Nooit meer een andere dierenarts

Hele goede ervaringen met Dierenkliniek Dierzorg. Kundig, meedenkend. Belang van het dier staat echt voorop. Ik ben heel blij met deze fijne dierenkliniek in de buurt :-)

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Meelevend, kundig en fijne dierenarts Eugene

Wij hebben nog niet veel ervaring met deze kliniek. Zijn er via een second opinion terecht gekomen. Onze kater Timon had een gezwel in zijn hals en is medio januari 2018 verwijderd door dokter Eugene David. Het gezwel bleek kanker te zijn. Timon heeft dankzij hem nog een half jaar bij ons mogen zijn. Vorige week is hij vredig ingeslapen omdat het niet meer ging. Eugene David heeft ons daar bij begeleid en alle tijd geven. Wat een fijne rustige warme man. We zijn hem nog altijd dankbaar voor dat extra half jaar met onze Timon. Vamdaag viel er een kaart van de dierenkliniek op de mat met hun medeleven. Wat ontzettend lief en enorm gewaardeerd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een groot hart voor dieren

Yvet is een echte lieverd, (de andere artsen en assistentes trouwens ook) met een groot hart voor de dieren die komen. Er wordt de tijd voor je genomen en er word met je mee gedacht. Onze york heeft veel pech gehad afgelopen maanden maar dankzij dit fijne team is hij nu weer volledig herstelt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Enorm vriendelijk en zowel meedenkend als meelevend

Ik heb inmiddels alweer jaren ervaring met deze praktijk, waar ik altijd met mijn cavia's naartoe ga. De artsen en assistenten zijn allemaal erg vriendelijk en doen altijd alle moeite om je te helpen. Kundig op het gebied van kleine dieren, de praktijk is erg mooi en praktisch en de kosten zijn zeer redelijk.

Altijd dier voorop

Wat er ook aan de hand is. Uw dier is altijd welkom. Zelfs bij onzekerheden wordt er buiten werktijd direct actie ondernomen. We konden ‘savonds om 23:30 direct langskomen. Super tevreden en geruststellend! Hartelijk dank hier voor!

Er zijn niet genoeg sterren. Ik zou er 100 geven

Gisteren 21 maart 2018 heb ik mijn poesje Gijsje in laten slapen. Wat een warme mensen werken hier zeg. Ik kreeg alle tijd voor een afscheid en de arts was zo lief voor Gijsje. Ze is heel vredig ingeslapen. Respect voor deze mensen.

Ze staan altijd klaar en heel diervriendelijke aanpak - Topteam

Ondertussen ga ik al 2 jaar met onze katten naar Yvette Boonman Na heel wat da's in België te hebben bezocht ben ik op aanraden van Desiree Houtekamer naar Dierenkliniek Dierzorg overgestapt. Zelf met onze allerbangste katten ging het heel goed. om de 6 maand krijgen ze dan ook een volledige seniorencheck. Echt een superteam

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede, vriendelijke maar vooral deskundige hulp !

Nadat wij in 2017 bij een andere dierenartsenpraktijk te horen hadden gekregen dat Simba ( onze kater ) zijn achterpoot zou moeten missen omdat hij deze na een breuk waarschijnlijk nooit meer goed zou kunnen gebruiken, hebben we contact gezocht met deze praktijk. We zijn hier zo goed, deskundig en rustig geholpen ! Niet alleen heeft Simba nog steeds 4 poten, hij heeft na een periode van rust en pijnstillers ook nauweljks nog last van zijn, eerder als verloren beschouwde, achterpoot ! Yvette en Team, hartelijk bedankt !

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en leuke personeel

Ze zijn heel behulpzaam staan dag en nacht voor je klaar ze verzorgen goed de dieren wat voor dier het ook is

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Het welzijn dier staat voorop .

Kom al jaren met onze Saarlooswolfhonden bij de Praktijk. Het fijne met meerdere artsen is, dat er ook meer kundigheid is. Zeker ook omdat er goed overleg is bij ingewikkelde zaken . En natuurlijk altijd iemand bereikbaar.

Prima praktijk, zeer tevreden

Sinds 2012 zijn wij vaste klant bij Yvette. Zij heeft onze poes Saartje in de laatste periode van haar ziekte en leven zeer kundig begeleid en ons goed bijgestaan. Onze andere poes is nu ruim 16 en begint een beetje te kwakkelen, maar zij is in zeer goede handen; niet alleen bij Yvette, maar ook bij de andere artsen in de praktijk. De assistentes zijn zeer vriendelijk en goed op de hoogte, als je ergens over belt of met vragen zit krijg je goed advies. Yvette kan natuurlijk niet meer in haar eentje alle patiënten zien, de andere artsen zijn zeer kundig en vriendelijk. En als je het echt wilt kun je altijd bij haar een afspraak maken. Fijn is ook dat ze echt de tijd voor je nemen. Bij welke arts je ook bent, de liefde voor het dier is buiten kijf.

Zeer goede ervaringen mee

Toen ik voor het eerst bij Yvette kwam wist ik niet wat me overkwam! Wat een aandacht voor de dieren en hun eigenaren. Waar ik nu wel bang voor ben, na de uitbreiding zeker, dat we met te veel verschillende artsen te maken krijgen. Ik heb er ondertussen al een aantal gezien, iets dat ik nou precies niet wil, ik ga er naartoe voor Yvette. Ik ga zelf ook naar maar een en dezelfde huisarts. Dus dat vindt ik wel erg jammer, dat men te veel diensten wil ten koste van de vaste patienten. Verder vindt ik het een zeer goede praktijk!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hart voor dieren en uun baasjes

Kundige dierenartsen met in de 1e plaats het welzijn van de dieren. Je kan er altijd terecht en wordt van alles op de hoogte gebracht. Ook het spreekuur op zaterdagmorgen is een uitkomst. Het is zeer laagdrempelig.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service,met het hart voor de dieren en baasjes

Een goed team van doktoren,en assistentes,met een hart voor dieren en baasjes. Je kunt er altijd terecht,staan altijd klaar voor je diertje hoe klein of groot ook, voor mij nooit geen andere dierenkliniek meer!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Kundig en zo lief voor de dieren.

De kundigheid van Yvette heeft me een paar jaar geleden naar Dierenkliniek Dierzorg geleid. Daar rijden we graag 25 minuten voor. En zo ontzettend lief voor de dieren. Vriendelijke en ook meelevende assistentes die weten waar ze over praten. Mooie nieuwe praktijk. 24 uur per dag bereikbaar. Een dierenartsenpraktijk waar ik 100% vertrouwen in heb.

Hele fijne dierenkliniek

Ik heb veel vertrouwen in Yvette Boonman. Hele kundige lieve dierenarts. De andere dierenartsen wisselden in het verleden nogal vaak, steeds andere dierenartsen. Heb er ook wel dierenartsen gehad waar ik geen vertrouwen in had. Ik vraag specifiek naar Yvette dan weet ik dat het goed is.

Leven voor dieren

De beste dierenartsen van Zeeland, niet alleen voor de diertjes maar ook voor de eigenaren. Je voelt direct dat je goed zit. De assistente's die van alles op de hoogte zijn en weten waar ze het over hebben. De dierenartsen die echt voor dieren leven, er wordt met je meegedacht je krijgt de beste informatie en zorg. Kortom je diertje is in hele goede handen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Deze dierenkliniek heeft mijn vertrouwen gewonnen.

Ik heb veel vertrouwen in Yvette Boonman en dit is de reden waarom ik altijd terug ga naar Dierenkliniek Dierzorg. De zorg die gedragen wordt bij kleine en grote ingrepen ervaar ik als zeer goed, ook voor kleine dieren. Ruime openingstijden. Het inloopspreekuur op zaterdag, voor normaal tarief, is een waardevolle extra aanvulling. Je krijgt kwaliteit voor je geld.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede kliniek met kundige en aardige dierenartsen

Aiyana komt er al b8jna haar hele leven.

Over Dierenkliniek Dierzorg

Ons motto luidt: 'waar uw huisdier centraal staat' en deze proberen wij dan ook zo goed mogelijk in de praktijk te brengen. Ons team bestaat uit 4 dierenartsen, die gespecialiseerd zijn in kleine huisdieren en 5 assistentes. Alle negen hebben wij een passie voor dieren. U kunt bij ons voor vele zaken terecht. Voor een simpele vaccinatie tot een laparoscopische (met een cameraatje) operatie en endoscopische inseminatie kunnen wij u van dienst zijn. Op onze website kunt u informatie vinden over welke zorg wij kunnen bieden.