Goede Osteopaat met de juiste behandeling voor verschillende klachten

Heeft mijn dochter na pfeiffer weer op het normale niveau gekregen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kundig, rustig, cliënt gericht werkend.

Mijn ervaring met Mark als osteopaat is zeer positief. Hij vraagt altijd hoe het (lichamelijk) gaat, voert een lichamelijk onderzoek uit en kijkt naar wat je lichaam verteld over jou. Dit samen met de klachten zorgt ervoor dat hij precies die belemmeringen op kan helpen heffen door zachte druk uit te oefenen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De behandelingen brengen mij weer in balans

Marc laat een grote betrokkenheid en interesse zien. Zijn aanpak is holistisch en spreekt mij zeer aan. Ik kwam een aantal jaren geleden met ernstige pijnlijke rugklachten naar zijn praktijk. Na 2 behandelingen was alle pijn verdwenen. Er zaten langere periodes tussen mijn afspraken met hem en telkens zorgde hij ervoor dat ik weer maandenlang pijnvrij kon bewegen. Omdat ik gemerkt hebt dat zijn werkwijze voor een geestelijke en fysieke balans zorgen, heb ik ervoor gekozen om me regelmatig te laten behandelen. Daarna voel ik me ontspannen, als herboren en vol nieuwe energie!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden over de behandeling van Marc de Haan.

Zie het bovenstaande.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top vakman, goede service en meedenkend!

Zeer tevreden ben ik. Kan altijd op korte termijn terecht. Ga altijd beter naar huis dan hoe ik kwam. En het is ook altijd nog gezellig.

Prettig en deskundig

Prettige behandeling, deskundig en rustig persoon. Ik vind het prettig dat Marc niet sec naar de aanmeldklacht kijkt, maar een holistische visie heeft en het lichaam als geheel bekijkt en behandeld.

Rustig en professioneel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig en comfortabel, goede service

Ik ervaar prettige behandelingen bij Marc. Hij geeft rust en toch duidelijk aan waar de pijnpunten zitten. Ga met een goed gevoel altijd weer naar huis.

Absoluut een aanrader

Professioneel Persoonlijk Zorgzaam Ik kwam met heel erg veel pijn binnen en ik kon niet eens bukken en liep als een oma. Gevangen in mijn eigen lichaam. Ik ging zonder pijn weer weg.

Goede, professionele zorg.

Positieve ervaring. Attente hulpverlening.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Helaas is het probleem niet opgelost (stijve nek)...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Effectieve behandelingen en ruim tijd voor de patiënt

Voor herstel na de ziekte van Pfeiffer kwam ik bij Marc de Haan. Na drie behandelingen waren al mijn klachten zo goed als weg. Niet alleen de behandelingen, maar ook zijn tips voor het dagelijks leven zijn van harte aan te bevelen en zorgen ervoor dat je lichaam weer in balans komt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geloof het of niet maar het helpt echt.

Ik ben al jaren rugpatiënt. Op momenten kon ik bijna niet lopen van de pijn. Door de behandelingen van Marc zakt uiteindelijk de pijn en kwam mijn lichaam weer in belans. Het is ook goed om preventief te laten behandelen, om stabiliteit en belans in je lichaam te houden. Kortom, ik zou niet meer zonder behandeling kunnen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Luistert goed naar de patiënt, legt de behandeling goed uit en is vriendelijk.

Is vriendelijk en luistert goed naar de patiënt.

Goede behandeling!

Mijn man en ik komen beiden regelmatig bij Marc voor een behandeling wanneer we blessures hebben. Het fijne van de behandelingen van Marc is dat hij niet alleen de plek van de blessure behandelt maar naar het hele lichaam kijkt naar de verbindingen in het lichaam en waar de blessure vandaan kan komen! Hierdoor wordt je echt geholpen en kan het lichaam na de behandeling zelf verder goed herstellen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Blijf al jaren terug komen klachten worden echt verholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Werkende behandelingen voor mijn baby en voor mij

Vijftien jaar geleden kwam ik bij Marc ivm rugklachten die ik al drie jaar had. De klachten in mijn rug werden veroorzaakt door mijn darmen. Na drie behandelingen was de pijn weg en die is ook weg gebleven. Als ik ontstekingen heb, blessures of vage pijn dan bel ik Marc. De behandelingen geven rust. Mijn lijf wordt als geheel bekeken. Tijdens mijn zwangerschap heeft Marc ervoor gezorgd dat mijn organen genoeg ruimte bleven hebben en mijn gewrichten soepel bleven. Mijn baby slaapt beter nu ze behandeld is bij Marc ivm overstrekken. Mijn advies is: heb je iets waar je niet van af komt of waarvan je niet weet wat je er mee moet, bel en vraag of hij kan helpen.