bevlogen therapeut

Bevlogen therapeut. Heeft mijn prima geholpen

• 1e behandeling

Ellen wist mij snel op mijn gemak te brengen en heeft mij fantastisch geholpen na het auto ongeluk. Zeer veel baat gehad bij haar behandeling.

Fijne ervaring

Ellen neemt de tijd en denkt graag mee. Ze is eerlijk en direct en zeer hulpvaardig. Ze luistert goed naar de behoeften van de cliënt en denkt mee over de toekomst.

• 1e behandeling

Ellen is echt heel bezorgt om haar klanten om het beste hulp te bieden.

Ik heb er een hele goede ervaring en is heel goed geholpen door een uitdagend periode van mijn leven.

• 1e behandeling

Hele fijn ervaring om door Ellen begeleid te worden.

Ellen heeft me goed geholpen, haar advies en behandeling is volledig afgestemd geweest op mij als persoon en dat is erg prettig.

• 1e behandeling

Heeft veel aandacht en is betrokken.

Heel prettig gratis parkeren voor de deur, Heeft me veel opgeleverd. Mijn onderbewuste patronen zijn me duidelijk geworden.

Warm en persoonlijk

Prettige begeleiding. Ellen sluit aan bij mijn vragen en levert mij handvatten op die ik toe kan passen in mijn dagelijks leven. Haar begeleiding voelt voor mij warm en persoonlijk.

Het is als thuiskomen bij Ellen. Warmte en aandacht

In een moeilijke tijd kwam ik echt tot rust bij Ellen. Ze kan goed luisteren en heeft een heel sterk gevoel. Ik leer vooral mijn eigen power en intuitie beter kennen en begrijpen. Ellen heeft allerlei oefeningen, maar ook methodes om te ontspannen of je lichaam te resetten.

• 1e behandeling

Betrokken op mij als persoon

Goed bereikbaar en kan voor de deur parkeren. Vriendelijke ontvangst. Een luisterend oor. Oefeningen leiden tot diepere inzichten.

• 1e behandeling

Hartelijk en gericht. Ze trekken alles uit de kast om je te helpen.

Voelt als thuiskomen

Erg prettige sfeer om jezelf te ontwikkelen buiten je comfort zone. Goede balans in praten, oefenen, hands-on. Enorm nuttig geweest voor me en ik heb het dan ook al bij een aantal mensen aangeraden.

• 1e behandeling

In een warme veilige omgeving een persoonlijk op min gerichte behandeling ontvangen.

In een warme veilige omgeving ben ik ontvangen. Open, eerlijk, empathisch, discreet zijn de woorden die Ellen sieren. De behandelingen zijn op de persoon afgestemd en daardoor doeltreffend. Ellen heeft bij mij heel wat los gemaakt wat maakt dat mijn lijf in beweging kon komen. Klaar voor de toekomst op dat wat zich dan mag aandienen.

Over Quintessence Haptotherapeut/Tai Chi-Chuan

Naar jezelf luisteren. Op je gevoel vertrouwen. We willen het wel, maar we doen het vaak niet. Haptotherapie leidt tot dieper inzicht in wat jou beweegt. Daarmee creëer je een betere omgang met jezelf én anderen. Quintessence Haptotherapie biedt een persoonsgerichte therapie in Utrecht. De behandeling zorgt voor een betere balans tussen denken, voelen en handelen. Hierdoor nemen je klachten af. Door middel van specifieke oefeningen, aanraking en het voeren van gesprekken ontdek je het hoe en waarom van jouw handelen. Je leert weer bewust te luisteren naar wat voor jou wezenlijk is en om je innerlijke drijfveren te volgen.