fijn en prettig consult!

Sinds kort hebben wij een fries en een pony, allemaal nieuw en wennen. Fijne manier van omgang en tijd voor onze vragen en prima geholpen.

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? correct

De ervaring is deskundig en klantvriendelijk

De ervaring is goed en deskundig en leuk.

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Zeer goed

Zoals je van een echte dierenarts mag verwachten.

Erg persoonlijk en vakbekwaam.

• Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Prima

Gebeld vanwege zieke kip, werd zo meegedacht met passende oplossing, flexibel, toegankelijk, betrokken.

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? N.v.t.

een positieve en betrouwbare praktijk.

Ik kom al jarenlang bij deze praktijk en het is altijd positief. Ze zijn zeer kundig en ze zijn zeer behulpzaam. Ik kom hier heel graag met mijn huisdieren. Top.

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Hardstikke goed

Mijn ervaring is positief

Ben vriendelijk behandeld en de uitleg was duidelijk. Er werd rustig de tijd genomen voor mijn dieren.

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Omgang met de dieren was goed.

Altijd bereikbaar en deskundig

Of het voor de paarden .katten of de hond Altijd goed

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Goed diervriendelijk

Goede zorg

Klant vriendelijk en goed in tekst en uitleg.

• Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Goed

Ik ervaar de medewerkers van dap Dokkum als vakkundige en betrokken medewerkers

Dierenarts Jessica neemt voldoende tijd voor een juiste diagnose/ de periodieke gebitscontrole. Ik ervaar haar als betrokken en oprecht en vind het prettig dat ze ook dingen uitlegt. Met andere dierenartsen of assistenten heb ik nog niet echt ervaring.

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Erg goed. Er wordt voldoende rekening gehouden met de pijn of het ongemak van het dier. De dierenarts blijft aardig en rustig naar de dieren toe.

Fijne mensen. Je word goed en fijn geholpen.

Fijne mensen. Ze luisteren goed en nemen je serieus.

Deskundige mensen

Deskundige mensen

• Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Goed

Geweldig, lief , begaan , begripvol geholpen !!

Als je je kat moet laten inslapen is dat één van de verdrietigste dingen die er zijn.. het heeft ontzettend geholpen dat we ons gesteund voelen in deze moeilijke beslissing... als baasje twijfel je toch nog tot aan het einde toe..Ook de lieve omgang met onze kinderen , de rustige uitleg enz heeft hun , en ons , erg goed gedaan! Bedankt hiervoor

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Erg goed

super!

Ik ben blij met deze praktijk, fijn personeel en een prettige wachtruimte.

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? geweldig!

Zeer professionele goede hulp

Goede ervaring met vriendelijke en professionele hulp een aanrader voor iedereen

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Goede hulp

vriendelijk en behulpzaam, meedenkend naar de oplossing.

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? goed

Jullie hebben het te druk, daardoor gaat alles niet zoals het moet.

Telefoon wordt soms niet opgenomen en de dierenarts heeft te weinig tijd en jaagt van de ene klant naar de andere waardoor het informatie geven over de (in dit geval)zieke kat aan assistentes wordt overgelaten die vervolgens deze informatie niet aan de klant doorgegeven, zoals kat mag na de operatie 10 dagen niet naar buiten en de hechtingen moeten verwijderd worden na bepaalde tijd. Geeft een klant aan dat hij niet overweg kan met het toedienen van medicatie, houdt de zieke kat dan zolang in de kliniek, geef in ieder geval deze mogelijkheid aan.

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? zondermeer goed, behandeling was ook goed.

Ons konijn moest naar de Dierenartsenpraktijk toe vanwege haken op de tanden en ontstoken tand bleek achteraf. De dag van de behandeling is hij gebracht maar het bleek een redelijk complexe ingreep. Ik heb een aantal malen gebeld hoe het met hem was maar daar kwam door wisselende telefonistes niet zoveel uit. Pas aan het eind van de dag kregen we wat duidelijkheid. Verder is er volgens mij prima werk geleverd. Hij heeft daarna nog wel een hele week aan het dwangvoer gezeten. Na de tijd regelmatig terug gebeld dus dat was prima. Het enige mindere vond ik dus alleen de dag van de behandeling. Verder voor iedereen daar alle lof.

• Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Prima

Ik heb goede ervaringen met DA praktijk Dokkum e,o. en in het bijzonder met mijn "vaste" DA Christina. Kundig, geduldig en lief voor - in mijn geval - de poezen. Ze neemt de moeite om uit te leggen wat er aan de hand is en wat daar wel of niet aan te doen is, eventueel middels doorverwijzing naar een specialist. Onderstaand wordt gevraagd om de prijs/kwaliteit te beoordelen. Ik heb geen ervaringen met een andere DA praktijk (de doorverwijzing daargelaten) en kan deze vraag dus niet beantwoorden. Voor mij is belangrijk dat er iets gedaan kan worden en minder wat hiervoor betaald moet worden.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Geduldig en lief

Fijn consult, je bent geen nummertje!

Dierenarts nam netjes de tijd om gezondheid van mijn kat te controleren, als ook vragen te beantwoorden en gerust te stellen. Ze legde alles keurig uit wat ze deed. Dierenarts was erg prettig om de omgang, je voelt je niet een nummertje. Fijn consult!

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Prettig verlopen, kundig

Goede begeleiding en uitleg wondgenezing proces.

Nadat de pony van mijn dochter gestruikeld is tijdens een buitenrit met als gevolg tot op het botvlies kapotte knieën aan de voor benen is niet alleen de pony maar zijn ook wij zeer goed behandeld en geïnformeerd over de wondverzorging.

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Respectvol

Erg vriendelijk geholpen

Castratie van onze hond laten doen. We hebben smiddags even gebeld omdat we het niet vertrouwden. Vriendelijk te woord gestaan en gerust gesteld en de volgende dag werden we terug gebeld met de vraag hoe het nu met onze hond ging.

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Weinig van kunnen zien maar wat ik zag was prima

Jessica is snel, informeert goed en behandelt het paard goed inclusief nazorg.

Zie zin hierboven.

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Heel fijn!

FANTASTISCH!!!!

Mijn ervaring met DAP Dokkum is uitstekend. Er werken echt mensen met hart voor dieren en men is altijd zeer vriendelijk, geduldig en behulpzaam. In één woord TOP

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Echt super

Fantastisch, vaccinatie van alle onze dieren in één keer aan huis!

I.p.v. van 3 x heen en weer rijden naar Dokkum, onder andere met onze “kleine” hond van 80 kilo dit keer vaccinatie aan huis. Geweldige ervaring, heel relaxed en professioneel. Dank voor deze mogelijkheid! Graag de factuur via e-mail

• Bereikbaarheid telefoon en e-mail
  • Wat vindt u van de omgang van de dierenarts met uw dier? Perfect

Goed, deskundig en vlot

Goede hulp erg tevreden

Over Dierenartsenpraktijk Dokkum eo

Dierenartsenpraktijk Dokkum e.o. is een gemengde dierenartsenpraktijk. Dit betekent dat wij ons toeleggen op de diergeneeskundige zorg van gezelschapsdieren, landbouwhuisdieren en paarden. Deze zorg wordt geleverd door dierenartsen die gedifferentieerd zijn in een bepaalde diersoort. Op deze manier wordt de zorg voor uw dier kwalitatief zo goed mogelijk gewaarborgd. Betrokkenheid en betrouwbaarheid, gecombineerd met werkplezier, stellen het dier en de klant centraal. De dierenartsen en assistentes staan u graag te woord bij vragen over uw dier. Wij hopen u snel een keer te mogen verwelkomen op onze praktijk of op uw bedrijf.