Helemaal goed geduldig en goed geholpen !

Kom hier al 18 jaar fantastisch !

Heel goed, vriendelijk, deskundig en aardig.

Het is een fijne zaak waar je vriendelijk wordt geholpen . Er hangt een goede sfeer.

Professioneel, betrouwbaar, snel en staan altijd voor je klaar

Al meer dan 20 jaar ben ik klant bij Oor en Hoor. Waarom? Niets is te veel, of het nu om het bijstellen van je hoorapparatuur gaat, advies of reinigen, het kan altijd en snel! Ook wanneer je aan nieuwe apparatuur toe bent, kun je vertrouwen op een eerlijk en goed advies. Zelfs de afhandeling met de zorgverzekering geschiedt prima en snel. Daarom blijf ik voor Oor en Hoor kiezen.

oor en hoor altijd persoonlijke service

ik ben weer zoals altijd weer goed geholpen door Stefan dit keer gehoor apparaten die ik via mijn mobiele telefoon kan bedienen ik kan weer 5 jaar vooruit

Zeer goede begeleiding en uitleg bij aanschaf nieuw toestellen

Stefan is een heel ervaren audicien met een groot inlevingsvermogen en weet daarmee mij uitstekend te begeleiden om de juiste keuzes te maken voor mijn gehoorprobleem.

Aandacht, deskundigheid en begrip

Geweldige hoorspecialist, die stap voor stap uitleg geeft over gebruik van een hoortoestel. Ook al heb ik uiteindelijk besloten (nog) niet over te gaan tot een hoortoestel ben ik vol lof over de wijze van behandeling.

heel tevreden

Oor stukje aanpassen gaf enige problemen, maar geweldig opgelost. Hele goede en vriendelijke behandeling.

Klantvriendelijk en zeer deskundig.

Sinds 2011 klant bij Oor en Hoor. Altijd tot volle tevredenheid geholpen. Geen moeite is teveel om klachten te verhelpen en uitleg te geven. Ik ben heel blij met Stefan en hoop de komende jaren van zijn deskundigheid gebruik te blijven maken en beveel Oor en Hoor van harte aan.

Ik ben zeer tevreden wordt veel aandacht besteed.

Bij Oor en Hoor is de klant koning en gaat af wat op de wensen van de klant en heeft een luisterend Oor.

zoals gezegd prima

Fijne vakkundige behandeling

Begeleiding met kennis van zaken

Ik ben Gehoord en kan nu beter horen.

Buitengewoon toegankelijke winkel met hele vriendelijke mensen. Vanaf het moment van binnenstappen tot aan de laatste afstellingen is er uitgebreid de tijd genomen om te informeren en de keuze te maken. Stephan Openeer is een fijne man die op een fijne manier de keuze tot het dragen van een gehoorapparaat heeft mogelijk gemaakt.

Prima service duidelijke uitleg

Al 18 jaar naar volle tevredenheid geholpen.

Betrokken en kundig, goed in staat om de omschreven wensen in een goede aanpassing te zetten.

De behandeling en met de klant omgaan, heb ik als zeer prettig ervaren. De adviezen zijn heel goed, er wordt goed naar je geluisterd En gaat het niet kom je gewoon één andere keer terug. Ja Oor en Hoor is zeker een aanbeveling.

erg tevreden

Ik vind het prettig om door Stefan geholpen te worden. Hij is eerlijk wat er bereikt kan worden met mijn slechte oor en hij geeft duidelijke uitleg. Het wordt niet afgeraffeld, er wordt tijd voor genomen op een rustige, duidelijke wijze

Vakkundig en rustig.

Het begeleiden van het proces om een gehoorapparaat te kiezen gaat vakkundig en rustig, geen haast en ook duidelijk rekening houden met de wensen van de klant. Alle vragen kunnen gesteld worden. Goede antwoorden . Kortom een tevreden klant.

Zeer professioneel geholpen en zeer vakkundig advies ben al jaren klant dit tot volle tevredenheid hoop dat dit nog vele jaren zo doorgaan

Goede deskundige medewerkers

Prima audicien

Erg goed geholpen, alle tijd en aandacht voor aanpassingen.

Fijne, kwalitatief goed en deskundige zorgverlening bij gehoorproblemeatiek

Ik kom nu al ruim 7 jaar bij Oor en Hoor en word altijd vriendelijk en deskundig begeleid door Audicien Stephan Openeer. Ook door zijn collega Brigitte wordt je goed en adequaat te woord gestaan, met een kop koffie of thee als service is een bezoek aan Oor en Hoor een fijne ervaring.

Veel aandacht en tijd voor de individuele hoorproblemen.

Uitgebreide voorlichting over specifieke hoorproblematiek en de verschillende mogelijkheden. Veel tijd en aandacht om tot het juiste hoorapparaat en de persoonlijke instellingen te komen.

Mjn ervaringen m.b.t. OOR&HOOR zijn alleen maar zeer positief.

Ik ben al jarenlang een zeer tevreden klient bij OOR & HOOR. Ik ben zeer te spreken over de deskundigheid van de daar werkzame mensen. Service,vriendelijkheid en behulpzaamheid zijn de kenmerken van het totale team.

Ik ben werkzaam in de muziek (producer) en film (cameraman/regisseur) en heb gehoorschade aan beide oren en merkte dat ik niet meer goed functioneerde. 9 jaar geleden kocht ik gehoorapparaten bij een grote landelijke keten en was redelijk tevreden. Bij toeval kwam ik 4 jaar gelden bij Stephan van Oor&Hoor terecht. Hij is echt de man met zoveel kennis en kunde! Samen hebben we het voor elkaar gekregen dat ik nu weer met plezier kan werken (het mixen van muziek en camerawerk zelfs met de koptelefoon op. Wanneer kennissen in mijn omgeving vragen of ze een gehoorapparaat moeten nemen zeg ik altijd: ga voorbij de "schaamte" en wacht niet te lang met naar Oor&Hoor (Stephan) te gaan.

Uitstekende service en vakkennis.

Mijn probleem werd zeer goed en met vakkennis opgelost en de nazorg is ook uitstekend

Van Coevenhovenstraat 21 1961NW Heemskerk

Over Oor&Hoor

Oor en Hoor, al 20 jaar uw vaste audicien in Heemskerk. Kwaliteit en aandacht bij uw zelfstandige hoorwinkel.