Vriendelijk, konden op korte termijn maar schoonmaak viel wat tegen

Belden niet terug, maar uiteindelijk vriendelijke service en we waren blij dat ze op korte termijn konden komen (betreft eenmalige schoonmaak vlak voor verhuizing). Wat er schoongemaakt was was zeker netjes en goed schoon, maar er was te veel vergeten: sommige deuren, sommige ramen, sommige randjes, het verwarmingshok, een gedeelte van een bureau, al met al vond ik dat teleurstellend voor de prijs die ik had betaald.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

• Telefonische bereikbaarheid

Professioneel, vakbekwaam, uiterst klantgericht en vriendelijk

Na het leggen van onze keramische tegelvloer bleef er een zgn. cementsluier overheen liggen. Eerst hebben we zélf allerlei middelen geprobeerd, maar toen dat geen verbetering gaf, ben ik gaan googlen en stuitte ik op het bedrijf PRIMA. Daar hebben we geen spijt van. Vooraf kwam er iemand kijken of/hoe de waas op de vloer te verwijderen was. Na behandeling door bedrijf PRIMA ziet onze vloer er weer prachtig uit. De medewerkers zijn uitermate professioneel en vakbekwaam en daarnaast ook heel vriendelijk en correct. Zéér aan te bevelen.

Betrouwbaar en goede service

Prettig personeel / korte lijnen

• Telefonische bereikbaarheid

De medewerkers van Schoonmaakbedrijf Prima doen hun werk uitstekend en zijn dermate behulpzaam, dat zij daadwerkelijk ontzorgen. Hierbij is John Werk een belangrijke persoon: hij is attent, anticipeert, en komt zijn afspraken steeds na.

• Telefonische bereikbaarheid

Ik merk de absolute aandacht voor het schoonmaakwerk

Bij ons in het appartement wordt er regelmatig schoongemaakt, op basis van een schema. Maar het werk wordt zeer kundig door vriendelijke mensen gedaan, altijd in voor een kort praatje. Kortom, zeer aan te bevelen!

Over Schoonmaakbedrijf Prima

Schoonmaakbedrijf Prima is groot geworden door klein te blijven. Actief in Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Voorschoten en de bollenstreek. We zijn gespecialiseerd in het perfect schoonhouden van bedrijven medische praktijken en schoolgebouwen. Ook al onze schoonmaakexpertise en jarenlange ervaring zetten wij graag in op de particuliere markt zoals VVE's en privéwoningen. Na een verhuizing of verbouwing geeft u de laatste zware lootjes gewoon aan schoonmaakbedrijf Prima.