Uitstekend met heel veel liefde !

Zeer lieve artsen met deskundige ervaring en vooral heel veel liefde voor zowel kat als hond.

Geduldig, deskundig en erg lief voor het dier

Chantal, Eugene en Yvette hebben ons geholpen bij de behandeling van onze kat Bob in de afgelopen vier weken. Hun deskundigheid en vasthoudendheid leidde samen met onze inzet bijna tot succes. Maar het mocht niet zo zijn, Bob kreeg er naast zijn maag en leverproblemen een hartconditie bij met vochtvorming achter de longen en de beste beslissing was om hem in te laten slapen. Chantal, dank voor je lieve omgang met Bob en de deskundige behandeling en ook je vasthoudendheid, Eugene, dank dat je alle tijd nam om Bob te onderzoeken en ons tijd en ruimte gaf om het besluit te nemen hem in te laten slapen. We konden rustig afscheid nemen. Het doet heel veel pijn om na die weken waarin het beter leek te gaan Bob te moeten verliezen, maar heel veel dank voor jullie goede zorgen.

Begripvol!

Empatisch en duidelijk!

Onze ervaring is zeer warm. Lief en zorgzaam voor ons hondje en ook heel veel medeleven voor ons, als eigenaars. Wij bevelen hen van harte aan. Karel en Johanna Jansen.

Zeer goed!

Al jaren komen wij bij deze kliniek en worden wij en onze dieren heel goed en fijn geholpen ,zoals laatst met onze hond lana die beschadiging aan haar ogen had opgelopen zijn we weer zeer goed geholpen, er werd voor lana alles uit de kast getrokken met als gevolg dat ze weer helemaal in orde is .top!!

het is een top team

ze zijn heel vriendelijk voor mijn dieren

Niet alleen uitstekend tijdens de zorg maar ook de nazorg! Bedankt!

Gelukkig weinig beroep op jullie kliniek moeten doen. Maar de paar keer dat het echt nodig was, waren jullie deskundig, snel en efficiënt. Het feit dat bij het laten inslapen van onze poes de rekening werd nagezonden vonden we erg attent. Dat we een tijd later een kaart ontvingen met een zeer passende tekst is bijzonder goed ontvangen. Erg blij met jullie.

Veel ervaring

Professioneel en erg liefdevol

Super tevreden

Ik kom er al vanaf het begin van de praktijk. Mijn hond vind het geen probleem om er naartoe te gaan. Soms vindt hij het spannend, maar hij wordt altijd gerustgesteld en krijgt koekjes.

Dierenkliniek Dierzorg is er voor je dier; met hart en ziel

Yvette en haar team zijn stuk voor stuk mensen met een hart voor dieren. Van hond tot kip, alle beestjes krijgen dezelfde aandacht. Dus als je twijfelt over welke dierenarts voor je huisdier, informeer bij Dierenkliniek Dierzorg

Altijd bereid advies te geven. Liefde voor dieren is aan alles te merken. Kundige dierenartsen en altijd bereikbaar. Toppers

Fantastische dierenkliniek

Hele fijne kliniek met stuk voor stuk lieve dieren artsen en assistentes. Niets is teveel. Groot hart voor de dieren. Blij met jullie 😁

Prima zorg

Middels dit medium wil ik jullie hartelijk danken voor de speciale spoed behandeling voor onze poes Toby gisteren. Op een nette en zorgvuldige manier heb ik afscheid kunnen nemen van onze dierbare poes Toby die ruim 18.5 jaar onze trouwe vriend is geweest. Nogmaals respect van mijn kant.

Nooit meer een andere dierenarts

Hele goede ervaringen met Dierenkliniek Dierzorg. Kundig, meedenkend. Belang van het dier staat echt voorop. Ik ben heel blij met deze fijne dierenkliniek in de buurt :-)

Meelevend, kundig en fijne dierenarts Eugene

Wij hebben nog niet veel ervaring met deze kliniek. Zijn er via een second opinion terecht gekomen. Onze kater Timon had een gezwel in zijn hals en is medio januari 2018 verwijderd door dokter Eugene David. Het gezwel bleek kanker te zijn. Timon heeft dankzij hem nog een half jaar bij ons mogen zijn. Vorige week is hij vredig ingeslapen omdat het niet meer ging. Eugene David heeft ons daar bij begeleid en alle tijd geven. Wat een fijne rustige warme man. We zijn hem nog altijd dankbaar voor dat extra half jaar met onze Timon. Vamdaag viel er een kaart van de dierenkliniek op de mat met hun medeleven. Wat ontzettend lief en enorm gewaardeerd.

Een groot hart voor dieren

Yvet is een echte lieverd, (de andere artsen en assistentes trouwens ook) met een groot hart voor de dieren die komen. Er wordt de tijd voor je genomen en er word met je mee gedacht. Onze york heeft veel pech gehad afgelopen maanden maar dankzij dit fijne team is hij nu weer volledig herstelt.

Enorm vriendelijk en zowel meedenkend als meelevend

Ik heb inmiddels alweer jaren ervaring met deze praktijk, waar ik altijd met mijn cavia's naartoe ga. De artsen en assistenten zijn allemaal erg vriendelijk en doen altijd alle moeite om je te helpen. Kundig op het gebied van kleine dieren, de praktijk is erg mooi en praktisch en de kosten zijn zeer redelijk.

Altijd dier voorop

Wat er ook aan de hand is. Uw dier is altijd welkom. Zelfs bij onzekerheden wordt er buiten werktijd direct actie ondernomen. We konden ‘savonds om 23:30 direct langskomen. Super tevreden en geruststellend! Hartelijk dank hier voor!

Er zijn niet genoeg sterren. Ik zou er 100 geven

Gisteren 21 maart 2018 heb ik mijn poesje Gijsje in laten slapen. Wat een warme mensen werken hier zeg. Ik kreeg alle tijd voor een afscheid en de arts was zo lief voor Gijsje. Ze is heel vredig ingeslapen. Respect voor deze mensen.

Ze staan altijd klaar en heel diervriendelijke aanpak - Topteam

Ondertussen ga ik al 2 jaar met onze katten naar Yvette Boonman Na heel wat da's in België te hebben bezocht ben ik op aanraden van Desiree Houtekamer naar Dierenkliniek Dierzorg overgestapt. Zelf met onze allerbangste katten ging het heel goed. om de 6 maand krijgen ze dan ook een volledige seniorencheck. Echt een superteam

Goede, vriendelijke maar vooral deskundige hulp !

Nadat wij in 2017 bij een andere dierenartsenpraktijk te horen hadden gekregen dat Simba ( onze kater ) zijn achterpoot zou moeten missen omdat hij deze na een breuk waarschijnlijk nooit meer goed zou kunnen gebruiken, hebben we contact gezocht met deze praktijk. We zijn hier zo goed, deskundig en rustig geholpen ! Niet alleen heeft Simba nog steeds 4 poten, hij heeft na een periode van rust en pijnstillers ook nauweljks nog last van zijn, eerder als verloren beschouwde, achterpoot ! Yvette en Team, hartelijk bedankt !

Goede service en leuke personeel

Ze zijn heel behulpzaam staan dag en nacht voor je klaar ze verzorgen goed de dieren wat voor dier het ook is

Het welzijn dier staat voorop .

Kom al jaren met onze Saarlooswolfhonden bij de Praktijk. Het fijne met meerdere artsen is, dat er ook meer kundigheid is. Zeker ook omdat er goed overleg is bij ingewikkelde zaken . En natuurlijk altijd iemand bereikbaar.

Prima praktijk, zeer tevreden

Sinds 2012 zijn wij vaste klant bij Yvette. Zij heeft onze poes Saartje in de laatste periode van haar ziekte en leven zeer kundig begeleid en ons goed bijgestaan. Onze andere poes is nu ruim 16 en begint een beetje te kwakkelen, maar zij is in zeer goede handen; niet alleen bij Yvette, maar ook bij de andere artsen in de praktijk. De assistentes zijn zeer vriendelijk en goed op de hoogte, als je ergens over belt of met vragen zit krijg je goed advies. Yvette kan natuurlijk niet meer in haar eentje alle patiënten zien, de andere artsen zijn zeer kundig en vriendelijk. En als je het echt wilt kun je altijd bij haar een afspraak maken. Fijn is ook dat ze echt de tijd voor je nemen. Bij welke arts je ook bent, de liefde voor het dier is buiten kijf.

Zeer goede ervaringen mee

Toen ik voor het eerst bij Yvette kwam wist ik niet wat me overkwam! Wat een aandacht voor de dieren en hun eigenaren. Waar ik nu wel bang voor ben, na de uitbreiding zeker, dat we met te veel verschillende artsen te maken krijgen. Ik heb er ondertussen al een aantal gezien, iets dat ik nou precies niet wil, ik ga er naartoe voor Yvette. Ik ga zelf ook naar maar een en dezelfde huisarts. Dus dat vindt ik wel erg jammer, dat men te veel diensten wil ten koste van de vaste patienten. Verder vindt ik het een zeer goede praktijk!

Over Dierenkliniek Dierzorg

Ons motto luidt: 'waar uw huisdier centraal staat' en deze proberen wij dan ook zo goed mogelijk in de praktijk te brengen. Ons team bestaat uit 4 dierenartsen, die gespecialiseerd zijn in kleine huisdieren en 5 assistentes. Alle negen hebben wij een passie voor dieren. U kunt bij ons voor vele zaken terecht. Voor een simpele vaccinatie tot een laparoscopische (met een cameraatje) operatie en endoscopische inseminatie kunnen wij u van dienst zijn. Op onze website kunt u informatie vinden over welke zorg wij kunnen bieden.