Goede lessen, maar soms wel echt aparte werkwijze van instructeur

Over het algemeen is de rijschool goed bevallen. De lessen waren gewoon prima en het uiteindelijke doel is bereikt. Wel had ik regelmatig moeite met de manier waarop de instructeur les gaf. Ik was af en toe best gespannen, zeker toen het examen in zicht kwam, en de instructeur kon daar niet echt goed mee omgaan. Het is namelijk niet heel fijn om bij een zeer kleine fout te horen 'daar ga je op zakken' als je al gespannen achter het stuur zit. Verder vond ik het een beetje vreemd dat ik voor mijn examen een uur rijles kreeg om in te komen, maar vervolgens 10 minuten achter het stuur heb gezeten. De instructeur heeft toen, omdat hij ook bijna 20 min te laat was, bijna het hele uur gereden. Vond ik een beetje vreemd aangezien ik wel voor het hele uur betaald heb. Verder zoals gezegd prima lessen en het doel bereikt wat bereikt moest worden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijne, rustige & duidelijke rij-instructeur!

Fijne & duidelijke instructies. Er wordt gezegd waar het op staat en niet 'dat alles perfect is'. Je krijgt goede feedback na elke les & deze feedback wordt gebruikt bij de volgende les. Aardige instructeur & zorgt er altijd voor dat je je op je gemak voelt & hij geeft je zelfvertrouwen. Fouten maken mag, de instructeur reageert hier rustig op. Zeker een aanrader!

Persoonlijke aandacht en vertrouwen

Stefan is zeer bewust bezig met het groeiproces van de leerling. Hij neemt de tijd om van jou een goeie bestuurder te maken. Het resultaat is dan ook met veel vertrouwen op de weg rijden en in één keer slagen. Daarnaast waren de lessen altijd heel gezellig, veel gelachen. Ik raad iedereen deze rijschool aan!

Geweldige rijschool!

Professioneel, geduldig, duidelijke uitleg, persoonlijke aandacht (voor als je het autorijden net als ik wat lastiger vind) en ook met humor! In 1 keer geslaagd en dus een absolute aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer vriendelijk, persoonlijk en gezellig.

Stefan heeft mij onwijs geholpen door mij les te geven op rustige wijze, kritische wijze maar ook op een zeer persoonlijke wijze waardoor ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald. Het is altijd gezellig in de auto, maar er wordt ook keihard gewerkt voor een optimaal resultaat. Dit blijkt! Doordat Stefan naar jou als persoon kijkt en niet aan het geldpotje denkt, zorgt hij voor een gepaste aanpak. Ik raad Rijschool Arink zeker aan als rijschool!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Erg goede begeleiding en een vriendelijk persoon

De flexibiliteit van Stefan is erg fijn, je kan altijd een les inplannen. Wanneer er iets tussen komt valt dit altijd makkelijk op te lossen. De lessen waren altijd erg fijn, de begeleiding was altijd goed. Stefan kan streng zijn maar dat heb je ook nodig.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Duidelijke en eerlijke wijze van het leren van de autorijvaardigheden

Bij autorijschool Arink wordt op een duidelijke en eerlijke manier de rijvaardigheden aangeleerd. Van het begin tot aan het examen worden alle benodigde vaardigheden goed behandeld volgens een goede en gebalanceerde lesmethode.

Prettige instructeur

Betrouwbare, eerlijke en vriendelijke instructeur. Kritisch waar nodig en flexibel qua lestijden. Heel af en toe is de feedback wat direct/hard, maar over het algemeen zeer tevreden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijke en behulpzame instructeur!

Stefan heeft mij heel goed en netjes leren autorijden. Hij neemt alle tijd die hij daarvoor nodig heeft en als hij zeker weet dat je er klaar voor bent laat hij je pas afrijden. Dit vond ik heel prettig! Ik kijk positief terug op alle lessen en ik ben blij dat ik bij Stefan Arink heb gereden.

Zeer goede rijlessen!

Ik ben erg tevreden over Rijschool Arink. Goede rijlessen waarin persoonlijke ontwikkeling voorop staats. Fijne sfeer tijdens de lessen, maar ook streng wanneer nodig.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede lessen, maar in feedback iets te direct/te hard, wat afschrikt.

Betrouwbaar. Redelijk flexibel. Af en toe is de reactie op een handeling ietwat ontactisch. Hierdoor krijg je het gevoel dat echt alles fout gaat. Van rustig opbouwende kritiek leer je in zo’n geval meer. Dit zou effectiever zijn.

Super!

Geweldige instructor ! Legt alles rustig en duidelijk uit heeft veel geduld is super aardig had nooit vanmezelf verwacht dat ik in 1 x zou slagen maar dankzij autorijschool arink is alles gelukt ! Dankjewel!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede persoonlijke aanpak en fijne les opbouw

Er was altijd een prettige/ongedwongen sfeer in de auto, waardoor ik altijd met plezier reed. Stefan is streng doch rechtvaardig en dat is precies wat ik nodig had. Hij is te vertrouwen en weet wat het beste is.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede rij-instructeur met fijne manier van lesgeven.

Goede ervaring.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en fijne manier van lesgeven

Ik vind rijschool arink een goede rijschool. Stefan is een fijne instructeur die echt met aandacht lesgeeft. Vond het altijd prettig te weten waar ik stond en waar mijn verbeter punten lagen. Ook vond ik het fijn dat Stefan flexibel was qua tijden of wanneer ik een keer niet kon. Ik zat altijd met een chil gevoel achter het stuur. Echt super!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Dhr. Arink is een goede rij-instructeur

Ik heb op effectieve wijze het rijden aangeleerd gekregen bij deze rijschool. Ook ben ik goed voorbereid op het examen en dit heeft tot mijn slagen geleid.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Duidelijke en rustige instructeur met humor

Na 10 jaar geen les meer te hebben gehad, weer begonnen bij arink. De duidelijke instructies en leuke rijlessen hebben ervoor gezorgd dat ik in no-time mijn rijbewijs eindelijk had!

Geduldige en betrokken rijschoolhouder

In 1x geslaagd, persoonlijke betrokkenheid en duidelijke instructies

Heel erg goed

Mijn dochter heeft in 1 keer haar rijbewijs gehaald door de goede begeleiding van Stefan!

Prima rijschool

Eerlijk, stipt en accuraat.

Goede rijschool

Erg geduldig en zorgt ervoor dat je met een gerust gevoel achter het stuur zit.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vertrouwd, gezellig en alles op eigen tempo

Zelf een hele fijne ervaring gehad bij autorijschool Arink! Beginnen met lessen is spannend maar ik werd al snel gerust gesteld. Fijne gezellige en leerzame tijd gehad zeker een aanrader!

Fantastische manier van lesgeven

Ik heb alleen maar prettige ervaringen met Stefan Arink! Topgozer die zijn vak uitstekend beheerst.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijne instructeur, goede auto om les in te krijgen, zeker een aanrader!

Deze rijschool is een hele goede keuze. De instructeur is fijn om naast je te hebben, is nooit chagrijnig. Daarnaast gebruikt de rijschool een hele fijne auto om les in te krijgen. Deze is comfortabel, niet te groot of klein en ligt ook lekker op de weg. Al met al een super rijschool!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hij vertelde duidelijk wat er verwacht wordt van je en is eerlijk tegen je. Hij zal nooit de telefoon aannemen tijdens het lessen. Vaak is hij een paar minuutjes later en als het echt later wordt belt hij of appt hij netjes dat je op de hoogte bent. Door mijn stages duurde het wel lang voor dat ik examen mocht doen. Je kan alles bij hem kwijt goede luisteraar en daardoor ben ik in 1 keer geslaagd. Door streng maar rechtvaardig te lessen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hoi Romy , Bedankt voor je leuke reactie. Veel plezier met je rijbewijs.!!!!!!

Over Autorijschool Arink

Wanneer je rijlessen wilt volgen in de regio Alphen aan den Rijn of Leiden zit je bij Autorijschool Arink helemaal goed! Wij begrijpen dat niets zo spannend is als het behalen van jouw rijbewijs. Onze lesmethode maakt een professionele rijopleiding mogelijk. Je kunt voor een lespakket kiezen of voor losse rijlessen.