Goede ervaring bij zenuwpijnen in de nek en arm

Ik kwam bij dokter Oei terecht naar aanleiding van een beknelde zenuw in de nek die ernstige pijnklachten veroorzaakte die niet met medicatie en fysiotherapie alleen te behandelen waren. Mijn huisarts gaf me het advies om naar dokter Oei te gaan en zij heeft me gedurende een aantal maanden behandeld. In combinatie met de fysiotherapie ben ik helemaal van de pijnklachten afgekomen en ik ben ervan overtuigd dat dit in belangrijke mate te danken was aan de acupunctuur. Ik heb de behandelingen als heel prettig, aandachtig en zorgzaam ervaren en ik ben me week na week steeds beter gaan voelen. Ik kan deze behandeling aan iedereen aanbevelen met zenuwpijnen die moeilijk behandelbaar zijn.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Huisarts

Warm, vakkundig, geduldig, luisterende oor, begripvol, zoekend naar samenhang.

Na omschrijven van mijn klachten ben ik meteen uitgenodigd voor een gesprek en ook de eerste korte behandeling gehad. Er word continue gevraagd hoe mens zich voelt, gekenden hoe mens reageert,.... De omgang van de artsen is zeer warm, deskundig. Je krijgt heel veel aandacht. Ik liep 1,5 jaar met rugpijn. Deze is pas bij Dr. Oei verminderd, nu bijna helemaal weg. Ook mijn andere klachten nemen langzaam af. Dr. Oei heeft ook in één blik gezien, dat ik ernstige bloedarmoede heb en heeft geadviseerd bij huisarts bloed te laten prikken. De test heeft haar vermoede bevestigt. Ik kan de praktijk zeker aanbevelen! Hartelijk dank Dr. Oei en collega's voor jullie hele goede zorg.

behandeling begripvol rn vakbekwaam

mjin vrouw wordt behandeld tegen pijn als gevolg van bovenrug stenose

Fijne en vriendelijke behandeling

Al 25 jaar ben ik in behandeling bij dr. Oei en dr. Tan , de laatste jaren om de drie maanden en het resultaat is fantastisch, een leven zonder pijn.

• Consultgesprek N.v.t.
  • Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Kennissen

Zeer vakkundig! Na 3 behandelingen had ik al resultaat.

Zeer vakkundig! Na 3 behandelingen had ik al resultaat.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Kennissen

Uitstekende diagnose, heldere verklaring van de klachten. Holistisch denkpatroon. Buitengewoon betro

Deze praktijk werkt vanuit een holistisch denken. Er wordt naar de totale mens gekeken. Ik had een verkramping tussen de schouderbladen waardoor ik weinig lucht had. Mijn huisarts gaf me Foster ( pufje) , snapte niet waar mijn benauwdheid vandaan kwam. Na enkele behandelingen met acupunctuur en door een ontspannen houding ben ik van mijn benauwdheid af. Door chi gong oefeningen blijft de energie goed stromen.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Kennissen

Zeer kundige behandelaar welke ruim de tijd neemt voor de patiënt.

Voor nekklachten (whiplash) naar deze praktijk gegaan. Had al eerdere ervaring met een andere acupunctuurpraktijk, maar de behandeling bij Dr. Tan was heel anders. Zij nam veel meer tijd voor me en ging grondig te werk. Iedere behandelijk voelde ze opnieuw aan welke delen van het lichaam aandacht moest worden besteed. Vanaf de eerste behandeling voelde ik al direct minder spanning in mijn nek, en na vier behandelingen had ik het idee dat het niet meer nodig was. Ik zal deze praktijk zeker aanbevelen aan vrienden/kennissen en zal ook niet twijfelen om zelf nog eens terug te gaan indien dat nodig mocht zijn. Bedankt!

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Kennissen

Deskundige en zorgvuldige behandeling. In 2 sessies van de pijn af.

Ik kwam naar de praktijk met een forse, terugkerende lage rugpijn, uitstralend naar mijn benen. Ik had nog nooit eerder een acupunctuur behandeling ondergaan en vond het spannend, maar was ook nieuwsgierig geworden door de positieve ervaringen van anderen. Ik werd zeer warm en hartelijk ontvangen. Vervolgens ben ik één keer door dr. Oei en de tweede keer door dr. Tan behandeld. In beide sessies werd ik met veel zorg, aandacht en deskundigheid behandeld. Zodanig, dat ik met twee sessies voldoende had. Ik wil deze praktijk van harte aanbevelen.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Kennissen

Verrassend en zeer aan te bevelen

Op advies van mijn huisarts, heb ik contact opgenomen met deze accupunctuurpraktijk. 10 weken geleden heb ik gordelroos ontwikkeld op mijn rug en buik. De eerste weken heb ik de pijn en het behoorlijke ongemak enigszins met pijnmedicatie (paracetamol, diclofenac, oxycodon) kunnen beheersen. Nadat deze medicatie afgebouwd werd, bleef ik nog last houden van pijn en ongemak, zoveel dat het nog steeds het dagelijks functioneren belemmerde. Inmiddels was ik 6 a 7 weken verder en heb ik dit met mijn huisarts besproken, waarop hij mij het advies gaf om een behandeling met accupunctuur te proberen en bij voorkeur de praktijk van Dr. Oei en Dr. Tan. In week 8 mijn eerste behandeling van Dr. Oei gehad. De eerste twee dagen verergerde de pijn, daarna werd dit minder. Ook had ik de hele week dunne tot zeer dunne ontlasting. Het lichaam werd aan het werk gezet leek het. De pijn en het ongemak was inmiddels zeker met 50% afgenomen. De week erna, week 9, was mijn tweede afspraak met Dr. Tan. Na deze behandeling nam de pijn weer af en dit keer zeker met 75%. De derde afspraak, die wel ingepland stond, was op aanraden van de praktijk niet meer nodig. De behandelingen van deze dames en mijn lichaam hadden hun werk gedaan. De ontvangst van beide dames (en op de eerste dag een reguliere arts), was ronduit warm en hartelijk. Er wordt voldoende tijd genomen om alles te bespreken met de client, waarna het behandelplan opgesteld wordt. Ook hier wordt aandacht en tijd aan besteed. Er werd door Dr. Oei en haar collega-arts serieus overleg gepleegd hoe en waar te behandelen. De week later bij Dr. Tan werd mijn situatie opnieuw aandachtig bekeken en ook deze dame nam de ruim tijd om voor die dag de behandeling goed voor te bereiden. Kortom: hier spreekt iemand die zeer blij is met deze accupunctuurbehandelingen ter verlichting van de (na)pijnen van gordelroos. Het heeft mij zeer geholpen dat de laatste scherpe pijnranden van deze hele nare zenuw-virusinfectie verdwenen zijn.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Huisarts

Mag het ook met één woord: UITSTEKEND!

De reguliere geneeskunde kon niets meer voor me doen. Met enige scepsis kwam ik voor het eerst bij mevrouw Oei-Tan. Na de eerste behandeling liep ik al een stuk beter en was de pijn veel minder. Nu na vier behandelingen ben ik optimistisch over het eindresultaat.

Zeer kundig

Na jaren vele jaren pillen slikken en vele niet werkende reguliere behandingen te hebben ondergaan tegen 'hooikoorts' heeft de acupuntuur mij nu alweer vele zorgeloze zomers bezorgd. Met één behandeling per jaar ben ik het gehele hooikoorts seizoen klachten vrij. Er is altijd snel een afspraak te maken. Wat mij betreft een aanrader als de reguliere geneeskunst niet werkt.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Zelf gevonden via Google

Ik ervaar acupunctuur als een wereldwijd erkende geneeswijze.

Ik vind wel dat acupunctuur door een erkende geregistreerde arts dient uitgevoerd te worden. Een arts, die verantwoordelijkheid draagt voor het welzijn van de patiënt en tijdig behoord door te verwijzen naar andere specialismen waar acupunctuur niet of onvoldoende kan werken. Deze praktijk vind ik kundig en secuur. Ik heb veel baat bij de behandelingen en daardoor minder medicatie nodig.

Zeer ervaren en kundige artsen en een fijne bejegening.

Er wordt de tijd voor je genomen en je voelt je echt gezien / gehoord. De materie van de klacht wordt ook theoretisch bestudeerd. Dit maakt dat ik merk dat deze artsen gepassioneerd zijn in hun vak en goed weten waar ze mee bezig zijn. Ook voel ik het effect van de acupunctuur op moment van de behandeling zelf en achteraf. Aanrader!

Geweldig, voor mij rustgevend en ontspannend

Gedurende een hele nare periode met veel pijn ben ik op advies van mijn schoondochter bij deze praktijk terecht gekomen. Wat een deskundigheid en hele lieve mensen. De oorzaak van ACNES(beklemde buikzenuwen)kon niet opgelost worden,maar de rust die het me gaf om een volgende operatie te ondergaan was geweldig. In mijn boek Pijn over de verstrekkende gevolgen van ACNES heb ik dan ook een uitgebreid verhaal over deze praktijk geschreven. Mocht iemand interesse hebben dan kunt U kijken op www.marjanvanraamsdonk.nl.

Duidelijk en helder

Ik heb een intake bij Mevrouw Oei gehad. Ik heb het als zeer prettig ervaren. Ze is zeer helder in haar uitleg. Er werd ruim de tijd genomen (bijna een uur) om een compleet beeld van mijn gezondheid te krijgen en me uit te leggen wat de zienswijze van de acupunctuur is en hoe de behandeling in zijn werk gaat. Er werd gesproken over zowel de wijze van behandelen, als de branchevereniging waarbij ze zijn aangesloten, als wel de vergoeding door de zorgverzekering. Daarnaast is er ook een lichamelijk onderzoek gedaan. Wat ik vooral heel fijn vind is dat er voor het eerst in mijn leven naar mijn gehele gestel wordt gekeken. Waar ik op dit moment last van heb, maar ook naar de geschiedenis van mijn gezondheid. Er worden verbanden gelegd tussen actuele en 'oude' klachten. Een reguliere specialist bekijkt alleen het stukje van de klachten die zijn vakgebied betreffen. Bij de praktijk van mevrouw Oei en Tan wordt je gehele lichaam meegenomen in het bepalen van een behandeling. Ik heb er alle vertrouwen in!

Professionele aandacht voor de patient

Erg tevreden na een 6-tal bezoeken bij deze praktijk. Ik had nog nooit eerder gebruik gemaakt van acupunctuur. Ik heb een fijne intake gehad en daarna één keer per week een behandeling. Iedere keer met persoonlijke aandacht voor de klachten die ik op dat moment had. Hopelijk wordt er in de toekomst meer ruimte voor acupunctuur in de 'traditionele' zorg ingebouwd. Veel mensen hebben er namelijk baat bij, maar acupunctuur is helaas niet toegankelijk voor iedereen (maakt geen onderdeel uit van het medisch behandelplan en het wordt niet of deels (in de aanvullende verzekering) vergoed).

effectieve behandeling, professioneel en vriendelijk

Na een intake-gesprek op 10 maart 2017 heb ik van 14 maart tot 12 mei een serie van zeven behandelingen ondergaan door middel van acupunctuur. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop aandacht is besteed aan mijn klachten. Dit gebeurde zeer vriendelijk, professioneel en gericht op de persoon. Na de behandeling zijn mijn neurologische (kanaalstenose), cardiologische (boezem-fibrilatie) en urologische klachten aanzienlijk afgenomen. Ik heb sterk de indruk dat dit te danken is aan de gevolgde behandeling. Het is uiteraard lastig bij gebrek aan vergelijkingsmogelijkheden (ik was slechts een keer eerder bij een acupucturist, 25 jaar geleden in Zevenaar) een en ander in een cijfer uit te drukken, maar ik meen dat een acht zeker op zijn plaats is.

Zeer, zeer aanbevelenswaardig

Acupunctuur zoals deskundig uitgeoefend in deze arts(´´westers´´)-acupunctuur(´´oosters´´)praktijk verdient m.i. geheel in het basispakket van de zorgverzekeraar te worden opgenomen. Immers: zelf geconstateerd en door mijn behandelde broer , ondanks zijn scepsis tegen deze alternatieve geneeswijze, ervaren en erkend dat deze geneeswijze werkt. Broer had hier zelfs veel eerder aan moeten beginnen, omdat bij hem als uitbehandelde op de pijnpoli in het Diaconessenhuis , alleen deze acupunctuur effect bleek te hebben op de pijnreductie. Nu , na al die vergeefse reguliere, uitputtende pijnbestrijding is betrokkene te verzwakt geworden om nog verder met de wel werkende reducerende pijnbestrijding, i.c. acupunctuur, door te gaan. Deze wel werkende pijnbestrijding middels de acupunctuur , de volledig op maat behandeling, de zeer persoonlijke benadering, i.c.m. een liefdevolle betrokkenheid doet ons deze arts-acupuncturistenpraktijk een 9 geven. Niet alleen dat deze acupunctuur werkte , ik acht zelfs de stelling verdedigbaar dat dit per saldo goedkoper geweest zou zijn voor de zorgverzekeraar, die nu veel geld kwijt is aan nauwelijks/niet helpende pijnmedicijnen(oxycodon,fentanil, lyrica,carbamazepin,gabapentine,amitriptyline, top methadon). Ondergenoemde is derhalve dan ook ,indien nodig en gewenst, bereid bovenstaande voor een ´´wat voor commissie dan ook´´het e.e.a. nader te verklaren en er op aan te dringen de vergoeding voor de behandeling door de arts-acupuncturisten in het basispakket op te nemen. Mijn wens is dat jullie nog vele mensen met het verbeteren van hun gezondheid zullen helpen. Bert Lodder, mede namens broer Cornelis en zus Bep. Nawoord: Normaal gesproken geef ik in cijfers uitgedrukt geen 10. Echter , indien ik tussen 4 of 5 sterren moet kiezen, dan zit ik zonder meer dichter tegen de 5 sterren aan

Zeer goed!

Ik vind de behandelingen erg prettig en effectief. Mijn rugklachten gaan altijd weg na een bezoek aan de acupunctuurpraktijk! Leonoor

Over Acupunctuurpraktijk Dr Oei & Dr Tan

Acupunctuurartsen Dr. Oei-Tan en Dr. Tan helpen u graag van uw klachten af. Lichamelijk of mentaal: een acupunctuurbehandeling helpt u weer pijnvrij door het leven te gaan.