Hart voor dieren en uun baasjes

Kundige dierenartsen met in de 1e plaats het welzijn van de dieren. Je kan er altijd terecht en wordt van alles op de hoogte gebracht. Ook het spreekuur op zaterdagmorgen is een uitkomst. Het is zeer laagdrempelig.

Goede service,met het hart voor de dieren en baasjes

Een goed team van doktoren,en assistentes,met een hart voor dieren en baasjes. Je kunt er altijd terecht,staan altijd klaar voor je diertje hoe klein of groot ook, voor mij nooit geen andere dierenkliniek meer!

Kundig en zo lief voor de dieren.

De kundigheid van Yvette heeft me een paar jaar geleden naar Dierenkliniek Dierzorg geleid. Daar rijden we graag 25 minuten voor. En zo ontzettend lief voor de dieren. Vriendelijke en ook meelevende assistentes die weten waar ze over praten. Mooie nieuwe praktijk. 24 uur per dag bereikbaar. Een dierenartsenpraktijk waar ik 100% vertrouwen in heb.

Hele fijne dierenkliniek

Ik heb veel vertrouwen in Yvette Boonman. Hele kundige lieve dierenarts. De andere dierenartsen wisselden in het verleden nogal vaak, steeds andere dierenartsen. Heb er ook wel dierenartsen gehad waar ik geen vertrouwen in had. Ik vraag specifiek naar Yvette dan weet ik dat het goed is.

Leven voor dieren

De beste dierenartsen van Zeeland, niet alleen voor de diertjes maar ook voor de eigenaren. Je voelt direct dat je goed zit. De assistente's die van alles op de hoogte zijn en weten waar ze het over hebben. De dierenartsen die echt voor dieren leven, er wordt met je meegedacht je krijgt de beste informatie en zorg. Kortom je diertje is in hele goede handen.

Deze dierenkliniek heeft mijn vertrouwen gewonnen.

Ik heb veel vertrouwen in Yvette Boonman en dit is de reden waarom ik altijd terug ga naar Dierenkliniek Dierzorg. De zorg die gedragen wordt bij kleine en grote ingrepen ervaar ik als zeer goed, ook voor kleine dieren. Ruime openingstijden. Het inloopspreekuur op zaterdag, voor normaal tarief, is een waardevolle extra aanvulling. Je krijgt kwaliteit voor je geld.

Goede kliniek met kundige en aardige dierenartsen

Aiyana komt er al b8jna haar hele leven.

Over Dierenkliniek Dierzorg

Ons motto luidt: 'waar uw huisdier centraal staat' en deze proberen wij dan ook zo goed mogelijk in de praktijk te brengen. Ons team bestaat uit 4 dierenartsen, die gespecialiseerd zijn in kleine huisdieren en 5 assistentes. Alle negen hebben wij een passie voor dieren. U kunt bij ons voor vele zaken terecht. Voor een simpele vaccinatie tot een laparoscopische (met een cameraatje) operatie en endoscopische inseminatie kunnen wij u van dienst zijn. Op onze website kunt u informatie vinden over welke zorg wij kunnen bieden.