Is goed en duidelijk

Is altijd goed en prettig wordt je geholpen

Goede uitleg op al mijn vragen

Goede sfeer, duidelijke instructies om zo veel mogelijk zelf toe te passen. En als je het niet meer zelf kunt doen - bij het ouder worden bijvoorbeeld - kun je altijd bij Oor&Hoor terecht.

Deskundig

Deskundig en vriendelijk

Alle jaren klant! Prima service ! Luister goed naar klant

Neemt alle tijd om een hoorapparaat naar tevredenheid van klant af te leveren!

Goede kwaliteit.

Neemt de tijd en denkt met je mee en luistert goed. Zodat je tevreden de deur uit gaat!

Zeer goed en aan te bevelen

Prima service en deskundig advies

Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen

Voor al mijn problemen betreffende het gehoor, ben ik zeer vakkundig geholpen. Er is veel tijd voor uitgetrokken en diverse mogelijkheden bekeken. Ik ben dan ook uiterst tevreden. Echt een audicien om aan te raden..

Ik ben heel tevreden!

Oor en Hoor is voor mij een prettige zaak! Ik kom er al vele jaren en ben altijd zeer tevreden .als je problemen hebt met je apparaat, ,wordt je met alle aandacht en geduld op een professionele manier geholpen! Er heerst een ontspannen sfeer!

Mijn vrouw is 77 jaar en is sinds haar jeugd slechthorend. Ze is na veel ongemak en te dure reparaties bij hoorwinkels onder andere die ook thuis service verlenen gelukkig bij oorenhoor terecht gekomen. Uitmuntende behandeling en vakkennis. Ze heeft het gevonden.

Super gekwalificeerd personeel

Door de prima begeleiding en uitleg ben ik eigenlijk na lang wachten de drempel voor het gebruik van een hoortoestel snel overgegaan.

Prima aandacht voor de de client.

Goed, geduldig, kundig, en met aandacht geholpen.

Je wordt goed geholpen en duidelijk uitgelegd welke gehoorapparaten voor ieder goed is.

Ik kom al 20 jaar bij deze zaak. Het levert goede kwalitatieve gehoorapparaten voor een goede prijs.

Prima geholpen met mijn hoor klachten.

Na een intake al snel overtuigd dat er iets aan mijn hoor klachten gedaan moest worden. Al snel lagen de apparaten gereed. Na een prima uitleg en duidelijke instructie begonnen met dragen. Nu na drie keer terug geweest te zijn om te fine tunen ben ik blij dat ik bij Oor&Hoor ben geweest om dit op te lossen.

Prima geholpen

Ik ben weer Keurig geholpen door stephan.

Zoals altijd ben ik hartelijk ontvangen en goed te woord gestaan.

Altijd een goede ontvangst. Expertise bij Stefan m.b.t. mijn gehoorprobleem. Ik word altijd op de hoogte gebracht/gehouden omtrent de laatste ontwikkelingen die voor mij van belang zouden kunnen zijn. De tijd wordt voor mij als klant echt genomen! Goede service!!

Gewerkt word aan een optimaal resultaat

Hoor problemen worden met grote deskundigheid intensief aangepakt voor het beste resultaat. Met vriendelijke benadering en begeleiding

Mijn vertrouwen in de deskundigheid van de audiciën

Bijna 6 jaar heb ik een hoortoestel gehad, gekocht bij Oor en Hoor. Bij aankoop hiervan heb ik een goede begeleiding gehad van de audiciën en werd ik op een prettige wijze geholpen, ik kon steeds langs komen als ik problemen had. Hierdoor heb ik mijn hoortoestel 6 jaar lang met veel plezier gedragen. Dit is ook de reden dat ik voor een nieuw hoortoestel opnieuw naar Oor en Hoor ben gegaan. .

goed geholpen

Alles werd keurig uitgelegd, welk gehoorapparaat hoeveel je vergoed krijgt bij welk gehoorapparaat ook de werking en de mogelijkheden, het onderhoud. Ook de testen werden goed uitgelegd. Er werd zorg aan besteed.

Goede kennis en goede service

hardstikke goed, fantastisch, juiste goede informatie!!

Vanaf aanvang 20 jaar geleden heel goed geadviseerd door Steffan.!! Service is uitstekend.!!

Ontvangst is heel correct. Geweldig en geduldig geholpen door Stephan. Kopje thee is zeker welkom bij het wachten en als je geholpen wordt. Ik kan alleen maar lof spreken over hoe ik geholpen ben en nog steeds als je de winkel in komt.

Prima!

Prima audicien en medewerksters! Altijd correct,adequaat en klant vriendelijk. Bij problemen wordt er altijd door gezocht naar een oplossing op dat een "tevreden" klant het pand verlaat. Ik wacht nog even op de oplossing voor mijn probleem maar dan volgt zeer zeker de laatste ☆ in de beoordeling. Een 10 met een "griffel".

Uit eerdere ervaring werd mijn verwachting omtrent aandacht en vakkundige behandeling volledig bewaarheid bij de keuze voor nieuwe hoortoestellen.

mijn beleving zijn uitzonderlijk goed vakmanschap en kennis overdracht.

Heb weer nieuwe gekocht was hard nodig, en ik moet zeggen ze zijn fantastisch, kan weer alles horen zonder te vragen wat zeg je.

De klantvriendelijk en deskundigheid staan "hoog in het vaandel".

Sinds 2003 al klant op advies van mijn moeder. Ik heb inmiddels nu mijn 4e set gehoorapparaten. Steeds weer na 5 jaar gebruik de nieuwste, verbeterde versie gekocht na uitstekend advies. Ondanks mijn woonplaats eerst in Koog aan de Zaan en nu in Wormerveer toch klant gebleven in Heemskerk door de prima service.

Van Coevenhovenstraat 21

1961NW Heemskerk

Over Oor&Hoor

Oor en Hoor, al 20 jaar uw vaste audicien in Heemskerk. Kwaliteit en aandacht bij uw zelfstandige hoorwinkel.