Ik ervaar acupunctuur als een wereldwijd erkende geneeswijze.

Ik vind wel dat acupunctuur door een erkende geregistreerde arts dient uitgevoerd te worden. Een arts, die verantwoordelijkheid draagt voor het welzijn van de patiënt en tijdig behoord door te verwijzen naar andere specialismen waar acupunctuur niet of onvoldoende kan werken. Deze praktijk vind ik kundig en secuur. Ik heb veel baat bij de behandelingen en daardoor minder medicatie nodig.

Zeer ervaren en kundige artsen en een fijne bejegening.

Er wordt de tijd voor je genomen en je voelt je echt gezien / gehoord. De materie van de klacht wordt ook theoretisch bestudeerd. Dit maakt dat ik merk dat deze artsen gepassioneerd zijn in hun vak en goed weten waar ze mee bezig zijn. Ook voel ik het effect van de acupunctuur op moment van de behandeling zelf en achteraf. Aanrader!

Geweldig, voor mij rustgevend en ontspannend

Gedurende een hele nare periode met veel pijn ben ik op advies van mijn schoondochter bij deze praktijk terecht gekomen. Wat een deskundigheid en hele lieve mensen. De oorzaak van ACNES(beklemde buikzenuwen)kon niet opgelost worden,maar de rust die het me gaf om een volgende operatie te ondergaan was geweldig. In mijn boek Pijn over de verstrekkende gevolgen van ACNES heb ik dan ook een uitgebreid verhaal over deze praktijk geschreven. Mocht iemand interesse hebben dan kunt U kijken op www.marjanvanraamsdonk.nl.

Duidelijk en helder

Ik heb een intake bij Mevrouw Oei gehad. Ik heb het als zeer prettig ervaren. Ze is zeer helder in haar uitleg. Er werd ruim de tijd genomen (bijna een uur) om een compleet beeld van mijn gezondheid te krijgen en me uit te leggen wat de zienswijze van de acupunctuur is en hoe de behandeling in zijn werk gaat. Er werd gesproken over zowel de wijze van behandelen, als de branchevereniging waarbij ze zijn aangesloten, als wel de vergoeding door de zorgverzekering. Daarnaast is er ook een lichamelijk onderzoek gedaan. Wat ik vooral heel fijn vind is dat er voor het eerst in mijn leven naar mijn gehele gestel wordt gekeken. Waar ik op dit moment last van heb, maar ook naar de geschiedenis van mijn gezondheid. Er worden verbanden gelegd tussen actuele en 'oude' klachten. Een reguliere specialist bekijkt alleen het stukje van de klachten die zijn vakgebied betreffen. Bij de praktijk van mevrouw Oei en Tan wordt je gehele lichaam meegenomen in het bepalen van een behandeling. Ik heb er alle vertrouwen in!

Professionele aandacht voor de patient

Erg tevreden na een 6-tal bezoeken bij deze praktijk. Ik had nog nooit eerder gebruik gemaakt van acupunctuur. Ik heb een fijne intake gehad en daarna één keer per week een behandeling. Iedere keer met persoonlijke aandacht voor de klachten die ik op dat moment had. Hopelijk wordt er in de toekomst meer ruimte voor acupunctuur in de 'traditionele' zorg ingebouwd. Veel mensen hebben er namelijk baat bij, maar acupunctuur is helaas niet toegankelijk voor iedereen (maakt geen onderdeel uit van het medisch behandelplan en het wordt niet of deels (in de aanvullende verzekering) vergoed).

effectieve behandeling, professioneel en vriendelijk

Na een intake-gesprek op 10 maart 2017 heb ik van 14 maart tot 12 mei een serie van zeven behandelingen ondergaan door middel van acupunctuur. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop aandacht is besteed aan mijn klachten. Dit gebeurde zeer vriendelijk, professioneel en gericht op de persoon. Na de behandeling zijn mijn neurologische (kanaalstenose), cardiologische (boezem-fibrilatie) en urologische klachten aanzienlijk afgenomen. Ik heb sterk de indruk dat dit te danken is aan de gevolgde behandeling. Het is uiteraard lastig bij gebrek aan vergelijkingsmogelijkheden (ik was slechts een keer eerder bij een acupucturist, 25 jaar geleden in Zevenaar) een en ander in een cijfer uit te drukken, maar ik meen dat een acht zeker op zijn plaats is.

Zeer, zeer aanbevelenswaardig

Acupunctuur zoals deskundig uitgeoefend in deze arts(´´westers´´)-acupunctuur(´´oosters´´)praktijk verdient m.i. geheel in het basispakket van de zorgverzekeraar te worden opgenomen. Immers: zelf geconstateerd en door mijn behandelde broer , ondanks zijn scepsis tegen deze alternatieve geneeswijze, ervaren en erkend dat deze geneeswijze werkt. Broer had hier zelfs veel eerder aan moeten beginnen, omdat bij hem als uitbehandelde op de pijnpoli in het Diaconessenhuis , alleen deze acupunctuur effect bleek te hebben op de pijnreductie. Nu , na al die vergeefse reguliere, uitputtende pijnbestrijding is betrokkene te verzwakt geworden om nog verder met de wel werkende reducerende pijnbestrijding, i.c. acupunctuur, door te gaan. Deze wel werkende pijnbestrijding middels de acupunctuur , de volledig op maat behandeling, de zeer persoonlijke benadering, i.c.m. een liefdevolle betrokkenheid doet ons deze arts-acupuncturistenpraktijk een 9 geven. Niet alleen dat deze acupunctuur werkte , ik acht zelfs de stelling verdedigbaar dat dit per saldo goedkoper geweest zou zijn voor de zorgverzekeraar, die nu veel geld kwijt is aan nauwelijks/niet helpende pijnmedicijnen(oxycodon,fentanil, lyrica,carbamazepin,gabapentine,amitriptyline, top methadon). Ondergenoemde is derhalve dan ook ,indien nodig en gewenst, bereid bovenstaande voor een ´´wat voor commissie dan ook´´het e.e.a. nader te verklaren en er op aan te dringen de vergoeding voor de behandeling door de arts-acupuncturisten in het basispakket op te nemen. Mijn wens is dat jullie nog vele mensen met het verbeteren van hun gezondheid zullen helpen. Bert Lodder, mede namens broer Cornelis en zus Bep. Nawoord: Normaal gesproken geef ik in cijfers uitgedrukt geen 10. Echter , indien ik tussen 4 of 5 sterren moet kiezen, dan zit ik zonder meer dichter tegen de 5 sterren aan

Zeer goed!

Ik vind de behandelingen erg prettig en effectief. Mijn rugklachten gaan altijd weg na een bezoek aan de acupunctuurpraktijk! Leonoor

Over Acupunctuurpraktijk Dr Oei & Dr Tan

Acupunctuurartsen Dr. Oei-Tan en Dr. Tan helpen u graag van uw klachten af. Lichamelijk of mentaal: een acupunctuurbehandeling helpt u weer pijnvrij door het leven te gaan.