Voor herhaling vatbaar !

• Snelheid / Levertijd

Wij zijn op een super manier geholpen door de medewerkers van number one partyverhuur eerst hebben we een afspraak gemaakt om het een en ander te bekijken en hebben dan op dat moment een super evaring gehad met de eigenaar wat wij graag wouden heeft hij ook echt mogenlijk gemaakt. Wij kunnen ook met trotsheid zeggen dat we zeer tevreden zijn over alles.

• Snelheid / Levertijd

Vriendelijk, persoonlijk en afspraken worden altijd nagekomen.

Party One is een fijn bedrijf met alles voor een feestje of event. Super vriendelijk personeel en ze komen alle afspraken stipt na.

topdienst

Had wat tafels nodig voor een feestje. Deze werden ruim op tijd bezorgd en ze waren flexibel met het ophalen. Ook de prijs-kwaliteit verhouding was uitstekend.

• Snelheid / Levertijd

Geweldig.Stipt klantvriendelijk en goede kwaliteit

Over Number One Partyverhuur

Number One Partyverhuur is in 2004 begonnen met de verhuur van één klapstoel en sindsdien bedienen wij met veel passie en enthousiasme zowel aan particulieren als bedrijven bij diverse gelegenheden, zoals: bruiloften, verjaardagsfeesten, netwerkbijeenkomsten en nieuwjaarsrecepties. We zijn: * flexibel: levering buiten kantoortijden en zelfs in het weekend mogelijk. * oplossingsgericht: we kijken evt. ook buiten ons eigen assortiment om en werken samen met ketenpartners om uw event te laten slagen. We denken graag met u mee. * klantgericht: naast de afgesproken levertijd krijgt u een melding (bijv.per sms) wanneer de chauffeur uw kant op komt.

Filter op Taal