vriendelijk goede cervise

wachttijd voor een afspraak is zeer kort ,service is prima en de medewerkers zijn erg vriendelijk ,heb een kat die nogal boos kan zijn hier wordt goed mee om gegaan

heel tevreden

Omgang dierenartsen en personeel zeer correct en lief voor voor onze hond Staan altijd klaar om vragen te beantwoorden en als het moet kunnen we snel komen

Vriendelijk geholpen, goed advies

diverse keren met onze kitten geweest voor een en ander, altijd goed en vriendelijk geholpen en goed advies gekregen.

zeer kundig

Zeer kundige vakmensen die snel een diagnose maken!

Ze hebben me ontzettend goed geholpen om mijn paard weer beter te krijgen

Snelle service. Goeie uitleg.

Alles prima voor elkaar

Telefoon op de praktijk werd snel opgenomen en de gemaakte afspraak werd precies op tijd nagekomen.

Dierenartsen zijn duidelijk in uitleg van behandeling , betrokken bij dier en eigenaar. Zeer deskundig zowel voor de hond als de paarden.

Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg over diagnose.

Dierenartsen nemen de tijd voor je en geven een duidelijke uitleg over de diagnose. Personeel is altijd erg vriendelijk.

Fijne en snelle hulp

Ik word elke keer snel en geweldig geholpen!

In 1 woord geweldig!

Iedereen staat altijd klaar met goede zorg voor zowel dier als baasje.

Over Dierenartsenpraktijk Dokkum eo

Dierenartsenpraktijk Dokkum e.o. is een gemengde dierenartsenpraktijk. Dit betekent dat wij ons toeleggen op de diergeneeskundige zorg van gezelschapsdieren, landbouwhuisdieren en paarden. Deze zorg wordt geleverd door dierenartsen die gedifferentieerd zijn in een bepaalde diersoort. Op deze manier wordt de zorg voor uw dier kwalitatief zo goed mogelijk gewaarborgd. Betrokkenheid en betrouwbaarheid, gecombineerd met werkplezier, stellen het dier en de klant centraal. De dierenartsen en assistentes staan u graag te woord bij vragen over uw dier. Wij hopen u snel een keer te mogen verwelkomen op onze praktijk of op uw bedrijf.