Uitstekende service!

Voor het op maat laten maken van oordoppen om zorgeloos en met behoud van gehoor van concerten en muziekavonden te kunnen genieten. Zeer tevreden met het resultaat, mede door de vakkundige service en persoonlijke benadering!

Er wordt pro-actief meegedacht, niks is te veel,al het personeel is vriendelijk.

Wat een Top bedrijf

Wat een Top bedrijf niets is ze teveel heel veel geduld echt aandacht voor de klant. In een woord geweldig

Altijd goed!

Het is hier veel beter dan bij andere audiciens. Je wordt goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Sebastiaan is een fijne gesprekspartner en weet hoe het werkt. Zeker een aanrader!

Wat een openbaring!

Had ik jaren eerder moeten doen! Nu realiseer ik mij pas wat ik heb gemist de afgelopen jaren. Er gaat een wereld voor mij open. Goede service, afspraken worden nagekomen. Je kan gewoon je zelf zijn bij Sebastiaan, biedt een luisterend oor. Goed advies ,met ruimte voor eigen inbreng en/of wensen.

Deskundig advies

Erg prettig geholpen door dhr. S van der Werf. Deskundig advies en goede service!

Prima service!

Erg tevreden over de gang van zaken, goede service.

Netjes geholpen

door de heer Van der Werf, correct.

Over HoorCare

Uw zelfstandige kwaliteits audicien in Heemskerk. Gevestigd in het grote glazen pand van Van Els Optiek zijn we vijf dagen per week voor u klaar. Uw audicien is elke dag, de héle dag voor u aanwezig.