Warm en persoonlijk

Prettige begeleiding. Ellen sluit aan bij mijn vragen en levert mij handvatten op die ik toe kan passen in mijn dagelijks leven. Haar begeleiding voelt voor mij warm en persoonlijk.

Het is als thuiskomen bij Ellen. Warmte en aandacht

In een moeilijke tijd kwam ik echt tot rust bij Ellen. Ze kan goed luisteren en heeft een heel sterk gevoel. Ik leer vooral mijn eigen power en intuitie beter kennen en begrijpen. Ellen heeft allerlei oefeningen, maar ook methodes om te ontspannen of je lichaam te resetten.

• 1e behandeling
Betrokken op mij als persoon

Goed bereikbaar en kan voor de deur parkeren. Vriendelijke ontvangst. Een luisterend oor. Oefeningen leiden tot diepere inzichten.

• 1e behandeling

Hartelijk en gericht. Ze trekken alles uit de kast om je te helpen.

Voelt als thuiskomen

Erg prettige sfeer om jezelf te ontwikkelen buiten je comfort zone. Goede balans in praten, oefenen, hands-on. Enorm nuttig geweest voor me en ik heb het dan ook al bij een aantal mensen aangeraden.

• 1e behandeling
In een warme veilige omgeving een persoonlijk op min gerichte behandeling ontvangen.

In een warme veilige omgeving ben ik ontvangen. Open, eerlijk, empathisch, discreet zijn de woorden die Ellen sieren. De behandelingen zijn op de persoon afgestemd en daardoor doeltreffend. Ellen heeft bij mij heel wat los gemaakt wat maakt dat mijn lijf in beweging kon komen. Klaar voor de toekomst op dat wat zich dan mag aandienen.

Over Quintessence Haptotherapeut/Tai Chi-Chuan