Professioneel, geduldig, begripvol.

Stefan Arink is duidelijk. Vanaf het begin zegt hij waar het op staat en probeert het beste in de leerling naar boven te halen. Hij neemt wanneer nodig is de tijd om bepaalde onderdelen extra te behandelen en te bespreken. Hij voelt goed aan wat leerlingen nodig hebben en is uitstekend met het herkennen van het 'dooie punt' en weet leerlingen hier overheen te krijgen. Hij is professioneel en weet dus echt waar hij over praat. Uitleg is duidelijk, rustig en met de nodige humor. Kwaliteit boven kwantiteit, iets wat tegenwoordig steeds moeilijker te vinden is.

Goede duidelijke rijlessen in een goede sfeer!

Stefan is duidelijk, open en eerlijk. Heeft heel veel geduld (wat soms hard nodig is :-) ). Er is altijd tijd voor een grapje, maar Stefan zal nooit zijn aandacht laten verslappen wat betreft verkeer, veiligheid en instructie. Echte aanrader!

Persoonlijke, goede begeleiding.

Zeer goede ervaring met rijschool Arink. Persoonlijke, duidelijke lessen. Stefan weet waar hij het over heeft. Goede voorbereiding op het examen en tijdens de rijlessen hangt er een prettige sfeer. Ik durfde fouten te maken. Ga vooral zo door!

Goede rijlessen met een gezellige instructeur!

De rijlessen waren productief. Uitleg wordt duidelijk verteld door de instructeur en je leert veel!

Een goede rijschool waarbij je goed ondersteund word.

Heel leerzame en gezellige lessen

Stefan heeft mij goed geholpen met mijn rijlessen, welke ook heel gezellig waren. Ik heb mijn rijbewijs met Stefan zijn hulp in 1 keer gehaald!

Leerzame en persoonlijke feedback

De lessen zijn duidelijk en direct. Soms kan dat tegenvallen, maar daar leer je het meeste van. Ook is er voldoende ruimte voor aandacht voor persoonlijke verhalen of problemen. Goede service, ik voelde me erg op mijn gemak!

No nonsense, relaxed en eerlijkheid!

In 1x geslaagd omdat de rijlessen transparant en duidelijk zijn. Stefan zegt hoe het is, soms komt het binnen als een echte wake up call. Had Ik ook even nodig! Een enthousiaste rij-instructeur en eerlijkheid heeft bij mij het plezier in het lessen enkel maar vergroot.

Goede en duidelijke rijlessen

De rijlessen bij Autorijschool Arink waren persoonlijk waardoor je de juiste tips en begeleiding kreeg tijdens de lessen om je op een goede manier voor te bereiden op je examen. Tijdens de rijlessen ben jij als leerling altijd de belangrijkste persoon en zo heb ik dat ook ervaren. Daarnaast was ook de opbouw van de lessen erg goed. Voor het inplannen van rijlessen was Stefan erg flexibel, hierdoor was er altijd wel een moment waarop je een rijles kon inplannen.

Top lessen

Super!

Top rijschool, altijd duidelijke uitleg en neemt overal goed de tijd voor. Veel herhalen en afwisselend. Zeker ook heel gezellig!

Doelgericht, met veel persoonlijke aandacht.

Een hele fijne rijschool, met een instructeur die per persoon veel aandacht aan de rijlessen besteedt zodat deze optimaal bij hem of haar passen. Hij zorgt voor een prettige rijomgeving, en draait tegelijkertijd niet om zaken heen zodat je zo goed mogelijk voor je examen voorbereid bent. Zeker aan te raden voor iedereen die zijn rijbewijs wil halen.

Rijles met aandacht en geduld.

Ik heb de rijlessen als erg prettig ervaren. Stefan neemt de tijd om ervoor te zorgen dat je zelfverzekerd achter het stuur zit. Ik heb het idee gehad dat ik fouten mocht maken tijdens de eerste lessen, waardoor ik de rijlessen niet als stressvol of vervelend ervaren heb. Stefan geeft veel positieve feedback waardoor ik meer gemotiveerd raakte om beter te gaan rijden. Daarnaast kan Stefan ook streng zijn op de juiste momenten. Al met al hele fijne lessen!

Fijne, duidelijke, geduldige rijschool met plan voor elke rijles!

Fijne, duidelijk manier van lesgeven waarmee je duidelijk weet waarom je iets moet doen i.p.v. alleen instructies opvolgen. De lessen worden stapsgewijs moeilijker en er wordt gekeken wat jij aankan zodat je niet overspoelt raakt. Tijdens de lessen kom je in veel verschillende gebieden waardoor je leert anticiperen en ervaring krijgt in allerlei gebieden (snelweg, woonwijk, drukke plekken, rustige plekken). Hierdoor groeit het zelfvertrouwen (als leerling)! Voordat de les begint wordt er aangegeven wat de doelen zijn en aan het einde is er een evalutie om te kijken hoe goed het is gegaan. Hierdoor zie je als leerling waar je in bent verbeterd en waar nog aandacht aan moet worden gegeven. Dit maakt het inzichtelijk wat er allemaal verwacht wordt voor een examen en waar je allemaal ervaring in moet krijgen. Lessen kunnen zelf worden ingepland via een website en het kan ook in de avond. Stefan komt zijn afspraken na en komt op tijd. Stefan is eerlijk en geeft opbouwende feedback, hierdoor is het duidelijk wat er wordt verwacht. Ik raad Stefan iedereen aan!!

Professioneel, accuraat en heel duidelijk!

Ontzettend tevreden geweest met mijn rijinstructeur. Na afloop van een proefles heeft hij een realistische inschatting van het aantal lessen dat ik zou moeten nemen gemaakt. Daardoor wist ik meteen wat me te wachten staat. De instructeur weet precies hoe hij de cursisten moet begeleiden, want dankzij hem was ik binnen twee maanden geslaagd voor mijn rijexamen. Zeker een aanrader!

Goede lessen, maar soms wel echt aparte werkwijze van instructeur

Over het algemeen is de rijschool goed bevallen. De lessen waren gewoon prima en het uiteindelijke doel is bereikt. Wel had ik regelmatig moeite met de manier waarop de instructeur les gaf. Ik was af en toe best gespannen, zeker toen het examen in zicht kwam, en de instructeur kon daar niet echt goed mee omgaan. Het is namelijk niet heel fijn om bij een zeer kleine fout te horen 'daar ga je op zakken' als je al gespannen achter het stuur zit. Verder vond ik het een beetje vreemd dat ik voor mijn examen een uur rijles kreeg om in te komen, maar vervolgens 10 minuten achter het stuur heb gezeten. De instructeur heeft toen, omdat hij ook bijna 20 min te laat was, bijna het hele uur gereden. Vond ik een beetje vreemd aangezien ik wel voor het hele uur betaald heb. Verder zoals gezegd prima lessen en het doel bereikt wat bereikt moest worden.

Fijne, rustige & duidelijke rij-instructeur!

Fijne & duidelijke instructies. Er wordt gezegd waar het op staat en niet 'dat alles perfect is'. Je krijgt goede feedback na elke les & deze feedback wordt gebruikt bij de volgende les. Aardige instructeur & zorgt er altijd voor dat je je op je gemak voelt & hij geeft je zelfvertrouwen. Fouten maken mag, de instructeur reageert hier rustig op. Zeker een aanrader!

Persoonlijke aandacht en vertrouwen

Stefan is zeer bewust bezig met het groeiproces van de leerling. Hij neemt de tijd om van jou een goeie bestuurder te maken. Het resultaat is dan ook met veel vertrouwen op de weg rijden en in één keer slagen. Daarnaast waren de lessen altijd heel gezellig, veel gelachen. Ik raad iedereen deze rijschool aan!

Geweldige rijschool!

Professioneel, geduldig, duidelijke uitleg, persoonlijke aandacht (voor als je het autorijden net als ik wat lastiger vind) en ook met humor! In 1 keer geslaagd en dus een absolute aanrader!

Zeer vriendelijk, persoonlijk en gezellig.

Stefan heeft mij onwijs geholpen door mij les te geven op rustige wijze, kritische wijze maar ook op een zeer persoonlijke wijze waardoor ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald. Het is altijd gezellig in de auto, maar er wordt ook keihard gewerkt voor een optimaal resultaat. Dit blijkt! Doordat Stefan naar jou als persoon kijkt en niet aan het geldpotje denkt, zorgt hij voor een gepaste aanpak. Ik raad Rijschool Arink zeker aan als rijschool!

Erg goede begeleiding en een vriendelijk persoon

De flexibiliteit van Stefan is erg fijn, je kan altijd een les inplannen. Wanneer er iets tussen komt valt dit altijd makkelijk op te lossen. De lessen waren altijd erg fijn, de begeleiding was altijd goed. Stefan kan streng zijn maar dat heb je ook nodig.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Duidelijke en eerlijke wijze van het leren van de autorijvaardigheden

Bij autorijschool Arink wordt op een duidelijke en eerlijke manier de rijvaardigheden aangeleerd. Van het begin tot aan het examen worden alle benodigde vaardigheden goed behandeld volgens een goede en gebalanceerde lesmethode.

Prettige instructeur

Betrouwbare, eerlijke en vriendelijke instructeur. Kritisch waar nodig en flexibel qua lestijden. Heel af en toe is de feedback wat direct/hard, maar over het algemeen zeer tevreden!

Vriendelijke en behulpzame instructeur!

Stefan heeft mij heel goed en netjes leren autorijden. Hij neemt alle tijd die hij daarvoor nodig heeft en als hij zeker weet dat je er klaar voor bent laat hij je pas afrijden. Dit vond ik heel prettig! Ik kijk positief terug op alle lessen en ik ben blij dat ik bij Stefan Arink heb gereden.

Zeer goede rijlessen!

Ik ben erg tevreden over Rijschool Arink. Goede rijlessen waarin persoonlijke ontwikkeling voorop staats. Fijne sfeer tijdens de lessen, maar ook streng wanneer nodig.

Over Autorijschool Arink

Wanneer je rijlessen wilt volgen in de regio Alphen aan den Rijn of Leiden zit je bij Autorijschool Arink helemaal goed! Wij begrijpen dat niets zo spannend is als het behalen van jouw rijbewijs. Onze lesmethode maakt een professionele rijopleiding mogelijk. Je kunt voor een lespakket kiezen of voor losse rijlessen.

Filter op Taal