Goede rij-instructeur met fijne manier van lesgeven.

Goede ervaring.

Goede service en fijne manier van lesgeven

Ik vind rijschool arink een goede rijschool. Stefan is een fijne instructeur die echt met aandacht lesgeeft. Vond het altijd prettig te weten waar ik stond en waar mijn verbeter punten lagen. Ook vond ik het fijn dat Stefan flexibel was qua tijden of wanneer ik een keer niet kon. Ik zat altijd met een chil gevoel achter het stuur. Echt super!

Dhr. Arink is een goede rij-instructeur

Ik heb op effectieve wijze het rijden aangeleerd gekregen bij deze rijschool. Ook ben ik goed voorbereid op het examen en dit heeft tot mijn slagen geleid.

Duidelijke en rustige instructeur met humor

Na 10 jaar geen les meer te hebben gehad, weer begonnen bij arink. De duidelijke instructies en leuke rijlessen hebben ervoor gezorgd dat ik in no-time mijn rijbewijs eindelijk had!

Geduldige en betrokken rijschoolhouder

In 1x geslaagd, persoonlijke betrokkenheid en duidelijke instructies

Heel erg goed

Mijn dochter heeft in 1 keer haar rijbewijs gehaald door de goede begeleiding van Stefan!

Prima rijschool

Eerlijk, stipt en accuraat.

Goede rijschool

Erg geduldig en zorgt ervoor dat je met een gerust gevoel achter het stuur zit.

Vertrouwd, gezellig en alles op eigen tempo

Zelf een hele fijne ervaring gehad bij autorijschool Arink! Beginnen met lessen is spannend maar ik werd al snel gerust gesteld. Fijne gezellige en leerzame tijd gehad zeker een aanrader!

Fantastische manier van lesgeven

Ik heb alleen maar prettige ervaringen met Stefan Arink! Topgozer die zijn vak uitstekend beheerst.

Fijne instructeur, goede auto om les in te krijgen, zeker een aanrader!

Deze rijschool is een hele goede keuze. De instructeur is fijn om naast je te hebben, is nooit chagrijnig. Daarnaast gebruikt de rijschool een hele fijne auto om les in te krijgen. Deze is comfortabel, niet te groot of klein en ligt ook lekker op de weg. Al met al een super rijschool!

Hij vertelde duidelijk wat er verwacht wordt van je en is eerlijk tegen je. Hij zal nooit de telefoon aannemen tijdens het lessen. Vaak is hij een paar minuutjes later en als het echt later wordt belt hij of appt hij netjes dat je op de hoogte bent. Door mijn stages duurde het wel lang voor dat ik examen mocht doen. Je kan alles bij hem kwijt goede luisteraar en daardoor ben ik in 1 keer geslaagd. Door streng maar rechtvaardig te lessen.

Hoi Romy , Bedankt voor je leuke reactie. Veel plezier met je rijbewijs.!!!!!!

Over Autorijschool Arink

Wanneer je rijlessen wilt volgen in de regio Alphen aan den Rijn of Leiden zit je bij Autorijschool Arink helemaal goed! Wij begrijpen dat niets zo spannend is als het behalen van jouw rijbewijs. Onze lesmethode maakt een professionele rijopleiding mogelijk. Je kunt voor een lespakket kiezen of voor losse rijlessen.