur hielp mij ook goed op de momenten waarop het minder ging en sleepte mij erdoorheen.

Nooit meer, raad deze rij instructeur dus ten zeerste af

Zeer ontactische rij instructeur. Reageert zeer negatief als je niet doet wat hij zegt en zorgt er voor dat je dan erg onzeker achter het stuur zit. Zegt vaak en veel te laat af voor een rijles, waardoor je niet snel weer een rijles kunt inplannen omdat hij dan vol zit. Valt mij op dat er erg veel 10 scores in de reviews staan en twijfel aan de echtheid van de recensies! De enige 2 mindere recensies komen meer overeen met de manier waarop les gegeven wordt.

Was altijd gezellig in de auto!

De lessen waren prima en dr hing een goede lessfeer. Steef is heel relaxt in het uitleggen en helpt je waar nodig.

Fijne en duidelijke ervaring, veel geleerd.

Ik heb erg veel geleerd in de rijlessen die Rijschool Arink mij heeft gegeven. Zo ben ik veel zelfverzekerder in de auto geworden. Hij legt alles rustig uit en zorgt ervoor dat je elke les nieuwe dingen leert over de besturing van de auto of het verkeer. We hebben rustig aan naar het examen gewerkt en door middel van tips in 1 keer geslaagd.

veel geduld, no nonses en altijd in voor een grapje

Fijne rijlessen gehad. Er word gezegd wat nodig is maar altijd op een redelijke manier. Word gedacht aan het belang van de klant ipv alleen de eigen portemonnee. Altijd in voor een grapje. Zeer flexibel.

Fijne, vertrouwde rijlessen

Altijd met een fijn en vertrouwd gevoel rijlessen gevolgd. Alles in een goede opbouw stap voor stap geleerd, wat mij uiteindelijk aan mijn rijbewijs heeft geholpen.

goede en gezellige instructeur

Super fijne lessen gehad en zeker ook wat aan de adviezen gehad. Af en toe streng maar zeker nodig bij mij.

Hard work pays off!

Je leert goed wat de CBR van jou verwacht en als je goed met de instructeur er naar toe werkt dan haal je hem gewoon.

Gezellig, fijne sfeer maar vooral heel leerzaam!

Het traject bij Stefan Arink is mij erg goed bevallen! Beginnen met het leren sturen en kijken en stukje bij beetje meer leren over het autorijden! Hele fijne manier van werken, goed systeem met plannen en vooral een fijne sfeer in de auto!

Goede Service

Nette en goede rijschool en altijd gezellig en natuurlijk ook altijd sirieus opletten

gewenst resultaat

Ik heb met veel plezier bij deze rijschool mijn rijlessen gevolgd. Stefan is een leuke man om als rijinstructeur te hebben. Hij is gezellig, alert en denkt met je mee. Soms een beetje streng, maar hij luistert wel goed na je reactie (en doet er vervolgens ook wat mee). Stefan heeft goed naar mij niveau gekeken en paste zijn route daarop aan. Op en gegeven moment was ik niet zeker van mijn rijvaardigheid, maar Stefan vond het toch wel eens tijd om mijn examen in te plannen (Hij laat je dus niet oneindig rijlessen volgen). De dag voor mijn rijexamen was hij ziek, maar dat weerhield hem niet om nog een laatste rijles te doen. Een laatste rijles met dingen die ik moeilijk vond. Eindresultaat: in 1x geslaagd. Thanks!

Fijne service

Goeie duidelijk uitleg, veel geduld en humor.

Top rijschool

In een keer geslaagd en een rij instructeur die je leert waarvoor je gekomen bent maar waar je ook leuk kan praten. Zeker een aanrader!

Goede leuke rijschool veel persoonlijke aandacht

Zeer leuke en effectieve rijlessen, veel persoonlijke benadering, helemaal top

Een prettige ervaring waardoor ik veel zelfvertrouwen heb gekregen!

Ik heb ruim een jaar rijles gehad bij autorijschool Arink. Ik was duidelijk geen geboren chaffeur en had moeite met autorijden. Bij deze rijschool heb ik veel zelfvertrouwen gekregen en heb ik toch mijn rijbewijs gehaalt. Ik ben erg blij met de ervaring

Duidelijke structuur en opbouw in de lessen. Je wordt goed voorbereid voor je examen. Gezellige en motiverende instructeur die samen met jou toewerkt naar je rijbewijs!

geweldig

ben zeer tevreden met stefan als rij instructeur en was erg duidelijk en geduldig met les geven ik zou zeker anderen aan raden om bij hem te gaan lessen echt toppp!!!!

Professionele begeleiding!

Stefan is een heel geduldige en eerlijke instructeur, met veel kennis en tips. Hij pakt alles op een fijne manier en rustig aan. Hij zegt waar het op staat, heerlijk die eerlijkheid, want je weet waar je aan toe bent! Ook heb ik het ontzettend gezellig gehad! Alles wordt duidelijk uitgelegd en soms zelfs uitgetekend om het plaatje goed te kunnen begrijpen waardoor je het zelf goed en snel kunt toepassen. Ik kijk met heel veel plezier terug en ook ik heb zoals velen die bij Stefan hebben leren rijden mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Stefan ontzettend bedankt! Dat je nog heel veel mensen mag helpen op jou manier. Dank je wel!!!!!!!!

Leuke en leerzame lessen

Helemaal tevreden.

Op de proefles moest ik even wachten, maar het was zeer de moeite waard. De stijl van lesgeven paste erg goed bij mij. Ik wilde graag snel mijn rijbewijs halen en moest mijn verwachtingen wel aanpassen - ik mocht afrijden als ik er klaar voor was. Dat betekende uiteindelijk dat ik rustiger in de auto zat tijdens de lessen, me niet opgejaagd voelde om sneller te leren dan ik kon en dat ik in één keer geslaagd ben! Stefan is recht door zee, open en duidelijk in de communicatie. Wat kan dat kan - gaat het niet, ook ok; dan doet hij het iets rustiger aan.

very good

Stefan is a great teacher. He explains very well and helps you to develop the skills. I strongly recommend him.

Goed geholpen

Professioneel, geduldig, begripvol.

Stefan Arink is duidelijk. Vanaf het begin zegt hij waar het op staat en probeert het beste in de leerling naar boven te halen. Hij neemt wanneer nodig is de tijd om bepaalde onderdelen extra te behandelen en te bespreken. Hij voelt goed aan wat leerlingen nodig hebben en is uitstekend met het herkennen van het 'dooie punt' en weet leerlingen hier overheen te krijgen. Hij is professioneel en weet dus echt waar hij over praat. Uitleg is duidelijk, rustig en met de nodige humor. Kwaliteit boven kwantiteit, iets wat tegenwoordig steeds moeilijker te vinden is.

Goede duidelijke rijlessen in een goede sfeer!

Stefan is duidelijk, open en eerlijk. Heeft heel veel geduld (wat soms hard nodig is :-) ). Er is altijd tijd voor een grapje, maar Stefan zal nooit zijn aandacht laten verslappen wat betreft verkeer, veiligheid en instructie. Echte aanrader!

Persoonlijke, goede begeleiding.

Zeer goede ervaring met rijschool Arink. Persoonlijke, duidelijke lessen. Stefan weet waar hij het over heeft. Goede voorbereiding op het examen en tijdens de rijlessen hangt er een prettige sfeer. Ik durfde fouten te maken. Ga vooral zo door!

Over Autorijschool Arink

Wanneer je rijlessen wilt volgen in de regio Alphen aan den Rijn of Leiden zit je bij Autorijschool Arink helemaal goed! Wij begrijpen dat niets zo spannend is als het behalen van jouw rijbewijs. Onze lesmethode maakt een professionele rijopleiding mogelijk. Je kunt voor een lespakket kiezen of voor losse rijlessen.