Betrouwbaar en goede service

Prettig personeel / korte lijnen

• Telefonische bereikbaarheid

De medewerkers van Schoonmaakbedrijf Prima doen hun werk uitstekend en zijn dermate behulpzaam, dat zij daadwerkelijk ontzorgen. Hierbij is John Werk een belangrijke persoon: hij is attent, anticipeert, en komt zijn afspraken steeds na.

• Telefonische bereikbaarheid

Ik merk de absolute aandacht voor het schoonmaakwerk

Bij ons in het appartement wordt er regelmatig schoongemaakt, op basis van een schema. Maar het werk wordt zeer kundig door vriendelijke mensen gedaan, altijd in voor een kort praatje. Kortom, zeer aan te bevelen!

Over Schoonmaakbedrijf Prima

Schoonmaakbedrijf Prima is groot geworden door klein te blijven. Actief in Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Voorschoten en de bollenstreek. We zijn gespecialiseerd in het perfect schoonhouden van bedrijven medische praktijken en schoolgebouwen. Ook al onze schoonmaakexpertise en jarenlange ervaring zetten wij graag in op de particuliere markt zoals VVE's en privéwoningen. Na een verhuizing of verbouwing geeft u de laatste zware lootjes gewoon aan schoonmaakbedrijf Prima.