Zeer betrokken en persoonlijke begeleiding van de zwangerschap

Tijdens onze eerste zwangerschap zijn wij heel fijn begeleid door Verloskundigepraktijk Montferland-Wehl. De verloskundigen zijn allemaal zeer kundig en ervaren en erg persoonlijk betrokken bij de situatie. Door een verdikte nekplooi en zwangerschapssuiker ben ik gedeeltelijk doorverwezen naar het ziekenhuis. Toch had ik bijna wekelijks contact met de verloskundigenpraktijk wat erg prettig voelde. Toen mijn vliezen te vroeg braken en ik dus opgenomen werd in het ziekenhuis, zochten de zeer vriendelijke verloskundigen contact om te vragen hoe het met me ging. Zelfs tijdens het opvangen van de weeën hebben we gebeld! Na de bevalling ook een fijne nazorg ervaren door een bezoek aan huis en na een aantal weken een fijn afrondend gesprek. Samengevat: een hele fijne praktijk voor het begeleiden van een zwangerschap! Mocht er een tweede komen ga ik zonder twijfel weer naar deze fantastische praktijk.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima

Wow dankjewel Anke! Heeeeeel graag gedaan! Heel veel geluk met elkaar, Groeten van ons allemaal

Fijne bevalling.

Een hele fijne thuis bevalling gehad. Een fijne rustige sfeer. Ik heb dit als heel positief ervaren en kijk goed terug op de bevalling.

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener N.v.t.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Heel goed.

Dankjewel voor de mooie review! Fijn dat je het zo positief hebt ervaren! Daar doen we het voor, Geniet ervan met zijn 4tjes! Groeten van ons allemaal

Fijn!

Helaas ben ik ziek geworden in mijn zwangerschap en werd het allemaal medisch. Maar ik heb het enorm gewaardeerd dat jullie allemaal zo betrokken bleven en mij regelmatig gebeld hebben met de vraag hoe het met mij en mijn zwangerschap ging. Jullie zijn een warm en kundig team. Ik heb het gevoel altijd terecht te kunnen bij jullie. Jullie zijn niet alleen geïnteresseerd in moeder en kind maar ook na de rest van het gezin. Bedankt voor al jullie goede zorgen.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed!
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Jaa

Wat fijn om te horen Sanne, natuurlijk blijven we dan - aan de zijlijn - betrokken! Bedankt voor de complimenten :) Geniet ervan!

Top begeleiding!

De begeleiding tijdens de zwangerschap en de bevalling heb ik als erg fijn ervaren. Het is warm en persoonlijk. Je voelt je hier geen nummer en geen vraag is te veel.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dank je wel Pleuni voor de mooie woorden. En natuurlijk zijn we erg blij dat je het zo fijn hebt gehad in onze praktijk!

Super tevreden over de warme en fijne zorg

Ik heb mij van begin tot eind gehoord gevoeld. Naast de groei van de baby werd ik als moeder ook gezien en werd er gekeken naar hoe het met mij ging en waar mijn grenzen lagen.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Top

Dank je wel voor de mooie review Joyce!

Fijn geholpen door alle medewerkers!

Als het je eerste zwangerschap is heb je vaak veel onzekerheden en vragen. Ik had tijdens mijn zwangerschap ook veel vragen, deze zijn stuk voor stuk netjes beantwoord. Ze nemen de tijd voor je en plannen bij twijfel extra (groeiecho) afspraak in. Ook doorverwijzing naar de gynaecoloog en weer terug naar de eerste lijn verliep soepel. Ook heel fijn bijgestaan tijdens de pittige bevalling door Annemarie!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima

Wat fijn om te horen dat jullie onze begeleiding zo prettig hebben gevonden. Dank voor de mooie review!

Deze praktijk is zonder twijfel aan te bevelen! Kundig en persoonlijk team.

Bij elke controle wordt er een echo gemaakt. Hierdoor krijg je al vroeg in de zwangerschap een glimp van de kleine te zien. Bij twijfel over een bepaalde bevinding kan er veelal op korte termijn een meer nauwkeurige echo in het echocentrum in Zevenaar worden gemaakt. Dit centrum is aangesloten bij de praktijk. Een ervaren echoscopist maakt hier de echo's. Het team is betrokken en levert persoonsgerichte zorg. Doordat het team uit 4 personen bestaat kunnen zij, indien nodig, op elk moment zorg bieden. Kortom, de praktijk is zondermeer aan te bevelen. Mochten wij in de toekomst nogmaals in verwachting raken, dan zouden wij ons wederom bij deze praktijk aanmelden!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima. Geen opmerkingen.

Lieve Judith, dank voor je mooie woorden!

Een fijne verloskundigepraktijk met persoonlijke aandacht.

Wij hebben de verloskundigepraktijk als zeer prettig ervaren. Er was veel persoonlijke aandacht en er werd goed naar onze behoefte geluisterd en hier zo veel mogelijk rekening mee gehouden. Ze waren altijd bereikbaar voor vragen. Een leuk en gezellig team van verloskundigen. De bevalling is goed verzorgd door de verloskunidge en kijken hier ook goed op terug.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Ze werkte der hygiënisch.

Dank voor de mooie revieuw. Fijn dat je/jullie een fijne tijd bij ons hebben gehad. Geniet er samen van.

Fijne praktijk met lieve dames!

Tijdens mijn zwangerschap ben ik goed en fijn begeleid. Ze namen elke controle echt de tijd voor je en elke keer even een echo was altijd een feestje! Ook de nacontroles waren duidelijk.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Netjes en schoon
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja absoluut!

Wat fijn om te horen Elly. Ook dat je de nacontrole als prettig en duidelijk hebt ervaren. Dat is ook onze bedoeling.

Love you

Ik ben echt mega blij dat ik bij beide zwangerschappen en bevallingen van jullie praktijk gebruik mocht maken. Allemaal super lief en voelde me ook echt gehoord door jullie! Het is dat ik niet nog een kindje wil, maar we gaan jullie wel echt missen! Liefs Marloes, Raymond Boaz en Aaron.

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Jaaa ! Supergoed gezien dat dat nodig was
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Helemaal prima
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Voor mij wel

Lieve Marloes en Raymond, Het was ook ons weer een waar genoegen om jullie te mogen begeleiden!

Uitstekend!

Heel fijn en gemoedelijk begeleid met een nuchtere blik!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima voorzieningen
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja heel goed.

Dank je wel voor de mooie review Cathry!

Zeer passende zorg

De geboden zorg sloot naadloos aan bij wat wij nodig bleken te hebben.

Wat fijn om te horen!

Je bent geen nummer en ze luisteren echt naar je hoe je over dingen denkt en hoe je je voelt.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed perfect geregeld

Dankjewel voor de mooie review! Veel geluk met zijn drietjes ! Groeten van ons allemaal

Top begeleiding!

Vanaf het begin tot het einde een hele fijne begeleiding gehad!!!

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, dit ging allemaal heel snel
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? In de praktijk was het altijd schoon!
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja, alles is via internet duidelijk en snel te vinden

Dankjewel! Heel erg graag gedaan! Geniet ervan! Groetjes van alle verloskundigen

Beste VK in de omgeving

Professionele controles, met voor mij elke keer weer een echo.dit vonden wij erg prettig. Het was elke keer weer uitkijken naar het volgende bezoekje aan de praktijk. Vriendelijke mensen, er werd goed naar onze wensen geluisterd.

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja,naar het ziekenhuis
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Heel goed

Bedankt voor de mooi review!! Fijn dat jullie het zo goed hebben ervaren. Heel veel geluk! Groeten van ons allen

Hele fijne ervaring

Super fijn. Deskundig en professioneel.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Daar zijn we super blij mee. Heel veel geluk met zijn drietjes. Groeten van alle verloskundigen

Fijne begeleiding, dikke 10!

We zijn heel fijn begeleid tijdens de zwangerschap door de lieve verloskundigen. Een dikke 10!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Wow wat een mooie beoordeling! Dankjewel! Fijn om te horen dat jullie een goede ervaring hebben gehad. Groeten van alle verloskundigen van Montferland Wehl

Deskundige en betrokken begeleiding van de zwangerschap

Deskundig en betrokken bij de zwangerschap. Altijd bereikbaar voor vragen of advies.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Keurig

Dankjewel voor de review en het prachtige cijfer!! Heel graag gedaan, Groetjes van ons allemaal

Fijne, deskundige begeleiding

Ik heb de begeleiding tijdens de zwangerschap als zeer prettig ervaren. Vriendelijke, maar bovenal deskundige verloskundigen die duidelijke informatie geven en je goed helpen bij vragen of onzekerheden. Wat ook erg fijn is, is dat er bij elke controle een (korte) echo wordt gemaakt.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Wow wat een mooie beoordeling! Dankjewel hiervoor! Geniet ervan, Groetjes van ons allemaal

Super fijne verloskundigenpraktijk

Super lief, aardig, kundig en erg betrokken. En heel erg fijn dat je bij elke controle een echo krijgt. Alleen maar lof voor de dames.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Goed

Dankjewel voor dit prachtige cijfer en mooie woorden! Heel veel geluk met zijn drietjes!

Fantastische begeleiding van begin tot eind!

Alle dames hebben ons gedurende de zwangerschap geweldig begeleid, bij al onze vragen en onzekerheden aan het begin, tot de bevallig en de nazorg. Ze hebben stuk voor stuk bijgedragen aan de meest bijzondere gebeurtenis in ons leven!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Keurig
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Absoluut

Wow, wat een prachtige review! Dankjewel Wat fijn dat je onze zorg zo goed hebt ervaren. Heel veel geluk samen.

Zorgeloos zwanger zijn..

Lieve zorgzame professionals die altijd tijd hebben om je vragen te beantwoorden en/of met je mee te denken. Nemen ruim de tijd voor je tijdens elke afspraak.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Jammer maar helaas noodzakelijk
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Jazeker

Dankjewel voor deze mooie woorden en mooie cijfer! Heel veel geluk!

Hele goede zorg, altijd een luisterend oor en aandacht voor jou

Hele fijne verloskundige, zeer kundig en je wordt altijd serieus genomen. Je kan ze dag en nacht bellen, er wordt naar je geluisterd en goed gehandeld.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed, alles ziet er netjes en schoon uit.

Dankjewel voor de mooie review! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn geweest! Heel veel geluk met jullie gezin!

Geweldige service met altijd een luisterend oor!

Een geweldig en heel lief team die altijd een liosterend oor heeft! Ze doen er alles aan om de zwangerschap tot een hele mooie tijd en ervaring te maken. Ook bij mijn miskraam heel goed geholpen!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Top!

Dankjewel voor het invullen van de evaluatie Marieke. En voor de mooie complimenten! Heel veel geluk met jullie gezin! Groetjes van ons allemaal

Wordt goed geholpen. Sereuis genomen en nemen alle tijd

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener 9
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? 10
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? 9

Bedankt Lianne voor je mooie review!! Heel veel geluk, Groetjes Annemarie