Zeer betrokken, vertrouwd en persoonlijk!

De medewerkers nemen echt de tijd voor de nabestaanden en zijn zeer betrokken bij het gehele proces waar je doorheen gaat. Het voelt meteen goed en vertrouwd. Zij begeleiden je er heel persoonlijk en met veel aandacht doorheen en zijn een grote steun in de moeilijke periode dat er zoveel geregeld dient te worden en er veel op je afkomt. Alles wordt op een zeer vakkundige, respectvolle en vooral heel liefdevolle wijze gedaan en niets is teveel gevraagd en dat heeft ons heel goed gedaan. Wij hebben niets dan lof! Bedankt voor het prachtige afscheid dat wij mijn man, vader en schoonvader dankzij en met jullie hebben kunnen geven!

Beste Monique, ontzettend bedankt voor de mooie woorden. Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht toe voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

FIjne samenwerking en zeer goed geregeld!

Ondanks de korte tijd die er is om alles te regelen, neemt Coppens in alle rust ruim de tijd voor alles. Er is geen gevoel van haast of druk om alles op tijd klaar te hebben, Communicatielijnen zijn kort en snel. Coppens voelt goed aan wat de wensen zijn.

Bedankt voor de mooie woorden, fijn dat u de begeleiding zo heeft ervaren. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Fantastisch!

Met het overlijden van mijn moeder zijn wij ontzettend goed en professioneel begeleid door Irma. Heel lief, alles is mogelijk en niks is te veel gevraagd. Ook de begeleiding voor mijn kinderen was super. Na de uitvaart ook nog zeer goed contact gehad. Met vragen kan ik nog steeds terecht bij Irma. Super fijn. Ondanks de zeer verdrietige omstandigheden ben ik heel blij dat wij de uitvaart van mijn moeder door Coppens hebben laten regelen. Lieve Irma, nogmaals bedankt voor alles!

Beste Sharona, ontzettend bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat u dankbaar terugkijkt op het afscheid van uw moeder. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Een heel mooi persoonlijk afscheid.

Het was het laatste wat ik voor haar kon doen, met haar wensen. En voor de dingen waarvan ik het niet goed wist, probeerde ik me in te leven in haar wat zou zij gekozen hebben. Maar jullie stelde daar ook vragen over, zodat je eigenlijk vanzelf bij het antwoord kwam. Op die manier werd het echt een persoonlijke, mooie "reis". Maar ook de begeleiding van jullie, wat er allemaal mogelijk was, zoals haar nog aankleden voordat ze in de kist gelegd werd. Dat zijn zeker zaken die een meerwaarde hebben gehad om de hele situatie rondom haar sterven, enigszins te verzachten. Ik, maar ook de rest van de familie, kijken er met een heel goed gevoel erop terug. Het was een heel mooie afscheid.

Beste Marleen, ontzettend bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat u de begeleiding zo goed heeft ervaren. Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht toe voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Uitvaartzorg Coppens.

mijn ervaring was, dat wij als gezin heel liefdevol begeleid zijn.

Liefdevol en respectvol . En daar wil ik Irma ,voor bedanken . Een zeer integere en rustige vrouw . Zeer dankbaar voor ,om haar in deze moeilijke tijd tot steun te hebben , Ze neemt veel uit handen en steunt en geeft goed advies . Coppens uitvaart zorg is zeer goed en respectvol .

Beste Anja, Wat ontzettend fijn om te horen dat jullie terugkijken op een liefde en respectvol afscheid. Heel veel sterkte voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Zeer goede ervaring in droevige periode.

We zijn ontzettend goed begeleid , ontzorgt en voorgelicht door Wil Buckens, die onze begeleider was, we zijn gewezen op de mogelijkheden die er waren. Niets was te veel en bij vragen was onze begeleider altijd goed bereikbaar. Dankzij begrafenis onderneming Coppens hebben we een heel mooi afscheid gehad van onze dierbare.

Beste Lizet, Fijn dat u de begeleiding zo goed heeft ervaren. Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Respectvol flexibel begripvol snel van begrip fantastisch

Alles is bespreekbaar, er is heel veel begrip, men straat rust uit, verzorgd, locatie is netjes, medewerkers zijn verzorgt, houden zich aan de gemaakte afspraken.

Beste Wilma, ontzettend bedankt voor de mooie woorden. Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Vanaf het allereerste moment dat wij met Coppens in contact kwamen is alles heel erg fijn, gemakkelijk en respectvol verlopen. Wij willen vooral Regilio een pluim geven; behulpzaam waar nodig, altijd bereikbaar voor advies, onzichtbaar als de momenten daarom vroegen maar vooral; zeer respectvol. Het verdriet wordt er niet minder om, maar het gaf ons als familie wel de mogelijkheid om ons te richten op datgene wat op dat moment belangrijk voor ons was. Wij zouden zonder enige twijfel Coppens in het algemeen en Regilio in het bijzonder aanprijzen.

Persoonlijke begeleiding

Wij hebben een fijne begeleiding gehad van Regillio. Hij kon zich goed inleven in onze situatie en heeft ons ondersteund op een manier zoals wij dit prettig vonden. Bedankt Regillio! Groetjes Annie, Ronny en Sonja

Een hele goede ervaring

Het was een heel mooi afscheid ,mooier nog dan ik me had voorgesteld. Colinda heeft ons goed geholpen en ook goed meegedacht om het afscheid zo mooi mogelijk te maken. Onze dank hier nog voor. Lieve groetjes Marian de Jong.

kon niet beter

kan er bijna geen woorden voor vinden. hartelijk,warm ,invoelend,goede adviezen, heel persoonlijk.

Geen zorgen dankzij Coppens.

Toen mijn schoonmoeder was overleden was ik al onder de indruk wat Coppens deed , helaas was deze keer mijn vader aan de beurt. Mijn broer heeft Coppens gebeld ik was zelf op vakantie en toen ik terug kwam was alles al keurig in gang gezet zonder dat je zelf je eigen ergens druk over hoeft te maken. Want je heb het dan al druk genoeg met het verwerken van je verlies, tot in de puntjes alles prima verzorgd. Coppens bedankt , namens de Familie Frijters.

Altijd bereikbaar,staan open voor suggesties en ook goed advies, Zeer goed aan te bevelen

Niet in 1 zin te beschrijven

Coppens uitvaartcentrum. Niet in 1 woord of 1 zin te beschrijven. Ze helpen je op de allerbeste manier die je op dit moment in je leven zou kunnen krijgen. Je bent een dierbare verloren en dit is ontzettend pijnlijk. Coppens en vooral Irma die ons door deze moeilijke week heeft gesleept. Er komt zo ontzettend veel op je af in deze periode en ik heb me nooit beseft wat voor invloed een goede uitvaartonderneming kan hebben. Mijn moeder die van boven meekijkt en denkt jaa zo had ik het gewild. Irma heeft het allemaal zo goed begrepen! Precies wat mijn moeder en wij zouden willen. Ik ben Irma zo dankbaar voor dit alles. Zo persoonlijk, zo liefdevol en meedenkend en nog zoveel meer. Ik zou Coppens aan iedereen aanbevelen!

Dankzij uitvaartverzorging Coppens is het voor ons een waardig en respectvol afscheid geworden..

Speciale dank aan de begeleiders van uitvaartverzorger Coppens, Marjola en Regillio en Tyria begeleiding, Coby Snijders.

Betrokken en Respectvol

Na het overlijden van mijn man zijn we bijgestaan door Marjola en dit hebben wij als zeer warm, meelevend, en betrokken ervaren. In deze moeilijke periode is zij een steun geweest voor onze familie. Dankzij Coppens hebben wij mijn man en onze vader een mooi en waardig afscheid kunnen geven.

Rust en warmte in een voor mij wanhopige periode

Wat er allemaal op je afkomt als je man (46) plotseling overlijdt, je in Oostenrijk woont, maar je hem in Nederland wilt begraven is enorm. Na het eerste contact met Coppens werd al heel snel helder dat dit een zeer kundige partij is om het allemaal samen mee te regelen. Samen, want je krijgt alle ruimte voor eigen inbreng en ze komen met legio mogelijkheden als er een twijfeltje ontstaat. Wat betreft de internationale repatriëring weten ze ook precies hoe te handelen en spelen ze samen met gespecialiseerde collega`s die alles papiertechnisch regelen en contact met de partijen in Oostenrijk onderhouden qua planning e.d. De afscheidsavond en de dag van uitvaart zijn naar volle tevredenheid verlopen. Alles klopte. De dienst, de informatie, tijds-/timingstechnisch alles in orde, de livestream perfekt van kwaliteit zodat ook familie/vrienden/bekende elders op de aardbol de uitvaart meekonden beleven, de medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam op elk vlak en de locaties heel prettig. Ik kon voor even met een gerust hart en in alle rust terugkeren naar Oostenrijk om daar alles verder af te handelen. Ook qua nazorg is Coppens zeer compleet. Het contact is bijna alsof je elkaar al jaren kent en dat maakt communiceren in een moeilijke tijd heel soepel. Coppens beschikt over zeer veel kennis, kunde en een uitgebreid netwerk waardoor ze me bijvoorbeeld ook goed konden adviseren m.b.t. de gedenksteen. Ik heb de mensen bij Coppens veelvuldig bedankt. En ik kan het niet vaak genoeg doen. Ik kan op heel de organisatie rondom het overlijden van mijn man John alleen maar met tevredenheid en met warmte terugkijken. Wetend dat alles precies zo is gegaan zoals gewenst en ook helemaal in nagedachtenis van John. Ik heb veel hartverwarmende reacties mogen ontvangen m.b.t. de uitvaart en die geef ik allemaal met warme hand door aan Coppens. Terecht verdient! En dan toch nog een keer... Team Coppens ontzettend bedankt voor alles!! Groetjes, Anna-Marie

Alles is bijzonder goed geregeld en uitgevoerd

Wij zijn op een bijzondere goede manier behandeld en alles was tot in de puntjes geregeld en uitgevoerd al wensen werden vervuld hartelijk dank voor de goede zorgen

Mooi afscheid kunnen nemen

Heel respectvol en met heel veel warmte de nabestaanden begeleiden in hun grote verdriet voor een mooi afscheid

Heel bijzondere persoonlijke uitvaart

Zoals voor en nazorg door Colinda heel persoonlijk en uitvaart begleiding door Irma heel fijn

Als een warme deken

Als je wordt geconfronteerd met een overlijden komt er veel op je af. Dan is het zo'n geruststelling dat je fijne mensen treft die de zorg met je meedragen. Vanaf het 1e telefonisch kontakt tot en met het gesprek ter afronding zijn wij zo goed ondersteund door de medewerkers van Coppens. Zij hebben met zijn allen er voor gezorgt dat het afscheid van onze moeder is gegaan zoals wij dat wenste. Onze uitvaartleider Will Buckens in het bijzonder, bedankt voor je meedenken, ondersteunen en regelen.

Het is gewoon thuis komen met jullie team.

Gemoedelijk zorgzaam en overal achter aangaan veel moeite gedaan en alles goed en perfect te laten verlopen In een woord super geweldig perfect.

We hadden een mooie uitvaart voor onze moeder en oma en kregen veel complimentennten

Zeer persoonlijke benadering. Op ons eigen tempo. Geen haastwerk. Alles tot in de puntjes geregeld.

Het contact met de Irma, die de uitvaart begeleidde, was heel goed. Ze neemt alle tijd voor je en neemt veel zorgen en werk uit handen. Daarnaast is ze empathisch en staat open voor alle wensen. De uitvaart zelf was ook prima verzorgd. Wij zijn heel tevreden over alles en kunnen Coppens bij iedereen aanbevelen die in vergelijkbare verdrietige omstandigheden een uitvaart moet regelen.

Er werd de tijd genomen om goed te luisteren en tot een mooi afscheid te te komen.

Je hebt nooit het gevoel dat er alleen zakelijk wordt gewerkt. Toch is alles tot in de puntjes geregeld geweest.

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens

De bekwame en betrokken mensen van Coppens Uitvaartzorg nemen de praktische zorgen rondom het overlijden van uw dierbare op zich. Samen met u verzorgen zij een persoonlijk afscheid dat past bij het leven van de overledene. Onze uitvaartbegeleider adviseert u deskundig over de mogelijkheden en houdt daarbij rekening met uw persoonlijke voorkeuren. Doordat wij veel in eigen beheer hebben (zoals rouwauto’s, rouwdrukwerk en catering), kunnen wij binnen ieders budget voor een passend afscheid zorgen. Voor, tijdens en na de uitvaart heeft u steeds contact met één en dezelfde rouwbegeleider; zo heeft u altijd contact met een vertrouwd persoon waar u met al uw vragen terecht kunt.