Ernstige arthrose aan het enkelgewricht en nu pijnvrij

De diagnose van mijn enkelgewricht volgens het radiologisch verslag luidt: Ernstige arthrose aan het bovenste spronggewricht van de enkel met gewrichtspleetvernauwing en sclerose van de gewrichtsoppervlakken. Voor mij betekende dit erg veel pijn, zowel overdag als s'nachts. Ik ben door de orthopeed naar de acupunctuurpraktijk van dr Oei en dr van Iterson verwezen. Ik heb nu 5 behandelingen gekregen. Het resultaat is geweldig.De dikke knobbel op mijn enkel is geslonken en s'nachts verdween de pijn totaal. Overdag na veel lopen voel ik nog iets, maar dat is acceptabel.Over een maand krijg ik de laatste behandeling . Ik ben erg tevreden en zeer dankbaar.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Anders

Al 15 jaar trouwe klant

Betrouwbaar, kundig en betrokken. En het allerbalangrijkste heel effectief. In het verleden ging in naar de praktijk voor rug en nekklachten en de laatste keer voor kaakklachten. Al na 3 behandelingen was ik van de pijn in mijn kaak af. Deze keer werd ik geholpen door de heer van Iterson. Hij legt goed uit waar de oorzaak ligt en waarom een holistische benadering werkt. Hartelijk dank!!

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Anders

HOOP!!!

Ik heb Poly Neuropathie.Heb er medicijnen voor gekregen,maar snel afgebouwd,want ik wil niet door het leven gaan als n zombie. Vervolgens goede klant bij het ziekenhuis.Neurologie,pijnbestrijding,niets hielp. Toen nog 12 behandelingen Vacuumtherapie geprobeerd,maar ook dat was geen succes. ALLES werd vergoedt!, Nu heb ik denk ik de oplossing gevonden.ACUPUNCTUUR Dr.Oei.en Dr Iterson in Bunnik.Het nadeel is dat het niet na 1 behandeling klaar is. Dit vergt tijd.Maar na 4 behandelingen voel ik al verbetering.!! Ik hoop en heb er alle vertrouwen in, dat zij me van mn klachten kunnen afhelpen. Hopelijk kijken de verzekeringen eens goed naar deze behandelwijze Het kost minder en wij vinden dat dit in de basisverzekering moet komen,want dan is het ook voor mensen met de smalle beurs. We kunnen toch niet op vakantie i.v.m.Corona,dus ik ga nog n poosje door bij Mevr.OEI-TAN.

Zeer professioneel en effectief

Dr. Oei behandelt mij o.a. voor hooikoorts, maar ook voor lage rugklachten. Sinds een jaar gebruik ik nauwelijks hooikoortsmedicatie meer en mijn rugklachten verminderen enorm. Ieder bezoekje aan dr. Oei is daarnaast een feestje vanwege de rust en kennis die zij heeft. Dusdanig dat ik met naalden en al bij iedere behandeling in een weldadige slaap terecht kom. Kortom, een zeer effectieve behandeling met de weldaad van rust.

Professioneel en effectief

Acupressuur Zonder een duidelijk oorzaak had ik een "dode" linkerpink die niet meer functioneerde. Het was bijzonder lastig bij het veelvuldig werken met een computer/toetsenbord. Duidelijke instructies over de wijze van drukken en plaats van de acupressuur-punten heeft de functie van mijn linker pink weer hersteld.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Kennissen

Uiterst professionele artsen, snelle verbetering

Ik ben voor een ernstige burn-out behandeld door de vriendelijke artsen van deze praktijk. Vrijwel direct bleek deze methode mij goed te helpen. Het feit dat de behandelende acupuncturisten tevens arts zijn, was voor mij doorslaggevend bij de keuze van de juiste praktijk. En het bleek een uitstekende keuze: men is zeer deskundig en professioneel en ik ben blij met het resultaat.

Vakkundig, luisterend oor

In februari 2020 kreeg ik de aandoening Bellse parese, eenzijdige aangezichtsverlamming. Na drie behandelingen was al duidelijk zichtbaar dat deze behandelingen mijn herstel goed heeft gedaan. Mijn mondhoek hing af, mijn ooglid kon ik niet sluiten. Mijn gezichtsuitdrukkingen komen langzaam weer terug. Helaas kwam Corona om de hoek zetten en moest ik mijn behandelingen stop zetten. Maar acupunctuur heeft zeker bijgedragen aan mijn herstel.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Zelf gevonden via Google

De acupunctuur behandeling heeft me enorm goed gedaan en heeft mijn lichaam weer in balans gebracht na zoveel jaren van langdurige moeheid, intense koude en kortademigheid (uitbreid onderzoek bij longarts en cardioloog leverden niet veel op en nieuwe onderzoeken werden voorgesteld). Na een paar acupunctuur behandelingen knapte ik zienderogen op en voel ik me weer energiek. Mijn kortademigheid is verdwenen! Er wordt hier niet alleen naar de klachten gekeken maar naar de totale mens. De intake was zeer grondig en de behandelingen zijn uiterst prettig en zorgvuldig.

• Consultgesprek
  • Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? N.v.t.

Mijn lichaam weer in balans

Geweldig en zo geduldig

Na jaren tobben met rug en buik klachten was ik vorig jaar op aanraden van mijn huisarts bij accupunctuur hier aangekomen Na 7 behandelingen was ik een ander mens Nu een jaar verder ga ik weer vol moed voor mijn darmen verderDe laatste dingetjes waar ik zeker graag weer hun deskundige hulp voor krijg En zulke lieve dokters Raad het ieder een aan CVisser Houten

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Huisarts

Goede ervaring bij zenuwpijnen in de nek en arm

Ik kwam bij dokter Oei terecht naar aanleiding van een beknelde zenuw in de nek die ernstige pijnklachten veroorzaakte die niet met medicatie en fysiotherapie alleen te behandelen waren. Mijn huisarts gaf me het advies om naar dokter Oei te gaan en zij heeft me gedurende een aantal maanden behandeld. In combinatie met de fysiotherapie ben ik helemaal van de pijnklachten afgekomen en ik ben ervan overtuigd dat dit in belangrijke mate te danken was aan de acupunctuur. Ik heb de behandelingen als heel prettig, aandachtig en zorgzaam ervaren en ik ben me week na week steeds beter gaan voelen. Ik kan deze behandeling aan iedereen aanbevelen met zenuwpijnen die moeilijk behandelbaar zijn.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Huisarts

Warm, vakkundig, geduldig, luisterende oor, begripvol, zoekend naar samenhang.

Na omschrijven van mijn klachten ben ik meteen uitgenodigd voor een gesprek en ook de eerste korte behandeling gehad. Er word continue gevraagd hoe mens zich voelt, gekenden hoe mens reageert,.... De omgang van de artsen is zeer warm, deskundig. Je krijgt heel veel aandacht. Ik liep 1,5 jaar met rugpijn. Deze is pas bij Dr. Oei verminderd, nu bijna helemaal weg. Ook mijn andere klachten nemen langzaam af. Dr. Oei heeft ook in één blik gezien, dat ik ernstige bloedarmoede heb en heeft geadviseerd bij huisarts bloed te laten prikken. De test heeft haar vermoede bevestigt. Ik kan de praktijk zeker aanbevelen! Hartelijk dank Dr. Oei en collega's voor jullie hele goede zorg.

behandeling begripvol rn vakbekwaam

mjin vrouw wordt behandeld tegen pijn als gevolg van bovenrug stenose

Fijne en vriendelijke behandeling

Al 25 jaar ben ik in behandeling bij dr. Oei en dr. Tan , de laatste jaren om de drie maanden en het resultaat is fantastisch, een leven zonder pijn.

• Consultgesprek N.v.t.
  • Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Kennissen

Zeer vakkundig! Na 3 behandelingen had ik al resultaat.

Zeer vakkundig! Na 3 behandelingen had ik al resultaat.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Kennissen

Uitstekende diagnose, heldere verklaring van de klachten. Holistisch denkpatroon. Buitengewoon betro

Deze praktijk werkt vanuit een holistisch denken. Er wordt naar de totale mens gekeken. Ik had een verkramping tussen de schouderbladen waardoor ik weinig lucht had. Mijn huisarts gaf me Foster ( pufje) , snapte niet waar mijn benauwdheid vandaan kwam. Na enkele behandelingen met acupunctuur en door een ontspannen houding ben ik van mijn benauwdheid af. Door chi gong oefeningen blijft de energie goed stromen.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Kennissen

Zeer kundige behandelaar welke ruim de tijd neemt voor de patiënt.

Voor nekklachten (whiplash) naar deze praktijk gegaan. Had al eerdere ervaring met een andere acupunctuurpraktijk, maar de behandeling bij Dr. Tan was heel anders. Zij nam veel meer tijd voor me en ging grondig te werk. Iedere behandelijk voelde ze opnieuw aan welke delen van het lichaam aandacht moest worden besteed. Vanaf de eerste behandeling voelde ik al direct minder spanning in mijn nek, en na vier behandelingen had ik het idee dat het niet meer nodig was. Ik zal deze praktijk zeker aanbevelen aan vrienden/kennissen en zal ook niet twijfelen om zelf nog eens terug te gaan indien dat nodig mocht zijn. Bedankt!

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Kennissen

Deskundige en zorgvuldige behandeling. In 2 sessies van de pijn af.

Ik kwam naar de praktijk met een forse, terugkerende lage rugpijn, uitstralend naar mijn benen. Ik had nog nooit eerder een acupunctuur behandeling ondergaan en vond het spannend, maar was ook nieuwsgierig geworden door de positieve ervaringen van anderen. Ik werd zeer warm en hartelijk ontvangen. Vervolgens ben ik één keer door dr. Oei en de tweede keer door dr. Tan behandeld. In beide sessies werd ik met veel zorg, aandacht en deskundigheid behandeld. Zodanig, dat ik met twee sessies voldoende had. Ik wil deze praktijk van harte aanbevelen.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Kennissen

Verrassend en zeer aan te bevelen

Op advies van mijn huisarts, heb ik contact opgenomen met deze accupunctuurpraktijk. 10 weken geleden heb ik gordelroos ontwikkeld op mijn rug en buik. De eerste weken heb ik de pijn en het behoorlijke ongemak enigszins met pijnmedicatie (paracetamol, diclofenac, oxycodon) kunnen beheersen. Nadat deze medicatie afgebouwd werd, bleef ik nog last houden van pijn en ongemak, zoveel dat het nog steeds het dagelijks functioneren belemmerde. Inmiddels was ik 6 a 7 weken verder en heb ik dit met mijn huisarts besproken, waarop hij mij het advies gaf om een behandeling met accupunctuur te proberen en bij voorkeur de praktijk van Dr. Oei en Dr. Tan. In week 8 mijn eerste behandeling van Dr. Oei gehad. De eerste twee dagen verergerde de pijn, daarna werd dit minder. Ook had ik de hele week dunne tot zeer dunne ontlasting. Het lichaam werd aan het werk gezet leek het. De pijn en het ongemak was inmiddels zeker met 50% afgenomen. De week erna, week 9, was mijn tweede afspraak met Dr. Tan. Na deze behandeling nam de pijn weer af en dit keer zeker met 75%. De derde afspraak, die wel ingepland stond, was op aanraden van de praktijk niet meer nodig. De behandelingen van deze dames en mijn lichaam hadden hun werk gedaan. De ontvangst van beide dames (en op de eerste dag een reguliere arts), was ronduit warm en hartelijk. Er wordt voldoende tijd genomen om alles te bespreken met de client, waarna het behandelplan opgesteld wordt. Ook hier wordt aandacht en tijd aan besteed. Er werd door Dr. Oei en haar collega-arts serieus overleg gepleegd hoe en waar te behandelen. De week later bij Dr. Tan werd mijn situatie opnieuw aandachtig bekeken en ook deze dame nam de ruim tijd om voor die dag de behandeling goed voor te bereiden. Kortom: hier spreekt iemand die zeer blij is met deze accupunctuurbehandelingen ter verlichting van de (na)pijnen van gordelroos. Het heeft mij zeer geholpen dat de laatste scherpe pijnranden van deze hele nare zenuw-virusinfectie verdwenen zijn.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Huisarts

Mag het ook met één woord: UITSTEKEND!

De reguliere geneeskunde kon niets meer voor me doen. Met enige scepsis kwam ik voor het eerst bij mevrouw Oei-Tan. Na de eerste behandeling liep ik al een stuk beter en was de pijn veel minder. Nu na vier behandelingen ben ik optimistisch over het eindresultaat.

Zeer kundig

Na jaren vele jaren pillen slikken en vele niet werkende reguliere behandingen te hebben ondergaan tegen 'hooikoorts' heeft de acupuntuur mij nu alweer vele zorgeloze zomers bezorgd. Met één behandeling per jaar ben ik het gehele hooikoorts seizoen klachten vrij. Er is altijd snel een afspraak te maken. Wat mij betreft een aanrader als de reguliere geneeskunst niet werkt.

• Hoe bent u doorverwezen/heeft u ons gevonden? Zelf gevonden via Google

Ik ervaar acupunctuur als een wereldwijd erkende geneeswijze.

Ik vind wel dat acupunctuur door een erkende geregistreerde arts dient uitgevoerd te worden. Een arts, die verantwoordelijkheid draagt voor het welzijn van de patiënt en tijdig behoord door te verwijzen naar andere specialismen waar acupunctuur niet of onvoldoende kan werken. Deze praktijk vind ik kundig en secuur. Ik heb veel baat bij de behandelingen en daardoor minder medicatie nodig.

Zeer ervaren en kundige artsen en een fijne bejegening.

Er wordt de tijd voor je genomen en je voelt je echt gezien / gehoord. De materie van de klacht wordt ook theoretisch bestudeerd. Dit maakt dat ik merk dat deze artsen gepassioneerd zijn in hun vak en goed weten waar ze mee bezig zijn. Ook voel ik het effect van de acupunctuur op moment van de behandeling zelf en achteraf. Aanrader!

Geweldig, voor mij rustgevend en ontspannend

Gedurende een hele nare periode met veel pijn ben ik op advies van mijn schoondochter bij deze praktijk terecht gekomen. Wat een deskundigheid en hele lieve mensen. De oorzaak van ACNES(beklemde buikzenuwen)kon niet opgelost worden,maar de rust die het me gaf om een volgende operatie te ondergaan was geweldig. In mijn boek Pijn over de verstrekkende gevolgen van ACNES heb ik dan ook een uitgebreid verhaal over deze praktijk geschreven. Mocht iemand interesse hebben dan kunt U kijken op www.marjanvanraamsdonk.nl.

Duidelijk en helder

Ik heb een intake bij Mevrouw Oei gehad. Ik heb het als zeer prettig ervaren. Ze is zeer helder in haar uitleg. Er werd ruim de tijd genomen (bijna een uur) om een compleet beeld van mijn gezondheid te krijgen en me uit te leggen wat de zienswijze van de acupunctuur is en hoe de behandeling in zijn werk gaat. Er werd gesproken over zowel de wijze van behandelen, als de branchevereniging waarbij ze zijn aangesloten, als wel de vergoeding door de zorgverzekering. Daarnaast is er ook een lichamelijk onderzoek gedaan. Wat ik vooral heel fijn vind is dat er voor het eerst in mijn leven naar mijn gehele gestel wordt gekeken. Waar ik op dit moment last van heb, maar ook naar de geschiedenis van mijn gezondheid. Er worden verbanden gelegd tussen actuele en 'oude' klachten. Een reguliere specialist bekijkt alleen het stukje van de klachten die zijn vakgebied betreffen. Bij de praktijk van mevrouw Oei en Tan wordt je gehele lichaam meegenomen in het bepalen van een behandeling. Ik heb er alle vertrouwen in!

Over Acupunctuurpraktijk Dr Oei & Dr Tan

Acupunctuurartsen Dr. Oei-Tan en Dr. Tan helpen u graag van uw klachten af. Lichamelijk of mentaal: een acupunctuurbehandeling helpt u weer pijnvrij door het leven te gaan.